Αλεξανδρούπολη | Mαθητές πρώτοι στην ανακύκλωση

Τη Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2024, στις 10.00 π.μ., πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στον διαγωνισμό ανακύκλωσης της περασμένης σχολικής χρονιάς. Στην εκδήλωση έδωσε το παρόν και ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης, ο οποίος απένειμε τα βραβεία στα σχολεία που ξεχώρισαν για τις δράσεις τους.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, κηρύχθηκε η έναρξη του νέου σχολικού διαγωνισμού ανακύκλωσης «Ανακυκλώνουμε στο Σχολείο 2024-2025». Ο νέος διαγωνισμός στοχεύει να ενισχύσει περαιτέρω την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών και να προωθήσει την υιοθέτηση πρακτικών ανακύκλωσης στις καθημερινές σχολικές δραστηριότητες.

Ο Δήμαρχος κατά τον χαιρετισμό του, εξήρε την προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών για την προστασία του περιβάλλοντος και τόνισε τη σημασία της συμμετοχής της νέας γενιάς σε τέτοιες δράσεις. Υπογράμμισε επίσης την αξία της ανακύκλωσης ως αναπόσπαστο κομμάτι της βιώσιμης ανάπτυξης και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η φετινή χρονιά θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή και επιτυχία στον διαγωνισμό.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ενθουσιασμό και υποσχέσεις για νέες δράσεις, με στόχο την περαιτέρω καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στους μαθητές της περιοχής.

 

www.e-evros.gr




Πέμπτη Διανομή Διατακτικών Επιταγών του Προγράμματος «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV» | Στήριξη και Ευαισθητοποίηση για την Ανακύκλωση

Την Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η πέμπτη διανομή διατακτικών επιταγών σε πενήντα ωφελούμενους του προγράμματος «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV». Οι ωφελούμενοι, ηλικιωμένοι άνω των εξήντα ετών, προσήλθαν στα γραφεία του φορέα για να παραλάβουν τις επιταγές τους, οι οποίες καλύπτουν βασικές ανάγκες σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Η διανομή συνοδεύτηκε από ενημερωτική ομιλία με θέμα «Η σημασία της Ανακύκλωσης», που πραγματοποιήθηκε από τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Δράμας, κ. Εφραιμίδη Ιωάννη, και την αναπληρώτρια επόπτρια καθαριότητας, κα. Σοφία Γαϊτανίδου. Στην ομιλία τονίστηκε η ανάγκη προώθησης της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση του κόστους των δημοτικών τελών.

Οι ομιλητές εξήγησαν στους παρευρισκόμενους τη σωστή διαδικασία διαχωρισμού των ανακυκλώσιμων υλικών στους αντίστοιχους κάδους, ενώ έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην ανακύκλωση ρούχων, επισημαίνοντας τόσο τα περιβαλλοντικά όσο και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από αυτήν. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες έλαβαν υφασμάτινες τσάντες ανακύκλωσης, ενισχύοντας την προσπάθεια για μια βιώσιμη καθημερινότητα.

Το πρόγραμμα «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV» δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή επιταγών. Μέσω της διοργάνωσης ενημερωτικών ομιλιών, φροντίζει για την ευαισθητοποίηση των ηλικιωμένων σε θέματα που αφορούν την υγεία, το περιβάλλον και την καθημερινή τους ζωή. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα, το οποίο στηρίζει τους ηλικιωμένους μέσω της παροχής απαραίτητων αγαθών.

Παράλληλα, την ίδια ημέρα, πραγματοποιήθηκε και η διανομή 13 διατακτικών επιταγών σε ισάριθμους ωφελούμενους στο πλαίσιο του προγράμματος «Αγάπη για την Τρίτη Ηλικία», που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, με στόχο την ενίσχυση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων.

Η Ένωση Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ., μέσα από δράσεις σαν αυτές, συνεχίζει να στηρίζει με συνέπεια τους ηλικιωμένους της περιοχής, προάγοντας παράλληλα την ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν την τρίτη ηλικία.




Νέες βραβεύσεις από την Energean σε σχολεία του Δήμου Καβάλας στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Energean συμμετέχει ως Χορηγός στον Σχολικό Μαραθώνιο “Πάμε Ανακύκλωση”, χορηγώντας τα δώρα που απονεμήθηκαν σε 7 σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της πόλης, μεταξύ των οποίων και το 1 ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Καβάλας ως βραβεία για τη διάκρισή τους στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας.

Πρόκειται για εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς και τον οποίο παρέλαβαν τα σχολεία στη διάρκεια εκδήλωσης της πλατφόρμας Followgreen του Δήμου Καβάλας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαϊου στην πόλη.

Εκ μέρους της Energean, τα δώρα παρέδωσε στα βραβευθέντα σχολεία η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από τον Αρτέμη Μπαρμπούνη, υπεύθυνο για τις Εταιρικές Υποθέσεις της εταιρείας στην Καβάλα.

Η κα. Σάρδη δήλωσε σχετικά: «Η πρωτοβουλία Followgreen στον Δήμο Καβάλας είναι πραγματικά αξιέπαινη και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που αποτελούμε μέρος της παρέχοντας, μέσα από αυτές τις βραβεύσεις με τα δώρα, κίνητρα για ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια στην ανακύκλωση από την μαθητιώσα νεολαία.

Οι επιδόσεις των σχολείων αποτελούν ένα παράδειγμα προς μίμηση συνολικά για την κοινωνία, ενώ και εμείς στην Energean πετύχαμε να υποστηρίξουμε το δικό μας πρότυπο, ανακυκλώνοντας το 99% του νερού που χρησιμοποιήσαμε σε όλες μας τις εγκαταστάσεις.

Νιώθουμε ότι η κοινωνία της Καβάλας βρίσκεται σε καλό δρόμο, καθώς μέσα από ανάλογες δράσεις στα σχολεία δημιουργούνται υπεύθυνοι πολίτες που θα συμβάλλουν σε έναν κόσμο χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς που με ευαισθησία και αποτελεσματικότητα θα απαντά στις προκλήσεις που σχετίζονται με το Κλίμα».




Για 4η χρονιά τα σχολεία του Δήμου Καβάλας στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την Ανακύκλωση!

Ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο της δημοτικής πλατφόρμας επιβράβευσης της ανακύκλωσης «Followgreen» και με link followgreen.gr/kavala, συνεχίζει για 4η σχολική χρονιά 2023 – 2024 τη δράση «Πάμε Ανακύκλωση» στις σχολικές μονάδες των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων.

Οι μαθητές με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών θα συλλέγουν σε ειδικούς χάρτινους κάδους ανακυκλώσιμα υλικά για χαρτί – πλαστικό – αλουμίνιο – μπαταρίες. Στόχος της δράσης είναι οι μικροί μαθητές, «πρωταγωνιστές» της προσπάθειας αυτής, να διδαχθούν στην πράξη την αξία της σωστής ανακύκλωσης , ώστε να «ταξιδέψει» το μήνυμα για ορθή διαλογή στην πηγή στους γονείς—πολίτες του Δήμου μας.

Η δράση υλοποιείται υπό την αιγίδα της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας. Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, διανεμήθηκε ο ειδικός εξοπλισμός για τις ανάγκες της δράσης από την Υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης σε όλα τα συμμετέχοντα σχολεία.

Επιπλέον, κάθε σχολείο παρέλαβε σακούλες για τη συλλογή των υλικών στον κάδο, καθώς και τεχνικές οδηγίες με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της δράσης. Την προσπάθεια των μαθητών χαιρέτησε με την παρουσία του στο 19ο Δημοτικό Καβάλας την ημέρα διανομής του εξοπλισμού, ο Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής Κος Κυριάκος Σταυρίδης.

Οι επιδόσεις ανακύκλωσης των σχολικών μονάδων θα απεικονίζονται στην ειδική ενότητα της πλατφόρμας με τίτλο «ΣΧΟΛΕΙΑ» και με link Followgreen.gr/kavala/contest όπου και θα είναι δυνατή η ενίσχυση των σχολείων με δωρεά πόντων από τα μέλη της πλατφόρμας.

Ο Δήμος στο τέλος της σχολικής χρονιάς και σε ειδική εκδήλωση, θα ανταμείψει όλα τα σχολεία με έπαινο επιβράβευσης για τη συμμετοχή τους, ενώ τα πρώτα σχολεία σε ανακύκλωση και δωρεά πόντων θα λάβουν χρηστικά δώρα για τις σχολικές τους μονάδες. Σας προσκαλούμε να στηρίξετε την προσπάθεια των μαθητών δωρίζοντας πόντους επιβράβευσης στο σχολείο της επιλογής σας.