Αγγέλων Φως : Μαγική έναρξη των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στην Ορεστιάδα

Με τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και την εντυπωσιακή εκδήλωση “Αγγέλων Φως, η Νύχτα των Ευχών”, η πόλη της Ορεστιάδας υποδέχτηκε επίσημα την εορταστική περίοδο. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε σε ένα ζεστό και γιορτινό κλίμα, πλημμύρισε τον ουρανό της πόλης με φως, μαγεία και ευχές.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της βραδιάς ήταν τα ιπτάμενα φαναράκια που προμήθευσε η ΕΕΒΟΠ. Μετά τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου, μικροί και μεγάλοι έγραψαν τις ευχές τους, άναψαν τα φαναράκια και τα άφησαν να υψωθούν στον ουρανό, δημιουργώντας μια κατανυκτική ατμόσφαιρα γεμάτη φως και συναισθήματα.

Στη γιορτινή ατμόσφαιρα συνέβαλε καθοριστικά η Φιλαρμονική του Δήμου Ορεστιάδας, που πλαισίωσε τη βραδιά με χριστουγεννιάτικες μελωδίες, προσθέτοντας ακόμα περισσότερη λάμψη και μαγεία στο κλίμα. Οι νότες πλημμύρισαν την πλατεία, σκορπίζοντας χαρά και ενθουσιασμό σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Η εκδήλωση “Η Νύχτα των Ευχών” αποτελεί πλέον έναν καθιερωμένο θεσμό για την Ορεστιάδα, που συνδυάζει την καλλιτεχνική δημιουργία, την ελπίδα και την προσμονή για τη νέα χρονιά. Με την έναρξη των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, η πόλη βάζει τα γιορτινά της και προσκαλεί ντόπιους και επισκέπτες να ζήσουν την εορταστική μαγεία.

Οι δράσεις συνεχίζονται καθ’ όλη την περίοδο των εορτών, με ποικίλες εκδηλώσεις που υπόσχονται μοναδικές στιγμές για μικρούς και μεγάλους.