Παράταση μέχρι το Καλοκαίρι του 2026 για την ανακαίνιση του Αμφιθεάτρου
Σε συνεδρίαση της Τετάρτης, η Περιφερειακή Επιτροπή ΑΜΘ αποφάσισε την παράταση ολοκλήρωσης του έργου ανακαίνισης του Αμφιθεάτρου του Διοικητηρίου μέχρι το Καλοκαίρι του 2026. Παράλληλα, εκτιμάται ότι το έργο θα ολοκληρωθεί νωρίτερα, πιθανότατα την Άνοιξη του 2026. Η απόφαση του κ. Τοψίδη εξασφάλισε επιπλέον χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο αρχικά είχε προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ.