Αλαλούμ με τον κανονισμό αιγιαλού και παραλίας – Τι γίνεται με την εφαρμογή του στους Αμμολόφους

Ο Ανδρέας Ζιρτιλίδης, ιδιοκτήτης ενός δημοφιλούς beach bar στους Αμμόλοφους, εξέφρασε τις ανησυχίες του σχετικά με τις επιπτώσεις του νέου νόμου για τους αιγιαλούς και τις παραλίες.

Σύμφωνα με τον κ. Ζιρτιλίδη, ο νέος νόμος παρουσιάζει σοβαρές αγκυλώσεις που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα τόσο των επιχειρηματιών όσο και των λουομένων.

“Ο νέος νόμος επιβάλλει περιορισμούς που δεν λαμβάνουν υπόψη την πραγματικότητα των παραλιών μας. Οι κανόνες είναι υπερβολικά αυστηροί και δεν προσφέρουν την ευελιξία που χρειαζόμαστε για να εξυπηρετήσουμε τους επισκέπτες μας. Ένα από τα πιο προβληματικά σημεία είναι το γεγονός ότι εάν κάποιος λουόμενος χρειαστεί να πάει στην τουαλέτα, πρέπει να μεταβεί σε μια οργανωμένη παραλία, κάτι που είναι απλώς παράλογο και εξαιρετικά άβολο.”

Ο κ. Ζιρτιλίδης τονίζει ότι οι νέες ρυθμίσεις μόνο περιπλέκουν την καθημερινή λειτουργία των beach bars, αλλά και αποθαρρύνουν τους επισκέπτες από το να απολαύσουν τις παραλίες.

“Αντί να διευκολύνουμε την πρόσβαση και την άνεση των πολιτών στις παραλίες, δημιουργούμε νέα εμπόδια. Αυτό δεν είναι προς όφελος κανενός και θα πρέπει να το επανεξετάσουμε,” καταλήγει.




Κάηκε ολοσχερώς beach bar στους Αμμολόφους

Φωτιά εκδηλώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 7 Απριλίου 2024 στους Αμμολόφους Καβάλας.

Πιο συγκεκριμένα ένα από τα beach bars της περιοχής “τυλίχτηκε” στις φλόγες με αποτέλεσμα να καεί ολοσχερώς.

Η Π.Υ Ελευθερούπολης και Καβάλας συνέδραμε στην κατάσβεση της φωτιάς περί τις 4:30 τα ξημερώματα ενώ οι λόγοι πρόκλησης της ακόμα παραμένουν άγνωστοι.

Δείτε φωτογραφίες και video :




Nέα καταγγελία για τους Αμμόλοφους: Απείλησαν ότι θα της σκάσουν τα λάστιχα του αυτοκινήτου!

Μία γυναίκα και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών έκανε καταγγελία εναντίον μίας επιχείρησης στους Αμμόλοφους, καθώς δέχθηκε απειλές

Ο τηλεοπτικός σταθμός Open αναφέρει σε ρεπορτάζ του, πως η γυναίκα αποφάσισε να πάει για μπάνιο στην παραλία των Αμμόλοφων, όμως, όπως κατήγγειλε, όταν προσπάθησε να αφήσει το αυτοκίνητό της κοντά σε ένα από τα beach bar της περιοχής, προκειμένου στη συνέχεια η ίδια να κάνει μπάνιο μαζί με τα παιδιά της στο ελεύθερο κομμάτι της παραλίας, οι υπεύθυνοι του μαγαζιού την εμπόδισαν και την απείλησαν.

Αναφέρει πως της είπαν ότι απαγορεύεται να αφήσει το αυτοκίνητο στο σημείο, αν δεν πάει για μπάνιο στο beach bar και την απείλησαν ότι αν παρκάρει το αυτοκίνητο εκεί θα βρει τα λάστιχα του σκασμένα.

Τελικά υποχρεώθηκε να πληρώσει 7 ευρώ ως εικονική είσοδο στην επιχείρηση για να μπορέσει να σταθμεύσει το αυτοκίνητό της και να πάει για μπάνιο.

Η γυναίκα επικοινώνησε με την Αστυνομία, με τους αστυνομικούς να την προτρέπουν να υποβάλλει μήνυση.

Επίσης σκοπεύει θα κάνει αναφορά στον Δήμο Παγγαίου για το περιστατικό.

xronometro.com

 




Ξεκίνησε για μια βουτιά στους Αμμόλοφους της Καβάλας και κατέληξε με καταγγελία στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας

ΟΒασίλης Τσαουσίδης καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με θητεία στο MIT πήγε να κάνει ένα μπάνιο στους Αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο Καβάλας. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε χιλιοστό ελεύθερο παραλίας από τις ξαπλώστρες συγκεκριμένης επιχείρησης που είχαν κατακλύσει τον χώρο.

Σύμφωνα με την καταγγελία του και όπως περιγράφει αναλυτικά και στην ανάρτησή του στο Facebook όταν η παρέα του βρήκε εν τέλει ελεύθερο σημείο να ακουμπήσει τα πράγματά της «κοντά στα βράχια» και να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα, οι υπάλληλοι της επιχείρησης τους πλησίασαν και τους ζήτησαν να απομακρυνθούν, αν δεν κάτσουν στις ξαπλώστρες με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Ο καθηγητής αποφάσισε καθώς η επιχείρηση υποστήριζε πως έχει άδεια από τον δήμο για τις ξαπλώστρες να απευθυνθεί στην Κτηματολογική Υπηρεσία Καβάλας και στον δήμο Παγγαίου. Εκεί αντίκρισε, σύμφωνα με την ανάρτηση, την αδιαφορία των δημόσιων υπαλλήλων για το εν λόγω ζήτημα, με αποτέλεσμα να κινηθεί νομικά.

Η ανάρτηση του καθηγητή για το περιστατικό με τις ξαπλώστρες στην παραλία

«Από μια βουτιά, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Στη διαδρομή μας χθες το απόγευμα για Δράμα, με την Ανθή και την Αγγελική, αποφασίσαμε να κάνουμε μια σύντομη μικρή παράκαμψη και να θυμηθούμε τους αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο της Καβάλας. Σκοπός μας ήταν μια γρήγορη βουτιά, μισή-μια ώρα, το πολύ» γράφει αρχικά ο κ. Τσαουσίδης.

«Το μπαρ στο οποίο πήγαμε, το πρώτο στη σειρά, δεν είχε αφήσει καθόλου χώρο για ελεύθερους λουόμενους. Αν και σχεδόν όλες οι ξαπλώστρες ήταν άδειες, είχε δεσμευτεί ολόκληρος ο χώρος της παραλίας από άδειες ξαπλώστρες – όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Το ίδιο συνέβαινε και στη συνέχεια, στα επόμενα μπαρ. Η αναγραφόμενη τιμή για τη χρήση του χώρου 7 ευρώ το άτομο. Αναγκαστήκαμε να βολευτούμε στη μοναδική ελεύθερη γωνιά, κοντά στα βράχια. Σύντομα, λίγο μετά τη βουτιά μας, εμφανίστηκε ο πρώτος εργαζόμενος που μας ζήτησε (με σπαστά ελληνικά) να φύγουμε. Του εξήγησα ευγενικά ότι δεν επιτρέπεται να μας παρενοχλεί και έφυγε. Σε λίγο, εμφανίστηκε ο δεύτερος υπάλληλος, ο οποίος μάζευε αποτσίγαρα· όταν έφτασε στο μέρος μας, μας ζήτησε να αποχωρήσουμε. Του εξήγησα ότι εφόσον το επιθυμεί μπορεί να φωνάξει την αστυνομία ή να μας κάνει μήνυση – αυτός αποχώρησε πιο εξοργισμένος. Στη συνέχεια, εμφανίστηκε μια κυρία· μας ενημέρωσε ότι δεν είναι το αφεντικό, αλλά το κατάστημα έχει άδεια από το δήμο, πληρώνει ένα κάρο λεφτά και πρέπει ή να πληρώσουμε ή να αποχωρήσουμε διότι αδικούμε τους πελάτες που πλήρωσαν. Αποχωρήσαμε λίγο μετά, όταν η καθυστέρησή μας άρχισε ήδη να μας βγάζει εκτός προγράμματος για το ταξίδι μας στη Δράμα» συνεχίζει.

«Το πρωί πήρα τηλέφωνο στον δήμο Παγγαίου. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν έχει εκδώσει ο δήμος καμία άδεια μέχρι να παραχωρήσει την αρμοδιότητα της αδειοδότησης για χρήση του αιγιαλού στην Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας. Η Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας με ενημέρωσε ότι δεν απαντάει σε “πολίτες”, όταν δήλωσα ότι την πληροφορία σχετικά με την παραχώρηση άδειας χρήσης αιγιαλού την ζητώ ως απλός πολίτης. Τελικά, μου έκλεισε το τηλέφωνο. Στο επόμενο τηλεφώνημα, μετά την επιμονή μου, με παρέπεμψε στην αρμόδια υπάλληλο. Η αρμόδια υπάλληλος, αφού μου είπε ότι η προηγούμενη (σ.σ. η διπλανή της) μπορεί και να μη μου έκλεισε το τηλέφωνο και πώς ξέρω ότι μου το έκλεισε και ότι δεν έπεσε η γραμμή, αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει. Αρνήθηκε να μου πει αν έχει εκδώσει η υπηρεσία της άδεια χρήσης του αιγιαλού, αρνήθηκε να μου πει γιατί δεν υπάρχει καμία άδεια στη Διαύγεια, με παρέπεμψε στον δήμο Παγγαίου, στη συνέχεια δέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδιος πλέον ο δήμος Παγγαίου και μου είπε να κάνω αν θέλω καταγγελία ώστε να έχω έννομο συμφέρον. Ότι τα πράγματα είναι μπερδεμένα και μπορεί να μην έχει άδεια κάποιος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζητηθεί άδεια ή ότι δεν εμπλέκονται πολλοί φορείς – ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ βέβαια, οι επιχειρήσεις λειτουργούν. Όταν της εξήγησα ότι για να κάνω καταγγελία πρέπει να γνωρίζω αν και πού ακριβώς έγινε η παράβαση, ποιος την έκανε (θα μπορούσε π.χ. να την έχει κάνει η κτηματική υπηρεσία) αν δηλ. έχει δοθεί άδεια και ποιον χώρο ακριβώς αφορά, μου απάντησε ότι δεν θα απαντήσει σε καμία άλλη ερώτησή μου. Επέμενε να κάνω καταγγελία, αν θέλω στοιχεία. Και έκανα» εξηγεί ο καθηγητής.

Στη συνέχεια διευκρινίζει πως η «καταγγελία μου αφορά την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας, η οποία αρνείται επίμονα να εξυπηρετήσει τους πολίτες, των οποίων τα δικαιώματα είναι αρμόδια να προστατεύει. Περιέγραψα το ιστορικό με τον αιγιαλό, τον εκφοβισμό στον αιγιαλό, την άρνηση εξυπηρέτησης από την Κτηματική Υπηρεσία – στην Αρχή Διαφάνειας.

Είναι πραγματικά κατάντια αυτό που συμβαίνει πλέον με τις ξαπλώστρες, και τις άπειρες κακόγουστες κατασκευές και είναι ντροπή για τις υπηρεσίες που το επιτρέπουν – και στην πράξη το υπερασπίζονται. Άλλο πράγμα η υγιής επιχειρηματικότητα και άλλο η παντελής έλλειψη αισθητικής και η παραβίαση ακόμα και των στοιχειωδών δικαιωμάτων των πολιτών» καταλήγει.