Ανδρουλάκης: «Την επόμενη εβδομάδα καταθέτουμε πρόταση δυσπιστίας»

ΟΠρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, εξαπέλυσε «πυρά» κατά της κυβέρνησης το πρωί της Πέμπτης μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει πρόταση δυσπιστίας την επόμενη εβδομάδα.

«Αλλοιώθηκε ο χώρος αυτό δεν είναι συγκάλυψη; Ο κύριος Φλωρίδης έπρεπε να είναι υπουργός ακόμα; Θα έπρεπε να παραιτηθεί αν υπήρχε ευθιξία. Η σύμβαση 717 είναι ο κρίσιμος κρίκος. Μας κοροϊδεύουν. Όποτε η ΝΔ βρεθεί προ κάτι που απειλεί την εξουσία της αποδεικνύει ότι είναι ικανή για οτιδήποτε προκειμένου να κρατήσει την εξουσία της. Αν δεν είχε αλλοιωθεί ο χώρος, θα ξέραμε σήμερα την ουσία που προκάλεσε την ανάφλεξη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Νίκος Ανδρουλάκης στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
«Αν γίνουν εκλογές ο λαός θα επιλέξει. Την επόμενη εβδομάδα καταθέτουμε πρόταση δυσπιστίας. Χρειαζόμαστε πολιτική αλλαγή που να σέβεται τον λαό», συμπλήρωσε.
Πηγή:newsbomb.gr



Ανδρουλάκης: Όταν προκύπτει στοιχειοθετημένο δικαστικό πόρισμα θα κάνουμε αίτημα για προανακριτική

Αιχμές προς το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας άφησε ανοίγοντας τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Πολιτικού Κέντρου, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

Ειδικότερα, κατά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Πολιτικού Κέντρου, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, σημείωσε:
«Όταν προκύπτει στοιχειοθετημένο δικαστικό πόρισμα, θα προχωρούμε σε αίτημα συγκρότησης προανακριτικής επιτροπής ώστε τα πολιτικά πρόσωπα να βρεθούν ενώπιον του φυσικού τους δικαστή.
Αυτό πράξαμε στην περίπτωση του πορίσματος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τον Κώστα Καραμανλή και τώρα για τον Χρήστο Τριαντόπουλο. Μπορεί να δεσμευτεί για το ίδιο η Νέα Δημοκρατία;».
Πηγή:cnn.gr



“Ανδρουλάκης: Η κυβερνητική πολιτική οδηγεί τους παραγωγούς σε αδιέξοδο”

Κατατέθηκε χθες το βράδυ η επίκαιρη ερώτηση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής προς τον Πρωθυπουργό για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας και τις επιπτώσεις τους στο δημογραφικό.

Ακολουθεί το κείμενο της επίκαιρης ερώτησης:

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη

Θέμα: «Οι πολιτικές της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για τον πρωτογενή τομέα οδηγούν τους παραγωγούς σε πλήρες αδιέξοδο επιτείνοντας την ερήμωση της υπαίθρου».

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Η αξία του πρωτογενούς τομέα για τη χώρα μας είναι αδιαμφισβήτητη, καθώς αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, ο οποίος διαδραματίζει παράλληλα και κομβικό ρόλο στην ισόρροπη ανάπτυξη της υπαίθρου και την κοινωνική συνοχή της χώρας.

Ωστόσο, καθ’ όλη την εξαετή διακυβέρνησή σας, ο πρωτογενής τομέας υφίσταται συνεχή απαξίωση με τα σοβαρά προβλήματα του να παραμένουν δισεπίλυτα, ναρκοθετώντας την παραγωγική ικανότητα και ανθεκτικότητα του αγροδιατροφικού τομέα στην χώρα μας.

Η ελλειμματική αξιοποίηση και η αναποτελεσματική κατανομή των σημαντικών κοινοτικών πόρων, το αυξημένο κόστος παραγωγής ιδίως αυτό της ενέργειας, η ασυδοσία στην αγορά, οι ελληνοποιήσεις, η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού ως προς την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και της έλλειψης αρδευτικού νερού, η ανυπαρξία κατάρτισης και εκπαίδευσης των αγροτών και τα προβλήματα των συνεργατικών σχημάτων δημιουργούν ένα αρνητικό πλέγμα που αποτρέπει τους νέους να δραστηριοποιηθούν στον πρωτογενή τομέα.

Συγκεκριμένα:

Η ολοκλήρωση των πληρωμών του δεύτερου χρόνου εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου της Νέας ΚΑΠ βρήκαν τους παραγωγούς μας να βιώνουν δραματική μείωση του εισοδήματος τους. Όπως αποδείχθηκε, το έτος 2024 εξελίχθηκε στη χειρότερη χρονιά πληρωμών από την εφαρμογή της ΚΑΠ στη χώρα μας. Οι άμεσες ενισχύσεις, που πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των δικαιούχων (σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ) για το έτος 2024, ανήλθαν σε 915.875.879,39 ευρώ έναντι 1.878.941.917 ευρώ που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την εφαρμογή του Πυλώνα Ι της ΚΑΠ για το έτος 2024, ενώ 971 εκατομμύρια ευρώ δεν έχουν μέχρι και σήμερα αποδοθεί στους δικαιούχους παραγωγούς για το 2024. Η χώρα μας βρίσκεται στον δεύτερο χρόνο της εσωτερικής σύγκλισης και αντί να επιτυγχάνεται η προσέγγιση των στόχων, οι αγρότες διαπιστώνουν την απόκλιση της αξίας των δικαιωμάτων τους από το Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ.

Παράλληλα, με γραφειοκρατικές επιλογές, πελατειακές εξυπηρετήσεις και κακό συντονισμό, έχετε προκαλέσει διαχειριστική κρίση και στον ΟΠΕΚΕΠΕ και καταφέρατε η συνέχιση της ορθής καταβολής των ενισχύσεων για τους αγρότες να τίθεται υπό αμφιβολία για πρώτη φορά τόσο έντονα. Κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής σας έχει αλλάξει πέντε διοικήσεις τελώντας πλέον υπό ευρωπαϊκή επιτήρηση, ενώ εκκρεμεί η επιβολή πρόστιμου στην χώρα μας ύψους 283 εκατ. ευρώ από τις ευρωπαϊκές αρχές για σοβαρές παραλείψεις και αστοχίες στις αγροτικές επιδοτήσεις.

Το κόστος παραγωγής παραμένει σε δυσθεώρητα ύψη, επιδρώντας αρνητικά στην ανταγωνιστικότητα των αγροτικών μας προϊόντων. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το κόστος αγροτικής παραγωγής με έτος αναφοράς το 2020, εξακολουθεί να παραμένει υψηλό με αύξηση 28,4%. Οι αυξήσεις στα αναλώσιμα ανέρχονται σε 29,8%, στην ενέργεια και στα λιπαντικά 31,9%, στα λιπάσματα 46.8% και τις ζωοτροφές 34,07%.

Ειδικότερα, το υπέρογκο ενεργειακό κόστος επιδρά αρνητικά στην ανταγωνιστικότητα των αγροτικών μας προϊόντων, καθώς εκτινάσσει το συνολικό κόστος παραγωγής. Αγρότες, κτηνοτρόφοι, μεταποιητές, συνεταιρισμοί θα έπρεπε να έχουν κατά προτεραιότητα όρους σύνδεσης σε ενεργειακές κοινότητες για να σταθεροποιήσουν το κόστος παραγωγής, αντισταθμίζοντας έτσι τα κόστη για λιπάσματα και ζωοτροφές. Η κυβέρνηση αντί να υιοθετήσει αυτήν τη δίκαιη πολιτική -όπως κάνουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες- έχει επιλέξει να ναρκοθετήσει το ενεργειακό μέλλον της χώρας, δεσμεύοντας το μεγαλύτερο μέρος του ενεργειακού χώρου προς όφελος των ισχυρών παραγωγών ενέργειας.

Η ελληνική κτηνοτροφία έχει δεχθεί ανεπανόρθωτο πλήγμα καθώς η ανικανότητά σας να επανδρώσετε τις πύλες εισόδου της χώρας με το κατάλληλο προσωπικό και τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, οδήγησε στην εισχώρηση των ζωονόσων, της πανώλης και της ευλογιάς, προκαλώντας ανυπολόγιστες ζημιές στο ζωικό κεφάλαιο. Ενδεικτικό του εμπαιγμού της Κυβέρνησης αποτελεί επιπλέον η μη καταβολή της οικονομικής ενίσχυσης «ΑΜΑΛΘΕΙΑ» στους νησιώτες κτηνοτρόφους, αν και έχουν παρέλθει δυόμισι χρόνια από την εξαγγελία της και δύο χρόνια περίπου από την κατάθεση των δικαιολογητικών.

Περαιτέρω, η δυνατότητα παραγωγής καθώς και το κόστος παραγωγής δυσχεραίνονται και από την έλλειψη εργατών γης καθώς οι τελευταίες σας νομοθετικές πρωτοβουλίες αποδείχθηκαν αλυσιτελείς στην αντιμετώπιση των γραφειοκρατικών ζητημάτων που αφορούν στην έκδοση αδειών εργασίας.

Επιπλέον, η διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας εμβληματικών ελληνικών προϊόντων (πχ φέτα), τίθεται σε κίνδυνο και από την εμπορική συμφωνία Mercosur. Τη στιγμή μάλιστα που ακόμη δεν μας έχετε ενημερώσει για τις θέσεις της Κυβέρνησης επ’ αυτής, αν βεβαίως υπάρχουν. Οι ελληνοποιήσεις και η νοθεία ΠΟΠ ελληνικών προϊόντων βρίσκονται σε έξαρση και παραμένουν ανεξέλεγκτες.

Η βασικότερη πολιτική παρέμβαση για την κλιματική κρίση, αυτή της αναθεώρησης του κανονισμού του ΕΛΓΑ για την καταβολή αποζημιώσεων στους αγρότες αναβάλλεται εδώ και έξι χρόνια. Η μη προσαρμογή του ασφαλιστικού κανονισμού του ΕΛΓΑ στα νέα δεδομένα της κλιματικής κρίσης και η αδυναμία ασφαλιστικής κάλυψης αφήνει απροστάτευτους τους γεωργούς και τους κτηνοτρόφους από τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, ενώ έχει αυξηθεί πάρα πολύ ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων στους πληγέντες. Επιπροσθέτως, δεν έχετε ακόμα προβεί σε καμία σημαντική ενέργεια για τη σύσταση ενός Ευρωπαϊκού Γεωργικού Ταμείου Προσαρμογής στις Κλιματικές Μεταβολές ή εναλλακτικά η δημιουργία ενός Εθνικού Ταμείου Κλιματικής Κρίσης για την αποζημίωση ζημιών που δεν προβλέπονται και προέρχονται από τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Τα παραπάνω αποτέλεσαν προτάσεις μας, τις οποίες ουδέποτε υλοποιήσατε.

Παράλληλα, περισσότεροι από το 70% των αγροτών μας και των συνεταιρισμών έχουν οφειλές στην εφορία, στον ΕΦΚΑ στις Τράπεζες και κινδυνεύουν ακόμα και με κατασχέσεις της αγροτικής τους γης από funds.

Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μη γίνει αναφορά στο χαμηλό ποσοστό γεωργικής εκπαίδευσής των αγροτών της χώρα μας, καθώς σύμφωνα με τη EUROSTAT η Ελλάδα βρίσκεται στην προ τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., ενώ απουσιάζουν από την ελληνική γεωργία οι καινοτόμες λύσεις και η εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητα.

Αναντίρρητα, όλα τα παραπάνω, επιβεβαιώνουν την ανυπαρξία ενός ολοκληρωμένου και συγκροτημένου σχεδίου της Κυβέρνησης σας για τον πρωτογενή τομέα με αποτέλεσμα την έξοδο παραγωγών από το επάγγελμα εξαιτίας της αδυναμίας βιοπορισμού τους, την ερήμωση της υπαίθρου, τη διεύρυνση περιφερειακών ανισοτήτων και τη δημιουργία σοβαρών επιπτώσεων στο μείζον εθνικό ζήτημα του Δημογραφικού.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε, κ. Πρωθυπουργέ:

1) Πώς σκοπεύει η Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τα ανωτέρω σοβαρά ζητήματα του πρωτογενούς τομέα της χώρας; Ποια είναι η συνολική στρατηγική της Κυβέρνησης για τη στήριξη και αναζωογόνηση του εν λόγω τομέα για τη διασφάλιση της συνέχισης της παραγωγικής διαδικασίας καθώς και της βιωσιμότητας των παραγωγών;

2) Ποιες πρωτοβουλίες σκοπεύετε να αναλάβετε και σε ποιο χρονοδιάγραμμα προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εικόνα εγκατάλειψης της ελληνικής περιφέρειας και του αγροτικού κόσμου;

Ο Ερωτών

Νικόλαος Ανδρουλάκης

Πρόεδρος της Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής

protothema.gr

 

 




Μητσοτάκης – Ανδρουλάκης: Συνάντηση στη Βουλή στις 4 Δεκεμβρίου

Την επόμενη Τετάρτη αναμένεται να πραγματοποιηθεί τελικά η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη.

Όπως είχε μεταδώσει νωρίτερα το protothema.gr τα γραφεία των δύο προέδρων βρίσκονταν ήδη σε επικοινωνία και τη Δευτέρα το απόγευμα διευθέτησαν τις τελευταίες λεπτομέρειες για το ραντεβού το οποίο θα λάβει χώρα στο γραφείο του Πρωθυπουργού στη Βουλή στις 12:00.

Σύμφωνα με πληροφορίες τουprotothema.gr, την οριστικοίηση του ραντεβού χειρίστηκαν από μέρους του Μεγάρου Μαξίμου ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού, Στέλιος Κουτνατζής, και από μέρους της Χαριλάου Τρικούπη ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέας Σπυρόπουλος.

protothema.gr




Ανδρουλάκης για ΣΥΡΙΖΑ : Δεν είμαι ο Νέρωνας, δεν χαίρομαι με την καταστροφή

Συνάντηση με δημοσιογράφους είχε νωρίτερα σήμερα ο Νίκος Ανδρουλάκης στη Χαριλάου Τρικούπη, κατά τη διάρκεια της οποίας αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και στη Νέα Δημοκρατία.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφερόμενος στις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «δεν είμαι ο Νέρωνας να χαίρομαι με την καταστροφή των διπλανών». Παράλληλα, για το ενδεχόμενο συνάντησης με τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν άνοιξε τα χαρτιά του, ωστόσο, χαριτολογώντας όταν επέμεναν να τον ρωτούν οι δημοσιογράφοι, απάντησε πως θα γίνει η συνάντηση… των Φώτων.

Τέλος, αναφερόμενος στις επιθέσεις της ΝΔ και του Άδωνι Γεωργιάδη υπογράμμισε ότι: «Ωραίες οι ατάκες, αλλά σημασία έχει η ουσία. Ο Μητσοτάκης δεν θέλει να σηκώσει το ΠΑΣΟΚ κεφάλι. Θέλει να κυριαρχήσει στο Κέντρο αντιπαρατιθέμενος με τα άκρα».

protothema.gr




ΠΑΣΟΚ – Νίκος Ανδρουλάκης: Στόχος η νίκη στις επόμενες εκλογές

Νίκη του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εθνικές εκλογές είναι ο στόχος που θέτει ο Νίκος Ανδρουλάκης, απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα στους «προοδευτικούς πολίτες» και πέραν των κομματικών ορίων να στηρίξουν το εγχείρημα.

Ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Alpha και στον Αντώνη Σρόιτερ, τόνισε ότι ο πιο δύσκολος αγώνας δεν ήταν ο εσωκομματικός, αλλά αυτός που αφορά στις επόμενες εθνικές εκλογές. «Το ΠΑΣΟΚ θα είναι παντού, με πρωτοβουλίες, εντός και εκτός Βουλής, ασκώντας δομική αντιπολίτευση στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας» είπε ο κ. Ανδρουλάκης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την πορεία του κόμματος.

Αναφερόμενος στην αύξηση των ποσοστών του στα γκάλοπ, επικαλέστηκε την εικόνα-πρότυπο της εσωκομματικής διαδικασίας για την εκλογή ηγεσίας και έκανε λόγο για «μια προίκα που πρέπει να αξιοποιήσουμε σωστά». Το ΠΑΣΟΚ, συμπλήρωσε, έχει ένα πολιτικό δυναμικό που μπορεί να προσφέρει πολλά. «Μας τιμά όλους το γεγονός ότι αναλάβαμε να τηρήσουμε στην εσωκομματική μάχη τους κανόνες του πολιτικού πολιτισμού και του ήθους» προσέθεσε, απευθυνόμενος στους συνυποψηφίους του, με την πρόβλεψη ότι όλοι θα δουν τη «μεγάλη εικόνα» και θα συστρατευτούν στη μάχη.

Σε ερώτηση για το αν όμως η αύξηση των ποσοστών οφείλεται περισσότερο στην εικόνα κατάρρευσης του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Ανδρουλάκης απάντησε: «Πολλά παίζουν ρόλο. Όπως παίζει ρόλο και η σημερινή εικόνα της κυβέρνησης. Το ΠΑΣΟΚ αποκτά μεγαλύτερο ακροατήριο και στο Κέντρο. Η ανάκαμψη του ΠΑΣΟΚ έχει να κάνει και με τη δουλειά τη δική μας, αλλά και με τους παράγοντες κυβέρνησης και αντιπολίτευσης. Το θέμα είναι τι συμβαίνει στο σύνολο του πολιτικού συστήματος. Φιλοδοξώ το ΠΑΣΟΚ να είναι μια αξιόπιστη δύναμη, να μιλά συγκεκριμένα και να δημιουργήσει δεξαμενές αμφίπλευρης διεύρυνσης. Δεν στοχεύουμε σε ένα ακροατήριο, για να δημιουργηθεί και να πείσει η εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης».

Θα φέρει πίσω στο ΠΑΣΟΚ στελέχη που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ; «Υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που έχουν πληγώσει τον λαό. Για την καρέκλα. Δεν θέλουμε πρωταγωνιστές με αυτά τα χαρακτηριστικά. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί» τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης, ενώ, σχολιάζοντας τη φωτογραφία μετά την παρέλαση στη Θεσσαλονίκη με τον Πέτρο Παππά, τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, υπογράμμισε: «Το να αξιοποιείται μια φωτογραφία σε μια παρέλαση για τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ, λέω ότι δεν ωφελεί. Δεν θέλω καμία εμπλοκή στα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ. Όσο υπάρχει αυτή η εσωτερική διαδικασία στον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ θα παρακολουθεί από απόσταση. Στην πορεία θα δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα».

Και επανέλαβε: «Στόχος είναι μόνος ένας: η νίκη. Να έχουμε μια γενναία πολιτική αλλαγή. Είμαι άνθρωπος που σχεδιάζω. Έχουμε, νομίζω, αξιοπιστία. Όλοι μαζί θα διεκδικήσουμε μια μεγάλη νίκη απέναντι στη ΝΔ».

Για τον κ. Ανδρουλάκη, στην πορεία αυτή θα αξιοποιηθούν «παλιά και νέα πρόσωπα». Στο ερώτημα για τις ενστάσεις του Χάρη Δούκα σχετικά με τη συγκρότηση του Πολιτικού Κέντρου, απάντησε, επισημαίνοντας: «Όλοι θα δουλέψουμε για το καλό της παράταξης. Πρέπει να δώσουμε χώρο σε νέα πρόσωπα, όπως δόθηκε και στον κ. Δούκα στην Αθήνα. Σε αυτόν τον δρόμο θα προχωρήσουμε και καλώ όλο τον κόσμο να συστρατευτεί. Δεν υπάρχει περιθώριο να μην δούμε τον μεγάλο στόχο όλοι μαζί. Τα προβλήματα των πολιτών είναι πολύ μεγάλα. Να δούμε τη μεγάλη εικόνα».

Στη συνέχεια άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, για τα εθνικά ζητήματα είπε «όχι παζάρια με την Τουρκία» κι ότι η στάση του ΠΑΣΟΚ δεν βγαίνει από δεξιά, αλλά είναι πατριωτική. «Μας ενημέρωσε ο κ. Μητσοτάκης;» ήταν το ερώτημα με το οποίο άφησε αιχμές σχετικά με την ενημέρωση για τα ελληνοτουρκικά.

Κλείνοντας τη συνέντευξη, προανήγγειλε πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ για «να υπάρχει διάκριση των εξουσιών» και συγκεκριμένα για την ανάδειξη της δικαστικής ηγεσίας, καλώντας τον κ. Μητσοτάκη να στηρίξει την πρόταση του κόμματος.

protothema.gr




Ψήφισε ο Νίκος Ανδρουλάκης -«Τα δύσκολα είναι πίσω μας, ζητώ την εμπιστοσύνη σας»

Ο νυν πρόεδρος και εκ νέου υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης ψήφισε για τον β’ γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης ψήφισε 10:30 στο Ίλιον στην Αίθουσα του Δημαρχιακού Μεγάρου «Βασίλειος Κουκουβίνος». Στις 9:00 το πρωί είχε ψηφίσει στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων ο έτερος υποψήφιος για την προεδρία, Χάρης Δούκας.
Σημειώνεται ότι οι κάλπες για τον β’ γύρο των εκλογών του ΠΑΣΟΚ άνοιξαν στις 07:00 το πρωί και θα παραμείνουν ανοικτές μέχρι τις 19:00 το απόγευμα.

Η δήλωση Ανδρουλάκη για τον β’ γύρο

«Σήμερα το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της πολιτικής ζωής του τόπου. Και αυτό δεν μας χαρίστηκε. Το πετύχαμε με αγώνα, κόπο, προσπάθεια. Θέλω να ευχαριστήσω για αυτό τους χιλιάδες απλούς ανθρώπους του ΠΑΣΟΚ, που πάλεψαν τα πιο δύσκολα χρόνια σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Σήμερα ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον. Γιατί τα δύσκολα είναι πίσω μας και τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Σήμερα ζητώ ξανά την εμπιστοσύνη σας. Για τη μεγάλη, προοδευτική, Δημοκρατική Παράταξη, που θα ανταποκριθεί στις νέες προσδοκίες του ελληνικού λαού. Για μια πατρίδα πιο ισχυρή και μια κοινωνία πιο δίκαιη».



Στρατηγικές Συζητήσεις ΠΑΣΟΚ: Γερουλάνος και Ανδρουλάκης στη Βουλή

Η συνάντηση μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και του Παύλου Γερουλάνου, όπως και η επαφή του Γερουλάνου με τον Χάρη Δούκα, δείχνουν ότι στο ΠΑΣΟΚ γίνεται προσπάθεια να ενισχυθεί η ενότητα και να καθοριστεί μια κοινή στρατηγική για το μέλλον του κόμματος. Ο Ανδρουλάκης φαίνεται να στοχεύει στη σταθερή ανάπτυξη του ΠΑΣΟΚ, θέλοντας να το καταστήσει μια ισχυρή πολιτική δύναμη που θα μπορεί να σταθεί απέναντι στη Νέα Δημοκρατία.

Ο Γερουλάνος ξεκαθάρισε ότι δεν θα προσπαθήσει να επηρεάσει τους υποστηρικτές του να στηρίξουν κάποια συγκεκριμένη υποψηφιότητα στις εσωκομματικές εκλογές, κάτι που και ο Ανδρουλάκης υποστηρίζει. Αυτή η στάση υπογραμμίζει τη διάθεση για διαφάνεια και δημοκρατικότητα στις διαδικασίες του κόμματος, χωρίς παρασκηνιακές συμφωνίες. Η έμφαση στον πολιτικό πολιτισμό είναι σημαντική για να διατηρηθεί η συνοχή και η ενότητα του ΠΑΣΟΚ σε αυτήν τη σημαντική φάση.

Καθώς πλησιάζει ο δεύτερος γύρος των εσωκομματικών εκλογών, ο Ανδρουλάκης προετοιμάζεται να παρουσιάσει ξανά το σχέδιό του στα μέλη και στους φίλους του κόμματος, ελπίζοντας να εξασφαλίσει τη στήριξή τους. Οι εκλογές αυτές θεωρούνται κρίσιμες, καθώς το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αναδειχθεί σε ισχυρό αντίπαλο στις εθνικές εκλογές που έρχονται.

Συνολικά, το ΠΑΣΟΚ έχει μια σημαντική ευκαιρία να αναγεννηθεί, εφόσον μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών με ένα ξεκάθαρο σχέδιο και να διατηρήσει την ενότητα του κόμματος. Αυτό απαιτεί στρατηγική σκέψη, διαφάνεια και ενεργή συμμετοχή της κομματικής βάσης, προκειμένου να επανακαταλάβει την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων και να διεκδικήσει ξανά σημαντικό ρόλο στην πολιτική σκηνή.
Γιάνννης  Γεωργαλής



Σέρρες | Την Τετάρτη ο Ν. Ανδρουλάκης

Την πόλη των Σερρών θα επισκεφτεί την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και εκ νέου υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης.

Θα είναι ο κεντρικός ομιλητής σε πολιτική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί, στις 19.30 ,στο ξενοδοχείο Εlpida Resort & Spa.

Αν και το πρόγραμμα της επίσκεψής του δεν έχει επίσημα ανακοινωθεί, οι μέχρι τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για την παραμονή του στην πόλη μόνο κατά το διάστημα της ομιλίας του, καθώς το σφικτό πρόγραμμα της προεκλογικής του περιοδείας, δεν του επιτρέπει να έρθει νωρίτερα την ίδια μέρα και να έχει συναντήσεις με εκπροσώπους φορέων.
www.ertnews.gr




Ανδρουλάκης: Ορόσημο για τον δημόσιο διάλογο το ντιμπέιτ, το ΠΑΣΟΚ είναι ξανά εδώ.

Σε έναν νέο απολογισμό για το ντιμπέιτ των έξι υποψηφίων για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ προχώρησε το πρωί της Τετάρτης ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚκάνει λόγο σε ανάρτησή του στο Facebook για «ένα σημαντικό ορόσημο για τον δημόσιο πολιτικό διάλογο» δηλώνοντας δικαιωμένος για τη διαδικασία του ντιμπέιτ.

«Είναι πλέον ξεκάθαρο στους πολίτες ότι η ΝΔ έχει απέναντί της έναν ισχυρό αντίπαλο με εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης της χώρας. Το ΠΑΣΟΚ είναι ξανά εδώ. Και μετά τις 13 Οκτώβρη, θα είναι ακόμα πιο ενωμένο και ακόμα πιο δυνατό» καταλήγει στην ανάρτησή του ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Όλη η ανάρτηση του Νίκου Ανδρουλάκη για το ντιμπέιτ στο ΠΑΣΟΚ

Η χθεσινή βραδιά ήταν ένα σημαντικό ορόσημο για τον δημόσιο πολιτικό διάλογο. Όσοι επιμέναμε για ένα πιο ανοιχτό και ελεύθερο debate νιώθουμε απόλυτα δικαιωμένοι.

Μετά από μια δεκαετία που σφραγίστηκε από την απολίτικη τοξικότητα ανάμεσα στον πρώην δικομματισμό, το ΠΑΣΟΚ πρωτοπόρησε ανοίγοντας νέους δρόμους στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γίνεται ο πολιτικός διάλογος στη χώρα. Βάλαμε ξανά τον πήχη ψηλά, γιατί στην ουσία βάλαμε την ίδια την πολιτική ψηλά.

Και ένα επιμύθιο του χθεσινού debate. Είναι πλέον ξεκάθαρο στους πολίτες ότι η ΝΔ έχει απέναντί της έναν ισχυρό αντίπαλο με εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης της χώρας. Το ΠΑΣΟΚ είναι ξανά εδώ. Και μετά τις 13 Οκτώβρη, θα είναι ακόμα πιο ενωμένο και ακόμα πιο δυνατό.

protothema.gr




Νίκος Ανδρουλάκης: Προτείνει Ελεύθερο ντιμπέιτ με διάλογο μεταξύ των υποψηφίων ενόψει των εκλογών στο ΠΑΣΟΚ

Υπέρ ενός ελεύθερου ντιμπέιτενόψει των εκλογών στο ΠΑΣΟΚ στο οποίο οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ρωτάνε ο ένας τον άλλο τάχθηκε με ανάρτησή του στο Facebook o Νίκος Ανδρουλάκης.

«Είμαι πεπεισμένος ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε να οργανώσουμε επιτέλους ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Με ελεύθερο, ζωντανό διάλογο μεταξύ των υποψηφίων. Με όσο το δυνατόν λιγότερους περιοριστικούς όρους που αποδυναμώνουν την ίδια την ουσία του διαλόγου. Θέλουμε αλήθεια ένα ντιμπέιτ – προκάτ, μια συζήτηση με συνεχείς μονολόγους 120 και 90 δευτερολέπτων που θα έχουν ήδη προετοιμαστεί στα γραφεία των υποψηφίων; Ας κάνουμε λοιπόν ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Ένα ντιμπέιτ όπου όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να ρωτάνε δύσκολες ερωτήσεις τους υπολοίπους» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Όλη η ανάρτηση του Νίκου Ανδρουλάκη

Όταν ανακοίνωσα την απόφασή μου να προχωρήσουμε σε εσωκομματικές εκλογές, ώστε να μπει ένα τέλος στην εσωστρέφεια που ξεκίνησε το απόγευμα των ευρωεκλογών, δεσμεύτηκα προς τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ ότι ως πρόεδρος θα εγγυηθώ την ενότητα και τη σοβαρή εικόνα της παράταξης στην πορεία μέχρι τις 6 και 13 Οκτωβρίου. Με διαδικασίες εσωκομματικού διαλόγου που δεν θα απωθούν τον πολίτη και και θα τιμούν την ιστορική μας διαδρομή. Μετά και τη χθεσινή διευρυμένη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στην πραγματοποίηση του ντιμπέιτ.

Η αρμόδια επιτροπή θα συνεδριάσει σήμερα ώστε να συζητήσει τις διαδικαστικές λεπτομέρειες.

Είμαι πεπεισμένος ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε να οργανώσουμε επιτέλους ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Με ελεύθερο, ζωντανό διάλογο μεταξύ των υποψηφίων. Με όσο το δυνατόν λιγότερους περιοριστικούς όρους που αποδυναμώνουν την ίδια την ουσία του διαλόγου.

Θέλουμε αλήθεια ένα ντιμπέιτ – προκάτ, μια συζήτηση με συνεχείς μονολόγους 120 και 90 δευτερολέπτων που θα έχουν ήδη προετοιμαστεί στα γραφεία των υποψηφίων;

Ας κάνουμε λοιπόν ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Ένα ντιμπέιτ όπου όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να ρωτάνε δύσκολες ερωτήσεις τους υπολοίπους.

Όπου θα πρέπει να δίνουμε απαντήσεις, είτε το θέλουμε είτε όχι.

Ας το τολμήσουμε και ας είναι και αυτό μια καινοτομία του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει πάγια πρακτική σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες της χώρας. Μια παρακαταθήκη της παράταξής μας που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας του δημόσιου διαλόγου στη χώρα μας αλλά και στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι στους πολιτικούς και τα κόμματα.

Στην κατεύθυνση αυτή, καλώ τις συνυποψήφιες και τους συνυποψήφιούς μου να συμφωνήσουμε στη βάση ενός ελεύθερου ντιμπέιτ. Είναι χρέος όλων μας να συμβάλλουμε ώστε αυτή η προεκλογική περίοδος να αποτελέσει συνολικά ένα υπόδειγμα πολιτικής διαδικασίας.

protothema.gr




Την Κυριακή στην Καβάλα ο Νίκος Ανδρουλάκης

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος στην Φθινοπωρινή διαδικασία του κόμματος κ. Νίκος Ανδρουλάκης πρόκειται να επισκεφθεί την Καβάλα.

Ειδικότερα θα βρίσκεται στην πόλη μας την ερχόμενη Κυριακή το πρωί. Το πρόγραμμα της επίσκεψης του θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.




Στην Καβάλα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης

Στην Καβάλα βρίσκεται ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος πραγματοποίησε μια  ομιλία μπροστά προς τους πολίτες.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό σημείο της πόλης, με την παρουσία ανθρώπων από όλες τις κοινωνικές και επαγγελματικές τάξεις, που ήρθαν να ακούσουν τις θέσεις και το όραμα του κόμματος για το μέλλον της χώρας.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης, τόνισε την ανάγκη για ανανέωση και προοδευτική πολιτική αλλαγή, επισημαίνοντας τις προτεραιότητες του ΠΑΣΟΚ ενόψει Ευρωεκλογών. Αναφέρθηκε σε θέματα οικονομικής ανάπτυξης, κοινωνικής δικαιοσύνης, εκπαίδευσης και υγείας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ισχυρές και βιώσιμες μεταρρυθμίσεις που θα ωφελήσουν όλους τους Έλληνες πολίτες.

Μετά την ομιλία, ο Νίκος Ανδρουλάκης θα συναντηθεί με τοπικούς φορείς και εκπροσώπους της κοινότητας, προκειμένου να συζητήσει περαιτέρω τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή.




Στην Καβάλα το Σάββατο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης

Το προσεχή Σάββατο 1η Ιουνίου, στην Καβάλα πρόκειται να βρεθεί ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης.

Η επίσκεψη του κ. Ανδρουλάκη εντάσσεται στο πλαίσιο της περιοδείας του ανά την Ελλάδα, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας του κόμματος με τους πολίτες και την προώθηση του προγράμματός του εν όψει των επερχόμενων ευρωεκλογών.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Καβάλα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα έχει την ευκαιρία να συνομιλήσει με τοπικούς φορείς, επιχειρηματίες και κατοίκους της περιοχής, προκειμένου να ακούσει τα προβλήματά τους και να παρουσιάσει τις προτάσεις του κόμματος για την ανάπτυξη και την επίλυση των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.

Το επίσημο πρόγραμμα της επίσκεψής του δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό και έτσι δεν είναι σίγουρο το αν ο κ. Ανδρουλάκης θα πραγματοποιήσει ομιλία σε κεντρικό σημείο της πόλης.




Ανδρουλάκης για ευρωεκλογές | Μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα μετά από πολλά χρόνια

Στις ευρωεκλογές εστίασε σε συνέντευξή του την Τετάρτη 24/4 ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης λέγοντας πως στόχος του κόμματος είναι «να είναι ισχυρή αντιπολίτευση».

Μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ ο Νίκος Ανδρουλάκης τόνισε πως η άνοδος του ΠΑΣΟΚ θα αποτελούσε τον μόνο τρόπο ώστε να αλλάξει το κυβερνητικό τροπάριο.

«Ο λαός έδωσε στην κυβέρνηση 41% αλλά δεν έχει δει τίποτα μέσα σε ένα χρόνο. Το καλοκαίρι πέρυσι είχαμε τις μεγαλύτερες επιπτώσεις σε φυσικές καταστροφές. Είχαμε την πυρκαγιά στην Ευρώπη, στη Δαδιά, ενώ η ακρίβεια φτάνει κόκκινο» υπογράμμισε.

Στην ερώτηση, αν ο στόχος παραμένει το ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα στις προσεχείς ευρωεκλογές, απάντησε ότι αυτό θα «μεγάλη νίκη ώστε να μην κάνει παρέλαση αλαζονείας ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Η αντιπολίτευση που κάνει ο κ. Κασσελάκης με τα σπίτια εκατομμυρίων, τα κότερα και τα θαύματα είναι θείο δώρο στη ΝΔ».

Στο ενδεχόμενο να έρθει τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ ο κ. Ανδρουλάκης απάντησε «προσμετράμε τις δυνάμεις μας με τα προηγούμενα ποσοστά. Βάζουμε έναν εθνικό στόχο, η χώρα να έχει σοβαρή αντιπολίτευση που θα κάνει τη ΝΔ να νιώσει απειλή. Ο Μητσοτάκης κλιμακώνει την αλαζονεία της διακυβέρνησης του γιατί δεν έχει αντιπολίτευση» και πρόσθεσε: «αγωνίζομαι το ΠΑΣΟΚ να είναι νικητής των εκλογών και να είναι δεύτερο κόμμα. Υπάρχουν λόγοι να ψηφίσει κάποιος ΠΑΣΟΚ».

Αναφερόμενος στους στόχους του κόμματός του, είπε ότι είναι τα κοινά χρηματοδοτικά εργαλεία, ευρωστρατός κοινή εξωτερική πολιτική και πολιτικές που κάνουν την Ελλάδα ισχυρή. «Κάθε ψήφος στη ΝΔ είναι ψήφος στο κόμμα της λιτότητας που ενισχύει το γαλλογερμανικό άξονα».

Για το ντιμπέιτ είπε ότι ο ίδιος το ζητεί ώστε να συζητηθούν τα εθνικά θέματα και τα ευρωπαϊκά, «αλλά το αρνείται η ΝΔ».

Υποστήριξε ότι αν το ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα είναι ανίσχυρο, τότε «θα ανακάμψει το Ταμείο Ανάκαμψης που θα είναι μόνιμο χρηματοδοτικό εργαλείο».

«Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ»

Κληθείς να σχολιάσει την κριτική της ΝΔ ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ο «πράσινος ΣΥΡΙΖΑ», μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι δεν ταυτίζονται οι απόψεις των δύο κομμάτων αναφέροντας ως παράδειγμα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Στη συνέχεια ο Νίκος Ανδρουλάκης εστίασε στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας και την κατάρρευση της Υγείας λέγοντας: «Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ».

Για τα απογευματινά χειρουργεία, είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ πρώτα θα έφτιαχνε τα πρωινά και μετά θα έφτανε στα απογευματινά, με ένα τυπικό αντίτιμο», και υποστήριξε ότι ο Έλληνας πληρώνει το δεύτερο ακριβότερο αντίτιμο σε όλη την Ευρώπη για την υγεία του.

Η πρακτική αυτή οδηγεί σε καρτέλ, καθώς όπως είπε σύμφωνα με την τράπεζα της Ελλάδας, «το 75% των υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας είναι από δύο οικονομικά συμφέροντα».

Για την ακρίβεια, είπε ότι τα μέτρα της κυβέρνησης δεν είναι αποτελεσματικά καθώς σύμφωνα με στοιχεία καταγράφεται υπετετραπλησιασμός του πληθωρισμού.

Πηγή; newsbeast.gr




Ανδρουλάκης από Θεσσαλονίκη | Η χώρα μας είναι πολύ πίσω στα προβλήματα της ειδικής αγωγής

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης βρέθηκε στο 2ο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη Θεσσαλονίκη το μεσημέρι της Παρασκευής όπου μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία.

«Τα προβλήματα της ειδικής αγωγής μπορούμε να τα συναντήσουμε σε όλη την Ελλάδα. Η χώρα μας είναι πολύ πίσω σ ένα θέμα που αφορά χιλιάδες ελληνόπουλα» επεσήμανε ο κ. Ανδρουλάκης κατά την επίσκεψή του.

«Έχει χρέος η κυβέρνηση να αξιοποιήσει σωστά τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης για να φτάσουμε σε ένα επίπεδο υπηρεσιών για τα παιδιά αυτά και κατά τη διάρκεια των σχολικών χρόνων και στη μετέπειτα ζωή τους, στα επίπεδα άλλων ευρωπαϊκών κρατών» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε: «Από την πλευρά μας, θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, γιατί είναι προτεραιότητά μας, τα παιδιά αυτά που έχουν ανάγκη το κοινωνικό κράτος, έχουνε ανάγκη όλους εμάς δίπλα τους, να τους προσφέρουμε μία καλύτερη ζωή και για το μέλλον τους και για τις οικογένειές τους» .

«Το ζήτημα της ειδικής αγωγής δεν είναι ένα θέμα μόνο ευαισθησίας είναι πάνω από όλα ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης» συνέχισε ο κ. Ανδρουλάκης και πρόσθεσε: «Ήρθαμε σήμερα εδώ στην Πυλαία διότι αναστέλλεται η λειτουργία του 2ου ειδικού σχολείου και νηπιαγωγείου, διότι κρίθηκαν ακατάλληλες οι υποδομές. Ενδιαμέσως της σχολικής περιόδου τα παιδιά μας μπαίνουν σε μια πολύ μεγάλη περιπέτεια, ανατρέποντας το σχολικό τους πρόγραμμα, βάζοντας σε δυσκολία και την οικογένειά τους και τα ίδια». Ο κ. Ανδρουλάκης περιηγήθηκε στο εσωτερικό του σχολείου και μίλησε με μαθητές και γονείς σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Τα λόγια σας εικονοποιούν την αποτυχία του κράτους μας, για την οποία είμαστε όλοι υπεύθυνοι, παραπάνω βεβαίως η κυβέρνηση, αλλά είμαστε όλοι υπεύθυνοι» είπε ο κ. Ανδρουλάκης, απευθυνόμενος σε μαθητές και πρόσθεσε:

«Δεσμεύομαι, ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε – και εγώ και ο Γιάννης (Βαρδακαστάνης) που έχει υπηρετήσει το αναπηρικό κίνημα, πάρα πολλά χρόνια με πρωτοβουλίες- να κάνουμε ό,τι μπορούμε να έχετε το Σεπτέμβρη αυτό που χρειάζεται. Εάν δεν το έχετε, θα φωνάξουμε ακόμη πιο δυνατά για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, γιατί για αυτό μας φώναξαν εδώ οι γονείς σας και οι καθηγητές σας. Μας δίνεται μαθήματα ζωής σήμερα» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Ο πρόεδρος ΕΣΑΜΕΑ Γιάννης Βαρδακαστάνης υπογράμμισε ότι η εκπαίδευση των ΑΜΕΑ στη χώρα μας «πρέπει να πάψει να είναι διαδικαστική» και να αποκτήσει ουσιαστικό περιεχόμενο.

«Το σχολείο συνεχίζει να λειτουργεί δεν αναστέλλει τη λειτουργία του μέχρι τέλος της χρονιάς» τόνισε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Ιωάννης Κόπτσης. Σημείωσε, ότι έχουν αναληφθεί πρωτοβουλίες, από το Υπουργείο Εσωτερικών και Παιδείας, ώστε σε ένα οικόπεδο, είκοσι στρεμμάτων, το οποίο παραχωρεί ο δήμος Θέρμης, να χτιστεί ένα μεγάλο σύγχρονο διδακτήριο, στο οποίο θα στεγαστούν τρία ειδικά σχολεία, ενώ από τη νέα σχολική χρονιά θα μισθωθεί με διαγωνισμό κτίριο για τη μεταφορά των παιδιών, ώστε από το Σεπτέμβριο να μην μείνουν χωρίς σχολική στέγη. Ο κ. Κόπτσης σημείωσε ότι ότι γίνονται προσπάθειες, αναφέροντας τις επτάμιση χιλιάδες προσλήψεις φέτος στην ειδική αγωγή, το διπλασιασμό των παράλληλων στηρίξεων, κ.α.

«Υπάρχουν κάποιες εξελίξεις, χάρη στον αγώνα των γονέων» είπε ο εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων των μαθητών του 2ου ΕΕΕΕΚ, Ιωάννης Μπαρπούτας, ευχαριστώντας τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για την επίσκεψη και για το ενδιαφέρον του. Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι μέχρι αυτή την ώρα δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για τη λύση που δρομολογείται και πρόσθεσε: «Περιμένουμε να μας πουν και είμαστε συνεχώς στον αγώνα δεν πω και τα σταματήσουμε μέχρι να μπούμε σε καινούργιο σχολείο».

Πηγή: newsbeast.gr




Ανδρουλάκης για golden visa | Θέλουμε να βάλουμε κανόνες για μία μόνιμη λύση και όχι ένα μπάλωμα

Ανοιχτό άφησε ο Νίκος Ανδρουλάκης το ενδεχόμενο το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής να υπερψηφίσει τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών που αφορά τις golden visa. Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής ο κ. Ανδρουλάκης ζήτησε να συμπεριληφθούν δύο προτάσεις τις οποίες έχει καταθέσει το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

Η πρώτη καθορίζει το κατώτατο όριο των 800.000 ευρώ να αφορά την αγορά οικιών σε νησιά ακόμα και κάτω των 3.100 κατοίκων ενώ ζήτησε η έναρξη εφαρμογής της τροπολογίας να γίνει πριν από την 1/1/25 την οποία προβλέπει η ρύθμιση της κυβέρνησης.

«Θέλουμε να βάλουμε κανόνες»,ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τονίζοντας ότι η δημόσια συζήτηση ξεκίνησε με πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ. Πρόσθεσε πώς στόχος των προτάσεων του κόμματός του είναι να πέσει το κόστος ζωής και να βελτιωθεί η καθημερινότητα των Ελλήνων. «Αυτή είναι η πυξίδα μας», σημείωσε και υπογράμμισε πώς στόχος της τροπολογίας που κατέθεσε το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ είναι «μια μόνιμη λύση και όχι ένα μπάλωμα».

Ο κ. Ανδρουλάκης επέμεινε στη θέση του σύμφωνα με την οποία όσοι αγοράζουν ακίνητο μέσω του δικαιώματος της golden visa να μην μπορούν να θέσουν την οικία σε βραχυχρόνια μίσθωση αλλά να επιτρέπεται η ιδιοκατοίκηση ή η μακροχρόνια μίσθωση.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε την ομιλία εκφράζοντας τη λύπη του για τη δολοφονίας της 28χρονης μπροστά σε αστυνομικό τμήμα στους Αγίους Αναργύρους.

«Δεν μπορώ να μη ξεκινήσω από το σοκαριστικό έγκλημα, μια γυναικοκτόνια» , είπε ενώ υποστήριξε ότι υπάρχει παταγώδης αποτυχία στο θέμα ασφάλειας των πολιτών με την κυβέρνηση να δείχνει ανεπάρκεια.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρθηκε και στην υπόθεση των Τεμπών όπου κατέκρινε τους υπουργούς Αδωνι Γεωργιάδη και Γιώργο Φλωρίδη για τη κριτική που ασκούν στο ΠΑΣΟΚ.« Κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι παρεμβαίνει στην δικαιοσύνη, επειδή ασκήσαμε ένα δικαίωμα μας να πάμε στον ‘Αρειο Πάγο. Βαφτίσανε την πρόταση δυσπιστίας ως προϊόν διαπλοκής» . Παράλληλα επέκρινε τον υπουργό Δικαιοσύνης λέγοντας ότι «έπρεπε ο ίδιος ο κ. Φλωρίδης να πει ότι έπρεπε να ασκήσουμε διώξεις για το ηχητικό ντοκουμέντο κι οχι ότι η δικαιοσύνη και οι ανακριτές έχουν όλο το ηχογραφημένο υλικό».

Πηγή: newsbeast.gr




Ανδρουλάκης | Τα μπρος πίσω της κυβέρνησης αποδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία σχεδιάζουν για τους αγρότες

Το μπλόκο των αγροτών στο Κάστρο Βοιωτίας επισκέφθηκε νωρίτερα το πρωί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης μαζί με τον βουλευτή του κόμματος στη Βοιωτία, Γιώργο Μουλκιώτη.

«Το γεγονός ότι σε δέκα μόλις ημέρες η Νέα Δημοκρατία άλλαξε την πρότασή της προς τους αγρότες αποδεικνύει την προχειρότητα με την οποία σχεδιάζουν. Τίποτα από όλα αυτά που έχουν προτείνει δεν απαντά στην ανασφάλεια στην οποία έχει βυθιστεί ο αγροτικός κόσμος της χώρας λόγω του κόστους παραγωγής, που αυξήθηκε κατά 25% τα τελευταία χρόνια» ανέφερε σε δηλώσεις του ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής πρόσθεσε πώς «λόγω της κατάστασης στον ΕΛΓΑ, που δεν αποζημιώνει για τις πολύ μεγάλες καταστροφές που οφείλονται στην κλιματική κρίση και του λανθασμένου σχεδιασμού του ΟΠΕΚΕΠΕ αναφορικά με τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, τον προηγούμενο μήνα, εκατομμύρια ευρώ δεν μπήκαν στους λογαριασμούς των αγροτών μας από τις άμεσες πληρωμές».

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής πρόκρινε την ανάγκη να υπάρξει ένα στρατηγικό σχέδιο γιατί, όπως είπε, «χωρίς τον πρωτογενή τομέα, χωρίς τους αγρότες, χωρίς τους κτηνοτρόφους, θα μαραζώσει η ελληνική περιφέρεια. Ως ΠΑΣΟΚ, στεκόμαστε πλάι στον αγώνα τους, χωρίς λαϊκισμούς».

Τόνισε ότι το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ πρότεινε επτά μέτρα που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα ζητήματα αυτού του στρατηγικού τομέα ανάπτυξης της χώρας, όπως είναι η κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο.

«Ένα επίσης πολύ σημαντικό μέτρο είναι η προτεραιότητα σε όρους σύνδεσης αγροτών, κτηνοτρόφων, συνεταιρισμών και μεταποιητών με τα μεγάλα πάρκα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για να έχουν σταθερό κόστος παραγωγής τα επόμενα χρόνια. Και, βέβαια, παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίζουν τον ΕΛΓΑ. Έχουμε χρέος όλα αυτά να γίνουν πράξη για να είμαστε ανθεκτικοί, ανταγωνιστικοί στις μεγάλες προκλήσεις» κατέληξε ο κ. Ανδρουλάκης.

πηγή: Newsbeast.gr




Βασίλης Καρράς: Στο λαϊκό προσκύνημα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης

Βασίλης Καρράς: «Όλη η Ελλάδα τον αγάπησε», ανέφερε εξερχόμενος από τον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας ο κύριος Ανδρουλάκης

Φόρο τιμής στον μεγάλο λαϊκό τραγουδιστή Βασίλη Καρρά απέτινε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης.

Εξερχόμενος από τον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας όπου τίθεται προς λαϊκό προσκύνημα η σορός του «άρχοντα» του λαϊκού τραγουδιού, ο Νίκος Ανδρουλάκης εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του εκλιπόντος, όπως αναφέρει το thesstoday.gr.

«Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του Βασίλη Καρρά, ενός πολύ μεγάλου λαϊκού καλλιτέχνη, ο οποίος μας κράτησε συντροφιά για δεκαετίες. Ένας απλός, καθημερινός άνθρωπος που ήθελε να προσφέρει στον συνάνθρωπο του. Τον αγάπησε όλη η Ελλάδα, εκατομμύρια Έλληνες», είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε «είναι η ελάχιστη υποχρέωση σήμερα να τιμήσουμε σήμερα τη μνήμη του, το τι περάσαμε κοντά του, με τη μοναδική του φωνή».




Νίκος Ανδρουλάκης: Κάλαντα στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ από χορευτικό σύλλογο από το Ηράκλειο

O Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, υποδέχτηκε στα γραφεία της Χαριλάου Τρικούπη τον χορευτικό όμιλο «Αορείτες» από το Ηράκλειο Κρήτης, στον οποίο χορεύουν παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές ή κινητικά προβλήματα.

Ο Ανδρουλάκης αντάλλαξε ευχές με τους χορευτές του συλλόγου και επαίνεσε την πρωτοβουλία τους

«Χαίρομαι πάρα πολύ, που σήμερα φιλοξενούμε εδώ, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, τους φίλους μας από την Κρήτη, που με πολλή ανθρωπιά πήραν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν έναν χορευτικό όμιλο για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Θα είμαστε στο πλευρό σας, διότι τα παιδιά μας είναι η προτεραιότητά μας και αγωνιζόμαστε να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες από το κράτος και να έχουν την καλύτερη δυνατή προοπτική. Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Και χαίρομαι πάρα πολύ, που οι γενναίοι φίλοι μας από το Ηράκλειο είναι σήμερα κοντά μας για να γιορτάσουμε αυτές τις άγιες μέρες» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.

Τα τσακώνικα κάλαντα των Χριστουγέννων είπαν στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής τα μέλη της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.