Παύλος Χατζηπαυλίδης – Pink Woman: Ποιος ήταν ο άνθρωπος που κοίταξε κατάματα τη ZARA

Από τότε που ήταν μικρό παιδί σε ένα χωριό της Δράμας ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ονειρευόταν να φύγει και να ανοίξει τα φτερά του, σε μια μεγάλη πόλη.

Ο γιος ενός μεταφορέα και μιας γαζώτριας που τον μεγάλωναν προσφέροντας του αυτό που μπορούσαν, μάλλον δεν είχαν φανταστεί ποτέ τι θα έκανε το παιδί τους μετά από λίγες δεκαετίες.

Αν τους έλεγες ότι θα ήταν ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης μιας εταιρείας γυναικείας ένδυσης, με πάνω από 100 καταστήματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Μάλτα, Κύπρο και άλλες χώρες, το πιθανότερο ήταν να γελάσουν.

Ανήσυχο πνεύμα απο μικρός ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε την Pink Woman έφυγε την Παρασκευή 7 Μαρτίου απο την ζωή, αφού τα τελευταία χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο.

Η ασθένεια δεν του χαρίστηκε, όπως δεν του χαρίστηκε τίποτε σε μια συναρπαστική διαδρομή ζωής που τον έχρισε ως έναν ιδιοφυή επιχειρηματία με όραμα, ο οποίος ξεκίνησε από τα χαμηλά για να φτάσει ψηλά, κάτι που δεν ξέχασε ποτέ.

Από το fast food στην ένδυση

Δεν ξέχασε και κάτι άλλο, τα πολλά καλοκαίρια που δούλευε όταν ήταν παιδί και μετά έφηβος, μαζεύοντας χρήματα για να φύγει από το χωριό και να πάει σε μια πόλη, αναζητώντας ευκαιρίες.

Η Καβάλα έμελλε να είναι ο τόπος που του έδωσε την πρώτη του δουλειά, υπάλληλος σε fast food, το οποίο σε λιγότερο από ένα χρόνο αγόρασε παίρνοντας έτσι το βάπτισμα του πυρός στο επιχειρείν.

Όπως είχε δηλώσει στο Newmoney πριν από επτά χρόνια «μόλις έμαθα τη δουλειά με την βοήθεια του ιδιοκτήτη που είχε οικονομική επιφάνεια, καθώς ήταν και αντιπρόσωπος αυτοκινήτων αγόρασα το κατάστημα».

Το συγκεκριμένο μαγαζί βρίσκεται απέναντι από τον σταθμό ΚΤΕΛ στο λιμάνι και στα επόμενα δύο χρόνια πραγματοποιεί ρεκόρ κερδοφορίας, κάτι που ωθεί τον νεαρό επιχειρηματία στο να κάνει το επόμενο βήμα.

Το πουλάει και εισέρχεται στον χώρο της ένδυσης, αρχικά με ένα κατάστημα ανδρικών ρούχων, αλλά πολύ σύντομα διαπιστώνει ότι θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα αν ξεκίναγε κάτι στοχεύοντας στην γυναικεία ένδυση.

Το επιχειρηματικό του πρότυπο είναι ο ιδρυτής της αλυσίδας ZARA Αμάνθιο Ορτέγκα, με τον οποίο ο Χατζηπαυλίδης έχει εμμονή και όταν ταξιδεύει στην Μαδρίτη περνάει μέχρι 12 ώρες μέσα στα μαγαζιά της αλυσίδας.

Θα το κάνει συνεχώς για τα επόμενα πέντε χρόνια αποκωδικοποιώντας όλες τις λεπτομέρειες στα μαγαζιά της εταιρίας θέλοντας να κάνει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα.

Ξεκινάει το 1998 ανοίγοντας σταδιακά καταστήματα σε διάφορες πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με γνωστά brand ένδυσης και αμιγώς εμπορικό προσανατολισμό.

Έξι χρόνια μετά παίρνει την μεγάλη απόφαση που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή του, αφού αποφασίζει να ρίξει το βάρος του στην παραγωγή με δική του κολεξιόν.

Η εκτίναξη και η πώληση

Το 2004 η χώρα ζει και αναπνέει στον ρυθμό των Ολυμπιακών αγώνων, όταν ιδρύεται από τον Χατζηπαυλίδη η «Pink Woman» που αρχικά μπαίνει στην αγορά με έξι σημεία λιανικής πώλησης.

Στο σχεδιαστήριο της νέας εταιρίας απασχολούνται δύο σχεδιαστές ενώ το μικρό εργοστάσιο βρίσκεται στην περιοχή Νικήσιανη του Παγγαίου, όπου τριάντα γαζώτριες βγάζουν τη δουλειά.

Όταν οι απαιτήσεις μεγαλώνουν ξεκινάει να συνεργάζεται με προμηθευτές-κατασκευαστές από διάφορες χώρες του εξωτερικού όπως η Ιταλία, η Τουρκία, η Κίνα, το Μπαγκλαντές, η Ινδία, το Βιετνάμ και το Μαρόκο.

Οι συγκεκριμένες κινήσεις γίνονται με μηδενικό δανεισμό από τον ιδιοφυή επιχειρηματία που χρόνια μετά δήλωσε: «Θα ήμουν πιο πλούσιος σε επίπεδο ατομικής περιουσίας αν δεν επένδυα διαρκώς τα κέρδη της εταιρίας. Εγώ όμως ζω για να δημιουργώ γι’ αυτό επιλέγω να αναπτύσσω την εταιρία και να μην μεγαλώνω τον αριθμό των σπιτιών ή των αυτοκινήτων μου».

Δημιουργεί show room στην Αθήνα για δειγματισμό στους πελάτες της χονδρικής, το 2006 ξεκινάει η ανάπτυξη μέσω του franchise και τρία χρόνια μετά οι εγκαταστάσεις της Pink Woman μεταφέρονται στο Δάτο Καβάλας, σε ένα χώρο 4.000 τ.μ.

Σταδιακά η παραγωγή ξεπερνάει τα 4.000.000 κομμάτια ετησίως και όλες οι χρήσεις της είναι κερδοφόρες, ενώ βραβεύεται ως μια από τις ισχυρότερες ελληνικές εταιρίες.

Το successes story και ο ρυθμός ανάπτυξης αναγκάζει τον ιδρυτή της να πάρει την απόφαση για μερική εγκατάσταση στην Αθήνα, όπου φέρνει την διοίκηση, το marketing, τις αγορές και τις εμπορικές λειτουργίες.

Το 2015 έχει ξεπεράσει τα 85 καταστήματα και οι πωλήσεις ξεπερνούν τα 15.000.000 ευρώ παρά την κρίση που ταλανίζει την Ελλάδα και τα επόμενα χρόνια η εταιρία συνεχίζει την ανοδική της πορεία.

Το 2020 μετά από πολύμηνες διαδικασίες ο Παύλος Χατζηπαυλίδης πουλάει το σύνολο των μετοχών της Pink Woman στον Δημήτρη Ματεμτζή, μέχρι τότε CEO της εταιρείας.

Πέντε χρόνια μετά, ο αθόρυβος entrepreneur που σπάνια έδινε συνεντεύξεις έφυγε από την ζωή αφού η μάχη που έδινε με τον καρκίνο τα τελευταία χρόνια αποδείχτηκε άνιση.

newmoney.gr




Έλον Μασκ | Ο πρώτος άνθρωπος με τσιπ στον εγκέφαλο κινεί ποντίκι με τη σκέψη

Ο πρώτος ασθενής στον οποίο εμφυτεύθηκε ένα τσιπ εγκεφάλου από τη Neuralink φαίνεται να έχει αναρρώσει πλήρως και είναι σε θέση να ελέγχει ένα ποντίκι υπολογιστή χρησιμοποιώντας τις σκέψεις του, δήλωσε αργά τη Δευτέρα ο ιδρυτής της νεοσύστατης εταιρείας Έλον Μασκ.

«Η πρόοδος είναι καλή και ο ασθενής φαίνεται να έχει ανακάμψει πλήρως, με νευρικές επιδράσεις που γνωρίζουμε. Ο ασθενής είναι σε θέση να μετακινεί ένα ποντίκι στην οθόνη μόνο με τη σκέψη», δήλωσε ο Μασκ σε εκδήλωση του Spaces στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

Ο Musk δήλωσε ότι η Neuralink προσπαθεί τώρα να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα κλικ του ποντικιού από τον ασθενή.

Προχωρούν οι δοκιμές

Η εταιρεία εμφύτευσε με επιτυχία ένα τσιπ στον πρώτο της άνθρωπο ασθενή τον περασμένο μήνα, αφού έλαβε έγκριση για να προχωρήσει σε δοκιμές σε ανθρώπους τον Σεπτέμβριο.

Η μελέτη χρησιμοποιεί ένα ρομπότ για να τοποθετήσει χειρουργικά ένα εμφύτευμα διεπαφής εγκεφάλου-υπολογιστή σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει την πρόθεση για κίνηση, δήλωσε η Neuralink, προσθέτοντας ότι ο αρχικός στόχος είναι να μπορέσουν οι άνθρωποι να ελέγχουν έναν κέρσορα υπολογιστή ή ένα πληκτρολόγιο χρησιμοποιώντας τις σκέψεις τους.

Ερωτηματικά για τα τσιπάκια εγκεφάλου

Ο Musk έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη Neuralink, λέγοντας ότι θα διευκολύνει την ταχεία χειρουργική τοποθέτηση των συσκευών τσιπ της για τη θεραπεία παθήσεων όπως η παχυσαρκία, ο αυτισμός, η κατάθλιψη και η σχιζοφρένεια.

Η Neuralink, η οποία αποτιμήθηκε πέρυσι σε περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει αντιμετωπίσει επανειλημμένες εκκλήσεις για έλεγχο όσον αφορά τα πρωτόκολλα ασφαλείας της. Το Reuters ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η εταιρεία τιμωρήθηκε με πρόστιμο για παραβίαση των κανόνων του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ σχετικά με τη διακίνηση επικίνδυνων υλικών.

Πηγή: ethnos.gr




«Τους σκότωσε ο άνθρωπός τους» | Οι μαρτυρίες ανθρώπων κοντά στην εφοπλιστική οικογένεια Καρνέση για το φονικό

Η εφοπλίστρια Μαρία Καρνέση (αδελφή του εφοπλιστή Σπύρου Καρνέση), ο Αντώνης Βλασσάκης (σύζυγος της Δέσποινας Καρνέση και CEO της ναυτιλιακής) και ο Ηλίας Κουκουλάρης, πρώην καπετάνιος και υπάλληλος, ο οποίος φέρεται να προσπάθησε να τους σώσει, είναι τα θύματα του Αιγύπτιου Αριστείδη Ελ Μπουράι στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα χθες το πρωί.

Βασικό κίνητρο εκτιμάται πως ήταν η δυσαρέσκεια του για την απαίτηση να φύγει από το σπίτι που του είχε παραχωρηθεί για να διαμένει δωρεάν, στη Γλυφάδα. Έτσι ο 76χρονος Αιγύπτιος έστρεψε την κάνη του όπλου του και σκότωσε τη γυναίκα που για δεκαετίες τον είχε ως έμπιστο της για όλα όσα αφορούν τα σπίτια της ίδιας και της αδελφής της στους Πεταλιούς και όχι μόνο, τον άντρα της αδελφής της και τον πλοίαρχο που προσπάθησε να αποτρέψει την τραγωδία που εκτυλίχθηκε το πρωί της Δευτέρας, στην ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση.

Ο άνδρας για δεκαετίες δούλευε στην οικογένεια και είχε γίνει ουσιαστικά μέλος της, όπως περιγράφει στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο πρόεδρος της κοινότητας Μαρμαρίου, όπου ανήκουν οι Πεταλιοί, Νίκος Τσαλιάγκος.

Όπως περιέγραψε, στον δράστη του φονικού είχε ανατεθεί η εν λευκώ διαχείριση όλων τω ζητημάτων που σχετίζονταν με τα σπίτια της οικογένειας, εκείνος τους παραλάμβανε από το Μαρμάρι και με σκάφος του πήγαινε στα σπίτια τους και μάλιστα ήταν τόσο στενή η σχέση τους και οι δεσμοί που είχε αναπτύξει με την οικογένεια, που σύμφωνα με τον κ. Τσαλιάγκο, έτρωγαν μαζί στο τραπέζι, αναφέροντας χαρακτηριστικά «από την εποχή της μητέρας της οικογένειας Καρνέση, ήταν ο “άνθρωπός τους”».

Ο πρόεδρος της κοινότητας είπε μάλιστα ότι ενώ εδώ και αρκετό καιρό είχε υπάρξει προστριβή και απολυθεί από τις δύο αδελφές Καρνέση, τον είδε στο Μαρμάρι και πριν από 1-2 μήνες και χαιρετήθηκαν.

Αφού απολύθηκε από τις δύο αδελφές του, ο Σπύρος Καρνέσης προσέλαβε τον Αιγύπτιο, ο οποίος συνέχισε έτσι να προσφέρει υπηρεσίες και έτσι εξηγείται και η ευκολία να έχει πρόσβαση και στις εγκαταστάσεις της ναυτιλιακής εταιρείας

Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε και ο ιατρός και στενός φίλος των οικογενειών των αδελφών Καρνέση, Στέλιος Γραμματικάκης, ο οποίος τόνισε πως τίποτα δεν προμήνυε την τραγωδία ούτε ανησυχούσε τα θύματα του 76χρονου τις τελευταίες ώρες, που τις πέρασε μαζί τους.

Ο κ. Γραμματικάκης είπε ότι το Σαββατοκύριακο βρισκόταν με τη Μαρία Καρνέση, η οποία απόλαυσε μια βόλτα στην παραλία το Σάββατο, ενώ την Κυριακή την επισκέφθηκε στο σπίτι της. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια τόσο για εκείνη όσο και για την αδελφή της Δέσποινα, που γλίτωσε από τα πυρά του δράστη καθώς είχε κλειδωθεί σε τουαλέτα των γραφείων, αλλά και για τον σύζυγο της Δέσποινας, που επίσης δολοφονήθηκε από τον Αιγύπτιο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η Μαρία είχε την οικονομική διαχείρηση, η Δέσποινα ως νομικός την νομική κάλυψη και εκείνος ήταν η “ομπρέλα” της εταιρείας».

«Η Μαρία Καρνέση ήταν πολύ απλός άνθρωπος. Με ένα κινητό των 50 ευρώ, γιατί δεν είχε ούτε smartphone, κινούσε ολόκληρο στόλο και διαχειριζόταν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ήταν πολύ απλοί και ταπεινοί άνθρωποι. Δεν φοβούνταν κανέναν, δεν πίστευαν ότι κάποιος θα τους κάνει κακό. Η Μαρία Καρνέση κυκλοφορούσε μόνης της στη Γλυφάδα, χωρίς προσωπική ασφάλεια. Μπορώ να την παρουσιάσω ως την Μαντώ Μαυρογένους του 2024».

πηγή: Newsbeast.gr




Ραγίζει καρδιές συνάδελφος του διασώστη του ΕΚΑΒ που σκοτώθηκε στην Ευρυτανία | «Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός»

Για τον συνάδελφό του τον 46χρονο διασώστη του ΕΚΑΒ που έπεσε με τη μηχανή του σε γκρεμό στον Προυσό της Ευρυτανίας και πέθανε μίλησε τη Δευτέρα (12/2) ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

Γύρω στις 2:00 περίπου τα ξημερώματα του Σαββάτου (10/2) ξεκίνησε μία μεγάλη επιχείρηση για τον εντοπισμό του τραυματισμένου μοτοσυκλετιστή, ο οποίος κινούνταν στην Ε.Ο. Μονής Προυσσού – Αγρινίου όταν με τη μηχανή του κατέληξε στον γκρεμό.

O 46χρονος, που ήταν διασώστης του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, τηλεφώνησε ο ίδιος στη σύζυγό του τα ξημερώματα χωρίς να μπορεί να δώσει την ακριβή θέση του.

Tο τηλεφώνημα προς τη γυναίκα του έγινε στη 1:40, όταν την ενημέρωσε ότι με τη μηχανή του έχει πέσει σε γκρεμό αλλά δεν μπορούσε να της πει ακριβώς πού.

Από εκείνη την ώρα, πυροσβέστες με την ορειβατική ομάδα της 7ης ΕΜΑΚ και ομάδα Σ.μη.Ε.Α. (drone), αστυνομικοί αλλά και πολλοί εθελοντές, «χτένισαν» τον δρόμο προκειμένου να εντοπίσουν τον 46χρονο.

Μαζί τους και άνθρωποι του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, καθώς επρόκειτο για αγαπητό μέλος της «οικογένειάς» τους με πολλά χρόνια στις διασώσεις και στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

Λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί του Σαββάτου ο άνδρας εντοπίστηκε πεσμένος σε γκρεμό πολλών μέτρων, χωρίς να έχει τις αισθήσεις του.

«Αν καλούσε το 112 θα είχαν τις ακριβείς συντεταγμένες του»

«Κατά τις 8 παρά το πρωί συνάδελφοί μας κατά τύχη σταμάτησαν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί ήταν απροσδιόριστη η περιοχή έτσι όπως δόθηκε από τον εκλιπών. Έκαναν έλεγχο και εκεί μια συνάδελφος είδε το σημείο που είχε καταλήξει η μηχανή» είπε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

«Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός, πολύ καλό παιδί, ήταν σε όλους παρών και δίπλα, γι’ αυτό επιλέξαμε να είναι ο προϊστάμενος της περιοχής, διεκπεραίωνε όλες τις δουλειές που χρειάζονταν όλοι οι συνάδελφοι και οι πολίτες» συμπλήρωσε.

«Αν όντως κατάφερνε αντί να πάρει τη σύζυγό του να έπαιρνε κατευθείαν το 112, είναι σίγουρο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα βρίσκαμε πού βρισκόταν.

Δυστυχώς έφυγε ένα παιδί, άφησε πίσω του γυναίκα και 2 μικρά παιδιά, η οικογένεια του ΕΚΑΒ θα αγκαλιάσει αυτήν την οικογένεια, ήταν ένα εξαίρετο παλικάρι» είπε κλείνοντας.

 πηγή: newsbeast.gr




Βασίλης Καρράς: Συντετριμμένη η Άντζελα Δημητρίου – «Ήταν ο καλύτερος άνθρωπος, η καλύτερη ψυχή»

«Θα τον αγαπάω πάντα, θα τον σκέφτομαι πάντα» – Συγκλονίζει η Άντζελα Δημητρίου μιλώντας για τον Βασίλη Καρρά.

Με σπαρακτικά λόγια μίλησε για τον Βασίλη Καρρά, η Άντζελα Δημητρίου η οποία βρέθηκε στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας στη Θεσσαλοίκη όπου πλήθος κόσμου συρρέει για το λαϊκό προσκύνημα στη σορό του σπουδαίου καλλιτέχνη.

«Τι να πω για τον Βασίλη; Τον γνώριζα από το 1980, ήταν ο καλύτερος άνθρωπος και η καλύτερη ψυχή. Θα τον αγαπάω πάντα, θα τον σκέφτομαι πάντα. Του αφιερώνω ένα τραγούδι που έχουμε πει μαζί, το “Θα σε νοιάζομαι”. Συλλυπητήρια στην οικογένεια», δήλωσε συγκεκριμένα η Άντζελα Δημητρίου στις δημοσιοηγραφικές κάμερες.




Μητσοτάκης για Βασίλη Καρρά: Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε -Ένας γνήσιος Μακεδόνας και καθημερινός άνθρωπος

«Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε, ένας γνήσιος Μακεδόνας δεν είναι πια ανάμεσά μας» αναφέρει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την απώλεια του Βασίλη Καρρά.

Ο πρωθυπουργός σε ανάρτησή του στα social media αποχεραιτά τον Βασίλη Καρρά ο οποίος έφυγε από τη ζωή την Κυριακή παραμονή Χριστουγέννων, σε ηλικία 70 χρονών.

Θλίψη στο ελληνικό τραγούδι: Πέθανε ο Βασίλης Καρράς
«Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε. Και ένας γνήσιος Μακεδόνας, ο Βασίλης Καρράς, δεν είναι πια ανάμεσα στους καθημερινούς ανθρώπους για τους οποίους τραγούδησε. Καθημερινός άνθρωπος και ο ίδιος, νομίζω πως δεν θα ήθελε μεγάλα λόγια σε αυτόν τον αποχαιρετισμό» έγραψε ο Κυριάκος Μητσοτακης στο twitter για τον θάνατο του λαϊκού τραγουδιστή που έγραψε την δικη του ιστορία στο ελληνικό πεντάγραμμο.

 




Ποιος είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το πετυχημένο Food Truck Festival

Το Food Truck Festival είναι γεγονός και έχει εντυπωσιάσει το κοινό της Καβάλας στην μεγάλη εμπορική έκθεση Kavala Expo 2023. Ποιος είναι ο άνθρωπος όμως που κρύβεται πίσω από αυτή την πολύ καλή και πρωτότυπη ιδέα;

Πρόκειται για τον Σάββα Κυρκιώτη, Πρόεδρο του Food Truck Festival ο οποίος έχει άριστες γνώσεις πάνω στα θέματα του street food καθώς έχει ασχοληθεί και παραβρεθεί σε παρόμοια φεστιβάλ του εξωτερικού.

Το Food Truck Festival το οποίο μπορούν να συναντήσουν οι επισκέπτες της Kavala Expo στο εκθεσιακό κέντρο “Απόστολος Μαρδύρης” στη Νέα Καρβάλη Καβάλας διαθέτει όλες εκείνες τις παραμέτρους που διαθέτουν αντίστοιχα φεστιβάλ στο εξωτερικό και σε αυτό σημαντική ευθύνη φέρει ο πρόεδρος του Σάββας Κυρκιώτης.

Τα οχήματα διαθέτουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα για να λειτουργούν ως “food trucks” αλλά και το ίδιο οι επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται και λαμβάνουν μέρος έχουν όλα εκείνα τα απαραίτητα πιστοποιητικά για να βρίσκονται σε αυτό το Φεστιβάλ.

Δεν μένει παρά όποιος επισκέπτης θελήσει να βρεθεί στον εξωτερικό χώρο της Kavala Expo και να το συναντήσει με τα ίδια του τα μάτια!




Blue Horizon: «Δεν έχω δει ξανά κάτι τέτοιο, πνιγόταν ένας άνθρωπος και δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα» λέει ο καβοδέτης

Το τραγικό συμβάν που εκτυλίχθηκε το βράδυ της 5ης Σεπτεμβρίου με τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη στο λιμάνι του Πειραιά είδε με τα μάτια του ο καβοδέτης.

Μιλώντας στο Mega, είπε πως πέρασε μπροστά από τον καταπέλτη του Blue Horizon για να πάει να λύσει τους κάβους του διπλανού πλοίου που έφευγε. Ακόμη τόνισε ότι είδε τον Αντώνη νεκρό στη θάλασσα χωρίς κανέναν να σπεύδει για βοήθεια.

«Ήταν εκεί ένας πράκτορας, αυτός μίλαγε στο τηλέφωνο. Από αυτόν έμαθα ότι έχει πέσει άνθρωπος στο νερό. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Ήταν η πρώτη φορά. Άμα βλέπεις αυτά τα πράγματα, πως να μην σοκαριστείς δηλαδή; Πνίγεται ο άνθρωπος και εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Εγώ δεν ήμουν εκεί εκείνη τη στιγμή που έπεσε. Εγώ πήγα όταν ήταν νεκρός», δήλωσε.

Μιλώντας, από την πλευρά του στο Mega, ο δικηγόρος της οικογένειας του 36χρονου Αντώνη είπε τα εξής:

«Σας είχα πει πως στο βίντεο 5 άτομα κοιτάνε και κάποιοι από αυτούς δεν είναι κατηγορούμενοι. Θεωρώ πως πήγαν να κουκουλώσουν το όλο θέμα. Γι’ αυτό και το πλοίο έφυγε. Δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση να φύγει ένα πλοίο και να επιστρέψει μετά από 45 λεπτά, από εισαγγελική καταγγελία. Ο καπετάνιος έχει την ευθύνη όλων και είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τις κάμερες. Από αυτό που έχω πληροφορηθεί σε ηχητικό ντοκουμέντο, του λέει ο ύπαρχος “μπλέξαμε”. Άρα γνώριζε».