Ελεύθερα Άλογα κοντά στο Χαλκερό | Άλυτο το Ζήτημα της Περισυλλογής

Εδώ και καιρό, ελεύθερα άλογα περιφέρονται κοντά στο Χαλκερό Καβάλας, δημιουργώντας ανησυχία στους κατοίκους και τους οδηγούς που κινούνται στην παλιά εθνική οδό Καβάλας-Ξάνθης.

Παρά τις συνεχείς αναφορές στο ζήτημα, ο Δήμος Καβάλας δήλωσε ότι δεν έχει άμεση αρμοδιότητα, καθώς τα άλογα δεν θεωρούνται ζώα συντροφιάς.

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν συνηθίσει στην παρουσία των αλόγων, τα οποία περιγράφουν ως άγρια και χωρίς γνωστό ιδιοκτήτη. Ωστόσο, η πρόσφατη εμφάνισή τους στον δρόμο έθεσε ξανά το πρόβλημα στην επικαιρότητα, καθώς μπορεί να δημιουργήσει κίνδυνο για την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ιδιώτης από τη Δράμα έχει εκφράσει ενδιαφέρον να περισυλλέξει και να μεταφέρει τα ζώα σε εγκατάστασή του στα ορεινά της περιοχής. Η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να προχωρήσει μέσα στην εβδομάδα, εφόσον διευκρινιστούν οι νόμιμες διαδικασίες για την απομάκρυνσή τους

Πηγη: Proini.gr




Άλυτο παραμένει το πρόβλημα στην συνοικία της Παναγίας

Ακόμα άλυτο παραμένει το κυκλοφοριακό θέμα για την περιοχή της Παναγίας με την διαδικασίας της ελεγχόμενης στάθμευσης να προχωρά αλλά με αργούς ρυθμούς καθώς καθέ εβδομάδα στην επιφάνεια έρχεται ένα νέο εμπόδιο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της συνοικίας της Παναγίας, κ. Φώτη Λαζαρίδη, αυτή την εβδομάδα παρόλο που έχουν πάρει όλοι οι κάτοικοι της Πανάγιας την κάρτα για το όχημα τους προέκυψε άλλο πρόβλημα και αυτό είναι οτι μέσα στο νέο σχέδιο του κυκλοφοριακού πρεπει να συμπεριλυφθούν όλοι οι καθηγητές που εργάζονται στην Παναγία.