Αυξάνονται τα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα – 27 άνθρωποι νεκροί

Από την αρχή της περιόδου 2024, μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου, έχουν διαγνωστεί και διερευνηθεί συνολικά 180 εγχώρια κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 132 κρούσματα παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (ΚΝΣ, εγκεφαλίτιδα ή/και μηνιγγίτιδα ή/και οξεία χαλαρή παράλυση) και 48 κρούσματα είχαν ήπιες εκδηλώσεις/ δεν είχαν εκδηλώσεις από το ΚΝΣ.

Σύμφωνα με την επιδημιολογική έκθεση του ΕΟΔΥ κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας διαγνώσθηκαν/ δηλώθηκαν 18 νέα εγχώρια κρούσματα. Έχουν καταγραφεί, επίσης, τέσσερα εισαγόμενα κρούσματα της λοίμωξης σε ασθενείς που εκτέθηκαν σε άλλες χώρες του εξωτερικού (τρία στην Αλβανία και ένα στην Αυστρία), τα οποία δεν περιλαμβάνονται στην περαιτέρω ανάλυση. Για δύο ακόμη κρούσματα, με σύνθετο ιστορικό ταξιδιών, εκκρεμεί η ολοκλήρωση της διερεύνησης σχετικά με το εάν πρόκειται για εισαγόμενα ή εγχώρια κρούσματα (τα οποία, επίσης, δεν περιλαμβάνονται στην περαιτέρω ανάλυση).

Την τελευταία εβδομάδα έχουν καταγραφεί 2 θάνατοι σε ασθενείς με λοίμωξη από τον ιό, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό θανάτων σε 27. Ένας επιπλέον θάνατος ασθενούς με διαγνωσμένη λοίμωξη από τον ιό του Δυτικού Νείλου αποδόθηκε σε άλλο σοβαρό συνυπάρχον πρόβλημα υγείας (δεν συμπεριλαμβάνεται στον συνολικό αριθμό θανόντων).

Έχουν καταγραφεί κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, σε οικισμούς, σε 63 δήμους της χώρας, σε 29 Περιφερειακές Ενότητες, και συγκεκριμένα στις Περιφερειακές Ενότητες: Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Λευκάδας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Χαλκιδικής, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών, Κιλκίς, Ημαθίας, Ροδόπης, Δράμας, Έβρου, Ξάνθης, Καβάλας, Θάσου, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας, Ηλείας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Νοτίου Τομέα Αθηνών, Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Ανατολικής Αττικής, Φθιώτιδας, Βοιωτίας και στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε χώρες γειτονικές αυτής έχουν καταγραφεί -εκτός από τη χώρα μας- κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου σε: Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία, Κροατία, Κόσοβο, Αλβανία, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία και Τουρκία.

Η επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου, η έγκαιρη εφαρμογή κατάλληλων ολοκληρωμένων προγραμμάτων καταπολέμησης κουνουπιών και η λήψη μέτρων ατομικής προστασίας από τα κουνούπια αποτελούν τα πλέον ενδεδειγμένα μέτρα για τον έλεγχο της νόσου. Στο πλαίσιο αυτό, κρίνεται αναγκαία αφενός η εγρήγορση των επαγγελματιών υγείας και αφετέρου η συνεχιζόμενη εγρήγορση των τοπικών και εθνικών αρχών.

www.evros24.gr




Φλώρος στο OPEN | Εκτός από βουλευτές είμαστε και άνθρωποι

Ο Κωνσταντίνος Φλώρος στον οποίο επιβλήθηκε 15ημερη αποπομπή από τη Βουλή μετά τη χειροδικία σε βάρος του βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Βασίλη Γραμμένου, υποστήριξε ότι οι δύο τους είχαν προηγούμενα κι ότι του επιτέθηκε φραστικά στην Ολομέλεια. «Είχα δώσει ήδη τόπο στην οργή. Μάζευα τα πράγματα μου, γιατί είχαμε μία ομιλία. Βλέπω τον κύριο Γραμμένο μέσα από τις κολώνες να μου κάνει χειρονομίες, να μου ξαναβρίζει τη μάνα, να μου λέει ότι θα με πάει με χειροπέδες στη φυλακή. Εκεί είναι το σημείο που φεύγω εκνευρισμένος και πηγαίνω να βρω τον κύριο Γραμμένο στην έξοδο της Βουλής», συμπλήρωσε.

«Ρώτησα τον κύριο Γραμμένο τι πρόβλημα έχει μαζί μου; Να το λύσουμε εκείνη τη στιγμή. Μου είπε σήκω φύγε. Το λέει και ο αστυνομικός στην κατάθεση του. Του είπα εκείνη τη στιγμή ότι βρίζει μανάδες και αντί να μου πει ότι εγώ δεν έκανα τίποτα, μου είπε ό,τι γουστάρω θα κάνω. Συνεχίζει να με προκαλεί έστω ας έλεγε ένα συγγνώμη, έκανα λάθος», συνέχισε.

Στο σημείο αυτό υποστήριξε ότι άρχισαν να σπρώχνουν ο ένας τον άλλο. «Προσπάθησε να με ξανασπρώξει. Αντέδρασα κι εγώ όπως αντέδρασα».

Ο ίδιος αναγνώρισε ότι η συμπεριφορά του δεν άρμοζε στο βουλευτικό του αξίωμα, προσπάθησε ωστόσο να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι είχε δεχθεί προηγουμένως ψυχολογική βία. «Ότι είμαστε βουλευτές δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε άνθρωποι. Εγώ έχω δεχθεί νωρίτερα ψυχολογική βία. Αυτό να μην το παραμελούμε, δεν βλέπω να το καταδικάζει κανείς. Πάρα τις προκλήσεις και ύβρεις που δέχθηκα βγήκα από την Ολομέλεια για να λύσω το θέμα. Συγγνώμη θα έπρεπε να ζητήσω και στη μητέρα μου αν δεν την υπερασπιζόμουν. Δεν είπα ότι το έκανα με σωστό τρόπο, γιατί φέρω και θεσμική ιδιότητα. Όμως έγινε. Δεν λέω ότι ο καθένας που του προσβάλουν τη μητέρα πρέπει να αντιδρά με αυτόν τον τρόπο. Λόγω του συναισθήματος εκείνη τη στιγμή έπραξα ως γιος. Έπρεπε να έχω αντιδράσει πολύ πιο ψύχραιμα», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος, υπερασπίστηκε την επιλογή του να στηρίξει τον καταδικασμένο χρυσαγίτη Ηλία Κασιδιάρη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές. «Ότι στήριξα τον κύριο Κασιδιάρη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές δεν το μετανιώνω. Είναι μία πολιτική κίνηση και θεωρώ ότι μπορεί να προσφέρει στην Αθήνα», είπε χαρακτηριστικά.

ethnos.gr




Σοβαρό τροχαίο στη Θεσσαλονίκη | Αυτοκίνητο μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, στο νοσοκομείο δύο άνθρωποι

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα, στις 05:55, στην εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα προς ανατολικά, πλησίον του κόμβου της οδού Μακρυγιάννη. Δύο οχήματα συγκρούστηκαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο ατόμων, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο εφημερεύον νοσοκομείο.

Μάλιστα, χρειάστηκε η επέμβαση διασωστικού κλιμακίου της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό μίας τραυματία από το ένα όχημα, όπως σηημειώνει το thestival.gr.

Πληροφορίες που μετέδωσε το Mega αναφέρουν ότι ο οδηγός του ενός οχήματος φαίνεται πως έστριψε από παράδρομο και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, αντί να συνεχίσει ευθεία την πορεία του. Το όχημα συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα από τον Περιφερειακό.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως δύο άτομα, ένας 79χρονος και μία γυναίκα περίπου 50 ετών, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

Η 50χρονη οδηγός φέρεται να είναι είναι σε σοβαρότερη κατάσταση, με πολλαπλά τραύματα.


 



Κομοτηνή Δυνατά: Δέκα ακόμα άνθρωποι που επέλεξαν να αγωνιστούν για το κοινό μας όραμα

Η Δημοτική Παράταξη ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ καλωσορίζει δέκα νέα μέλη:

Άνθρωποι με όραμα, διάθεση προσφοράς, από διάφορους χώρους ο καθένας, μπαίνουν ενεργά στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Προχωράμε Δυνατά και Σταθερά για το Δήμο Κομοτηνής!

 

Ό Άγγελος Μιχαήλ Χουβαρδάς είναι 19 χρονών και ζει στην Κομοτηνή.

Είναι ένας εκ των ιδρυτών του e-Αιμοδότες, ενός εγχειρήματος που έχει αποσπάσει πανελλαδική και ευρωπαϊκή αναγνώριση, όπως η διάκριση του με το 3ο Βραβείο στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Νέων Επιστημόνων (EUCYS 2022), που έφερε ξανά την Ελλάδα στις πρώτες θέσεις του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Νέων Επιστημόνων μετά από 26 χρόνια.

Έχει έντονο ενδιαφέρον για τον προγραμματισμό και τη δημιουργία καινοτόμων εφαρμογών που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα της ανθρώπινης ζωής.

Έχοντας ολοκληρώσει τα τελευταία τρία χρόνια τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Σχολή ΣΑΧΕΤΙ στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής, τον Δεκέμβριο του 2022 επέστρεψε στην Κομοτηνή για να συνεχίσει τις σπουδές του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Η ενασχόληση του με τα κοινά ξεκίνησε το 2020 όπου επιλέχθηκε ως τακτικός «έφηβος βουλευτής» στην ΚΕ’ Σύνοδο της Βουλής των Εφήβων. Στη συνέχεια από το 2022 συμμετέχει ως Τακτικό Μέλος στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Κομοτηνής. Η προσφορά του στα κοινά επεκτείνεται και στη συμμετοχή του στον αστικό μη κερδοσκοπικό Συνεταιρισμό Ποιος είναι το Αφεντικό.

Στα μαθητικά του χρόνια του έχει απονεμηθεί δύο φορές ειδικός έπαινος για την ανιδιοτελή του προσφορά στο 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής καθώς και στη Σχολή ΣΑΧΕΤΙ του απονεμήθηκαν έπαινοι διάκρισης τη σημαντική συμμετοχή του στη διαδικτυακή διδασκαλία των Ελληνικών στην Προσχολική Εκπαίδευση.

Έχει διατελέσει κριτής στον 1ο διαγωνισμό καινοτομίας του Κόμβου Καινοτομίας του ΔΠΘ καθώς και μέλος οργανωτικής επιτροπής σε συνέδρια που διοργάνωσε το Γραφείο Εκπαίδευσης στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Γιοχάνεσμπουργκ, η Σχολή ΣΑΧΕΤΙ και το Ινστιτούτο Ελληνικής Γλώσσας “ΤΗΜΕΝΟΣ’ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ).

Απέκτησε πιστοποιήσεις στην επιστήμη των υπολογιστών και τις νέες τεχνολογίες από ιδρύματα όπως το Πανεπιστήμιο του Michigan, το Πανεπιστήμιο Yonsei, τη Google και την ArubaNetworking.

Η αφοσίωσή του στην κοινωνική προσφορά είναι συνεχής μέσα από δράσεις εθελοντισμού σε φορείς της Κομοτηνής και δρώμενα της τοπικής κοινωνίας.

 

O Ανέστης Σαμουρκασίδης ζει στην Κομοτηνή.

Είναι απόφοιτος του 1ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής, πτυχιούχος Τοπογράφος Μηχανικός της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ και απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης & Πολιτικής Επιστήμης του ΔΠΘ με κατεύθυνση την Πολιτική Επιστήμη.

Επιπλέον, είναι κάτοχος Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Διεθνές και  Ευρωπαϊκό Δίκαιο της Ενέργειας της Νομικής Σχολής του ΔΠΘ και μιλάει τρεις ξένες γλώσσες. Υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος αξιωματικός του Πυροβολικού.

Εργάσθηκε στον ιδιωτικό τομέα και από το 2001 (ΑΣΕΠ) υπηρετεί στον τομέα της Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών.

Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της Σχολής Επιμόρφωσης του Υπουργείου Οικονομικών, του Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης  και σε επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες.

Είναι μέλος του Ελληνικού Οργανισμού Πολιτικών Επιστημόνων (ΕΟΠΕ) και ήταν από τα ιδρυτικά μέλη της ομάδας Ενασχόλησης με την Πολιτική Επιστήμη της Κομοτηνής.

Διετέλεσε συντονιστής της αντιπροσωπείας του ΕΟΠΕ στην Κομοτηνή, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Καππαδοκών και Μικρασιατών Ν. Ροδόπης και παραμένει μέλος του.

Είχε εκλεγεί εκπρόσωπος του Συλλόγου των ΤΕ/Μηχανικών Έβρου Ροδόπης στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης δημόσιου τομέα (ΠΟΜΗΤΕΔΥ) και είναι μέλος του Συλλόγου Εργαζομένων ΔΟΥ Ν. Ροδόπης.

 

O Βασίλης Αντωνιάδης γεννήθηκε το 1994 στην Αλεξανδρούπολη. Μεγάλωσε και ζει μόνιμα στην Κομοτηνή.

Είναι απόφοιτος του 1ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής.

Δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της εστίασης και είναι μέλος του Σωματείου Καφεποτοπωλών Κομοτηνής και Περιφέρειας.

Παράλληλα ασχολείται ενεργά, από μικρή ηλικία με τον αθλητισμό και συγκεκριμένα με το χώρο του ποδοσφαίρου, έχοντας παίξει σε πληθώρα ομάδων της πόλης αλλά και σε Σουφλί και Θάσο.

Τα τελευταία  4 χρόνια είναι στην ομάδα του Πανθρακικού, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη μέχρι τώρα πορεία της.

 

Ο Ζωγράφος Κοκκίδης γεννήθηκε το 1972 και ζει στην Κομοτηνή.

Η καταγωγή του είναι από τους Υφαντές Κομοτηνής και τη Σάλπη.

Ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή του στο 3ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής το  1990. Επιπλέον ήταν Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός.

Είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με προπτυχιακές σπουδές στη Βουλγαρία και στη Γερμανία.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης Διοικητικού Δικαίου, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σποδών του Τμήματος Νομικής, του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης.

Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του εργάστηκε ως ασκούμενος Δικηγόρος(στον αείμνηστο Αθανάσιο Καμαράκη) και ακολούθως ως Δικηγόρος στο Δικηγορικό Σύλλογο Ροδόπης.

Κατά την περίοδο της δικηγορίας ανέλαβε καθήκοντα εκπαιδευτή στο Ι.Ε.Κ. Κομοτηνής και αναπληρωτή καθηγητή στη Σχολή Δοκίμων Αστυφυλακών Κομοτηνής.

Το 2002 διορίστηκε στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κομοτηνής στον κλάδο «Π.Ε. Σωφρονιστικού Ενηλίκων», όπου έχει διατελέσει για χρόνια Προϊστάμενος της Διεύθυνσης- Διευθυντής.

Είναι παντρεμένος κι έχει ένα γιό.

 

Η Κική Κωνσταντινίδου γεννήθηκε, ζει και δραστηριοποιείται στην Κομοτηνή.

Είναι απόφοιτος του τομέα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Από το 1992 είναι ιδιοκτήτρια της επιχείρησης ηλεκτρολογικού και βιομηχανικού υλικού “Μαρίνος Κωνσταντινίδης ΙΚΕ”.

Από το 2014 έως και σήμερα είναι Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής,  όπου σχεδίασε και υλοποίησε σειρά δράσεων,  με σημαντικότερη τη «Λευκή Νύχτα» η οποία καθιερώθηκε ως θεσμός.

Επιπλέον, είναι  μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου , Υπεύθυνη του τμήματος ΓΕΜΗ  και Γραμματέας στη Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης.

Είναι ενεργό μέλος των ΝΗΡΗΙΔΩΝ Κομοτηνής και του Σοροπτιμιστικού Ομίλου Κομοτηνής, καθώς και  Αντιπρόεδρος στο θρησκευτικό σύλλογο Αγία Μαρίνα  Ιμέρου.

Είναι παντρεμένη και έχει δυο κόρες.

Η Μαρία Μπαχτσεβάνη γεννήθηκε στην Κομοτηνή και κατοικεί στο Κόσμιο.

Δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον πρωτογενή αγροτικό τομέα και ήταν από τα ιδρυτικά μέλη και γραμματέας του Συλλόγου Αγροτών Κομοτηνής.

Διατελεί εκλεγμένη σύμβουλος Τοπικής Κοινότητας Κομοτηνής από το 2014.

Από το 2018 ήταν Αντιπρόεδρος της ΔΗΜ. ΤΟ Νέας Δημοκρατίας Κομοτηνής και πλέον είναι Υπεύθυνη εκλογικής ετοιμότητας για το Νομό Ροδόπης στη ΔΕΕΠ Ροδόπης της Ν.Δ.

Επιπλέον, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανθρακικού Σταδίου Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένη με τον Παναγιώτη Πίτατζη και μητέρα ενός γιού.

 

Ο Ριτβάν Δουρχάν γεννήθηκε το 1978 στην Κομοτηνή.

Ασχολήθηκε πρώτη φορά με την πολιτική ως υποψήφιος σύμβουλος με τον συνδυασμό του αείμνηστου Κίμωνα Καλδιριμτζή το έτος 2002. Από τότε μέχρι και σήμερα, ήταν πάντα κοντά στην τοπική κοινωνία του Δήμου Κομοτηνής.

Μετά το λύκειο σπούδασε εξ αποστάσεως στο Τμήμα Τουρκικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Εσκίσεχιρ.

Για πολλά χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα των ελαστικών αυτοκινήτου και διατηρεί  δική του επιχείρηση, στον τομέα αυτό, από το 2016.

Από το 2002 έως και σήμερα είναι ενεργό μέλος της θεατρικής ομάδας «Σπόρος» του Συλλόγου ΕΜΔΘ.

Διετέλεσε Γενικός Αρχηγός της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας Α.Ο. Φιλίας και είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος διαφόρων άλλων συλλόγων.

Για πολλά χρόνια παρουσίαζε εκπομπές σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Είναι παντρεμένος με τη Δικηγόρο ΕμινέΣουμπασιλάρ κι έχει δυο παιδιά.

 

Ο Χαράλαμπος Κραββαρίτης γεννήθηκε το 1977 στην Κομοτηνή, όπου και ζει. Η καταγωγή του είναι από τη Γρατινή.

Αποφοίτησε από το 1ο Γενικό Λύκειο και αμέσως μετά ολοκλήρωσε την στρατιωτική του θητεία.

Εργάστηκε σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για 6 χρόνια, και κατά το διάστημα αυτό διατέλεσε Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Επισιτιστών,  εκπροσωπώντας  το και ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Κομοτηνής.

Στη συνέχεια, και για τα επόμενα 4 χρόνια,  εργάστηκε ως υπεύθυνος πωλήσεων Β. Ελλάδος σε πολυεθνική εταιρεία τροφίμων και σε ελληνική εταιρεία με αντικείμενο την εισαγωγή και μεταπώληση μηχανημάτων έργου.

Από το 2011 εργάζεται ως στέλεχος πωλήσεων στη διεύθυνση λειτουργίας καταστημάτων μεγάλης ελληνικής εταιρείας  εμπορίας  τροφίμων.

 

Ο Χαράλαμπος Παυλίδης γεννήθηκε το 1968 στην Κομοτηνή.

Είναι νομικός απόφοιτος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Διατηρεί Δικηγορικό Γραφείο Στην Κομοτηνή επί πολλά έτη, ως μάχιμος Δικηγόρος, με ενασχόληση σε κάθε νομικό αντικείμενο, και ως συνεργάτης της Αγροτικής Τράπεζας  και μετέπειτα της Τράπεζας Πειραιώς.

Διατελεί μέλος του Δ.Σ. του Γηροκομείου Κομοτηνής, Πρόεδρος του Συλλόγου Παραθεριστών Αρωγής, μέλος της πειθαρχικής επιτροπής της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θράκης και Αντιπρόεδρος του Σκοπευτικού Συλλόγου Κομοτηνής.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής, μέλος της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Κομοτηνής, Γενικός Γραμματέας του Κυνηγετικού Συλλόγου Ροδόπης και Αντιπρόεδρος του ΛΕΑΔ του Δικηγορικού Συλλόγου Ροδόπης.

Διετέλεσε υπεύθυνος εκλογικής ετοιμότητας της ΝΟΔΕ Νέας Δημοκρατίας Ροδόπης (2018-2021), τομεάρχης σύνδεσμος της ΔΕΕΠ Ξάνθης με την Γραμματεία Οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας. Είναι Γενικός Γραμματέας της ΔΕΕΠ Ροδόπης από το 2021 έως σήμερα, μέλος της Γραμματείας Οργανωτικού και μέλος του μητρώου στελεχών της Νέας Δημοκρατίας.

Είναι παντρεμένος με την Χριστίνα Λαζαρίδου, Διευθύντρια των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς Ν. Ροδόπης, και πατέρας δύο παιδιών,  φοιτητών στα τμήματα Ψυχολογίας και Ιατρικής.

 

Ο Χασάν Χασάν γεννήθηκε στην Κομοτηνή το 1986.

Σπούδασε στο τμήμα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Καβάλας (Τμήμα μηχανολόγων μηχανικών ΤΕΙ ΑΜ-Θ) και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του ΔΠΘ με τίτλο «Περιβαλλοντική Μηχανική και Επιστήμη – Ενεργειακός Σχεδιασμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη».

Από το 2010, διατηρεί  Τεχνικό Γραφείο και είναι εταίρος της  «ADSTRATEGY» η οποία δραστηριοποιείται στον στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό,  και την υποστήριξη δημοσίων φορέων  και επιχειρήσεων σε θέματα ανάπτυξης.

Διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων του Δήμου Κομοτηνής (2010) και της ΟΝΝΕΔ Ροδόπης (2012-2015), Μέλος της Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κομοτηνής (2014-2018), Μέλος Λιμενικού Ταμείου Αβδήρων (2014-2018), Υπεύθυνος Τομέα Πολιτισμού  της ΝΟ.Δ.Ε. (Δ.Ε.Ε.Π.) Ν.Δ. Ροδόπης (2015-2018) Μέλος του Δ.Σ.  ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κομοτηνής (2014-2019), Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Κομοτηνής (2017-2021), Υπεύθυνος Αυτοδιοίκησης της ΝΟ.Δ.Ε. (Δ.Ε.Ε.Π.) Ν.Δ. Ροδόπης (2018-2021).

Στις Δημοτικές εκλογές του 2014 εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «Εμείς… η πόλη» και στις Δημοτικές εκλογές του 2019 εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής».

Είναι Μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Κομοτηνής, Μέλος της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδος και Αναπληρωματικός Μέλος του Δ.Σ. Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής «Σισμανόγλειο».

Είναι παντρεμένος με την ΜεμέτΠινάρ και έχει έναν γιο.

 




“Εν Έργω Μαζί”: Οκτώ ακόμα αναγεννητικοί άνθρωποι συστρατεύονται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς

Η ενάργεια στο Δήμο Αλεξανδρούπολης 

Ολοένα και περισσότερες συνδημότισσες και συνδημότες μας επιλέγουν να συμπορευτούν με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τον συνδυασμό «Εν Έργω Μαζί», αποφασίζοντας να αναλάβουν δράση ώστε το όνειρο για έναν καλύτερο Δήμο, να λάβει επιτέλους «σάρκα και οστά».

Έτσι, οκτώ (8) ακόμα αναγεννητικοί άνθρωποι, που χαρακτηρίζονται από εργατικότητα, πυγμή χαρακτήρος, και πάνω απ’ όλα ψυχικό σθένος, συστρατεύονται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς για να αποδείξουν ότι η εμπειρία και η καινοτομία μπορούν –  και πρέπει – να συνδυαστούν και να αξιοποιηθούν.

Διότι ο Δήμος δε μπορεί να λειτουργήσει πλέον ως «σχολείο» για ανθρώπους που βλέπουν την ενασχόληση με τα κοινά ως «χόμπι». Ο Δήμος δεν αποτελεί πεδίο πρακτικής άσκησης, ούτε κι ένα βιωματικό εργαστήριο. Ο Δήμος δε συγχωρεί εύκολα τα λάθη, γιατί τα λάθη είναι χρήματα από την τσέπη των Δημοτών. Τα λάθη είναι μέρες, μήνες, χρόνια – χρόνια που οι δημότες μοχθούν και ζουν χωρίς να απολαμβάνουν ένα Δήμο που τους αξίζει.

Ένα Δήμο που χρειάζεται ενάργεια και ενέργεια, εξειδίκευση και πρωτότυπη σκέψη, όραμα και έργο. Ένα Δήμο που χρειάζεται την παράταξη «Εν Έργω Μαζί».

Καρδιά» ο Δήμος, «αίμα» της οι Δημότισσες και οι Δημότες!

  • Δαρόγλου Χρυσούλα, Ελεύθερη Επαγγελματίας
  • Ελευθεριάδης Παύλος, Υπάλληλος Διοικητικής-Οικονομικής Υπηρεσίας Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης
  • Καλίτσης (Φάνης) Φανούριος, Ελεύθερος Επαγγελματίας
  • Κοτζαμάνης (Σάκης) Αθανάσιος, Κουρέας
  • Κανατά (Εύα) Ευαγγελία, Κοινωνική Λειτουργός – Καλλιτέχνης
  • Καραούλα Μαρία, Εκπαιδευτικός
  • Μπέρκερ Χαλήλ, Εκπαιδευτικός
  • Ουζουνίδης Αθανάσιος, Απόστρατος Αξιωματικός Λιμενικού Σώματος

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι νέοι άνθρωποι και οι γυναίκες μπαίνουν μπροστά για την Καβάλα που μας αξίζει!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει τα νέα μέλη στην παράταξη ο Τόπος της Ζωής Μας:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τους συμπολίτες μας Νίκο Στάμο και Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου.

Ο Νίκος Στάμος γεννήθηκε το 1989 στην Καβάλα. Είναι γιος του Χρήστου Στάμου και της Αναστασίας Ναζίρογλου. Φοίτησε στο 19ο Δημοτικό, στο 2ο Γυμνάσιο, στο 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας και στη συνέχεια σπούδασε σε ΙΕΚ Φυσικοθεραπείας στη Θεσσαλονίκη. Στην Καβάλα ζει πλέον μόνιμα και εργάζεται εδώ και 13 χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος και τα δύο τελευταία χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Η Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου γεννήθηκε στην Καβάλα και είναι συγγραφέας και στιχουργός. Είναι κόρη του Μιχαήλ Σπυρόπουλου (επιχειρηματία) από την Αθήνα και της Φιλιώς Γρίδη από την Καβάλα.  Ως τα δεκατρία της  χρόνια έζησε στην Καβάλα, κατόπιν  εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και εν συνεχεία μετέβη στις ΗΠΑ.

Έζησε πέντε χρόνια στη Νέα Υόρκη και εργάστηκε ως Νηπιαγωγός για το Ελληνικό σχολείο της Αγίας Μαρκέλλας. Παρακολούθησε  σεμινάρια δημιουργικής γραφής, πλοκής σεναρίου και σκηνοθετικής προσέγγισης, συμμετέχοντας σε ερασιτεχνική ομάδα υποκριτικής.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη στιχουργική, τη συγγραφή βιβλίων και σεναρίων, αλλά και με τον χώρο της τηλεόρασης. Αξιοσημείωτες συνεργασίες της είναι με τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Γιώργο Αλκαίο, τον Νίκο Οικονομόπουλο, την Πέγκυ Ζήνα, την Καίτη Γαρμπή και πολλούς άλλους γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες.

Επίσης, είχε συνεργασία με ξένους καλλιτέχνες, όπως τον Ιταλό Roberto Casalino, την Ισραηλινή τραγουδίστρια Ishtar και την Τουρκάλα Tanyla, ενώ πολλά τραγούδια της έχουν διασκευαστεί και κυκλοφορούν στο εξωτερικό.

Επίσης, ο Θάνος Μικρούτσικος την επιβράβευσε για το αφιερωματικό τραγούδι που έγραψε στη μνήμη του Δημήτρη Μητροπάνου. Έχουν εκδοθεί έξι βιβλία της, εκ των οποίων το ένα κυκλοφόρησε αρχικά στην Αμερική από τη Dorrance Publishing όπου επιλέχθηκε ανάμεσα από ογδόντα μυθιστορήματα.

Κατά τη συγγραφική της  δράση, έχει διασκευάσει λογοτεχνικά έργα άλλων συγγραφέων σε μορφή σεναρίου, ενώ  η ίδια έχει ασχοληθεί με τη γραφή θεατρικών έργων, διαλόγων, κειμένων. Το 2020 επέστρεψε μόνιμα στην Καβάλα και συνεργάστηκε τηλεοπτικά με το ΕΝΑ Channel, όπου είχε αναλάβει τη διεύθυνση παραγωγής και την παρουσίαση ψυχαγωγικής εκπομπής.

Από τη συνεργασία της με το κανάλι, δημιουργήθηκε σημαντικό οπτικοακουστικό έργο, αλλά και κοινωνικό, οργανώνοντας δράσεις  και καμπάνιες κοινωνικής ευθύνης. Είναι παντρεμένη από το 2011 με τον Θοδωρή Δήμο, ιδιωτικό υπάλληλο, και έχουν αποκτήσει έναν γιο.

Θέλω να τους ευχαριστήσω και προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή τους να δώσουν μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.