ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ3 έτη ago
“Εν Έργω Μαζί”: Οκτώ ακόμα αναγεννητικοί άνθρωποι συστρατεύονται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς
Η ενάργεια στο Δήμο Αλεξανδρούπολης Ολοένα και περισσότερες συνδημότισσες και συνδημότες μας επιλέγουν να συμπορευτούν με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τον συνδυασμό «Εν Έργω Μαζί», αποφασίζοντας να...