Μηχανοκίνητη πορεία διαμαρτυρίας για τα περιστατικά ανάποδης οδήγησης στην Αλεξανδρούπολη

Σε συμβολικό κλείσιμο των διοδίων στο Αρδάνιο προχώρησαν οι συμμετέχοντες της μηχανοκίνητης πορείας που πραγματοποιήθηκε το πρωί στον Έβρο.

Υπενθυμίζεται ότι οι Εβρίτες το πρωί του Σαββάτου συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης προκειμένου να στείλουν ένα βροντερό μήνυμα στους ιθύνοντες για το φαινόμενο της ανάποδης οδήγησης στην Εγνατία Οδό.

Τέλος πραγματοποίησαν και μηχανοκίνητη πορεία διαμαρτυρίας για τα περιστατικά ανάποδης οδήγησης στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης.