Φωτιά σε Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Ροδόπη: Ανεξέλεγκτα μέτωπα στη βόρεια Ελλάδα

Ανεξέλεγκτη καίει για τρίτη ημέρα η φωτιά στην Αλεξανδρούπολη, την ώρα που μαίνονται τα πύρινα μέτωπα σε Καβάλα και Ροδόπη. Όλες οι εξελίξεις.

Εξαιρετικά δύσκολη εξακολουθεί να είναι κατάσταση στην Αλεξανδρούπολη εξαιτίας της φωτιάς που έχει ξεσπάσει στην περιοχή της Δαδιάς με τις εκκενώσεις να είναι συνεχείς.

Το ένα κύριο μέτωπο είναι στη Νίψα, πάνω ακριβώς από την Εγνατία Οδό. Ακολουθεί το μέτωπο από την κάτω πλευρά της Εγνατίας στο Δωρικό και είναι και το άλλο μέτωπο που κινείται από το Λουτρό προς το Μοναστηράκι.

Το 112 εξέδωσε νέο μήνυμα καλώντας τους κατοίκους της Αισύμης να φύγουν από την περιοχή εξαιτίας της φωτιάς και να κατευθυνθούν προς την Αλεξανδρούπολη. Επίσης το 112 καλεί τους πολίτες της Αλεξανδρούπολης να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους και να κλείσουν τις πόρτες και τα παράθυρα των σπιτιών τους.

Οι φλόγες (φωτογραφία κάτω – xronos.gr) έχουν φτάσει στους οικισμούς και κρίνεται σκόπιμη η απομάκρυνση των κατοίκων για την ασφάλεια τους.

Λεωφορεία βρίσκονται στις πλατείες για την μετακίνηση όσων κατοίκων δεν έχουν άλλο μέσο.

Προληπτικά εκκενώνεται ο οικισμός Παλαγίας Αλεξανδρούπολης.

Έχουν τραυματιστεί συνολικά επτά πυροσβέστες και ένας εθελοντής. Παραμένουν επί τόπου και επιχειρούν 214 άνδρες της Πυροσβεστικής με 59 οχήματα, 11 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 10 αεροσκάφη, 7 ελικόπτερα και συνδράμουν και εθελοντές που το έργο τους είναι ιδιαίτερα σημαντικό, υδροφόρες και μηχανήματα ΟΤΑ όπως και ο ελληνικός στρατός.




Δύο νεκροί στα ανεξέλεγκτα πύρινα μέτωπα της Ελλάδας – Με κινητικά προβλήματα η άτυχη γυναίκα

Δύο νεκροί στη Μαγνησία είναι ο έως τώρα τραγικός απολογισμός της μεγάλης φωτιάς που μαίνεται στην περιοχή, με το πύρινο μέτωπο να είναι ανεξέλεγκτο

Πιο συγκεκριμένα, απανθρακωμένη βρέθηκε μία γυναίκα, το απόγευμα, στον οικισμό Χοροστάσι. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η γυναίκα είχε κινητικά προβλήματα και το τροχόσπιτο όπου διέμενε, βρισκόταν σε χορτολιβαδική απόσταση, σχεδόν δίπλα στη θάλασσα.

Η κατάσταση άρχισε να τίθεται εκτός ελέγχου, όταν ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας αποφάσισε να επιδοθεί στη μάχη της κατάσβεσης. Αντί ν’ ακολουθήσει τις οδηγίες των Αρχών και να απομακρυνθεί από την περιοχή, όταν είδε τη φωτιά, προσπάθησε να τη σβήσει. Όταν πλέον κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να περιορίσει τις φλόγες και επιχείρησε να πάρει το αυτοκίνητο, για να μεταφέρει τη γυναίκα του, ήταν ήδη πολύ αργά: Το τροχόσπιτο είχε γίνει παρανάλωμα του πυρός.

Ο ίδιος βρέθηκε ζωντανός, λίγο πιο πέρα, στα δέντρα που βρισκόταν το αυτοκίνητο, όμως εξαιτίας των αναθυμιάσεων χρειάστηκε να διακομιστεί στο νοσοκομείο. Νωρίτερα, στην περιοχή είχε σταλεί μήνυμα για εκκένωση, αλλά η άτυχη γυναίκα ήταν υπέρβαρη με κινητικά προβλήματα και δεν μπόρεσε να βγει από το τροχόσπιτο.

Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο δήμαρχος Αλμυρού, Ευάγγελος Χατζηκυριάκος, δήλωσε ότι είχε ειδοποιήσει τηλεφωνικά τους δύο κατοίκους να απομακρυνθούν. Είχε, μάλιστα, μιλήσει με τον σύζυγό της άτυχης γυναίκας. Όπως εξήγησε, ακόμη, ο οικισμός είναι μικρός, καθώς μένουν επτά-οκτώ οικογένειες, ενώ το τραγικό συμβάν σημειώθηκε πέντε μέτρα από τη θάλασσα.

Λίγη ώρα μετά τον χαμό της άτυχης γυναίκας, γινόταν γνωστή άλλη μία τραγική είδηση από τη φωτιά στη Μαγνησία: Κτηνοτρόφος, ο οποίος αγνοείτο επί περίπου δύο ώρες στον Άγιο Γεώργιο Φερρών, βρέθηκε απανθρακωμένος. Ο κτηνοτρόφος είχε δηλωθεί ως αγνοούμενος μετά την εκδήλωση της φωτιάς από τον αδελφό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο αδέλφια είχαν πάει στο ποιμνιοστάσιο, προκειμένου να σώσουν τα ζώα τους, όταν πληροφορήθηκαν για τη φωτιά. Ο ένας αδελφός, όταν είδε τη φωτιά να πλησιάζει, έφυγε, ωστόσο ο δεύτερος -που τελικά βρέθηκε νεκρός- αποφάσισε να μείνει, για να βγάλει τα πρόβατα πιο ψηλά στο βουνό, αλλά τον πρόλαβαν οι φλόγες.

Ο αδελφός του προσπαθούσε στη συνέχεια να επικοινωνήσει μαζί του, αλλά δεν τα κατάφερε και τον δήλωσε αγνοούμενο στις Αρχές. Στο σημείο που βρέθηκε νεκρός ο άτυχος κτηνοτρόφος, τα σωστικά συνεργεία δεν μπορούσαν για ώρα να προσεγγίσουν, καθώς η φωτιά μαίνονταν με μεγάλη ένταση.

Αξίζε να σημειωθεί ότι, για την περιοχή στην οποία βρήκε τον θάνατο ο 45χρονος κτηνοτρόφος, είχε σταλεί μήνυμα 112.

reporter.com