Δράμα: Διευρυμένη συνεδρίαση ΚΕΕΕ και ανάδειξη του οινοτουρισμού μέσω της ITER VITIS

Στις 25 και 26 Ιανουαρίου 2025, η Δράμα φιλοξενεί τη διευρυμένη συνεδρίαση της Διοικητικής Επιτροπής της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ).

Η εκδήλωση αναμένεται να αναδείξει τη στρατηγική σημασία της περιοχής για την επιχειρηματικότητα και τον πολιτισμό, ενώ θα παρουσιαστεί και η Πολιτιστική Διαδρομή ITER VITIS, ένα διεθνές δίκτυο που εστιάζει στον οινοτουρισμό.

Το Επιμελητήριο Δράμας, μέλος της ITER VITIS, συμβάλλει στην προώθηση της τοπικής οινοπαραγωγής και του οινικού πολιτισμού, συνδυάζοντας την πολιτιστική κληρονομιά με τη βιώσιμη ανάπτυξη. Μέσα από δράσεις όπως αυτή, αναδεικνύει τη Δράμα ως προορισμό αυθεντικών εμπειριών που συνδέουν τον οινοτουρισμό με τη φύση, την παράδοση και την καινοτομία.

Η εκδήλωση αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την προβολή της Δράμας, ενισχύοντας τη θέση της στον χάρτη των τουριστικών και επιχειρηματικών προορισμών υψηλής ποιότητας.




Σουφλί: 1,9 εκατ. για την ανάδειξη του Απολιθωμένου Δάσους Φυλακτού

«Υποβολή πρότασης Δήμου Σουφλίου και ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ύψους 1.942.240€ για την ανάδειξη του Απολιθωμένου Δάσους Φυλακτού – Δημιουργία Γεωπάρκου»

Στην αξιοποίηση και την προβολή του Απολιθωμένου Δάσους του Φυλακτού προχωρά ο Δήμος Σουφλίου, καθώς το πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας να έρθουν στην επιφάνεια οι κρυμμένοι θησαυροί, αλλά και οι συνεχόμενες προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής οδήγησαν στην χρηματοδότηση του έργου «Δημιουργία Γεωπάρκου- Απολιθωμένο Δάσος Φυλακτού», με το ποσό των 1.942.240€ στον άξονα προτεραιότητας «Προστασία Φυσικού Περιβάλλοντος-Κλιματική Ουδετερότητα & Λοιπές Δράσεις», του Χρηματοδοτικού Προγράμματος του Πράσινου Ταμείου «Φυσικό Περιβάλλον και Κλιματική Ουδετερότητα 2024».

Η Δημοτική Αρχή έχοντας ως στόχο από την πρώτη στιγμή την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής κατέθεσε στοιχειοθετημένη πρόταση αξιοποίησης του Απολιθωμένου Δάσους του Φυλακτού, πρόταση η οποία συμπεριλήφθηκε και στο masterplan που εκπονήθηκε από την Επιτροπή Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης του Έβρου.

Αρωγός στην προσπάθεια αυτή στάθηκε ο Καθηγητής Ζούρος Νικόλαος, ο οποίος είναι Διευθυντής του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου και ένας από τους ανθρώπους που εργάστηκαν για την ανάδειξή του Γεωπάρκου της Λέσβου.

Τα φυσικά γεωλογικά μνημεία της περιοχής μπορούν να θεωρηθούν από εξαιρετικά έως μοναδικά σε παγκόσμια κλίμακα. Οι ενδείξεις για ευρήματα χλωρίδας και πανίδας που χρονολογούνται από 25 έως 40 εκατομμύρια χρόνια πριν, καθιστούν το όλο εγχείρημα μοναδικό, ενώ η πιστοποίηση, η συντήρηση και η αξιοποίησή είναι επιβεβλημένη.

Η ανάδειξη του Απολιθωμένου Δάσους Φυλακτού και η δημιουργία του Γεωπάρκου θωρακίζει την περιοχή, ενώ παράλληλα σε συνδυασμό με τα ευρήματα των απολιθωμάτων στην Λευκίμη, το Εθνικό Πάρκο της Δαδιάς, την ιστορία και τη δραστηριότητα της παραγωγής μεταξιού, την αρχιτεκτονική και τα μεγαλιθικά μνημεία στην ορεινή περιοχή του Δήμου Σουφλίου, αλλά και την πληθώρα των αγροτικών προϊόντων που παράγονται στο σύνολο της περιοχής δημιουργεί τις ικανές εκείνες συνθήκες προκειμένου ο Δήμος Σουφλίου να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών.

 

Πηγή: https://www.xanthinea.gr/




Συνεργασία για την Ανάδειξη του Μεταλλευτικού Συγκροτήματος Λιμεναρίων Θάσου

Μια σημαντική πρωτοβουλία για την ανάδειξη και αξιοποίηση του Μεταλλευτικού Συγκροτήματος στα Λιμενάρια της Θάσου βρίσκεται σε εξέλιξη, μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Θάσου, του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) και του Υπουργείου Πολιτισμού. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες επίσκεψη κλιμακίου μηχανικών και ειδικών της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και μηχανικών του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΔΠΘ, με επικεφαλής τον Αντιπρύτανη κ. Κωνσταντίνο Χαλιορή.

Αυτοψία και Εκπόνηση Μελέτης

Η επίσκεψη είχε ως στόχο την πραγματοποίηση αυτοψίας στον χώρο του Μεταλλευτικού Συγκροτήματος και την αποτίμηση της κατάστασης των κτιρίων, τα οποία αποτελούν κομμάτι της βιομηχανικής κληρονομιάς της Θάσου. Η αυτοψία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την εκπόνηση μελέτης για την αποκατάσταση, ανάδειξη και αξιοποίηση των ιστορικών κτιρίων, τα οποία φέρουν μεγάλη πολιτιστική και οικονομική αξία για το νησί.

Στην επίσκεψη παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Δήμου Θάσου, μεταξύ των οποίων ο Δήμαρχος κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σταύρος Τσολάκης, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Γεώργιος Κουτσουμανής και ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΘ κ. Αργύρης Σαλταρής.

Σημαντική Πρωτοβουλία για την Πολιτιστική Κληρονομιά της Θάσου

Μετά την ολοκλήρωση της αυτοψίας, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Κυριακίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο που σημειώνεται:
«Μετά την επίσκεψη της Υπουργού Πολιτισμού, κας Λίνας Μενδώνη, τον περασμένο Ιούνιο, έχει ξεκινήσει μια ουσιαστική διαδικασία για την ανάδειξη του Μεταλλευτικού Συγκροτήματος. Πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη διαδικασία, ωστόσο είναι πολύ σημαντικό ότι το Υπουργείο Πολιτισμού δείχνει πλέον έντονο ενδιαφέρον για το έργο αυτό».

Ένα Στρατηγικό Έργο για την Τοπική Κοινωνία

Η ανάδειξη του Μεταλλευτικού Συγκροτήματος Λιμεναρίων θεωρείται κρίσιμη για την προώθηση της ιστορικής και βιομηχανικής κληρονομιάς του νησιού. Τα κτίρια αυτά, που συνδέονται με την εξόρυξη και μεταποίηση πρώτων υλών, διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της Θάσου κατά τον προηγούμενο αιώνα. Η αποκατάσταση και αξιοποίησή τους μπορεί να ενισχύσει τον πολιτιστικό τουρισμό και να αποτελέσει έναν σημαντικό πόλο έλξης για επισκέπτες, συμβάλλοντας παράλληλα στην τοπική οικονομία και στην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.

Η συνεργασία Δήμου, ΔΠΘ και Υπουργείου Πολιτισμού είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς η τεχνογνωσία και οι πόροι που φέρνουν στο τραπέζι μπορούν να διασφαλίσουν την επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου, καθιστώντας τα Λιμενάρια σημείο αναφοράς για την πολιτιστική και βιομηχανική ιστορία της Θάσου.




“Υπέρτατη Τιμή στη Μανουέλα και τον Τόνι Κοζέλι | 40 Χρόνια Ζήλου για την Ανάδειξη της Θάσου και των Αρχαιοτήτων της”

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση αποδίδεται η υπέρτατη τιμή στη Μανουέλα και τον Τόνι Κοζέλι, δύο ανθρώπους που για περισσότερα από 40 χρόνια έχουν αφιερωθεί με αφοσίωση και ζήλο στην αγάπη τους για τη Θάσο.

Μέσα από το έργο τους, έχουν συμβάλει καθοριστικά στην ανάδειξη των αρχαιοτήτων του νησιού και στη διατήρηση και προώθηση της πολιτιστικής του κληρονομιάς.

Η Μανουέλα και ο Τόνι Κοζέλι, πάντοτε παρόντες σε όλες τις πολιτιστικές δραστηριότητες του νησιού, κατάφεραν να συνδυάσουν την αγάπη τους για τη Θάσο με τη βαθιά προσφορά τους στην τοπική κοινωνία. Η συμβολή τους εκτείνεται πέρα από την αρχαιολογική σημασία του έργου τους, καθώς έχουν επηρεάσει καθοριστικά την πολιτιστική ταυτότητα της Θάσου, φέρνοντας σε επαφή τους ντόπιους και τους επισκέπτες με την πλούσια παράδοση και τα μνημεία του νησιού.

Αυτή η τιμητική διάκριση αποτελεί μια μικρή ένδειξη της εκτίμησης που τους αποδίδεται, αναγνωρίζοντας το πάθος τους και τη συμβολή τους στη διατήρηση και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Το έργο τους παραμένει πηγή έμπνευσης για τις επόμενες γενιές, υποδεικνύοντας τον δρόμο της αφοσίωσης, της αγάπης και της αδιάκοπης προσφοράς.




Εκλογές για την ανάδειξη των 21 αιρετών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Καβάλας

Η Εκλογική Επιτροπή του Επιμελητηρίου Καβάλας ανακοίνωσε ότι οι εκλογές για την ανάδειξη των 21 αιρετών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Καβάλας θα διεξαχθούν την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024. Πρώτα στο παράρτημα του Επιμελητηρίου Καβάλας στη Θάσο, τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου & την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024 στην Καβάλα στο κτίριο του Επιμελητηρίου Καβάλας. Στους εκλογικούς καταλόγους καταχωρούνται εκείνα τα μέλη που είναι ταμειακώς ενήμερα και έχει παρέλθει τουλάχιστον ένας χρόνος από την εγγραφή τους στο οικείο Επιμελητήριο, δηλαδή όσοι έχουν εγγραφεί μέχρι και τις 23 Νοεμβρίου 2023. Θα ακολουθήσει δημοσίευση Πρόσκληση για τις εκλογές, το αργότερο πενήντα (50) ημέρες πριν την ημερομηνία των εκλογών. Τα μέλη του Επιμελητηρίου μπορούν να ενημερώνονται για το Τμήμα κατάταξής τους και τις οικονομικές τους υποχρεώσεις από τις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Μιλώντας στην κάμερα του Ena Channel ο πρόεδρος του επιμελητήριου Καβάλας κ. Μάρκος Δέμπας ανάφερε τα εξής :




Την ανάδειξη της παραλιακής ζώνης Ίμερου-Μαρώνειας θέλουν ΠΕ Ροδόπης και Δήμος Μαρωνείας-Σαπών

Μια σειρά εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν με στόχο την ανάδειξη της περιοχής και την ανάπτυξη του Τουρισμού

Ξεκίνημα με την συναυλία «Τραγούδια με DNA» με τον Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης σε σύμπραξη με τα 10 μπουζούκια της Δόμνας και την Μαίρη Δούτση τη παραλία Ιμέρου

 

Την απαρχή της συνεργασίας των διοικήσεων της ΠΕ Ροδόπης και του Δήμου Μαρωνείας-Σαπών για την αναβάθμιση και ανάδειξη ως προορισμού του παραλιακού μετώπου του Δήμου αποτελεί η συναυλία «Τραγούδια με DNA», που θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Παρασκευής 5 Ιουλίου στην παραλία Ιμέρου.

Στις 9 το βράδυ, στη σκηνή μπροστά από το πρώην τουριστικό περίπτερο, ο Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης σε σύμπραξη με τα 10 μπουζούκια της Δόμνας και την Μαίρη Δούτση θα ταξιδέψουν το κοινό στους δρόμους του Ελληνικού τραγουδιού, ενώ μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα πραγματοποιηθούν μια σειρά από συναυλίες και εκδηλώσεις στο παραλιακό μέτωπο.

Οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις συνεχίζονται στις 9 Αυγούστου στην παραλία Κρυονερίου με συναυλία του Στέλιου Ρόκκου, στις 10 Αυγούστου με δράσεις αφιερωμένες στην παράδοση εντός του οικισμού της Μαρώνειας και την 1η Σεπτεμβρίου στο Αρχαίο Θέατρο Μαρώνειας με μουσικοχορευτική εκδήλωση, πάντα με την συμμετοχή και υποστήριξη του Δήμου Μαρωνείας–Σαπών.

Κάλεσμα συμμετοχής σε όλες τις εκδηλώσεις απεύθυναν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν την Τρίτη 2 Ιουλίου ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μανώλης Ταπατζάς και ο Δήμαρχος κ. Απόστολος Ιωάννου. Και οι δυο άντρες σημείωσαν την ανάγκη ενίσχυσης των υποδομών αλλά και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής ως βάση για την τουριστική ανάπτυξή της, τονίζοντας πάντως πως χρειάζεται χρόνος για να μπορέσουν να υπάρξουν αποτελέσματα, μετά από τόσα χρόνια εγκατάλειψης.

Μ. Ταπατζάς: «Γνωρίζαμε εξαρχής ότι η προσπάθεια δεν θα ήταν εύκολη»

Ο κ. Ταπατζάς επισήμανε πως η διοίκηση της Περιφέρειας και ο ίδιος έχουν την πεποίθηση ότι ο τομέας του πολιτισμού μπορεί να αποτελέσει μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης και αναζωογόνησης περιοχών της Ροδόπης.

Για αυτό προχώρησαν και σε αυτές τις εκδηλώσεις, με την πρώτη να φιλοξενείται στην παραλία Ιμέρου, η οποία επιθυμούν να καταστεί ξανά πόλος έλξης για ντόπιους και επισκέπτες, μια προσπάθεια στην οποία βρήκαν συμπαραστάτες το Δήμο Μαρωνείας-Σαπών και προσωπικά τον κ. Ιωάννου.

Ειδικά για το θέμα της παραλίας, ο κ. Ταπατζάς ευχαρίστησε τον Δήμο, τον κ. Ιωάννου και τις υπηρεσίες για την μεγάλη προσπάθεια που καταβλήθηκε για τον ευπρεπισμό μιας περιοχής που ήταν εγκαταλελειμμένη, δεσμεύοντας τα δικά του μηχανήματα, που δεν θα έπρεπε να είναι στην κατάσταση που ήταν.

«Γνωρίζαμε εξαρχής ότι η προσπάθεια δεν θα ήταν εύκολη, καθώς η διαχρονική εγκατάλειψη της παραλίας έκανε το εγχείρημα δύσκολο. Κάθε αλλαγή συντελείται σταδιακά και θέλει υπομονή, όμως στην ΠΕ Ροδόπης όπως και στον Δήμο Μαρωνείας-Σαπών είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε τα δυνατά μας» σημείωσε, μιας και ο τουρισμός και η αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου στη Ροδόπη είναι προτεραιότητα για τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη.

Όλες οι δράσεις της ΠΕ Ροδόπης, τόνισε είναι με δωρεάν είσοδο για το κοινό, σε μία προσπάθεια να δώσουν την δυνατότητα σε όλους να απολαύσουν όμορφες καλοκαιρινές βραδιές στις παραλίες της περιοχής μας.

Α. Ιωάννου: «Έγινε μια τεράστια προσπάθεια, που ξεκίνησε από τον Μάρτιο»

Ο κ. Ιωάννου ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη κ. Τοψίδη και τον Αντιπεριπεριφερειάρχη κ. Ταπατζά γιατί στο ξεκίνημα της θητείας της νέας δημοτικής αρχής στάθηκαν δίπλα τους στην προσπάθεια ανάδειξης του τουρισμού και του πολιτισμού στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου Μαρωνείας–Σαπών, όπου φέτος θα χτυπήσει η καρδιά του τουρισμού και του πολιτισμού στη Ροδόπη. Ο Δήμος ήδη υλοποιεί ένα σημαντικό πρόγραμμα δράσεων, τόνισε, και ενσωματώνει τις εκδηλώσεις που διοργανώνει η Περιφέρεια και υποστηρίζοντάς τες.

Στάθηκε στο θέμα της υποδομής και της προβολής για να πραγματοποιηθούν αυτές οι εκδηλώσεις, αναφέροντας πως έγινε μια τεράστια προσπάθεια, που ξεκίνησε από τον Μάρτιο, για να ευπρεπίσουν τις παραλίες ώστε να καταστούν προσβάσιμες και με υποδομές για τους λουόμενους φτάνοντας στις αρχές του Ιουνίου σε ένα πολύ καλό επίπεδο.

Η πιο δύσκολη από όλες ήταν η παραλία Ιμέρου, την οποία επιλέχθηκε από την πλευρά της Περιφέρειας για την πρώτη από αυτές τις εκδηλώσεις, μιας και ήταν εγκαταλελειμμένη για πολλά χρόνια, δύσκολη στον καθαρισμό όμως μαζί προσπάθησαν ώστε αυτή να είναι έτοιμη.

Αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται οι παρεμβάσεις, ώστε ο χώρος να είναι έτοιμο για την εκδήλωση της Παρασκευής, για αυτό και ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους, το προσωπικό του Δήμου και όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια αυτή, καθώς και ιδιώτες που βοήθησαν για την απομάκρυνση των σημαντικών ποσοτήτων φυκιών που έπνιγαν την παραλία, ενώ και η συμβολή της Αντιπεριφέρειας ήταν καθοριστική.

ΠΗΓΗ: www.paratiritis-news.gr




Στις κάλπες για την ανάδειξη των ευρωβουλευτών τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ

Για άλλη μια φορά στις κάλπες βρέθηκαν τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ την Κυριακή 14 Απριλίου για να ψηφίσουν αυτή την φορά για τους υποψήφιους ευρωβουλευτές για τις εκλογές του Ιουνίου 2024.

Αξίζει να σημειωθεί οτι στην Καβάλα η προσέλευση των πολιτών στις κάλπες ήταν ικανοποιήτικη ενω πολλοί ήταν και αυτοί οι οποίοι ψήφισαν ηλεκτρονικά.




Νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ο Στέλιος Μωραϊτης

Στην Ξάνθη συνεδρίασε τη Δευτέρα 20/11/2023 το Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης ήταν η εκλογή νέου προέδρου στο Διοικητικό Συμβούλιο για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο μέχρι πρότινος Πρόεδρος του, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενημέρωσε το σώμα για την απόφασή του να αποχωρήσει από την προεδρία λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων που θα προκύψουν για τον ίδιο με την ανάληψη των καθηκόντων του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Ο κ. Τοψίδης ευχαρίστησε τα μέλη του Συμβουλίου για την αγαστή συνεργασία που είχαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του, που διήρκησε έξι συναπτά έτη. Ανάμεσα στα 13 ΠΕΣΥ που λειτουργούν ανά την Ελλάδα, αυτό της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, ήταν το μοναδικό το οποίο διατήρησε τον ίδιο Πρόεδρο επί έξι συνεχόμενα χρόνια. 

Στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου ΑΜΘ αναδείχθηκε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ξάνθης, κ. Στέλιος Μωραΐτης. 

Το νέο Συμβούλιο έχει ως εξής: 

Πρόεδρος: Στέλιος Μωραΐτης 

Α΄ Αντιπρόεδρος: Δέμπας Μάρκος

Β΄ Αντιπρόεδρος: Τοψίδης Χριστόδουλος 

Γ΄ Αντιπρόεδρος: Γεωργιάδης Στέφανος 

Δ΄ Αντιπρόεδρος: Γραβάνης Αντώνιος

Ε΄ Αντιπρόεδρος: Αγγελίδης Νικόλαος 

Μέλη του ΔΣ

Δρουγούτης Μιχαήλ (Επιμελητήριο Δράμας)

Παλακίδης Απόστολος (Επιμελητήριο Έβρου)

Παναγιωτίδης Ιωάννης (Επιμελητήριο Καβάλας)

Ζησίμου Γεώργιος -Παύλος (Επιμελητήριο Καβάλας)

Κάλφας Σπυρίδων (Επιμελητήριο Ξάνθης)




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Αλέξανδρο Κανάρη ενισχύουμε την ανάδειξη της Καβάλας σε προορισμό τουρισμού και αθλητισμού»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Αλέξανδρο Κανάρη, Προπονητή Αντισφαίρισης (Τένις), CEO της εταιρείας ενοικίασης τουριστικών καταλυμάτων PREMIER SEA

Ο Αλέξανδρος Κανάρης γεννήθηκε το 1993 στην Καβάλα και διαμένει στο Παληό. Φοίτησε στο 7ο Γυμνάσιο και στο 2ο Γενικό Λύκειο Καβάλας και είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου ΙΤΜΟ της Αγίας Πετρούπολης (Ρωσία). Εργάστηκε στην τουριστική επιχείρηση SANI RESORT ως προπονητής αντισφαίρισης (τένις). Από το 2018 διευθύνει ως CEO την εταιρεία PREMIER SEA που δραστηριοποιείται στην ενοικίαση τουριστικών καταλυμάτων στον Νομό Καβάλας, προσπαθώντας με τη δραστηριότητά του να αναδείξει την Καβάλα σε τουριστικό προορισμό.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Αλέξανδρο Κανάρη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του Οκτωβρίου.

 




ΣΥΡΙΖΑ – Εκλογές για ανάδειξη προέδρου: Πληροφορίες για τη διαδικασία εκλογής προέδρου- Πώς, πότε και πού ψηφίζουν οι πολίτες

Την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023 πραγματοποιούνται οι εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία για την ανάδειξη Προέδρου
Οι κάλπες θα ανοίξουν στις 8:00 π.μ. και θα κλείσουν στις 8:00 μ.μ.
Αναλυτικά όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τη διαδικασία:
1. Πώς ψηφίζω για Πρόεδρο;
Δικαίωμα ψήφου έχουν ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ από την ηλικία των 15ετών και άνω, που είτε έχουν γραφτεί μέλη του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία έως τις 9 Σεπτεμβρίου είτε εγγραφούν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ακόμη και την ημέρα διεξαγωγής των εκλογών επιτόπου στα εκλογικά τμήματα.
2. Πότε ψηφίζω;
Την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023, από τις 8.00 π.μ. μέχρι και τις 8.00 μ.μ.
3. Πού ψηφίζω;
Έχουν οριστεί 570 εκλογικά τμήματα σε όλη τη χώρα.
Στη Καβάλα θα υπάρχουν 5 Εκλογικά Κέντρα με 6 κάλπες:
1ο ΕΚ: ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ (2 κάλπες)
2ο ΕΚ: ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
3ο ΕΚ: ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
4ο ΕΚ: ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
5ο ΕΚ: ΠΡΩΗΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΡΙΝΟΣ ΘΑΣΟΥ
Και όσοι είναι ήδη μέλη και όσοι εγγραφούν την ημέρα της ψηφοφορίας μπορούν να ψηφίσουν σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ακόμη κι αν βρίσκονται εκτός της εκλογικής τους περιφέρειας.
4. Τι πρέπει να έχω μαζί μου;
Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης ή βιβλιάριο Υγείας ή άδεια διαμονής ή visa ή μπλε βεβαίωση.
Για τη συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία ορίζεται καταβολή εκλογικής συνδρομής 2 ευρώ.
Οι μετανάστες και όσοι είναι κάτω των 17 οφείλουν να επιδείξουν νόμιμο έγγραφο που να προκύπτει ταυτοπροσωπία τους, καθώς και τον ΑΜΚΑ τους.
5. Πώς ψηφίζω από το εξωτερικό;
Για τους κατοίκους εξωτερικού η ψηφοφορία θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου από τις 8.00 π.μ. μέχρι τις 8.00 μ.μ. Δικαίωμα ψήφου έχουν τα εγγεγραμμένα μέλη και όσοι εγγραφούν στον isyriza μέχρι και την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου στις 16.00 ώρα Ελλάδας.