Παράταση μέχρι το Καλοκαίρι του 2026 για την ανακαίνιση του Αμφιθεάτρου

Σε συνεδρίαση της Τετάρτης, η Περιφερειακή Επιτροπή ΑΜΘ αποφάσισε την παράταση ολοκλήρωσης του έργου ανακαίνισης του Αμφιθεάτρου του Διοικητηρίου μέχρι το Καλοκαίρι του 2026. Παράλληλα, εκτιμάται ότι το έργο θα ολοκληρωθεί νωρίτερα, πιθανότατα την Άνοιξη του 2026. Η απόφαση του κ. Τοψίδη εξασφάλισε επιπλέον χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο αρχικά είχε προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ.




Ομαλή η πορεία του έργου ανακαίνισης του Αμφιθεάτρου

Εντός των ημερών ο ανάδοχος του έργου στο Αμφιθέατρο του Διοικητηρίου αναμένει να πληρωθεί για να επανέλθει στη δουλειά του.

Δυστυχώς τα γραφειοκρατικά ζητήματα επηρεάζουν και τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Γενικά ωστόσο το έργο εξελίσσεται ομαλά.

Το αργότερο ως την Άνοιξη θα τελειώσουν οι πρώτες, βασικές και κατά κάποιο δύσκολες εργασίες.

Για την στατική ενίσχυση του κτηρίου. Αμέσως μετά θα «περάσουμε» στη δεύτερη φάση του όπου όμως προβλέπονται και προμήθειες υλικών, εξοπλισμού κτλ.

Το χρονοδιάγραμμα που γνωρίζουμε δεν έχει αλλάξει.

Ο χώρος θα είναι έτοιμος να λειτουργήσει αρχές του 2026. Υπολογίζοντας το τι συμβαίνει με άλλα έργα, που είναι διαφορετικά από το συγκεκριμένο, ας δώσουμε μια λίγο μεγαλύτερη προθεσμία.

Ως το Καλοκαίρι της συγκεκριμένης χρονιάς.

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/