O Έλον Μασκ απενεργοποίησε τον λογαριασμό του Κάνιε Γουέστ στο Χ – Οι αναρτήσεις που «ξεχείλισαν το ποτήρι»

Στην απενεργοποίηση του λογαριασμού του Κάνιε Γουέστ στο Χ προχώρησε ο Έλον Μασκ μετά τις αλλεπάλληλες προκλητικές αναρτήσεις του ράπερ, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αυτοχαρακτηρίστηκε ναζί.

«Δεδομένων των αναρτήσεων, ο λογαριασμός του εντάχθηκε στην κατηγορία NSFW. Δεν θα μπορείτε πλέον να τον δείτε» έγραψε ο Μασκ στην ανάρτηση-ανακοίνωσή του σχετικά με τον 49χρονο ράπερ.

Είχαν προηγηθεί αναρτήσεις του Κάνιε Γουεστ κατά της Τέιλορ Σούιφτ ενώ ήταν σε εξέλιξη το Super Bowl, επίθεση την οποία «στόλισε» με αντισημιτικές αναφορές.

«Βγαίνω από το Twitter. Ευχαριστώ τον Έλον που μου επέτρεψε να εκτονωθώ» ήταν η τελευταία ανάρτηση του Γουέστ, η οποία δεν φαίνεται να επηρέασε τον Μασκ και την ομάδα του Χ. «Ήταν πολύ καθαρτικό να μπορώ να απευθυνθώ σε όλο τον κόσμο. Σας αγαπώ όλους όσοι μου δώσατε ενέργεια και προσοχή. Εις το επανιδείν. Καλό απόγευμα και καλό βράδυ» πρόσθεσε ο ράπερ.

Λίγο νωρίτερα είχε προσπαθήσει να πείσει ότι είναι «σε καλή κατάσταση» προσθέτοντας πως οι ρατσιστικές, σεξιστικές, μισογύνικες, αντισημιτικές αναρτήσεις του του προκάλεσαν ηρεμία μετά το ξέσπασμά του.

Από τους τελευταίους που δέχθηκαν τα πυρά του ήταν η Τέιλορ Σουίφτ για την οποία έγραψε «γιατί την αφήνουμε να εμφανίζεται στην τηλεόραση να τραγουδάει τραγούδι που κατηγορεί τους μαύρους και μπορεί κάποιον να τον οδηγήσει στα ισόβια» – αναφερόμενος στον χορό της Σουίφτ για το τραγούδι του Κέντρικ Λαμάρ κατά του Drake.

«Ο Κέντρικ Λαμάρ χρησιμοποιείται από τους λευκούς και τους Εβραίους και το ίδιο συμβαίνει και με μένα» συνέχισε το παραλήρημά του ο Γουέστ.

Πιθανότατα κάποιο ρόλο να έπαιξαν και όσα έγραψε ο Κάνιε Γουέστ σχολιάζοντας ανάρτηση για τον Έλον Μασκ και το αν είναι Ναζί ή όχι. «Οι ψεύτικοι Ναζί μέχρι να εμφανιστεί ένας πραγματικός» ήταν η ανάρτηση που προκάλεσε το σχόλιο «αφού σε λίγο θα με διώξουν από το Twitter, όλοι είναι Ναζί μέχρι να εμφανιστεί ένας πραγματικός».

Το παραλήρημα της περασμένης εβδομάδας

Ο Κάνιε Γουέστ  το μεσημέρι της 7ης Φεβρουαρίου, τράβηξε την πρόκληση στα άκρα, δημοσιεύοντας μηνύματα όπου αυτοαποκαλείται ναζί και δηλώνει την αγάπη του για τον Χίτλερ.

Αναφορά έκανε και στη γυναίκα του Μπιάνκα Σενσόρι, για την οποία έγραψε ότι έχει κυριαρχία πάνω της, επιβεβαιώνοντας όσα γράφονται εδώ και καιρό, ότι η 30χρονη έχει γίνει η «μαριονέτα» του, αλλά και ότι η επίμαχη γυμνή εμφάνιση στο κόκκινο χαλί των Grammy, έγινε με την έγκρισή του.

Για τη σύζυγό του ανέφερε τα εξής: «Έχω εξουσία πάνω στη γυναίκα μου. Αυτό δεν είναι καμία woke φεμινιστική βλακεία. Είναι με έναν δισεκατομμυριούχο, γιατί να ακούσει οποιαδήποτε από εσάς τις ανόητες, άφραγκες; Λένε ότι η εμφάνιση στο κόκκινο χαλί ήταν δική της απόφαση. Ναι, δεν την αναγκάζω να κάνει κάτι που δεν θέλει, αλλά σίγουρα δεν θα μπορούσε να το κάνει χωρίς την έγκρισή μου, εσείς, βλάκες woke πιόνια. Δεν έχω κανέναν σεβασμό ή εμπάθεια για κανέναν ζωντανό, γιατί κανείς ζωντανός δεν μπορεί να τα βάλει μαζί μου. Αλλά αγαπώ κάποιους ανθρώπους και τους παρέχω τη χάρη μου».

 

Επιστροφή στον αντισημιτισμό και επίθεση στην εβραϊκή κοινότητα

Ο 47χρονος ράπερ είχε βρεθεί στο επίκεντρο επικρίσεων το 2022, όταν κατηγορήθηκε για αντισημιτικά σχόλια, αν και τότε είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε πρόθεση να προσβάλει την εβραϊκή κοινότητα. Τώρα, όμως, φάνηκε να αναιρεί πλήρως τη στάση του, δηλώνοντας ότι δεν θα συνεργαστεί ποτέ ξανά με Εβραίους και ότι δεν πρόκειται να ζητήσει συγγνώμη για τις απόψεις του, τονίζοντας πως έχει το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει.

Ουσιαστικά, ακύρωσε την προηγούμενη απολογία του, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται ποτέ ξανά να ζητήσει συγγνώμη. Υποστήριξε ότι η εβραϊκή κοινότητα ελέγχει το αφήγημα και κατηγόρησε τους Εβραίους ότι προωθούν τις αμβλώσεις στις μαύρες και λατινοαμερικανικές κοινότητες. Παράλληλα, επανέλαβε θεωρίες συνωμοσίας, δήλωσε πως δεν πρόκειται να συνεργαστεί ξανά με Εβραίους επιχειρηματίες και τόνισε ότι βρίσκεται σε νηφάλια κατάσταση, επιμένοντας πως δεν μετανιώνει για τις τοποθετήσεις του.

Από την υποστήριξη στον Diddy σε νέα ρατσιστικά σχόλια
O Γουέστ προκάλεσε απορία στους θαυμαστές του, ζητώντας και από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, να παρέμβει για την αποφυλάκιση του Diddy, ο οποίος κρατείται στη φυλακή Metropolitan Detention Center με κατηγορίες για σωματεμπορία, εκβιασμό και εξαναγκασμό στην πορνεία. Ο Diddy, σύμφωνα με την Daily Mail εκτίμησε τη στήριξη του ράπερ και τον ευχαρίστησε.

Στη συνέχεια, προχώρησε σε μια σειρά επιθετικών αναρτήσεων, χρησιμοποιώντας χυδαίες εκφράσεις εναντίον όσων διαφωνούν μαζί του, ενώ επιτέθηκε σε δημόσια πρόσωπα και εξέφρασε ακραίες απόψεις για την πολιτική, τη μόδα και την κοινωνία. Ο Γουέστ επιτέθηκε σε υποστηρικτές της Καμάλα Χάρις, χρησιμοποίησε ομοφοβικές ύβρεις και δήλωσε ότι όποιος διαφωνεί μαζί του θα μπλοκάρεται αμέσως.

Επίθεση στην plus-size μόδα και η αναφορά στην Adele
Στο ξέσπασμά του, ο ράπερ επέκρινε την παρουσία plus-size μοντέλων στις πασαρέλες, υποστηρίζοντας ότι προωθεί την παχυσαρκία. Αναφέρθηκε και στην Adele, λέγοντας ότι είναι από τις λίγες που δεν χρησιμοποιούνται για πολιτικά μηνύματα, καθώς έχει πραγματικό ταλέντο.

Υποστήριξη στον Diddy και τον Κρις Μπράουν
Ο ράπερ επέμεινε στη στήριξή του προς τον Diddy, κατηγορώντας διασημότητες ότι τον εγκατέλειψαν. Αναφέρθηκε και στον Κρις Μπράουν, λέγοντας ότι είχε «προσπαθήσει να τον ακυρώσουν» μετά την καταδίκη του για την επίθεση στη Ριάνα το 2009.

Σε ένα από τα τελευταία του σχόλια, επανέλαβε τη διαβόητη δήλωσή του «Η δουλεία ήταν επιλογή», προκαλώντας νέο κύμα αντιδράσεων.

Έντονες αντιδράσεις στα social media
Οι δεκάδες αναρτήσεις του Κάνιε Γουέστ έχουν έντονες αντιδράσεις, με πολλούς να καταδικάζουν τη ρητορική μίσους του. Στο παρελθόν, αντίστοιχες δηλώσεις είχαν οδηγήσει στη διακοπή των συνεργασιών του με εταιρείες όπως η Adidas και η GAP, οι οποίες είχαν διακόψει τις συμφωνίες τους μαζί του το 2022.

Η νέα έκρηξη του Κάνιε Γουέστ έρχεται σε μια περίοδο που βρίσκεται ήδη στο περιθώριο της βιομηχανίας, με τα social media να κατακλύζονται από σχόλια που ζητούν τον αποκλεισμό του για την ακραία ρητορική του.

Πηγή:protothema.gr




Προσέγυγε ο Σκέρτσος στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για ψευδείς αναρτήσεις κατά Σαμαρά

Έγκληση στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος υπέβαλε ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος για αναρτήσεις απο ανώνυμους λογαριασμούς στο Twitter που παρουσίαζαν δήθεν δηλώσεις του κατά του Αντώνη Σαμαρά.

«Μόλις υπέβαλα έγκληση στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για διασπορά ψευδών ειδήσεων και συκοφάντησή μου από ανώνυμα accounts. Η υπόθεση περνάει στα χέρια της δικαιοσύνης. Επιτέλους να μπουν όρια στη διακίνηση ψευδών και το Χ να λειτουργεί ως χώρος ελευθερίας αλλά και σεβασμού» ανέφερε στην ανάρτησή του ο Άκης Σκέρτσος.

Σε προηγούμενη ανάρτησή του, ο κ. Σκέρτσος είχε διαψεύσει τις δηλώσεις που του αποδίδονταν κατά τουΑντώνη Σαμαρά, λέγοντας πως «αναρτήσεις που διακινούνται από ανώνυμα accounts και μου αποδίδουν δήθεν δηλώσεις κατά του κυρίου Σαμαρά είναι ψευδείς και δεν έχουν γίνει ποτέ είτε δημόσια είτε ιδιωτικά. Επιφυλάσσομαι για την προσφυγή μου στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛΑΣ κατά των λασπολόγων. Όσο για τον επικεφαλής του Γραφείου Τύπου του πρώην πρωθυπουργού και όσα ισχυριζεται σχετικά με το πρόσωπό μου, θα έλεγα ότι απ’ όσο γνωρίζω εκπροσωπεί τον κύριο Σαμαρά και όχι εμένα. Όσα ισχυρίζεται για εμένα είναι παντελώς ανυπόστατα».

protothema.gr




Δήλωνε «εθνικός εισαγγελέας» και σκόπευε να βλάψει κόσμο | Η σφραγίδα, οι αναρτήσεις και τα όπλα

Ένας 59χρονος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη, επειδή έκανε δημόσιες αναρτήσεις στο προφίλ του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπου παρουσιαζόταν ως δήθεν «εθνικός εισαγγελέας» και «στρατιωτικός», ισχυριζόμενος ότι οπλοφορεί με κυνηγετικά όπλα και ότι σκοπεύει να βλάψει κόσμο. Παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία για αντιποίηση αρχής και διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων.

Οι συγκεκριμένες αναρτήσεις υπέπεσαν στην αντίληψη της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, από την έρευνα της οποίας διαπιστώθηκε ότι ο 59χρονος συνδέεται με τις αυτοαποκαλούμενες ομάδες «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» και «Έθνος των Ελλήνων»

Ακολούθησε χθες το πρωί η σύλληψή του από αστυνομικούς του Τμήματος Όπλων και Εκρηκτικών της Υποδιεύθυνσης Κρατικής Ασφάλειας Θεσσαλονίκης σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, όπου βρισκόταν.

Σε έρευνα που έγινε σε Ι.Χ. φορτηγό βρέθηκε, μεταξύ άλλων, μια ξύλινη σφραγίδα με το όνομά του και υποτιθέμενη ιδιότητα αυτή του «β’ προέδρου εθνικός εισαγγελέας». Ακόμη, διαπιστώθηκε ότι στο όνομά του είχε εκδοθεί άδεια κατοχής κυνηγετικής καραμπίνας, η οποία εντοπίστηκε στο σπίτι του σε περιοχή των Τρικάλων και δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες για την ανάκληση της άδειας.

πηγή: Newsbeast.gr




Γιάννης Εριφυλλίδης για τις ρατσιστικές, ομοφοβικές και σεξιστικές αναρτήσεις υποψηφίου δημοτικού συμβούλου άλλου συνδυασμού

O Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης:

“Είναι γεγονός ότι οι δημοτικοί συνδυασμοί καταρτίζονται με κριτήριο την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη σύνθεση δυνάμεων, σε ό,τι αφορά τον πολιτικό χώρο όπου κινούνται οι υποψήφιοι, το επάγγελμά τους, την κοινωνική τους δράση, το μορφωτικό τους επίπεδο

Αυτό το μείγμα επιζητά κάθε υποψήφιος Δήμαρχος για να πετύχει τη μέγιστη δυνατή διείσδυση στο σώμα των ψηφοφόρων

Είναι άλλο όμως αυτό και άλλο να δέχεσαι στον συνδυασμό του οποίου ηγείσαι άτομα που εκστομίζουν από δημόσιο ή ιδιωτικό βήμα ύβρεις και έμμεσες απειλές, διαποτισμένες από φυλετικό μίσος, ομοφοβία και σεξισμό.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

Ως πραγματικά νέος και ανεξάρτητος συνδυασμός κάνουμε αγώνα για να απαλλαγούμε επιτέλους από ένα θλιβερό Δημοτικό Συμβούλιο όπου Δήμαρχος και επικεφαλής δημοτικής παράταξης συχνά πυκνά αλληλοβρίζονται ενώπιον του Καβαλιώτικου λαού με χυδαίες εκφράσεις. Για κανέναν λόγο δεν πρέπει το Δημοτικό μας Συμβούλιο να φορτωθεί και άλλα βαρίδια”