Α.Ο. Καβάλας | Μπάσκετ σε Αμαξίδιο
Η ομάδα μπάσκετ σε αμαξίδιο του Α.Ο. Καβάλας έδωσε χθες το απόγευμα έναν σημαντικό φιλικό αγώνα στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το πρωτάθλημα της Α2 κατηγορίας. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο «Αλεξάνδρα Δήμαγλου» στην Καλαμίτσα, στις 8:00 το απόγευμα της Πέμπτης 17 Οκτωβρίου, με αντίπαλο την αξιόλογη ομάδα του Πανσερραϊκού.
Η αναμέτρηση έληξε με ισοπαλία 26-26, αποδεικνύοντας την έντονη προσπάθεια και τον αγωνιστικό χαρακτήρα και των δύο ομάδων. Παρά το φιλικό χαρακτήρα του αγώνα, ήταν εμφανές ότι οι παίκτες της Καβάλας βρίσκονται σε καλό δρόμο, ενόψει των αγωνιστικών υποχρεώσεων που τους περιμένουν στο πρωτάθλημα.
Η νέα σεζόν φέρνει μεγάλες προσδοκίες για την ομάδα μπάσκετ σε αμαξίδιο του Α.Ο. Καβάλας, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις καλύτερες της κατηγορίας. Η συνέχιση της σκληρής δουλειάς και της προετοιμασίας είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων, αλλά εξίσου σημαντική είναι και η υποστήριξη από την τοπική κοινωνία και τους φιλάθλους.
Η ομάδα χρειάζεται τη στήριξη όλων, καθώς το ταλέντο και η αφοσίωση των αθλητών της, σε συνδυασμό με την οργάνωση και τη στρατηγική των προπονητών, μπορούν να οδηγήσουν την Καβάλα σε νέες επιτυχίες και διακρίσεις στο χώρο του αθλητισμού για άτομα με αναπηρία.
Με αθλητές που αποτελούν πρότυπο δύναμης και θέλησης, η ομάδα αυτή δεν εκπροσωπεί μόνο την πόλη της Καβάλας, αλλά στέλνει ένα μήνυμα ότι ο αθλητισμός είναι για όλους και μπορεί να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο.