Νέοι οδηγοί | Τέλος η μεταφορά άλλων επιβατών στο αυτοκίνητο
Τα τροχαία ατυχήματα που δίνουν και παίρνουν στη χώρα μας, έχουν κινητοποιήσει διάφορους οργανισμούς που αναζητούν δράσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Τα τροχαία ατυχήματα που δίνουν και παίρνουν στη χώρα μας, έχουν κινητοποιήσει διάφορους οργανισμούς που αναζητούν δράσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Αυτή τη φορά χωρίς να έρθουν πάρα πολλοί από Τουρκία κατάφεραν να προκύψει το ΚΙΕΦ κι αυτό επειδή η Ελλάδα, όταν γίνονταν πέρυσι οι εκλογές για τον Ερντογάν, είχε φέρει Κούρδους και αντιφρονούντες του Γκιούλεν και τους έδωσε τη δυνατότητα για να ψηφίσουν.
Στη συνέχεια ερωτώμενος για το πώς οδηγηθήκαμε στο Κυριακάτικο αποτέλεσμα τόνισε ότι δεν εμφανίστηκαν Χριστιανοί υποψήφιοι ευρωβουλευτές να κάνουν περιοδεία στα μειονοτικά χωριά της Θράκης.
Επίσης ο κ. Ιμάμ εξέφρασε παράπονα για την μέριμνα των κυβερνώντων απέναντι στη μουσουλμανική κοινότητα. «Ούτε ένα Κοράνι δεν έχει μοιράσει στα σχολεία. Το νόμο για τους μουφτήδες καλύτερα να τον έφτιαχνε ο Ιερώνυμος παρά η κυβέρνηση. Η μειονότητα δεν έχει εμπιστοσύνη ούτε στην κυβέρνηση αλλά ούτε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας μετέβησαν σήμερα (30/04) συγγενείς θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, οι οποίοι στρέφονται με μηνύσεις κατά πολίτικων προσώπων και στελεχών των σιδηρόδρομων.
Η συμπληρωματική μήνυση έγινε ονομαστικά κατά των μελών της Συντονιστικής Ομάδας Πολιτικής Προστασίας που είχε αναλάβει τότε την διαχείριση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Στη Συντονιστική Ομάδα Πολιτικής Προστασίας συμμετείχαν και πολιτικά πρόσωπα, ενώ, οι συγγενείς των θυμάτων κατέθεσαν μήνυση προσωπικά και ονομαστικά και κατά του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Πρόκειται για μήνυση η οποία συζητείτο το προηγούμενο διάστημα και στην ουσία, έρχεται σε συνέχεια της απόφασης, μέσω της οποίας έκανε δεκτή την προσφυγή πατέρα θύματος και έστειλε τη δικογραφία στη Βουλή ως προς τους τότε Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργό, Χρήστο Τριαντόπουλο, τον Υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, τον Υπουργό Υγείας, Θάνο Πλεύρη και την Υφυπουργό Υγείας, Ζωή Ράπτη.
Πηγή: newsbomb.gr
Για μία ακόμη φορά εξέφρασε την οδύνη του προς τις οικογένειες των θυμάτων και όλους τους επιζώντες της τραγωδίας από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με την έναρξη της κατάθεσής του σήμερα το πρωί στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
«Ως γονέας σέβομαι τον πόνο τους. Νιώθω σε απόλυτο βαθμό την υποχρέωση να μιλήσω στην εξεταστική για τα Τέμπη με ειλικρίνεια, υπευθυνότητα και σεβασμό στη μνήμη των ανθρώπων που τόσο άδικα χάθηκαν. Προσωπικά, είμαι εδώ για να μιλήσω για όλα, όπως ακριβώς γνωρίζω ότι είναι. Ό,τι έχω να πω θα το πω κοιτώντας στα μάτια εσάς (σ.σ. τα μέλη της Επιτροπής), τους συναδέλφους μου, αλλά και όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες, που θέλουν να μάθουν την αλήθεια. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να με κάνει να ωραιοποιήσω την πραγματικότητα. Αλλά δεν πρόκειται να αφήσω να αιωρούνται αναπάντητες απόψεις, ανυπόστατες», είπε.
Πρόσθεσε δε ότι δε θα τροφοδοτήσει μία στείρα πολιτική ή ακόμα χειρότερα μικροκομματική αντιπαράθεση πάνω σε ένα τέτοιο θέμα. «Είμαι εδώ από την πρώτη στιγμή. Δεν κρύφτηκα. Δεν έπαιξα θέατρο. Και ούτε σκοπεύω να το κάνω τώρα. Ναι, λοιπόν, στην αλήθεια και όχι στην πολιτική καπηλεία. Η απάνθρωπη εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου δεν μπορεί να έχει θέση μέσα σε αυτήν την αίθουσα» σημείωσε.
Αναφερόμενος στην παραίτησή του από τη θέση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών λίγες ώρες μετά το δυστύχημα, τόνισε: «Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή να κρυφτώ πίσω από ευθύνες άλλων. Παραιτήθηκα ενάντια στην πεπατημένη της πολιτικής πρακτικής σε τέτοιες περιστάσεις. Θεώρησα την πράξη αυτή αυτονόητη. Ειλικρινά, δεν με απασχόλησε λεπτό η μικρότητα ορισμένων πολιτικών αντιπάλων, που την αμφισβήτησαν, ενώ οι ίδιοι ουδέποτε έχουν δείξει την ευθιξία να παραιτηθούν από οποιαδήποτε θέση, για οποιονδήποτε λόγο».
Είπε, δε: «Παρακολουθώ με προσοχή, όλες αυτές τις μέρες, τις καταθέσεις που έχουν γίνει στην Επιτροπή. Ακούστηκαν πολλές απόψεις και δόθηκαν διάφορες πτυχές των γεγονότων. Δεν υπήρξε, όμως, ούτε ένας ειδικός, ούτε ένας άνθρωπος από όσους γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενο, το επαναλαμβάνω ούτε ένας, που να αρνήθηκε ότι αν έστω και μία πλευρά είχε τηρήσει τις διαδικασίες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, το δυστύχημα θα είχε αποτραπεί. Από εργαζόμενους και συνδικαλιστές μέχρι στελέχη Οργανισμών όλων των περιόδων, αλλά και τις διοικήσεις της ΡΑΣ».
Αναφορικά με την έρευνα της Δικαιοσύνης για την υπόθεση δήλωσε πως πρέπει «να είστε βέβαιοι ότι κανείς μέσα σε αυτή την αίθουσα δεν επιθυμεί περισσότερο την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης από εμένα. Εκφράζω την πεποίθηση ότι και οι περισσότεροι βουλευτές της αντιπολίτευσης την αλήθεια θέλουν να μάθουν. Υπάρχουν σίγουρα και ορισμένοι, που, πριν καν αρχίσει η Εξεταστική, έχουν ήδη συντάξει το πόρισμά τους εναντίον μου. Οι περισσότεροι, όμως, θέλω να πιστεύω -και πιστεύω, ότι επιζητείτε ό,τι και όλοι οι Έλληνες: την αλήθεια. Έχω δεχθεί το ερώτημα «Καλά, αν για όλα φταίνε κάποιοι άνθρωποι, τότε γιατί να φέρνουμε νέες τεχνολογίες στον σιδηρόδρομο;». Η απάντηση είναι πως όσο περισσότερο εξελίσσουμε την τεχνολογία, που χρησιμοποιούμε, τόσο αναβαθμίζουμε και το επίπεδο της ασφάλειας. Γι’ αυτό, άλλωστε, και δώσαμε την παράταση, για να ολοκληρωθεί η σύμβαση 717. Γι’ αυτό ξεμπλέξαμε τον γόρδιο δεσμό και επιλέξαμε να προχωρήσουν τα έργα αποφασιστικά και να τελειώσουν κι όχι να μείνουν να λιμνάζουν… Σε ό,τι αφορά, λοιπόν, αυτά τα συστήματα, σαφώς και θα συνέβαλλαν στην αύξηση της ασφάλειας, αλλά δεν υπήρχε η βεβαιότητα ότι θα απέτρεπαν το δυστύχημα, γιατί και τα συστήματα αυτά άνθρωποι τα χειρίζονται. Γιατί, για να είναι ασφαλή τα τρένα, ακόμα πιο σημαντικό κι από τις πάσης φύσεως τεχνολογίες είναι ένα: να τηρείται ευλαβικά ο κανονισμός κυκλοφορίας τους. Αυτός ο Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας, λοιπόν, παραβιάστηκε δυστυχώς κατά συρροήν εκείνο το μοιραίο βράδυ.
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και τέτοιες παραβιάσεις του Γενικού Κανονισμού Λειτουργίας, καμία ολοκλήρωση της 717 δε θα μπορούσε να τις υπερνικήσει. Πρέπει επιτέλους να ακουστεί αυτό, γιατί ο ελληνικός λαός και ιδίως οι οικογένειες που τις έπληξε τόσο άδικα αυτή η τραγωδία έχουν το δικαίωμα να το γνωρίζουν. Χρέος μας είναι η αλήθεια. Υποχρέωσή μας, η ειλικρίνεια και να αφήσουμε τις σκοπιμότητες στην άκρη.
πηγή: Newsbeast.gr
Τον σχηματισμό, στην Ερυθρά Θάλασσα, συμμαχίας 10 χωρών για την αντιμετώπιση των επανειλημμένων επιθέσεων των σιιτών ανταρτών Χούθι της Υεμένης εναντίον πλοίων που κατ’ αυτούς «συνδέονται» με το Ισραήλ, ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ. Εκτός από τις ΗΠΑ, ο Λόιντ Όστιν διευκρίνισε, σύμφωνα με ανακοίνωση Τύπου που δημοσιοποίησαν οι υπηρεσίες του στο Πεντάγωνο, πως στη συμμαχία αυτή συμμετέχουν η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μπαχρέιν, ο Καναδάς, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Ισπανία και οι Σεϊχέλες.
«Η πρόσφατη κλιμάκωση των ανεύθυνων επιθέσεων των Χούθι από την επικράτεια της Υεμένης απειλεί την ελεύθερη ροή του εμπορίου, θέτει σε κίνδυνο τη ζωή αθώων ναυτικών και παραβιάζει το διεθνές δίκαιο», υπογράμμισε.
«Γι’ αυτό σήμερα ανακοινώνω την έναρξη της επιχείρησης Prosperity Guardian», πρόσθεσε ο αμερικανός υπουργός Άμυνας.
Κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ισραήλ, ο Λόιντ Όστιν απαίτησε νωρίτερα το Ιράν να τερματίσει την «υποστήριξη» που παρέχει κατ’ αυτόν στις επιχειρήσεις των Χούθι εναντίον εμπορικών πλοίων, έπειτα από τις συνομιλίες που είχε με τον ισραηλινό πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου.
Το Ισραήλ δεν συγκαταλέγεται στα κράτη που αναφέρθηκαν από τον επικεφαλής του Πενταγώνου όταν ανακοίνωσε τη συμμαχία αυτή στην Ερυθρά Θάλασσα.
Το 2019, η Ουάσιγκτον ανακοίνωνε τη σύμπηξη ναυτικού συνασπισμού για την προστασία της ναυσιπλοΐας στα ύδατα του Κόλπου, έπειτα από σειρά επιθέσεων που οι ΗΠΑ απέδωσαν στο Ιράν, το οποίο όμως αποποιήθηκε κάθε ευθύνη.
Νωρίτερα χθες, οι Χούθι ανέλαβαν την ευθύνη για νέες επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα με στόχο δυο εμπορικά σκάφη που κατ’ αυτούς «συνδέονταν» με το Ισραήλ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Οι Χούθι ανακοίνωσαν πως «διεξήγαγαν στρατιωτική επιχείρηση εναντίον δυο πλοίων συνδεόμενων με τη σιωνιστική οντότητα» χρησιμοποιώντας ναυτικά drones, κατονομάζοντας τα πλοία που έβαλαν στο στόχαστρο: επρόκειτο για τα M/T Swan Atlantic και MSC Clara.

Η πλοιοκτήτρια του νορβηγικού δεξαμενόπλοιου M/T Swan Atlantic αναγνώρισε πως το σκάφος χτυπήθηκε από «άγνωστο αντικείμενο». «Ευτυχώς, τα μέλη του πληρώματος, που είναι όλοι υπήκοοι Ινδίας, δεν τραυματίστηκαν και, σύμφωνα με όσα ανέφεραν, το πλοίο υπέστη περιορισμένες ζημιές», διευκρίνισε σε ανακοίνωσή της η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Inventor Chemical Tankers.
Για την ώρα, οι γίγαντες των θαλάσσιων μεταφορών προτιμούν να αποφεύγουν τη διέλευση από το στρατηγικής σημασίας στενό Μπαμπ αλ Μάντεμπ, το οποίο χωρίζει την αραβική χερσόνησο από την Αφρική και μέσω του οποίου διέρχεται το 40% του παγκόσμιου εμπορίου.
Ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών ναυτιλιακών εταιρειών, ο βρετανικός κολοσσός των υδρογονανθράκων BP και ο γίγαντας των θαλάσσιων μεταφορών Evergreen της Ταϊβάν έκαναν γνωστό πως αναστέλλουν κάθε δρομολόγιο μέσω Ερυθράς Θάλασσας, εξαιτίας των επανειλημμένων επιθέσεων.
Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας η δανέζικη Maersk, η γερμανική Hapag-Lloyd, η γαλλική CMA CGM και η ιταλοελβετική MSC ανακοίνωναν πως τα σκάφη τους στο εξής δεν θα πλέουν στην Ερυθρά Θάλασσα, «μέχρι νεοτέρας», ώσπου η διέλευση να είναι «ασφαλής».
Η επικεφαλής της γαλλικής διπλωματίας Κατρίν Κολονά έκρινε προχθές Κυριακή ότι οι επιθέσεις αυτές «δεν μπορούν να μείνουν χωρίς απάντηση».
Οι Χούθι, που ελέγχουν μεγάλο μέρος της Υεμένης, προειδοποίησαν πως θα βάζουν πλέον στο στόχαστρο οποιοδήποτε πλοίο διέρχεται από τα ανοικτά της χώρας αν έχει σχέση με το Ισραήλ, σε αντίποινα για τον πόλεμο του εβραϊκού κράτους εναντίον του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας.
Πύραυλοι και UAVs των Χούθι καταρρίφθηκαν από πολεμικά πλοία που περιπολούν στη θαλάσσια περιοχή το τελευταίο διάστημα.
Η Ερυθρά Θάλασσα χαρακτηρίζεται «αυτοκινητόδρομος της θάλασσας», καθώς συνδέει τη Μεσόγειο με τον Ινδικό Ωκεανό, με άλλα λόγια την Ευρώπη με την Ασία. Περίπου 20.000 πλοία διέρχονται κάθε χρόνο από τη Διώρυγα του Σουέζ, σημείο εισόδου και εξόδου για τα σκάφη που περνούν από την Ερυθρά Θάλασσα.
«Το πλοίο δεν έχει καμιά σχέση με το Ισραήλ, σε ό,τι αφορά τον πλοιοκτήτη του (νορβηγική εταιρεία), αυτόν που έχει αναλάβει τη διαχείρισή του (σιγκαπουριανή εταιρεία), και το φορτίο του», τόνισε η πλοιοκτήτρια του M/T Swan Atlantic, διευκρινίζοντας πως το δρομολόγιο του δεξαμενόπλοιου είχε σκοπό τη μεταφορά εμπορεύματος από τη μητροπολιτική Γαλλία στη Ρεϊνιόν. Το τάνκερ βρίσκεται πλέον υπό την προστασία του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού.
Όταν δεν διέρχονται από τη Διώρυγα του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα, τα πλοία αναγκάζονται να κάνουν τον περίπλου της Αφρικής, περνώντας από το Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας, κάτι που κάνει πολύ πιο δαπανηρά τα ταξίδια.
Για τη σύνδεση Ρότερνταμ και Σιγκαπούρης, η παράκαμψη αυτή επιμηκύνει το ταξίδι κατά 40%, από τα περίπου 8.400 ναυτικά μίλια (15.550 χιλιόμετρα) στα 11.720 μίλια (21.700 χλμ.), σύμφωνα με την S&P Global.
Αρκετά πλοία, ιδίως των ναυτιλιακών εταιρειών Maersk και MSC, ακολουθούν ήδη αυτή τη ρότα τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
«Τη σκότωσα, γιατί την έπιασα με άλλον. Τα είχα τόσα χρόνια μαζί της και το έκανε αυτό σε εμένα; Ε, ας πάω φυλακή τώρα».
Με αυτά τα λόγια φέρεται να ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πειραιά ο 71χρονος, που συνελήφθη και κατηγορείται για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλικιωμένος άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα, περιγράφοντας και τα δευτερόλεπτα της δολοφονίας. «Περίμενα για λίγη ώρα. Όταν είδα ότι έφυγε το παιδί, πήγα στην πόρτα του σπιτιού και είδα ότι ήταν ανοιχτή. Μπήκα, την πυροβόλησα και πήγα να φύγω. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, αλλά στη συνέχεια έσπασα το τζάμι, για να δω αν ήταν ακόμη ζωντανή», φέρεται να είπε, σύμφωνα με πληροφορίες κατά την προανάκριση. Ο 71χρονος σήμερα το πρωί αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά, ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία. Στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία, για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας από την πρώτη στιγμή είχαν στρέψει το ενδιαφέρον τους στον συγκεκριμένο, καθώς σε αυτόν οδηγούσε η καταγγελία που είχε κάνει το Σάββατο (2/12) η 43χρονη γυναίκα στο Α.Τ. Σαλαμίνας, μόλις τρία 24ωρα πριν τη δολοφονία της. Τότε είχε μηνύσει τον ηλικιωμένο σύντροφό της για ενδοοικογενειακή βία, απειλή και υπεξαίρεση, ενώ είχε αναφέρει στους αστυνομικούς πως ο 71χρονος δεν είχε διστάσει να ασκήσει λεκτική και σωματική βία στον 15χρονο γιο της (σ.σ. παιδί από το γάμο της με έναν άλλον άνδρα). Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» , την οποία και εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης (5/12) δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.
Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι. Εκεί έκατσε για περίπου 3-4 ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ, όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν, έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο της συντρόφου του να φορτίζει στη συγκεκριμένη καφετέρια. Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.