Σήμερα το τελευταίο αντίο στον Αλέξη Κούγια

Το ύστατο χαίρε αναμένεται να πουν σήμερα, Τρίτη 4/3 οι συγγενείς, οι φίλοι αλλά και οι συνάδελφοι στον Αλέξη Κούγια που έφυγε σε ηλικία 74 ετών μετά από σκληρή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

Η κηδεία του γνωστού ποινικολόγου, που πέθανε την Παρασκευή 28/2, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη, στις 12 το μεσημέρι ενώ ο ενταφιασμός θα πραγματοποιηθεί στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.

Το δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια αναμένεται παραμείνει κλειστό την ημέρα της κηδείας.

Όπως έχει επισημάνει σε σχετική του ανακοίνωση το δικηγορικό γραφείο του ποινικολόγου όσοι επιθυμούν να αποστείλουν στεφάνι μπορούν να επικοινωνήσουν με το γραφείο τελετών στο τηλέφωνο 210-6040900 ή στο email στο info@papamakarios.com.gr.

Εναλλακτικά, όσοι επιθυμούν, μπορούν αντί για στεφάνι, να κάνουν δωρεά υπέρ του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα», είτε μέσω της κάλπης που θα τοποθετηθεί στον περίβολο του ιερού ναού ειδικά για τον σκοπό αυτό είτε με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς του Συλλόγου.

Συντετριμμένα τα παιδιά του – «Λύγισα παρακολουθώντας τα αφιερώματα στον πατέρα μου» λέει ο γιος του

 

Τη βαθιά θλίψη τους για την απώλεια του πατέρα τους δεν μπορούν να κρύψουν τα παιδιά του.

Ειδικότερα, ο γιος του Αλέξη Κούγια, σε πρόσφατη ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευχαρίστησε όσους τού συμπαραστάθηκαν για την απώλεια του πατέρα του γράφοντας:

«Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα ειλικρινή συλλυπητήρια και τα ατελείωτα μηνύματα στήριξης σε εμένα προσωπικά και στην οικογένειά μου. Ευχαριστώ επίσης, τα μέσα που σέβονται τον πόνο μας και μας αντιμετωπίζουν όπως ζητήσαμε. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη τα κανάλια για τα συγκινητικά αφιερώματα στη ζωή του πατέρα μου. Λύγισα παρακολουθώντας τα».

«Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ» λέει η πρώην σύζυγός του Εύη Βατίδου

Η πρώην σύζυγός του και μητέρα των δύο του παιδιών, Εύη Βατίδου έκανε μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρετώντας στον γνωστό ποινικολόγο:

«Δεν υπάρχουν λόγια που να μπορούν να απαλύνουν τον πόνο της απώλειας. Θα σε θυμάμαι για πάντα με αγάπη και θα κρατάω ζωντανές τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε. Η απουσία σου αφήνει κενό, αλλά οι αναμνήσεις που μου χάρισες και το πολυτιμότερο δώρο ζωής, τα παιδιά μας θα με συνοδεύουν για πάντα. Θα ζεις για πάντα μέσα στις καρδιές μας».

«Ο χρόνος μπορεί να απαλύνει τον πόνο, αλλά ποτέ δεν θα σβήσει τη μνήμη σου από τις ψυχές μας. Αντίο αγαπημένε μου Αλέξη. Ελπίζω η ψυχή σου να βρει τη γαλήνη που αξίζει. Σε ευχαριστώ για τη σοφία και τις στιγμές που μας χάρισες. Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Καλό ταξίδι» επεσήμανε.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Πολάκης : “Δεν συμφωνώ με την δήλωση του Αλέξη Τσίπρα για την δημιουργία νέου κομματικού φορέα”

Ο Παύλος Πολάκης εξέφρασε σοβαρές επιφυλάξεις σχετικά με την πρόταση του Αλέξη Τσίπρα για τη δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα ή μιας ανανέωσης του ΣΥΡΙΖΑ.

Μιλώντας στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel και στον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο Παύλος Πολάκης τόνισε ότι το μέλλον βρίσκεται στον ΣΥΡΙΖΑ και οι όποιες δηλώσεις για νέο κομματικό φορέα δεν οδηγούν πουθενά.




Συνάντηση Αλέξη Τσίπρα με τον Νάσο Ηλιόπουλο

Συνάντηση με τον Νάσο Ηλιόπουλο είχε νωρίτερα ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας στο γραφείο του στη λεωφόρο Αμαλίας.

Ο Αλέξης Τσίπρας συνεχίζει το μπαράζ των επαφών, καθώς, μετά το δείπνο με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη προ διημέρου και το χθεσινό τετ α τετ με τον Στέφανο Κασσελάκη, σήμερα συναντήθηκε με τον Νάσο Ηλιόπουλο, από την ομάδα της Έφης Αχτσιόγλου.

Πηγές κοντά στον Αλέξη Τσίπρα τόνισαν μετά τη συνάντηση με τον Στέφανο Κασσελάκη ότι ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε την ευκαιρία να εκφράσει την ανησυχία του για τη συνεχή ένταση στο εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Παράλληλα, κάνουν αναφορά στη μεγάλη σημασία που έχει η ενότητα του κόμματος, τόσο για να ασκεί αξιόπιστη αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο όμως και ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών.

Μάλιστα, ο Αλέξης Τσίπρας φέρεται να τόνισε στον Στέφανο Κασσελάκη πως η ενότητα μπορεί να διαφυλαχθεί μόνο με την πιστή τήρηση του καταστατικού και τη χάραξη πολιτικού σχεδιασμού εξωστρέφειας από τα όργανα του κόμματος, που πρέπει να λειτουργήσουν χωρίς αποκλεισμούς και με συμπεριληπτική για όλες τις απόψεις διάθεση.

Πηγή:  iefimerida.gr




Συγκεκριμένο αίτημα Αλέξη Πολίτη: «Να στηριχθεί ο θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης»

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αλέξης Πολίτης μίλησε χθες στο ραδιόφωνο της Πρωινής για την εμπειρία του και την προεκλογική προσπάθεια που συνεχίζει. ήταν πολύ συγκεκριμένος

 Ζητά στήριξη του θεσμού της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης. 

Η δήλωση του αναφέρει: «Πρέπει να υπάρξουν τομές από την κεντρική διοίκηση προκειμένου να βοηθηθεί ο θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης. 

Να τον βοηθήσει να γίνει πιο ευέλικτος και πιο αποτελεσματικός. Χρειάζονται κάποιες μικρές πινελιές, κάποιες διορθωτικές αλλαγές προκειμένου να γίνουν όπως προανέφερα πιο ευέλικτο. 

Δεν μας λείπει τίποτα στην Περιφέρεια μας που είναι σπουδαίο. Υπάρχουν οι πόροι, υπάρχει η διάθεση, ο τρόπος και ο στόχος αλλά πρέπει να βελτιωθούν κάποια πράγματα. 

Ξεκινώντας από το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού που μαστίζει όλες τις υπηρεσίες ανεξαιρέτως σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Αυτό πρέπει να λυθεί κεντρικά. Πρέπει να λυθεί άμεσα».

 Όλη η συνέντευξη

Ερ: Πείτε μας τα νέα της προεκλογικής περιόδου.

 Απ: Μπήκαμε πλέον στην τελική ευθεία. Μείνανε λίγες ημέρες, προκειμένου να αποφασίσει ο κόσμος για το τι θέλει να γίνει στην τοπική αυτοδιοίκηση, τόσο στον πρώτο βαθμό όσο και στο δεύτερο βαθμό. Νομίζω ότι αυτή η προεκλογική περίοδος κύλησε ομαλά, κύλησε με επιχειρήματα, με χαμηλούς τόνους. Ο κόσμος έχει βαρεθεί τον λαϊκισμό και την όξυνση του κλίματος. Οπότε πήγαμε σε μια προεκλογική περίοδο χωρίς υπερβολές.

 Ερ: Ο κόσμος έδωσε τον βηματισμό. Ανταποκρίθηκε μέχρι εκεί που αποκρίθηκε και ακολούθησαν οι υποψήφιοι.

 Απ: Έτσι ακριβώς. Είναι κάτι που τιμάει ιδιαίτερα την τοπική κοινωνία. Βλέποντας και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα καταλαβαίνω ότι η κατάσταση θα πάει έτσι μέχρι και την Κυριακή. Από εκεί και πέρα ​​όλοι θα κριθούμε και όλοι θα δεχθούμε την κρίση του κόσμου. Ο κόσμος θα αποφασίσει για τους καλύτερους και ποιους θέλει να διοικήσει. 

Ερ: Πριν 4 χρόνια ήσασταν το «πρωτάκι» στις εκλογές. Τώρα είστε ο Αντιπεριφερειάρχης που έχει ήδη 2 χρόνια ασκήσει τα καθήκοντά του από αυτή τη θέση. 

Απ: Είχαμε ξεκινήσει πριν από 4 χρόνια με προεκλογικό σύνθημα: «Η ώρα του πολίτη». Μέχρι τότε δεν είχε έρθει η ώρα της Αλέξη Πολίτη. Τώρα ήρθε η ώρα του Πολίτη. Το αλλάξαμε και το τροποποιήσαμε κάνοντας λογοπαίγνιο με το επίθετο μου. Τα πράγματα πήγαν καλά. Αυτά τα 4,5 χρόνια περίπου μας έδωσαν μεγάλη εμπειρία και γνώση. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. 

Από το μέγεθος της σκληρής δουλειάς που επιτέλεσα όλα αυτά τα χρόνια. Υπήρχε προσήλωση, υπήρχε αποτελεσματικότητα. 

Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και για αυτό το θέμα και πάλι τον εαυτό μου, στην κρίση του κόσμου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ανταπόκριση που δείχνει ο κόσμος και από τα μηνύματα που λαμβάνω.  

 




Αντιμετωπίζονται αναζωπυρώσεις στην φωτιά του Νέστου- Δηλώσεις Αλέξη Πολίτη

Τις αναζωπυρώσεις αντιμετωπίζουν σε Διαλεκτό και Αβραμυλιά οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούν στην πυρκαγιά που εκδηλώθηκε τη Δευτέρα.

Η Εικόνα είναι σαφώς καλύτερη ενώ η πυρκαγιά έχει τεθεί υπό μερικό έλεγχο όπως είχε δηλώσει στο δελτίο ειδήσεων του ENA Channel ο διοικητής της Π.Υ Καβάλας Νίκος Μπαλατσούκας.

Στο σημείο ωστόσο βρίσκονται ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης




Μήνυμα Αλέξη Πολίτη για την ανακοίνωση των Βάσεων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2023

“Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια της χώρας, θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους νεοεισαχθέντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Παράλληλα όσοι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να πετύχουν αυτό που προσδοκούσαν, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να απογοητευθούν, αλλά να αξιοποιήσουν την φετινή εμπειρία των
εξετάσεων, να ανασυντάξουν τις δυνάμεις τους και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους για την εκπλήρωση των στόχων τους.

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, κάθε νέα αρχή είναι από μόνη της μία επιτυχία!

Συγχαρητήρια και στους εκπαιδευτικούς που με τη μεθοδική δουλειά τους στάθηκαν κοντά στους μαθητές αλλά και σε όλους τους γονείς για τη συμπαράστασή τους και τη σημαντική αρωγή τους
σ’ αυτή τη δύσκολη διαδρομή”.