Συνάντηση του Πανθασιακού Συλλόγου Επαγγελματιών για τα προβλήματα του νησιού και την ανεπαρκή ανταπόκριση από τη ΔΕΔΔΗΕ

Την Τρίτη 2 Απριλίου πραγματοποιήθηκε σημαντική συνάντηση με πρωτοβουλία του Πανθασιακού Συλλόγου Επαγγελματιών, με σκοπό τη συζήτηση και ανάδειξη των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες της Θάσου, ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου.

Η θεματολογία της συνάντησης περιλάμβανε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις υποδομές, τις υπηρεσίες και τη λειτουργικότητα του νησιού, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία της τοπικής αγοράς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Ο Σύλλογος εξέφρασε ευχαριστίες στον Δήμαρχο Θάσου, τους Αντιδημάρχους, τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου και τον Διοικητή της Αστυνομίας, για την παρουσία τους και την έμπρακτη στήριξή τους στη συνάντηση. Η συμμετοχή τους κρίθηκε πολύτιμη, καθώς συνέβαλε στη διεξοδική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν την τοπική επιχειρηματική κοινότητα.

Παράλληλα, απευθύνθηκε πρόσκληση προς τον Περιφερειάρχη, τους Αντιπεριφερειάρχες, τους βουλευτές του νομού και τον Διευθυντή του ΔΕΔΔΗΕ Καβάλας. Ο Σύλλογος εξέφρασε απογοήτευση για την απουσία εκπροσώπων της ΔΕΔΔΗΕ, σημειώνοντας ότι η στάση της επιχείρησης απέναντι στα προβλήματα των επαγγελματιών ήταν ανεπαρκής και δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες για εποικοδομητική συνεργασία.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε ζητήματα που αφορούν την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τις συχνές βλάβες και την έλλειψη προγραμματισμένων ενεργειών για την ενίσχυση του δικτύου ενόψει καλοκαιριού. Ο Σύλλογος διαμήνυσε πως θα συνεχίσει να ζητά απαντήσεις από την κεντρική διοίκηση της ΔΕΔΔΗΕ και να διεκδικεί λύσεις προς όφελος των επαγγελματιών και της τοπικής κοινωνίας.

«Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την επίλυση των προβλημάτων και να διεκδικούμε τα δίκαια αιτήματά μας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν ενεργά και προσδοκούμε σε μια ουσιαστικότερη συνεργασία στο μέλλον, για το καλό του νησιού μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση του Πανθασιακού Συλλόγου Επαγγελματιών.