Έρχεται ένα… αλλιώτικο καλοκαίρι: Αστυνομικοί θα κάνουν περιπολίες στις παραλίες!
Το φετινό καλοκαίρι υπόσχεται να είναι διαφορετικό για τους λουόμενους στις ελληνικές παραλίες, καθώς οι αρχές ανακοινώνουν την εφαρμογή ενός νέου μέτρου: αστυνομικοί θα κάνουν περιπολίες στις παραλίες για την ενίσχυση της ασφάλειας και της τήρησης της τάξης. Αυτή η πρωτοβουλία αποσκοπεί στη διασφάλιση της ασφάλειας των πολιτών, αλλά και στην πρόληψη της παραβατικότητας και της αντικοινωνικής συμπεριφοράς στις δημοφιλείς τουριστικές περιοχές.
Οι αστυνομικοί θα περιπολούν τόσο με πεζές όσο και με μηχανοκίνητες ομάδες, προσφέροντας έτσι μια διαρκή παρουσία που θα λειτουργεί αποτρεπτικά για κάθε είδους αδικήματα. Επιπλέον, θα βρίσκονται σε ετοιμότητα να βοηθήσουν τους πολίτες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή ατυχημάτων, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους άμεσα και αποτελεσματικά.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει ήδη προκαλέσει ανάμεικτες αντιδράσεις. Από τη μία πλευρά, πολλοί πολίτες και τουρίστες νιώθουν πιο ασφαλείς με την παρουσία των αστυνομικών στις παραλίες, ενώ από την άλλη, υπάρχουν ανησυχίες για την αίσθηση της ιδιωτικότητας και της ελευθερίας που παραδοσιακά προσφέρουν οι παραλίες. Οι αρμόδιες αρχές διαβεβαιώνουν ότι η παρουσία των αστυνομικών θα είναι διακριτική και στοχεύει αποκλειστικά στην πρόληψη και την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών.
Την συγκεκριμένη απόφαση σχολίασε στο πλαίσιο της εκπομπής Αναλυτής του ENA Channel ο πρόεδρος των αστυνομικών υπαλλήλων Καβάλας Νίκος Ίμβρος :
