Θάσος | Συνάντηση της ερευνήτριας Αναστασίας Ιατρού με τον Δήμαρχο

Σήμερα, Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ερευνήτριας κας. Αναστασίας Ιατρού, με τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου και της Αντιπροέδρου του Οργανισμού Τουρισμού κας. Λαμπρινής Φωκά

Η κα. Αναστασία Ιατρού, ένα νέο παιδί από τον τόπο μας, την Θάσο, είναι υποψήφια διδάκτορας, η πρωτοποριακή επιστημονική εργασία της οποίας, με τίτλο «Structural and Functional Analysis of the Clonotypic B Cell Receptor Immunoglobulin in Splenic Marginal Zone Lymphoma» έλαβε το τιμητικό βραβείο “2024 ASH Abstract Achievement Award” και επιλέχθηκε να παρουσιαστεί ως προφορική ανακοίνωση στο 66ο Ετήσιο Συνέδριο της Αμερικανικής Αιματολογικής Εταιρείας, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Δεκεμβρίου στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.

Η επιλογή της εργασίας της κας. Αναστασίας Ιατρού για προφορική ανακοίνωση και η απονομή του “ASH Abstract Achievement Award” αποτελεί αναγνώριση της επιστημονικής σημασίας της έρευνάς της και σπουδαία διεθνή διάκριση για το Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Βιοεπιστημών και την επιστημονική ομάδα του κ. Κώστα Σταματόπουλου και της κας. Αναστασίας Χατζηδημητρίου.

Το ερευνητικό έργο αφορά στη λεπτομερή δομική και λειτουργική ανάλυση του κλωνοτυπικού B κυτταρικού υποδοχέα σε ασθενείς με σπληνικό λέμφωμα οριακής ζώνης. Η μελέτη ρίχνει φως στους μοριακούς μηχανισμούς που καθορίζουν τη βιολογία και την παθογένεση αυτού του λεμφώματος, ενώ τα ευρήματά της ανοίγουν νέες προοπτικές για στοχευμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις.

Οι ερευνητές ελπίζουν πως τα αποτελέσματα της μελέτης θα προσφέρουν πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση και θεραπεία του σπληνικού λεμφώματος οριακής ζώνης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών στρατηγικών για την αντιμετώπιση της νόσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής: «Είναι άκρως τιμητικό για τον τόπο μας η ανάδειξη ενός νέου ανθρώπου σε μια τόσο ξεχωριστή θέση μεταξύ χιλιάδων άλλων συναγωνιστών επιστημόνων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκέψη της Διοίκησης του Δήμου ενόψει της διακρίσεως αυτής είναι να εκκινήσουμε το θεσμό των «πρεσβευτών» της Θάσου, αρχής γενόμενης από μία νέα διακεκριμένη θάσια επιστήμονα».

 

www.proininews.gr




Σάλπισμα νίκης στην κεντρική ομιλία της Αναστασίας Ιωσηφίδου

Σε μια κατάμεστη αίθουσα που πάλλονταν από ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης , η κεντρική προεκλογική ομιλία της υποψήφιας δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου 

Αρκετή ώρα πριν την προγραμματισμένη έναρξη της εκδήλωσης η προσέλευση του κόσμου ήταν αθρόα , ενώ διάχυτη στην ατμόσφαιρα της κεντρικής αίθουσας του ξενοδοχείου Galaxy ήταν η αισιοδοξία για την νικηφόρα έκβαση της εκλογικής αναμέτρησης της 8ης Οκτωβρίου. Πολύ γρήγορα η αίθουσα γέμισε ασφυκτικά , με αποτέλεσμα οι διοργανωτές , να διοχετεύσουν τον κόσμο στους παρακείμενους χώρους προκειμένου να τηρηθούν και κάποιοι κανόνες υγιεινής λόγω και της εποχικής έξαρσης των ιώσεων.

Την κα Ιωσηφίδου προλόγισαν η δημοσιογράφος και υποψήφια του συνδυασμού Μαρία Βλαμήτσου και η δικηγόρος Παναγιώτα Καραθανάση , κόρη της υποψήφιας δημάρχου, η οποία στο τέλος της ομιλίας της, που προκάλεσε αίσθηση στο κοινό, προσκάλεσε στο βήμα την εμφανώς συγκινημένη μητέρα της.

Η Αναστασία Ιωσηφίδου αφού πρώτα ευχαρίστησε όλους για την παρουσία τους τόνισε τα παρακάτω:

“ Έχουμε φτάσει στο τέλος της προεκλογικής περιόδου. Βρισκόμαστε μόλις 4 μέρες πριν τις εκλογές. Παρά τον ανελέητο πόλεμο που δεχτήκαμε καθ’ όλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, παρά τις τρικλοποδιές που πήγαν να μας βάλουν, παρόλο που από την αρχή προσπάθησαν να μας εκτοπίσουν γιατί ήξεραν τη δυναμική μας, εμείς είμαστε εδώ και ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΝΙΚΗΤΕΣ.

Ενωμένοι σαν μία γροθιά , δυνατοί σαν πέτρα , κοιτάζοντας μόνο μπροστά. Το ζητούμενο πλέον για εμάς είναι την Κυριακή να νικήσει η Καβάλα. Και ο μόνος τρόπος είναι η ψήφος στην ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ .

Γιατί δεν αρκεί μόνο να αλλάξει η διοίκηση του δήμου αλλά πρέπει και αυτή που θα την διαδεχθεί να μην είναι ίδια ή και χειρότερη Καθ’ όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα , οι υπόλοιπες παρατάξεις αναλώθηκαν
σε μια πλειοδοσία παροχών και έργων.

Ακούσαμε για 2,5 χιλ. νοικοκυριά με δωρεάν ρεύμα, για δωρεάν κατοικία, για δωρεάν φροντιστήρια και πολλά άλλα.

Κανένας δεν μας είπε το νομοθετικό πλαίσιο με το οποίο μπορούν να δοθούν αυτές οι παροχές και το κυριότερο που θα βρεθούν τα χρήματα.

Και βέβαια η προεκλογική αυτή περίοδος μπορεί με ευκολία να χαρακτηρισθεί ως η προεκλογική περίοδος της μακέτας.

Τρισδιάστατες απεικονίσεις βίντεο με πάρκα, δομημένες παραλίες, δρόμους , πάρκιγκ και ούτω καθεξής.

Τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να γίνει.

Όχι γιατί δεν μπορούν να βρεθούν χρήματα γι αυτά. Αλλά γιατί κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ψάξει σε ποιον ανήκουν ιδιοκτησιακά ή αν επιτρέπεται η
πολεοδόμηση τους.

Γιατί αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η δημιουργία εντυπώσεων και όχι η ουσία.

Στον αντίποδα όλων αυτών βρίσκεται η δική μας παράταξη με ένα πρόγραμμα , προϊόνεργασίας ετών , όπου όλα όσα περιγράφονται σε αυτό είναι υλοποιήσιμα μέσα στην επόμενη πενταετία.
ΟΛΑ!!!

Δεν πρόκειται για μια έκθεση ιδεών αλλά για ένα συμβόλαιο με τους δημότες που θα το αξιολογήσουν πριν από τις εκλογές και εφόσον μας δώσουν την εντολή θα υλοποιηθεί ολόκληρο.

Εγγυώμαι εγώ προσωπικά γι αυτό και η μέχρι σήμερα πορεία μου.

Από τα χρόνια της διοίκησης μου στη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ αλλά και μετέπειτα ως δημοτικόςσύμβουλος της αντιπολίτευσης σας έχω αποδείξει ότι βάζω ψηλούς στόχους τους οποίους διεκδικώ με πείσμα και πετυχαίνω. Το 1,5 εκ. από τον ΟΛΚ , η συνθηκολόγηση του ΤΑΠ, το σταμάτημα των διοδίων της Εγνατίας , η μείωση των τελών που πληρώνουν οιδημότες μας είναι τα διαπιστευτήρια μου.

Έχω αποδείξει ότι δεν φοβάμαι να τα βάλω μεκανέναν και πως μπροστά στα συμφέροντα των δημοτών και του δήμου δεν λογαριάζωούτε προσωπικό ούτε πολιτικό κόστος.

Γνωρίζω πολύ καλά , ότι αυτός είναι ο κύριοςλόγος για τον οποίο έχω πολεμηθεί και κατασυκοφαντηθεί όσο κανένας άλλος σε αυτές τις εκλογές.

Είναι πολύ αργά όμως για να αλλάξω.

Όραμα μου είναι ένας μεγάλος και ισχυρός Δήμος Καβάλας , διοικητικά και οικονομικά αυτοτελής , που δεν επαιτεί αλλά απαιτεί ότι του αναλογεί και δικαιούται.

Η ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ είναι μια καθαρόαιμα αυτοδιοικητική παράταξη, αδέσμευτη , χωρίς χορηγούς και καθοδηγητές. Μια παράταξη που έχει στόχο να βγάλει τον Δήμο Καβάλας από την ανυποληψία που έχει περιέλθει τα τελευταία χρόνια στον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Μια παράταξη χωρίς ταμπού, έτοιμη να διεκδικήσει και αν χρειασθεί να συγκρουσθεί με οποιονδήποτε επιβουλεύεται τα συμφέροντα του δήμου και των δημοτών.

Μια παράταξη που δεν αρκείται στην μετριότητα , αλλά βάζει τον πήχη ψηλά και κοιτάζει μπροστά.

Εδώ και καιρό μιλάμε για τις εξελίξεις που έρχονται στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Πως όλα αυτά που ξέραμε μέχρι τώρα για την λειτουργία των δήμων πρόκειται να αλλάξουν.

Για μια διοικητική μεταρρύθμιση που είναι προ των πυλών και για την ανάγκη ο δήμος μας να διεκδικήσει όλα αυτά που του στέρησαν τα τελευταία χρόνια. Από χθες η διοικητική αυτή μεταρρύθμιση ξεκίνησε με την ψήφιση του πρώτου σχετικού νομοσχεδίου από την βουλή.

Η παράταξη μας μετείχε στην διαβούλευση με συγκεκριμένες προτάσεις και είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει από την κεντρική διοίκηση , όχι μόνο όσα μας ανήκουναλλά και όλα αυτά που μας αξίζουν . Οι προηγούμενες διοικητικές μεταρρυθμίσεις αδίκησαν την Καβάλα .

Της στέρησαν την έδρα της περιφέρειας , της στέρησαν πόρους και τον ζωτικό χώρο που χρειάζεται για την ανάπτυξη της , την εγκλώβισαν μέσα σε γεωγραφικά όρια που δεν μπορούν να υπηρετήσουν το αναπτυξιακό μοντέλο που της ταιριάζει.

Είμαστε οι μόνοι που μιλάμε για την ανάγκη της επέκτασης της ακτογραμμής του δήμου μας προς τα δυτικά, μια επέκταση που θα δώσει ανάσα στον δήμο μας και στο
ταμείο του.

Γιατί με άδεια ταμεία ούτε τεχνικό έργο ούτε κοινωνικό έργο μπορεί να υλοποιήσει ένας δήμος, πολύ περισσότερο ο δήμος της Καβάλας για τον οποίο η σημερινή διοίκηση φρόντισε να παραδώσει στην επόμενη το απόλυτο οικονομικό χάος , αδειάζοντας μέσα σε 4 χρόνια ακόμη και το ταμείο της μέχρι πρόσφατα κραταιάς ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ

Σήμερα ο δήμος Καβάλας οφείλει να βρει τρόπους να αυξήσει τα έσοδα του, να παράξει
πλούτο.

Και αυτό μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους

Πρώτον με συνεχή πίεση και διεκδίκηση από την κεντρική διοίκηση των πόρων πουδικαιούμαστε , σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις αποφάσεις των ελληνικών
δικαστηρίων.

Η εποχή της απλωμένης χούφτας για εμάς έχει τελειώσει.
Δεύτερον με την ενεργοποίηση των υπηρεσιών για την απορρόφηση κονδυλίων από τα εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα για δράσεις ουσίας.
Τρίτον όμως και κυριότερον με την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας σε σύμπραξη με
τον ιδιωτικό τομέα.

Η παράταξη μας δεν έχει ταμπού , πιστεύει σε μια win to win σχέση με τον ιδιωτικό τομέα , μια σχέση προς όφελος του δήμου και των δημοτών η οποία
μπορεί και θα φέρει ανάπτυξη , μπορεί και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας .

Είμαστε οι πρώτοι που μιλήσαμε για ΣΔΙΤ και είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να τα υλοποιήσουμε. Όχι γιατί είμαστε οι μόνοι ικανοί. Αλλά γιατί και το εννοούμε και το
πιστεύουμε.

Η σημερινή διοίκηση διαχειρίσθηκε τα χρήματα που έλαβε από την κεντρική διοίκηση και τους δημότες, χωρίς να αναζητήσει εναλλακτικούς πόρους , χωρίς να σχεδιάσει ή να εφαρμόσει αναπτυξιακές στρατηγικές. .

Όλα έγιναν σε μια λογική διεκπεραίωσης και μόνο.

Ακόμη και τα έργα που ανέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση με εξασφαλισμένηχρηματοδότηση , όπως το έργο του Πηλοθεραπευτηρίου και της σύνδεσης του δικτύου
ύδρευσης του πρώην δήμου Φιλίππων με τις πηγές Κεφαλαρίου , μέχρι σήμερα δεν έχουν ξεκινήσει με κίνδυνο να χαθούν τα κονδύλια.

Όσο δε για συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα για την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας, ούτε κατά διάνοια.

Τρία χρόνια τώρα το παλαιό νοσοκομείο παρά το γεγονός ότι επιλύθηκε επιτέλους το ιδιοκτησιακό καθεστώς παραμένει αναξιοποίητο αν και
ενδιαφερόμενοι επενδυτές υπάρχουν .

Οι τουριστικές επενδύσεις στην Άσπρη Άμμο και στα Σπαθιά, 4 χρόνια τώρα περιμένουν την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκποίησης και
εκμίσθωσης .

Το Εσκή Καπού παραμένει αναξιοποίητο , χωρίς καμία ενεργειακή , τουριστική ή λατομική επένδυση που είχαν ήδη δρομολογηθεί από το 2019.

Και αν δεν προχώρησαν αυτές οι συμπράξεις που ήταν έτοιμες από την προηγούμενη διοίκηση, πως να ελπίζει κανείς ότι η σημερινή διοίκηση είναι ικανή να προχωρήσει σε ένα μεγάλο σχέδιο ΣΔΙΤ για την αξιοποίηση των πρώην στρατοπέδων Κωτσάλου και Ασημακόπουλου και την εφαρμογή του σχεδίου πόλεως Περιγιαλίου. Γιατί ας μην γελιόμαστε.

Χωρίς ιδιωτικά κεφάλαια , κανένα σχέδιο Περιγιαλίου και καμία ανάπτυξη του ανατολικού μετώπου της Καβάλας δεν πρόκειται να προχωρήσει.

Χρήματα μπορούν να υπάρξουν μόνο με δουλειά , σχέδιο και πάνω από όλα με τους κατάλληλους ανθρώπους, που δεν οφείλουν σε κανέναν και δεν έχουν “γραμμάτια” να
καλύψουν μετά τις εκλογές.

Τους ανθρώπους αυτούς , τους συνεργάτες μου , που με τίμησαν με την συμμετοχή τους στον συνδυασμό μας , που δεν συμβιβάστηκαν , δεν φοβήθηκαν , δεν υπέκυψαν σε
πειρασμούς ή εκβιασμούς , που πίστεψαν σε μένα και στον εαυτό τους αλλά πάνω από όλα πιστεύουν στην δυναμική και την αξία του δήμου αυτού, θέλω να σας παρουσιάσουμε τώρα .

Είναι η κινητήρια δύναμη αυτού του συνδυασμού , είναι αυτοί που μου στάθηκαν στις δύσκολες στιγμές , αυτοί που με την αφοσίωση και την αγάπη τους με έχουν συγκινήσει και το ξέρουν πολλές φορές. Χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν τώρα εδώ.

Τους αξίζει όχι μόνο η δική μου ευγνωμοσύνη αλλά και το δικό σας θερμό χειροκρότημα .”

Αμέσως μετά ακολούθησε η παρουσίαση των υποψηφίων δημοτικών και τοπικών συμβούλων.




Πλήθος κόσμου στην προεκλογική ομιλία της υποψηφίας Δημάρχου Καβάλας Αναστασίας Ιωσηφίδου

Γέμισε από κόσμο το απόγευμα της Τετάρτης το ξενοδοχείο Galaxy στην κεντρική προεκλογική εκδήλωση της υποψηφίας Δημάρχου Καβάλας Αναστασίας Ιωσηφίδου.

Στο τέλος της ομιλίας της η κ.α Ιωσηφίδου παρουσίασε και τους υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους της παράταξης “Ώρα Δημιουργίας”




Επίσκεψη Αναστασίας Ιωσηφίδου σε Δήμο, Δημωφέλεια και ΔΕΥΑΚ

Αποκαρδιωτική ήταν η εικόνα που συνάντησε η υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου η οποία συνοδεία υποψηφίων της επισκέφθηκε την Παρασκευή , δημοτικά κτίρια στα οποία στεγάζονται
υπηρεσίες του δήμου και των Νομικών Προσώπων του .

Η υποστελέχωση των υπηρεσιών είναι κάτι περισσότερο από εμφανής , όπως και η αγωνία των υπαλλήλων που συνδέονται με τον δήμο με κάθε μορφή σχέσεως εργασίας , για το μέλλον τόσο των ιδίων όσο και του Δήμου Καβάλας.

Η κα Ιωσηφίδου, η οποία όπως είναι γνωστό γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία των δήμων, διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η παράταξη της , παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς και συμμετέχει στις διαβουλεύσεις που σχετίζονται με την διαφαινόμενη πολυεπίπεδη διοικητική μεταρρύθμιση που απεργάζεται από καιρό η κεντρική διοίκηση για τους ΟΤΑ και πως η ίδια είναι απολύτως προετοιμασμένη για να διεκδικήσει για λογαριασμό του Δήμου Καβάλας τα μέγιστα, που θα εξασφαλίζουν την διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια του και ταυτόχρονα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και διάχυση του ανάλογου κοινωνικοοικονομικού οφέλους στους δημότες μας.

Ακολούθως επισκέφθηκε τα γραφεία της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ καθώς και τις εγκαταστάσεις του ΚΔΑΠ ΜΕΑ που λειτουργεί η επιχείρηση , όπου της επιφυλάχθηκε θερμή υποδοχή από τους ωφελούμενους , τους
οποίους γνωρίζει προσωπικά από την προηγούμενη της θητεία ως προέδρου της δημοτικής επιχείρησης.

Τέλος η επικεφαλής της ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ , επισκέφθηκε τα γραφεία και τις εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑΚ και είχε μακρά συνομιλία με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της επιχείρησης , από τους οποίους ενημερώθηκε για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά την εξώδικη επιστολή της ΔΕΗ προς την επιχείρηση , αντίγραφο της οποίας ζήτησε και έλαβε προκειμένου να την μελετήσει η ίδια προσωπικά.




Αγιασμός εκλογικού κέντρου Αναστασίας Ιωσηφίδου

Με μια σεμνή και απέριττη τελετή , όπως απαιτεί η ορθόδοξη λειτουργική παράδοση, καθαγιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης το εκλογικό κέντρο της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ της υποψήφιας δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου.

Τόσο η ίδια η κα Ιωσηφίδου , όσο και οι υποψήφιοι της δέχθηκαν με ευλάβεια και συγκίνηση το ράντισμα και την ευλογία του πατρός Φιλίππου, πολύτιμο εφόδιο για τον αγώνα της παράταξης και του καθένα τους ξεχωριστά.

Η όλη εκδήλωση , η οποία διήρκεσε όσο το λειτουργικό της μέρος προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων επί της οδού Δοιράνης , χαρακτηρίσθηκε από οικογενειακό κλίμα και από την έκδηλη αισιοδοξία των παρισταμένων για ένα νικηφόρο αποτέλεσμα την επόμενη Κυριακή .




Επισκέψεις Αναστασίας Ιωσηφίδου σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και περιοδεία σε Αμυγδαλεώνα

Εντείνονται μέρα με την μέρα οι επαφές της υποψήφιας δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου , στα πλαίσια της προεκλογικής της δραστηριότητας.

Έτσι την Τετάρτη επισκέφθηκε τις υπηρεσίες που στεγάζονται στο Διοικητήριο Καβάλας , όπου εκτός των άλλων είχε συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Αλέξη Πολίτη και υπηρεσιακούς παράγοντες της κεντρικής διοίκησης , της περιφέρειας και του δήμου.

Το απόγευμα , συνοδεία πάντα υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ , περιόδευσε στον Αμυγδαλεώνα οπότε είχε την ευκαιρία να συναντήσει και να ακούσει από τους ίδιους τους κατοίκους για τα προβλήματα τους αλλά και να συζητήσει μαζί τους τις προτάσεις της παράταξης της για την ραγδαία οικιστικά αναπτυσσόμενη αυτή περιοχή του δήμου μας .

Την Πέμπτη συνεχίσθηκαν οι επισκέψεις στο κέντρο υγείας του π. ΙΚΑ και στα γραφεία του ΕΦΚΑ Καβάλας , κατά την διάρκεια των οποίων η κα Ιωσηφίδου έγινε αποδέκτης της αγάπης των ηλικιωμένων ατόμων που συνάντησε , τα οποία με κάθε τρόπο της εξέφρασαν την στήριξη τους.

Ακολούθως επισκέφθηκε το Τελωνείο και τα γραφεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας όπου συναντήθηκε με το διοικητικό του συμβούλιο και συζήτησαν θέματα που αφορούν το κυκλοφοριακό και την συνεργασία δήμου και εταιρίας.




Επισκέψεις Αναστασίας Ιωσηφίδου σε δημόσιους ,κοινωνικούς και συνδικαλιστικούς φορείς

Με διαδοχικές επαφές συνεχίσθηκε η προεκλογική δραστηριότητα της υποψήφιας δημάρχου Καβάλας Αναστασίας Ιωσηφίδου

Το πρωί της Τρίτης επισκέφθηκε το Λιμεναρχείο Καβάλας , όπου συναντήθηκε με τον λιμενάρχη κ. Αθανάσιο Βρύζα , με τον οποίο είχε την δυνατότητα να συζητήσουν θέματα αρμοδιότητας του, καθώς και να του δηλώσει ότι για την παράταξη της η θάλασσα αποτελεί μεγάλο αναπτυξιακό όπλο του Δήμου μας και πως προσβλέπει στην συνεργασία με τις λιμενικές αρχές και ιδιαίτερα στον τομέα της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος της περιοχής μας.

Αμέσως μετά συνοδεία υποψηφίων της επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου πολυτέκνων όπου συναντήθηκε με μέλη του διοικητικού συλλόγου, στους οποίους ανέλυσε το κοινωνικό πρόγραμμα της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, μέρος του οποίου αποτελεί εκτός των άλλων , η δημιουργία του Κοινωνικού Πολυκέντρου Καβάλας και επανέλαβε όπως έκανε και στην συνάντηση της με το διοικητικό συμβούλιο των τριτέκνων, την σταθερή δέσμευση της για την προστασία του θεμελιώδους για την κοινωνία μας θεσμού της οικογένειας.

Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας συναντήθηκε και με το προεδρείο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί με επικεφαλής τον πρόεδρο του Χρήστο Ιωαννίδη ,όπου είχε την ευκαιρία να αναλύσει το πρόγραμμα του συνδυασμού που αφορά το κυκλοφοριακό ζήτημα , καθώς και να ακούσει τις απόψεις και τις θέσεις του σωματείου για το μείζον αυτό πρόβλημα του δήμου μας.




Προεκλογική δραστηριότητα της Αναστασίας Ιωσηφίδου και των υποψήφιων του συνδυασμού της

Με επισκέψεις στις δημοτικές κοινότητες Κρηνίδων και Ζυγού συνεχίστηκε το πρόγραμμα της υποψήφιας δημάρχου Καβάλας Αναστασίας Ιωσηφίδου

Την Τετάρτη αφού πρώτα επισκέφτηκε τη λαϊκή αγορά των Κρηνίδων και συνομίλησε με άλλα και παράγωγα, ακολούθως συνοδευόμενη από υποψηφίους της περιόδευσε στην αγορά της πρωτεύουσας του πρώην δήμου Φιλίππων και άκουσε με πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον όσα επεσήμαναν καταστηματάρχες και κατοίκους της πόλης. 

Με τη σειρά της ανέλυσε αυτούς το πρόγραμμα της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, το οποίο σκοπό έχει να αλλάξει πλήρως την σημερινή εικόνα και να αποκαταστήσει τις παραλείψεις των προηγούμενων διοικήσεων, οι οποίοι απογοητεύουν τους δημότες που κατοικούν στην ιστορική αυτή πόλη του δήμου μας. 

Το πρωί της Πέμπτης η κα Ιωσηφίδου επισκέφθηκε την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, όπου και είχε συνάντηση με τον επικεφαλής της Ταξίαρχο Ιωάννη Καραμανλή, ο οποίος την ενημέρωσε για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον τομέα αρμοδιότητάς του και σχετίζονται με τη λειτουργία της πόλης και την ασφάλεια των πολιτών. 

Η ίδια επεσήμανε στον Αστυνομικό Διευθυντή ότι προσβλέπει σε μία στενότερη και δημιουργική συνεργασία του Δήμου με την Αστυνομία προκειμένου να αντιμετωπιστούν χρονικά προβλήματα που απασχολούν τους δημότες μας. 

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας η κα Ιωσηφίδου με την ομάδα της, περιόδευε την κοινότητα του Ζυγού όπου έτυχε θερμής υποδοχής από κατοίκους που τις ανέμεναν μαζί με τους τοπικούς υποψηφίους του συνδυασμού. 

 




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στο Νοσοκομείο και στον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας

Επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης , η υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου, επικεφαλής ομάδας υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Συναντήθηκε με την διοίκηση καθώς και με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ιδρύματος και είχε την ευκαιρία να ακούσει τα προβλήματα και τα αιτήματα τους.

Η κα Ιωσηφίδου δήλωσε στους εκπροσώπους των εργαζομένων πως την δεδομένη χρονική στιγμή και όχι μόνο , όλη η κοινωνία του δήμου μας , τάσσεται στο πλευρό τους , αναγνωρίζοντας και με τον τρόπο αυτό την προσφορά τους, ιδιαίτερα μάλιστα κατά την πρόσφατη περίοδο της πανδημίας , ενώ τόνισε την σημασία της ποιότητας της παρεχόμενης νοσοκομειακής φροντίδας τόσο για την ποιότητα της ζωής των δημοτών μας όσο και για την ελκυστικότητα της Καβάλας ως τουριστικού προορισμού.

Το μεσημέρι η κα Ιωσηφίδου με τους συνεργάτες της επισκέφθηκε τα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας , μέλος του οποίου είναι και η ίδια , όπου έτυχε θερμής υποδοχής από τον πρόεδρο του Δ.Σ. Γεώργιο Γραμμένο και τους λοιπούς συναδέλφους της , μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου

Με επίσκεψη στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου συνεχίσθηκαν οι επαφές της υποψήφιας  δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου , την οποία συνόδευε κλιμάκιο υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, καθώς και η ομάδα πολιτικού σχεδιασμού και οργάνωσης προεκλογικού αγώνα, με επικεφαλής το έμπειρο στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τέως Γενικό Διευθυντή της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Ευστράτιο Μαρουλά.

Στην συνάντηση με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Στέφανο , η κα Ιωσηφίδου είχε την ευκαιρία να αναπτύξει το πρόγραμμα της παρατάξης της,  τονίζοντας ιδιαιτέρως τα σημεία που αφορούν  τις σχέσεις Δήμου και Εκκλησίας καθώς και να συζητήσει μαζί του θέματα που σχετίζονται με το κοινωνικό έργο των δύο φορέων και την ενίσχυση των από κοινού δράσεων τους.




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στο Επιμελητήριο Καβάλας

Συνεχίζοντας τις επαφές της με φορείς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, η υποψήφια Δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου επισκέφθηκε σήμερα με ομάδα υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ το Επιμελητήριο Καβάλας.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης είχε την ευκαιρία να έχει μακρά συνομιλία και να ανταλλάξει απόψεις με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Μάρκο Δέμπα και τον υπεύθυνο συμβουλευτικής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων κ. Λευτέρη Κουκουτίνη.

Η επικεφαλής της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ανέπτυξε στους εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας το πρόγραμμα του συνδυασμού της για θέματα προσέλκυσης επενδύσεων και αξιοποίησης της περιουσίας του Δήμου μέσω ΣΔΙΤ, για την περαιτέρω αξιοποίηση του εκθεσιακού κέντρου Νέας Καρβάλης, για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος , και για συνέργειες Δήμου Επιμελητηρίου , σε δράσεις προβολής και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών της περιοχής.

Η παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ευχαριστεί τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μάρκο Δέμπα για την θερμή υποδοχή και την εξαιρετικά ουσιαστική συζήτηση.




Ο Λεωνίδας Γεωργιάδης σχολιάζει την υποψηφιότητα της Αναστασίας Ιωσηφίδου για τον Δήμο Καβάλας

Στην Καβαλα βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο εκδότης και στενός φίλος της υποψηφίας Δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου, Λεωνιδας Γεωργιαδης.

Ο κ. Γεωργιάδης είχε σήμερα το πρωί μια εποικοδομητική συζήτηση συνάντηση με τους υποψηφίους συμβούλους της παράταξης “Ώρα Δημιουργίας” στο εκλογικό κέντρο της παράταξης κατά την διάρκεια της οποίας ενημερώθηκε για το πρόγραμμα του συνδυασμού, τις προτάσεις και τον αναπτυξιακό σχεδιασμό με την ανάληψη των καθηκόντων του Δήμου.

Μάλιστα προχώρησε και σε σχετικές δηλώσεις στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel τονίζοντας ότι η Αναστασία Ιωσηφίδου ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητα της σε ότι έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας.

Δείτε την συνέντευξη :




Ακυρώνεται η συναυλία της Αναστασίας λόγω της Πυρκαγιάς στο Νέστο

Ολοκληρώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας 21 Αυγούστου 2023 οι προετοιμασίες στην κεντρική πλατεία (Ελευθερίας) της Καβάλας για τη συναυλία της Αναστασίας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Summer Shopping Night του εμπορικού συλλόγου Καβάλας σε συνεργασία με το Cosmopolis Festival 2023

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί κανονικά, τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά και θα έχουν εκπτώσεις, από τις 18:00 έως τις 22:00 το βράδυ.

Η συναυλία ωστόσο, ματαιώθηκε, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του εμπορικού συλλόγου, ως ένδειξη συμπαράστασης στους πληγέντες ανθρώπους από τη φωτιά στο Νέστο.




Λειτουργεί το Εκλογικό Κέντρο της Αναστασίας Ιωσηφίδου

Λειτουργεί από χθες το εκλογικό κέντρο της υποψήφιας Δημάρχου Καβάλας κ. Αναστασίας Ιωσηφίδου

Βρίσκεται στην περιοχή της κεντρικής πλατείας και επί της οδού Δοϊράνη. Όπως είπε στην Πρωινή, θα λειτουργεί συνεχώς. Πρωί και απόγευμα. Θα είναι το ορμητήριο της προσπάθειας της. Η οποία δεν σταμάτησε τις ημέρες του 15Αυγουστού. 

Η κ. Ιωσηφίδου όλο το προηγούμενο και εορταστικό διάστημα κινήθηκε σε όλο το Δήμο, λόγω των ημερών συμμετείχε σε διάφορες εκδηλώσεις. Δεν ήταν μόνη, μαζί της ήταν και αρκετοί της υποψήφιοι.

Ταυτόχρονα λειτουργεί και η ιστοσελίδα της δημοτικής παράταξης Ώρα Δημιουργίας. Δήλωσε επίσης ότι ξεκίνησε και η διαδικασία της κατάργησης των υποψήφιων δημοτικών και τοπικών συμβούλων στην ιστοσελίδα που προβλέπεται και είναι του αρμόδιου υπουργείου. Στην Πρωινή είπε μεταξύ άλλων τα ακόλουθα: « Δεν κάναμε διακοπή των δραστηριοτήτων μας το προηγούμενο διάστημα.

Σας ενημερώνω ότι ολοκληρώθηκε το εκλογικό μας κέντρο. Θα λειτουργεί από την Τετάρτη 16 Αυγούστου. Επίσημα λειτουργεί και η ιστοσελίδα μας. Εκεί θα βρει κάποιος το πλήρες πρόγραμμα μας.

Για μας αυτό το κείμενο είναι το ευαγγέλιο μας. Άρχισε επίσης η καταχώρηση των υποψηφίων μας στην πλατφόρμα του Υπουργείου προκειμένου να υπάρξει η ανακοίνωση του συνδυασμού μας. Δεν μπαίνουμε στη διαδικασία για το ποιος έχει τους περισσότερους υποψηφίους.

Συνεχίζουμε, κάνουμε τον αγώνα μας. Όπως έχουμε μάθει όλα αυτά τα χρόνια. Τη μάχη αυτή εμείς δεν δίνουμε με στρατό μισθοφόρων αλλά με ανθρώπους που συνειδητά εντάσσονται στο συνδυασμό μας. Ανθρώπους απ’ όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές τάξεις.

Ανθρώπους της προσφοράς και του μόχθου. Ανθρώπους που γνωρίζουν ότι αν μας εμπιστευτεί ο Καβαλιώτικος λαός θα γίνει πολύ δουλειά από μέρους μας». Για το θέμα του προγράμματος που η παράταξη κατέθεσε, η κ. Ιωηφίδου δίνει μεγάλη σημασία:

« Καλώ πραγματικά τους δημότες αλλά και τους δημοσιογράφους να διαβάσετε το πρόγραμμα μας. Θα υπάρχει και σε έντυπη μορφή, θα μοιραστεί. Θα το πω ξεκάθαρα. Τα προηγούμενα χρόνια έχω μελετήσει κάθε νόμο και κάθε τροπολογία που αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση.

Ώστε ότι λέμε μέσα στο πρόγραμμά μας να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε. Και για αυτό δεν πρόκειται να δεχθώ παρατηρήσεις ότι κάτι από αυτά που περιλαμβάνει το πρόγραμμα δεν μπορεί να γίνει.

Το πρόγραμμα μας αναφέρεται σε πράγματα που όλα μπορούν να γίνουν. Το μήνυμα που θέλουμε να μεταφέρουμε μέσα από την παράταξή μας Ώρα Δημιουργίας είναι αυτό. Να μπορέσει ο κάθε πολίτης, να βρει χρόνο και να διαβάσει τα προγράμματα.

Στη βάση όσων συμμετέχουν. Ότι γράφουμε στο πρόγραμμά μας μπορούμε να δημιουργήσουμε. Θα μελετηθεί. Είναι δέσμευση μας. Κι όσοι γνωρίζω από την ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση, όλοι ξέρουν ότι αυτό που λέω το κάνω πράξη».




20 νέους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους ανακοίνωσε η “Ώρα Δημιουργίας” της Αναστασίας Ιωσηφίδου

H ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ανακοινώνει την λίστα των νέων 20 υποψηφίων συμβούλων που έρχονται να προστεθούν στους 55 ήδη ανακοινωθέντες μέχρι σήμερα συμβούλους και οι οποίοι στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο νίκης της παράταξης για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Γοριδάρης Ηλίας  (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Ηλιοπούλου Μαρία (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής)

Καζάκος Σταύρος (Φοιτητής Χρηματοοικονομικών Επιστημών)

Κατσαούνη Κάθριν Καλιρρόη (Αρχιτέκτων Εσωτερικών Χώρων)

Κιοσσέ Σταυρούλα (Αισθητικός)

Κοτσαγιάννογλου Παναγιώτης (Συνταξιούχος π. υπάλληλος Διεύθυνσης Εγγείων Βελτιώσεων)

Μαλαθούνη Σωτηρία (Συνταξιούχος)

Μαυρομάτης Ευστάθιος (Εκπαιδευτικός )

Μησίνης Αναστάσιος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Μησίνης Δημήτρης (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Νώτας Φώτιος (Συνταξιούχος ΟΤΕ)

Οικονομόπουλος Βασίλειος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Πάτη Αναστασία (Φυσικός )

Πανταζίδου Δήμητρα (Ιδιωτική Υπάλληλος)

Παυλίδης Πέτρος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Πετρουλή Μαργαρίτα (Ψυχολόγος- ID Office Fraport)

Σούλκοβα Κλάρα – Sulkova Klara ( Εθελόντρια διασώστης)

Σουρδάνη Δέσποινα (Ιδιωτική υπάλληλος)

Σταυρίδης Αθανάσιος (Αστυνόμος ΕΑ)

Τσομπανίδης Ορέστης (Επιτηδευματίας)

H υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου και τα μέλη της παράταξης , καλωσορίζουν τους νέους υποψήφιους συμβούλους και τους εύχονται καλή δύναμη και κάθε επιτυχία.

Για την παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η εκπρόσωπος τύπου

Μαρία Βλαμήτσου