Τσεκμέζογλου : “Αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί για το ΔΑΚ της Καλαμίτσας…”

Ακολουθεί η ανακοίνωση του προέδρου των Πανθήρων Καβάλας αλλά και εντεταλμένου συμβούλου σε τεχνικά θέματα καθημερινότητας του Δήμου Σωτήρη Τσεκμέζογλου σχετικά με το “φιάσκο” της αναβολής του αγώνα των Πανθήρων σήμερα κόντρα στον Άρη (διαβάστε σχετικά εδώ) :

“Ως Εντεταλμένος Σύμβουλος σε τεχνικά ζητήματα της καθημερινότητας στο Δήμο Καβάλας, αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί για τη σημερινή εικόνα ντροπής στο γήπεδο Αλεξάνδρα Δήμογλου, η οποία οδήγησε στην αναβολή διεξαγωγής αγώνα basket λόγω… βροχής. Οφείλω όμως να εκφράσω δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μανωλη Νεραντζογλου, συμβασιούχο τεχνίτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, ο οποίος χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς να πληρώνεται υπερωρίες, ανταποκρίθηκε στη ζήτησή μου και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποφευχθεί η εισροή υδάτων στον αγωνιστικό χώρο”.