Φωτιές σε εξέλιξη σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο -Περιορίστηκαν από την Πυροσβεστική

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική σήμερα το μεσημέρι λόγω φωτιάς που ξέσπασε σε δύο περιοχές του Έβρου. Η μία βρίσκεται σε εξέλιξη στον Λαγό Διδυμοτείχου και η άλλη στη Νέα Χιλή Αλεξανδρούπολης.

Και τα δύο μέτωπα έχουν περιοριστεί. Για την πλήρη κατάσβεση της πυρκαγιάς στον Λαγό, όπου η φωτιά έχει περιοριστεί εντός ρεματιάς, επιχειρούν 18 πυροσβέστες με 9 οχήματα και δύο αεροσκάφη.

Στο δύσκολο έργο των πυροσβεστών συνδράμουν μηχάνημα έργου και υδροφόρα των Ενόπλων Δυνάμεων.

Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής έσπευσαν άμεσα στο σημείο, σε αγροτική περιοχή, ενώ στη μάχη με τις φλόγες συμμετέχουν και εναέρια μέσα με τον κίνδυνο επέκτασης να είναι μεγάλος λόγω των καιρικών συνθηκών.




Αλεξανδρούπολη | Χτύπησε τη σύντροφό του και την περιέλουσε με χλωρίνη

Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, με άνδρα να χτυπάει την σύντροφο του και την περιλούζει με χλωρίνη.

Πώς σημειώθηκε το περιστατικό

Ειδικότερα και σύμφωνα με το evros-news.gr, ο άντρας, με τη χρήση σωματικής βίας, οδήγησε τη σύντροφό του στην μπανιέρα του σπιτιού του και εκεί την περιέλουσε με χλωρίνη, με κίνδυνο η γυναίκα να υποστεί σοβαρά τραύματα.

Στη συνέχεια ο δράστης έφυγε από το σπίτι και η γυναίκα, αφού κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία, διακομίσθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Από την αστυνομία ξεκίνησε η αναζήτηση του άντρα, ο οποίος εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα μαπό αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. Συνελήφθη και οδηγήθηκε στα γραφεία της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης όπου κρατείται.




Αλεξανδρούπολη | Δωρεά ενός ολοκαίνουριου οικίσκου σε μια τριμελή πυρόπληκτη οικογένεια στην Κίρκη

Ο οικίσκος τοποθετήθηκε και παραδόθηκε στην οικογένεια σήμερα Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024, αφού πρώτα πραγματοποιήθηκαν από τις υπηρεσίες του Δήμος Αλεξανδρούπολης οι εργασίες απομάκρυνσης της κατεστραμμένης από τη φωτιά οικίας, η προετοιμασία του εδάφους και η σύνδεση του οικίσκου με το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης. Για τον οικιακό εξοπλισμό μερίμνησε η εταιρία VICKO Αλεξανδρούπολης, η οποία ανέλαβε να προσφέρει τα απαραίτητα ενός νοικοκυριού.

Σύμφωνα με την Αλεξάνδρα Χατζηαντωνίου, υπεύθυνη επικοινωνίας του ΔΕΣΦΑ, ο συγκεκριμένος οικίσκος είναι ο ένας από τους τέσσερις, δωρεά του ΔΕΣΦΑ προς τον Δήμο Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για την κάλυψη αναγκών πυρόπληκτων οικογενειών.

Ο δήμαρχος  Γιάννης Ζαμπούκης ευχαρίστησε τόσο τον ΔΕΣΦΑ όσο και την εταιρία Vicko, τονίζοντας ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι και συλλογικότητες που νοιάζονται, μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα.




Καταδικάστηκε σε 22 μήνες ο καθηγητής από την Αλεξανδρούπολη

Η δίκη του καθηγητή Βιολογίας Γυμνασίου της Αλεξανδρούπολης, που κατηγορείται για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος της 17χρονης, είχε αποτέλεσμα την καταδίκη του με αναστολή.

Σύμφωνα με τον Alpha το δικαστήριο μετά τις προηγούμενες αναβολές καταδίκασε τον καθηγητή σε 22 μήνες με αναστολή. Πέραν της κατηγορίας για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας τον καθηγητή βάραινε και η κατηγορία διατάραξης της λειτουργίας της υπηρεσίας.

Υπενθυμίζεται ότι ο καθηγητής Βιολογίας, σε παλιότερες δηλώσεις του ανέφερε: «Απαιτώ ένα συγγνώμη για τις ψευδείς κατηγορίες σε βάρος μου. Είναι πολύ γελοίο ότι μπορεί οποιοσδήποτε να κατηγορήσει κάποιον και να πάρει το 100 και τώρα αυτή τη στιγμή μπορούν να με συλλάβουν με οποιαδήποτε κατηγορία».

Από την πρώτη μέρα που άρχισε να ξετυλίγεται η υπόθεση στην Αλεξανδρούπολη, ο καθηγητής τονίζει πως «είναι όλα σκευωρία».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




Επίσημη αναγνώριση της Αιματολογικής κλινικής του Δ.Π.Θ | Κέντρο Αριστείας στα Μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα

Ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας κοινοποιήσει πως η Αιματολογική κλινική της Αλεξανδρούπολης, αναγνωρίστηκε επίσημα ως κέντρο Αριστείας στα Μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα (MDS Center of Excellence), από τον πλέον έγκυρο παγκόσμιο φορέα το MDS Foundation.

Η διάκριση αυτή έρχεται ως επιστέγαση των πολυετών, υψηλού επιπέδου, ερευνητικών δραστηριοτήτων της κλινικής, παράλληλα με το βαρύ κλινικό της έργο και τις καθημερινές υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες όλης της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που πάσχουν από σοβαρά αιματολογικά νοσήματα.

Επιπρόσθετα, η αναγνώριση αυτή αποτελεί και τον εγκυρότερο δείκτη ποιότητας ιατρικών υπηρεσιών στον τομέα των Μυελοδυσπλαστικών συνδρόμων, καθώς για να αναγνωρισθεί μια κλινική ως διεθνές κέντρο αναφοράς ασθενών με ΜΔΣ, απαιτείται η τεκμηριωμένη κλινική εμπειρία και η δυνατότητα συλλογής όλων των πλέον σύγχρονων μοριακών δεδομένων για κάθε ασθενή.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου συγχαίρει την Αιματολογική Κλινική του ΔΠΘ για την μεγάλη αυτή διάκριση, όπως και κάθε άλλο μέλος του, με ανάλογες διεθνείς διακρίσεις.




Διυπουργική σύσκεψη στην Αλεξανδρούπολη ενόψει αντιπυρικής περιόδου

Στην διυπουργική σύσκεψη για την προετοιμασία για την αντιπυρική περίοδο στην ΠΑΜΘ, που έγινε στην Αλεξανδρούπολη με τη συμμετοχή των Υπουργών Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Βασίλη Κικίλια και του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Νίκου Δένδια συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Στόχος της διευρυμένης διυπουργικής σύσκεψης ήταν ο καλύτερος δυνατός συντονισμός όλων των εμπλεκομένων φορέων στην πρόληψη, διαχείριση αλλά και αντιμετώπιση ενδεχόμενων πυρκαγιών κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

Η καινοτομία που εισάγει το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, είναι η ενεργότερη συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων στο έργο της Πολιτικής Προστασίας και για το λόγο αυτό παρέστη στη σύσκεψη ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας. Η επισημοποίηση της συνεργασίας των δύο Υπουργείων στον τομέα της διαχείρισης φυσικών καταστροφών εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και αναμένεται να αποτελέσει παράδειγμα και για τις άλλες Περιφέρειες της χώρας.

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, που φέρει και την ιδιότητα του επικεφαλής του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της ΠΑΜΘ, αφού ευχαρίστησε τους δύο υπουργούς για την πρωτοβουλία, υπογράμμισε ότι η Πολιτική Προστασία αποτελεί έναν τομέα αυξημένης βαρύτητας για την Διοίκηση. Εξήγησε ότι έχει ήδη δεσμευτεί 1 εκ ευρώ στο πρόγραμμα INTERREG για την Πολιτική Προστασία καθώς και ότι θα διατεθούν και επιπλέον πόροι, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. Ο κ. Τοψίδης τόνισε ακόμη ότι σε επίπεδο προετοιμασίας έχει ήδη συνεδριάσει το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για το συντονισμό των δράσεων ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, έχουν καταρτιστεί Μητρώα Εθελοντών όπως και Μητρώα διαθέσιμων Μηχανημάτων Έργου καθώς και οργανωμένοι κατάλογοι Δασεργατών που έχουν καλή γνώση της γεωγραφίας των Δασών.

Καταληκτικά, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ δήλωσε τη διάθεση συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ και των υπηρεσιών της με κάθε εμπλεκόμενο φορέα τόσο στην πρόληψη όσο όμως και στη διαχείριση των φαινομένων, εφόσον τελικά προκύψουν.

19af8670 2a53 420b bb9b 7d2f177d8cc5

 

50c01172 922c 4cea a5e8 ea873e2205f3

 

f2c61b19 fb47 4f9d bfe5 b4ffca9834df




Ελευθέρια 2024 στο Δήμο Αλεξανδρούπολης

Με πληθώρα πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων ο Δήμος Αλεξανδρούπολης εορτάζει τα Ελευθέρια, τιμώντας της 104η επέτειο από την απελευθέρωση της πόλης και της ενσωμάτωσής της στον εθνικό κορμό.




Ελευθέρια 2024 | Η Αλεξανδρούπολη γιορτάζει τα 104 χρόνια από την απελευθέρωσή της

Η Αλεξανδρούπολη γιορτάζει σήμερα Τρίτη 14 Μαΐου 2024 τα 104 χρόνια από την απελευθέρωσή της, με τα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2024», που περιλαμβάνουν πολλές εκδηλώσεις.

Παρουσία του Αρχειπισκόπου Κύπρου κ. Γεωργίου, που θα αναγορευθεί μάλιστα σε Επίτιμο Δημότη του δήμου Αλεξανδρούπολης, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα ως εκπροσώπου της Κυβέρνησης και του βουλευτή Έβρου Χρήστου Δερμεντζόπουλου ως εκπροσώπου της Βουλής, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης θα πραγματοποιήσει εορταστικές εκδηλώσεις για να τιμήσει την Επέτειο της 14ης Μαΐου. Φυσικά δεσπόζει η μεγάλη στρατιωτική, μαθητική αλλά και πολιτιστική παρέλαση, που θα πραγματοποιηθεί στην παραλιακή οδό Βασ. Αλεξάνδρου. Κατά την διάρκεια της, όπως και πέρυσι, αναμένεται να γίνουν πτήσεις ελληνικών μαχητικών αεροπλάνων πάνω από τον χώρο της παρέλασης.




Υψώθηκε η μεγαλύτερη ελληνική σημαία στην Αλεξανδρούπολη

Η γαλανόλευκη σημαία με επιφάνεια 600 τ.μ., κυματίζει στον χώρο δίπλα στο αρχαιολογικό μουσείο Αλεξανδρούπολης, ενώ για την έπαρσή της χρησιμοποιήθηκε ειδικός γερανός.

Η μεγαλύτερη ελληνική σημαία, με επιφάνεια 600 τ.μ., θα υψωθεί το πρωί της 14ης Μαΐου στην Αλεξανδρούπολη. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Λέσχης Αλεξανδρουπολιτών στο πλαίσο του εορτασμού της απελευθέρωσης της πόλης. Η γαλανόλευκη θα κυματίζει στο χώρο δίπλα από το αρχαιολογικό μουσείο Αλεξανδρούπολης (έναντι ΕΟΤ) ενώ για την έπαρση της σημαίας θα χρησιμοποιηθεί ειδικός γερανός Η τεράστια σε μέγεθος γαλανόλευκη, διαστάσεων 21 Χ 28,5 μέτρα ιδιοκτησίας της Λέσχης Αλεξανδρουπολιτών.

Δείτε τα video όπως μεταδόθηκαν live από την έπαρση της σημαίας στην Αλεξανδρούπολη τον Μάϊο του 2018

e-evros.gr




Περιοδεία Κόκκαλη σε Ορεστιάδα, Σουφλί και Αλεξανδρούπολη

Συνεχίστηκε σήμερα η περιοδεία του Πέτρου Κόκκαλη στη Βόρεια Ελλάδα. Ο Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ και ευρωβουλευτής των Πρασίνων, συνοδευόμενος από κλιμάκιο υποψήφιων ευρωβουλευτών/τριών του κόμματος, επισκέφτηκε την Ορεστιάδα, το Σουφλί και την Αλεξανδρούπολη. Πρόκειται για περιοχές στις οποίες από τη μια μεριά συμπυκνώνονται οι τρομακτικές προκλήσεις της κλιματικής κρίσης και από την άλλη αναδεικνύονται οι τεράστιες ευκαιρίες της Πράσινης Μετάβασης.

Μετά την περιήγησή του στο Εθνικό Πάρκο Δαδιάς-Σουφλίου-Λευκίμμης, την προστατευόμενη περιοχή εξαιρετικής σημασίας για όλη την Ευρώπη, η οποία επλήγη από την τρομακτική πυρκαγιά του Αυγούστου του 2023, ο Πέτρος Κόκκαλης επισήμανε: «Η ιστορικών διαστάσεων οικολογική καταστροφή του περασμένου Αυγούστου αποτελεί καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες της οικολογικής κρίσης. Όταν κατακαίγονται 850.000 στρέμματα ενός εκπληκτικού δάσους, μοναδικού για όλη την Ευρώπη, τότε καταλαβαίνουμε ότι η οικολογική κρίση δεν συνιστά κάποιον αόριστο κίνδυνο για το μέλλον αλλά μια καταστροφική δύναμη για το παρόν. Καταλαβαίνουμε επίσης πόσο ανεπαρκές είναι το σχέδιο πυροπροστασίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη».

Ο κ. Κόκκαλης προσέθεσε: «Είναι ώρα να αλλάξει προσανατολισμό η πυροπροστασία. Να δώσουμε επιτέλους έμφαση στην πρόληψη και όχι στην καταστολή, ακολουθώντας την έκθεση που υπέβαλε το 2019 ο διευθυντής του Global Fire Monitoring Center (GFMC) Dr. Johann Georg Goldammer. Πρέπει επίσης να ενισχυθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης των κατεστραμμένων περιοχών με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές του νόμου για την Αποκατάσταση της Φύσης που ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο».

Νωρίτερα, είχαν προηγηθεί συναντήσεις με δημάρχους της Κεντρικής- Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με την αντιδήμαρχο Ορεστιάδας, κ. Χριστίνα Γκιλιλούδη έγινε σαφές ότι οι κάτοικοι του νομού ζητούν διοικητικό διαχωρισμό μεταξύ βόρειου και νότιου Έβρου για να υπάρξει πιο δίκαιη κατανομή σε προγράμματα ενίσχυσης της υγείας, της παιδεία και της γενικότερης στήριξης του τοπικού πληθυσμού, που τον τελευταίο καιρό έχει μειωθεί κατά 30%.

Ο  κ. Κόκκαλης συναντήθηκε επίσης, με το δήμαρχο Σουφλίου, κ. Παναγιώτη Καλακίκο, με τον οποίο συζήτησε για το θέμα της πράσινης ανάπτυξης, η οποία όμως θα πρέπει να είναι δίκαιη, με ίση πρόσβαση και συμμετοχή όλων σε προγράμματα τηλεθέρμανσης και ενεργειακές κοινότητες. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα ενίσχυσης της ύδρευσης και πυροπροστασίας στην περιοχή. Ο δήμαρχος με τον Π. Κόκκαλη και το κλιμάκιο υποψηφίων του ΚΟΣΜΟΥ συζήτησαν για τις προκλήσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και την ανάγκη για πραγματική αποκέντρωση. Όπως τόνισε ο Π. Κόκκαλης, «Είναι αναγκαίο οι πόροι και οι αρμοδιότητες να ανήκουν στις τοπικές κοινωνίες, που γνωρίζουν τις ανάγκες τους αλλά και τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Δεν μπορεί η κεντρική κυβέρνηση από την Αθήνα να αποφασίζει, τί θα συμβεί στο Σουφλί, τη Δαδιά και την Ορεστιάδα. Είναι ένα μοντέλο, ξεπερασμένο και αναποτελεσματικό».

Επίσης, ο Πέτρος Κόκκαλης συναντήθηκε και με τον Δήμαρχο του Εμμανουήλ Παππά Σερρών, κ. Δημήτριο Νότα, με τον οποίο μίλησαν για την κλιματική κρίση και τις γεωπολιτικές της διαστάσεις, ενώ συνάντηση είχε με το νυν κοινοτάρχη Αβάντα Έβρου, κ. Σίμο Χατζηπαύλου και τον πρ. κοινοτάρχη κ. Γιώργο Χατζηγεωργίου.




Αλεξανδρούπολη | Ανήμερα της 14ης Μαΐου συναυλία με τους αδερφούς Τσαχουρίδη στο λιμάνι με ελεύθερη είσοδο

Ανήμερα της 14ης Μαΐου, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης διοργανώνει μεγάλη συναυλία με τους αδερφούς Τσαχουρίδη στο λιμάνι της πόλης!

Αμέσως μετά την καθιερωμένη πλέον αναπαράσταση της έλευσης της εικόνας της Παναγιάς Τριφώτισσας από την Αίνο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης μας καλεί σε μια ξεχωριστή συναυλία από τον Κωνσταντίνο και Ματθαίο Τσαχουρίδη σε ένα μοναδικό μουσικό σχήμα με επίκεντρο την ποντιακή λύρα, την ανθρώπινη φωνή και τις απεριόριστες μουσικές δυνατότητες και των δύο.

Βασισμένη σε ήχους αρχέγονους αλλά και μοντέρνους, αυτό που κάνει τη μουσική των δύο αδελφών να ξεχωρίζει είναι η διαφορετική άποψη για τον ήχο που αποδίδεται, εκφράζεται και ερμηνεύεται με την ποντιακή λύρα και τη φωνή αντίστοιχα καθώς και οι ενδιαφέρουσες ενορχηστρώσεις.

Κάτοικοι και επισκέπτες της Αλεξανδρούπολης θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν ένα μοναδικά επιλεγμένο μουσικό ρεπερτόριο, πλαισιωμένο από μια επίλεκτη ομάδα μουσικών, που μπορεί και αφήνει ανύσταχτο το ενδιαφέρον του κάθε ακροατή.

Ένα τραγούδι για τον καθένα λοιπόν, που αγγίζει την ψυχή και το σώμα καθώς το μουσικό σχήμα «Ψυχή και Σώμα» που δημιούργησαν οι αδερφοί Τσαχουρίδη είναι ένα μουσικό ταξίδι υψηλής αισθητικής και συγκίνησης. Ένα εκρηκτικό μουσικό κράμα με στοιχεία Ελληνικής, κινηματογραφικής, εθνικής και κλασσικής μουσικής, βασισμένη σε ήχους αρχέγονους αλλά και μοντέρνους.

Ακολουθώντας τις πετυχημένες τους εμφανίσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, οι αδελφοί Τσαχουρίδη με τη μουσική παράσταση «Ψυχή και Σώμα» παρουσιάζουν και στην Αλεξανδρούπολη ένα σπάνιο ντουέτο και μία μοναδική ροή προγράμματος και ελεύθερη είσοδο για όλους!!

Συντελεστές Ορχήστρας

ΜΟΥΣΙΚΟΙ

ΤΕΧΝΙΚΟΙ

Ποντιακή λύρα βιολί, φωνή: Ματθαίος Τσαχουρίδης

Φωνή: Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης

Ενορχηστρώσεις – πιάνο: Αντώνιος Σαρακατσιάνος

Καβάλ, κλαρίνο: Γεώργιος Σκηπητάρης

Λαούτο: Γιάννης Πούλιος

Ακορντεόν: Αθανάσιος Σωτηριάδης

Νταούλι, καχόν: Γεώργιος Κορτσινίδης

Νταραμπούκα, ρεκ: Ιμπραήμ Ιπραήμογλου

Ηχολήπτης FOH: Ιωάννης Ιωαννίδης

Ηχολήπτης Stage: Κώστας Πατρίκας

Οργάνωση και εκτέλεση παράγωγης : J2 Art Group




Αλεξανδρούπολη: Κρατούσαν φυλακισμένη αλλοδαπή για να την παντρέψουν – Σώθηκε μέσω του 112

Αλεξανδρούπολη: Η αστυνομία συνέλαβε τρία άτομα που έχουν συγγενική σχέση μεταξύ τους

Τρεις Έλληνες συνελήφθησαν και ένας αλλοδαπός αναζητείται, έπειτα από καταγγελία ότι κρατούν παρά τη θέλησή της μία αλλοδαπή γυναίκα και της αφαίρεσαν την ταυτότητά της για να μην φύγει.

Σύμφωνα με πληροφορίες του e-evros.gr, ο αλλοδαπός έφερε στην Ελλάδα τη γυναίκα στις 27 Μαρτίου. Στη συνέχεια την παρέδωσε με αμοιβή στους δύο Έλληνες για να εργαστεί για λογαριασμό τους και να παντρευτεί έναν τρίτο Έλληνα. Οι ίδιοι κρατούσαν την ταυτότητά της για να μη φύγει.

Έπειτα από καταγγελία που έκανε στον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, ενημερώθηκαν οι αστυνομικές αρχές και οι άνδρες της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αλεξανδρούπολης, την εντόπισαν στην οικία των Ελλήνων, τους οποίους συνέλαβαν για να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.




Αλεξανδρούπολη | Εγκρίθηκε η αγορά του κτιρίου-φιλέτο της Τράπεζας Ελλάδος απ’ τον Δήμο

Εγκρίθηκε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο και μάλιστα με πολύ μεγάλη πλειοψηφία, η αγορά του κτιρίου-φιλέτο του πρώην υποκαταστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος που βρίσκεται στην παραλιακή οδό, από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Με ψήφους 21 ΥΠΕΡ, 5 ΚΑΤΑ και 2 ΛΕΥΚΑ, καλύφθηκε άνετα και το ποσοστό των 2/3 που απαιτείται να συναινεί για μια τέτοια απόφαση και μάλιστα παρ’ ότι απουσίαζαν και δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης αποκτάει έτσι σε εξαιρετικά προνομιακή τιμή και συγκεκριμένα 1.340.000 ευρώ, ένα κτίριο 1.012 τετραγωνικών, με δικαίωμα να κτιστούν άλλα 1.000 τετραγωνικά, στην καλύτερη και πιο ακριβή περιοχή της πόλης. Εκεί όπου με βάση τις εμπορικές αξίες οι οποίες υπάρχουν, αυτό κοστίζει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τρεις φορές περισσότερο. Έτσι, ακόμα και αν και όποτε αποφασίσει κάποια μελλοντική δημοτική αρχή να το πουλήσει, το κέρδος θα είναι πολύ μεγάλο για τα ταμεία του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Είναι άλλωστε γνωστό και έχει γραφτεί παλαιότερα, ότι αλυσίδες κορυφαίων επιχειρήσεων της Αθήνας ενδιαφέρθηκαν για την αγορά του (π.χ. η PUBLIC), προσφέροντας τιμές ακόμα και πέντε φορές μεγαλύτερες από το τίμημα με το οποίο το αποκτάει ο Δήμος.

Ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης που χειρίστηκε εδώ και δυο χρόνια το θέμα, με προσεκτικές και αθόρυβες κινήσεις, κάνοντας συνεχείς συναντήσεις με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γιάννη Στουρνάρα και την διοίκηση και ανταλλάσσοντας 17 επιστολές συνολικά, δεν έκρυψε την ικανοποίηση του κάνοντας την εισήγηση. Όπως ανέφερε, το κτίριο θα αποκτηθεί αντί 1.340.000 ευρώ που θα πληρωθούν σε δυο ισόποσες δόσεις, η πρώτη όταν υπογραφούν τα συμβόλαια και η δεύτερη στο τέλος της χρονιάς. Θα πληρωθεί χωρίς δάνειο από τα ταμεία του Δήμου. Ανέφερε ότι το συγκεκριμένο ακίνητο-φιλέτο που έχει ιδιαίτερη αρχιτεκτονική αξία, ήθελαν να αποκτήσουν πολλοί, επιχειρήσεις και ιδιώτες, αλλά εξαρχής η διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος είχε αποφασίσει να δοθεί προτεραιότητα στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Όπως είπε ο κ.Ζαμπούκης, στόχος είναι το κτίριο αυτό να αποτελέσει:

“Εισηγούμαι την απ’ ευθείας αγορά του ακινήτου για την δημιουργία ενός σύγχρονου χώρου πολιτισμού, τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας. Αν και είναι μόνο 24 χρόνων, είναι ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και αισθητικής αξίας. Είναι κτίριο ορόσημο που συνδέεται άμεσα με την σύγχρονη ιστορία της πόλης. Στόχος να γίνει ανοικτό προς την τοπική κοινωνία και τους χιλιάδες επισκέπτες που μας κατακλύζουν. Η σκοπιμότητα της αγοράς είναι να αποτελέσει ένα ανοικτό δυναμικό κέντρο δράσεων, διαλόγου και ανταλλαγή ιδεών. Να φιλοξενήσουμε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, επιστημονικές συναντήσεις, συνέδρια, διαλέξεις, σεμινάρια, πολύγλωσσες διασκέψεις, παρουσιάσει βιβλίων και ποιητικών συλλογών. Επίσης να φιλοξενήσουμε μόνιμες εκθέσεις διαφόρων ειδών.

Φιλοξενία περιοδικών εκθέσεων και δράσεων ζωγραφικής, γλυπτικής, φωτογραφίας, κειμηλίων. Φιλοξενία πολιτιστικών δραστηριοτήτων μουσικής διαφόρων ειδών. Δημιουργία αίθουσας υποδοχής υψηλών προσκεκλημένων από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης. Επίσης να αποτελέσει έναν χώρο φιλοξενίας δράσεων και σπουδαίων παραρτημάτων και διεθνώς αναγνωρισμένων ερευνητικών κέντρων”.

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης θύμισε ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο τον Ιούλιο του 2022 είχε αποφασιστεί η αγορά ή μίσθωση του ακινήτου, αλλά όπως αποδείχθηκε η ενοικίαση θα κοστίσει βάση των αντικειμενικών κριτηρίων 44.00 ευρώ τον μήνα, άρα πάνω από 500.000 ευρώ τον χρόνο και με δεδομένο ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον 12ετής η μίσθωση, θα στοιχίσει 6 εκατ. ευρώ, δηλαδή πέντε φορές περισσότερα από την τιμή αγοράς. Τόνισε τέλος, ότι συζητήθηκε με την Οικονομική Υπηρεσία και αποφασίστηκε ότι μπορεί να γίνει η αγορά χωρίς να χρειαστεί δανεισμός του Δήμου, όπως έγινε παλαιότερα για το Δημοτικό Σφαγείο ή τον φωτισμό LED”.

Ο κ.Ζαμπούκης επεσήμανε επίσης ότι οι εργασίες ανακατασκευής και διαμόρφωσης που θα χρειαστούν, μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το πρόγραμμα LEADER το οποίο θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο και μπορεί να αποφέρει έως 40.000 ευρώ χρηματοδότησης.

evros-news.gr




Αλεξανδρούπολη | Ολοκληρώνονται οι αποθήκες 1, 2 και 3 στο λιμάνι

Ολοκληρώνονται τα έργα ανακατασκευής, ανακαίνισης και αναπαλαίωσης, στις 3 αποθήκες του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και ήδη ετοιμάζεται η αξιοποίηση τους με έναρξη για διάφορες χρήσεις από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης,

΄Το συγκεκριμένο έργο δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε επί της προηγούμενης δημοτικής αρχής του Βαγγέλη Λαμπάκη, αλλά ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος προχώρησε κα υλοποιήθηκε από την σημερινή δημοτική αρχή του Γιάννη Ζαμπούκη.

Η Αποθήκη 2 είναι ήδη έτοιμη και χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά σε εκδήλωση, κατά την ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου. Σε λίγες ημέρες όμως θα χρησιμοποιηθεί για μια σειρά πολιτιστικών εκδηλώσεων στα Ελευθέρια 2024, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ήδη ανακοινώθηκε.

Στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η Αποθήκη 1, όπως βλέπεται στις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο δήμος Αλεξανδρούπολης και είναι σχεδόν έτοιμη. Μαζί με την Αποθήκη 2 ομορφαίνουν πλέον το λιμάνι της πόλης και μια περιοχή που πριν ξεκινήσει η αξιοποίηση, μόνο ευχάριστη εικόνα δεν δημιουργούσε.

 

Σε πολύ προχωρημένο στάδιο και σχεδόν έτοιμη είναι και η Αποθήκη 3, η οποία δεν είναι δίπλα στις άλλες δύο αλλά μεσολαβούν το Τελωνείο. Όμως και αυτή, που έχει διαφορετικό στυλ από τις άλλες δύο (καμιά δεν μοιάζει με άλλη), δημιουργεί μια όμορφη επίσης εικόνα και σίγουρα η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης περιμένουν με ανυπομονησία όλες να δοθούν προς χρήση.

evros-news.gr




Στο επόμενο στάδιο κατασκευής προχωρά ο σταθμός 840MW της Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης ΑΕ

Δυναμικά προχωρά η κατασκευή του νέου Θερμοηλεκτρικού Σταθμού συνδυασμένου κύκλου (Combined Cycle Gas Turbine-CCGT) ισχύος 840 MW της εταιρείας Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης Α.Ε., μία σύμπραξη των ενεργειακών εταίρων Όμιλος ΔΕΗ (51%)ΔΕΠΑ Εμπορίας (29%) και Damco Energy του Ομίλου Κοπελούζου (20%). Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 400 εκατ. ευρώ στην ΒΙ.ΠΕ. Αλεξανδρούπολης η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 24 μήνες.

Μετά την έκδοση της οικοδομικής άδειας του έργου, ξεκίνησαν άμεσα οι εργασίες Πολιτικού Μηχανικού, ενώ η κατασκευή του κύριου εξοπλισμού του σταθμού (αεριοστρόβιλος, ατμοστρόβιλος, λέβητας και γεννήτρια) γίνεται ήδη στα εργοστάσια του οίκου General Electric (GE). Όσον αφορά στον αεριοστρόβιλο, έχει ολοκληρωθεί η συναρμολόγησή του  και έχει πραγματοποιηθεί με επιτυχία η δοκιμή «Full Speed No Load (FSNL)». Πρόκειται για την πρώτη δοκιμή λειτουργίας του αεριοστροβίλου με καύση φυσικού αερίου, στο εργοστάσιο συναρμολόγησής του.

Σε εξέλιξη βρίσκεται και η διευθέτηση των συνοδών έργων όπως οι γραμμές μεταφοράς της ενέργειας που θα παράγεται στον σταθμό, οι απαραίτητοι υποσταθμοί 400 kV και η σύνδεση για παροχή φυσικού αερίου στον σταθμό.

Ο σταθμός θα τροφοδοτεί με ενέργεια την εγχώρια αγορά αλλά και τις γειτονικές χώρες. Η διασύνδεση της μονάδας με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας θα γίνει με απευθείας γραμμές στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) Νέας Σάντας, σημείο κατάληξης – μεταξύ άλλων – της νέας γραμμής 400 kV προς Βουλγαρία. Έτσι, ο σταθμός θα διαδραματίσει κομβικό ρόλο και στην εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας προς τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και συγκεκριμένα προς Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία και, κατ’ επέκταση, προς Σερβία.

Ο νέος σταθμός – αποδοτική λειτουργία, μικρότερες εκπομπές CO2

Η νέα μονάδα, συνδυασμένου κύκλου με καύσιμο φυσικό αέριο κατασκευάζεται σε ιδιόκτητο οικόπεδο έκτασης 181 στρεμμάτων με εγκατεστημένη ισχύ 840MW και ετήσια παραγωγή 5TWH. Ως καύσιμο θα χρησιμοποιηθεί το φυσικό αέριο, ωστόσο ο νέος σταθμός παραγωγής θα έχει τη δυνατότητα για καύση υδρογόνου αλλά και μεικτή λειτουργία, κάτι που τον καθιστά συμβατό και απολύτως υποστηρικτικό με τον εθνικό και ευρωπαϊκό σχεδιασμό για τη σταδιακή μετάβαση στην πράσινη ενέργεια.

Ο θερμοηλεκτρικός σταθμός είναι διαμόρφωσης «Μονού Άξονα» (Single Shaft) και έχει σχεδιαστεί με τον υψηλότερο βαθμό απόδοσης 63% για μονάδες τέτοιας τεχνολογίας, που συνεπάγεται υψηλό συντελεστή εκμετάλλευσης. Ο υψηλός βαθμός απόδοσης θα δίνει τη δυνατότητα στη νέα Μονάδα – εκτός από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου – να έχει και μικρότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Στην «καρδιά» του νέου σταθμού θα τοποθετηθούν ένας αεριοστρόβιλος General Electric ισχύος 571 MW, με καύσιμο φυσικό αέριο, και ένας ατμοστρόβιλος, ισχύος 269 MW, τριών βαθμίδων πίεσης, με απευθείας σύνδεση με τη γεννήτρια. Η γεννήτρια τύπου W88 της General Electric, ονομαστικής ισχύος 948 MVA, θα είναι σύγχρονη, τριών φάσεων, συνδεδεμένη σε κοινό άξονα

Ο αεριοστρόβιλος

Τα συνοδά έργα – σύνδεση με αγωγούς φυσικού αερίου και γραμμές υψηλής τάσης

Ο σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα συνδέεται μέσω του ΕΣΦΑ (Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου) και με την Πλωτή Μονάδα Αποθήκευσης και Αεριοποίησης Φυσικού Αερίου (FSRU) στην Αλεξανδρούπολη, της εταιρείας GASTRADE, μετατρέποντας έτσι την Αλεξανδρούπολη σε ένα ενεργειακό σταυροδρόμι δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Ο αγωγός παροχής φυσικού αερίου στη νέα μονάδα θα είναι υπόγειος και θα ξεκινά από την περιοχή της Άνθειας Έβρου, όπου θα συνδεθεί με τον αγωγό του ΕΣΦΑ. Ο αγωγός θα καταλήγει στην ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης, πλησίον του νέου Σταθμού, στον Σταθμό Μέτρησης και Ρύθμισης (M/R Station) του ΔΕΣΦΑ. Το έργο έχει προβλεφθεί στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2023-2032 του ΔΕΣΦΑ.

Ο σταθμός CCGT της Ηλεκτροπαραγωγής Αλεξανδρούπολης θα συνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο με γραμμές μεταφοράς υψηλής τάσης 400 kV. Το συνοδό έργο περιλαμβάνει την κατασκευή και λειτουργία δύο Γραμμών Μεταφοράς 400 KV απλού κυκλώματος. Η κάθε μία γραμμή θα έχει μήκος 28 χλμ. περίπου.

Παράλληλα, σχεδιάζεται και θα κατασκευαστεί κοντά στη νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής ένα νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης 400kV κλειστού τύπου (ΚΥΤ ΕΒΡΟΥ Ι) και θα πραγματοποιηθούν έργα επέκτασης στο ΚΥΤ 400kV στην Νέα Σάντα Ροδόπης.

Πηγή: newsbeast.gr




Πιερρακάκης από Αλεξανδρούπολη | Πιστεύουμε στα περιφερειακά πανεπιστήμια

Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι εργασίες της 105ης Συνόδου των Πρυτάνεων, στην οποία παρέστη ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης.

«Η δέσμευση της κυβέρνησης για στήριξη του ΔΠΘ και για λόγους εθνικούς και για λόγους ακαδημαϊκούς μετουσιώθηκε με τον τελευταίο νόμο για την ανώτατη εκπαίδευση, τον οποίο φέραμε στην ελληνική Βουλή. Πιστεύουμε βαθιά στο Δημοκρίτειο, πιστεύουμε βαθιά στα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, στα ελληνικά περιφερειακά πανεπιστήμια», δήλωσε από την Αλεξανδρούπολη ο υπουργός.

Αναφορικά με την ατζέντα της πολύωρης συζήτησης, που είχε με τους πρυτάνεις, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε πως εξετάστηκε μία σειρά από πρόσθετες ρυθμίσεις και ενέργειες για την περαιτέρω μείωση της γραφειοκρατίας, ώστε να δοθεί στα πανεπιστήμια η δυνατότητα να αναπτυχθούν γρηγορότερα και καλύτερα διεθνώς. «Σ’ αυτό το πλαίσιο της διαρκούς συζήτησης και της διαρκούς ώσμωσης με τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια θα περιμένουμε περαιτέρω προτάσεις από τη Σύνοδο των Πρυτάνεων για πρόσθετες ενέργειες, που τα πανεπιστήμιά μας θα κληθούν να κάνουν κι εμείς θα κληθούμε να νομοθετήσουμε στο επόμενο διάστημα», είπε ο κ. Πιερρακάκης.

 




Κινητοποίηση φοιτητών στη Σύνοδο των Πρυτάνεων στην Αλεξανδρούπολη

Κινητοποίηση στην Αλεξανδρούπολη, όπου διεξάγεται η Σύνοδος των Πρυτάνεων, παρουσία του υπουργού Παιδείας Πιερρακάκη, πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι εκλεγμένοι με την «Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας» (ΠΚΣ) στους Φοιτητικούς Συλλόγους των Τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Όπως σημειώνουν «αποτελεί πρόκληση για όλους μας να διαλέγουν για τη Σύνοδο των Πρυτάνεων την Αλεξανδρούπολη για να μας διαφημίσουν την υποτιθέμενη αναβάθμιση του ΔΠΘ».




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά

Τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά υποδέχτηκε στο γραφείο του στο Νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης. Αυτή ήταν η πρώτη συνάντηση του κ. Περιφερειάρχη με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από την στιγμή που ανέλαβε τη Διοίκηση της Περιφέρειας, ωστόσο τόσο ο ίδιος, όσο και ο κος Σχοινάς εξέφρασαν την επιθυμία να επαναληφθεί.

Ο κ. Τοψίδης παρουσίασε ενώπιον του κου Σχοινά το προφίλ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, περιγράφοντας με αδρές γραμμές τον σχεδιασμό της Διοίκησης για την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής, υπογραμμίζοντας την προσπάθεια που γίνεται ώστε η επιδιωκόμενη ανάπτυξη να είναι ισόρροπη μεταξύ των Περιφερειακών Ενοτήτων και ανάλογη με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε μίας.

Παράλληλα ο κ. Περιφερειάρχης σημείωσε την ανάγκη να παραμένει αυξημένο το αίσθημα ασφάλειας στον Έβρο και την ευρύτερη περιοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τη συνεργεία και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΠΑΜΘ αποτελεί το σύνορό της.

Ο κος Σχοινάς από την πλευρά του εξέφρασε την ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφει για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και είπε χαρακτηριστικά ότι «στην Θράκη τέμνονται όλες οι ανθρωποκεντρικές πολιτικές» που ως εκ της θέσης του υπηρετεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή της οποίας είναι Αντιπρόεδρος.

Επεσήμανε για άλλη μία φορά το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ως εκ του ρόλου της ενισχύει την αναπτυξιακή προοπτική των κρατών – μελών και σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσει, ενώ παρατήρησε ότι η αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι πλέον διακριτή.

Για τον κ. Μαργαρίτη Σχοινά, αυτή ήταν η τέταρτη επίσκεψή του στην Θράκη με την ιδιότητα του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.




Αλεξανδρούπολη | Έναρξη συνεδριάσεων της 105ης Συνόδου Πρυτάνεων

Με τη συμμετοχή μελών της διοίκησης των Ελληνικών Πανεπιστημίων ξεκίνησαν οι εργασίας της 105ης Συνόδου Πρυτάνεων, η οποία πραγματοποιείται από την Τρίτη 16 Απριλίου έως την Παρασκευή 19 Απριλίου στο ξενοδοχείο Astir|Egnatia στην Αλεξανδρούπολη.

Κατά την έναρξη των συνεδριάσεων πραγματοποιήθηκαν ταυτόχρονα δύο Συναντήσεις:

  • Στην αίθουσα Άβδηρα έλαβε χώρα η «85η Συνάντηση των Προϊσταμένων Μ.Ο.Δ.Υ. (Μονάδα Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης) των Ε.Λ.Κ.Ε. (Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας) των Α.Ε.Ι.». Στη Συνάντηση προέδρευσε ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Καινοτομίας, Καθηγητής Γεώργιος Μπρούφας. Τα συμπεράσματα της 85ης Συνάντησης των Προϊσταμένων Μ.Ο.Δ.Υ. θα συζητηθούν στη συνεδρίαση των Προέδρων των Ε.Λ.Κ.Ε. την Τετάρτη 17 Απριλίου.

 

  • Στην αίθουσα Σαμοθράκη πραγματοποιήθηκε η «6η Συνάντηση Στελεχών Ε.Α.Δ.Π. (Εταιρειών Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας) των Α.Ε.Ι.». Στη Συνάντηση προέδρευσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Α.Δ.Π. του Δ.Π.Θ., Καθηγητής Παράσχος Μελίδης. Στόχος της συνάντησης Στελεχών Ε.Α.Δ.Π. αποτέλεσε η μεταξύ τους δικτύωση και η ανταλλαγή απόψεων και πρακτικών στη Διαχείριση Περιουσίας των Α.Ε.Ι. Τα πορίσματα της Συνάντησης θα προωθηθούν στη Σύνοδο των Πρυτάνεων προκειμένου, εφόσον υιοθετηθούν, να γίνουν κατάλληλες ενέργειες προς το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Κατά την έναρξη των εργασιών των δύο συναντήσεων έγινε ευχαριστήρια αναφορά στους υποστηρικτές της διοργάνωσης και ιδιαίτερα στον Μεγάλο Χορηγό Alpha Bank και στον Χρυσό Χορηγό O.T.S. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Α.Ε.




«Το Χαμόγελο του Παιδιού» | Δωρεάν Δράσεις Ολιστικής Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Παρέμβασης για τη σχολική κοινότητα της Αλεξανδρούπολης

Δωρεάν Δράσεις Ολιστικής Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Παρέμβασης για τη σχολική κοινότητα της Αλεξανδρούπολης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης

  • Δράσεις Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης
  • Δωρεάν Προληπτικές Ιατρικές και Οδοντιατρικές Εξετάσεις για Παιδιά
  • 15 – 19 Απριλίου 2024, Πάρκο Ανεξαρτησίας Αλεξανδρούπολης

Από τη Δευτέρα 15 έως και την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης θα βρίσκονται στην Αλεξανδρούπολη, για να υλοποιήσουν από κοινού Δωρεάν Ολιστικές Δράσεις, για μικρούς και  μεγάλους.

Οι Ολιστικές Δράσεις περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές και επιμορφωτικές δράσεις σε κρίσιμους τομείς που αφορούν τη ζωή και τα δικαιώματα των παιδιών στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας του Οργανισμού με το Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α αλλά και δράσεις προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Δράσης Προληπτικής Ιατρικής / Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» που υλοποιεί ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το 2002,  με την αρωγή του ΟΠΑΠ.

Οι δράσεις στην Αλεξανδρούπολη υλοποιούνται με τη στήριξη πολλών φορέων που ενώνουν τις δυνάμεις τους και συγκεκριμένα πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την 4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας & Θράκης, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, το Δήμο Αλεξανδρούπολης, τον Ιατρικό Σύλλογο Έβρου, τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Έβρου και το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Αλεξανδρούπολης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε:

  • Δράσεις Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης και συγκεκριμένα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ασφαλής και Δημιουργική Πλοήγηση στο Διαδίκτυο».

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να εξερευνήσουν βιωματικά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στο διαδικτυακό περιβάλλον, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και αναπτύσσοντας αντανακλαστικά ανάληψης πρωτοβουλίας, ευθύνης και δράσης για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων. Ο ψηφιακός και ο πραγματικός κόσμος, έχουν ισοδύναμη θέση στο πλαίσιο του προγράμματος. Από δραστηριότητες που προσκαλούν τα παιδιά να συνεργαστούν, να ανακαλύψουν και να σκεφτούν κριτικά γύρω από θέματα του ψηφιακού κόσμου, όπως είναι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και η προστασία τους, σε δραστηριότητες δημιουργίας με χειροπιαστά υλικά και δράσης στον πραγματικό κόσμο, τα παιδιά ενθαρρύνονται να διατηρούν μια ισορροπημένη και δημιουργική σχέση ανάμεσα στην ψηφιακή και πραγματική ζωή, αξιοποιώντας στοιχεία του πραγματικού κόσμου στον ψηφιακό και αντίστροφα. Μεθοδολογικά, το πρόγραμμα βασίζεται στη διερευνητική μάθηση, τη συνεργασία σε ομάδες, το παιχνίδι, καθώς επίσης τη δημιουργία με χρήση εργαλείων από τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από την επιστημονική ομάδα του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με την καθοδήγηση και με την παιδαγωγική επιμέλεια του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης και υλοποιείται στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας που έχουν υπογράψει οι δύο φορείς, δεσμευόμενοι για από κοινού ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων και παιδαγωγικών προσεγγίσεων που θα επιφέρουν λύσεις σε ζητήματα που απασχολούν τα παιδιά και τους νέους σήμερα και θα μιλούν στη γλώσσα των παιδιών, ώστε να προλάβουν σοβαρές καταστάσεις, όπως είναι η κακοποίηση, ο εκφοβισμός, η ασφάλεια στο διαδίκτυο κ.λπ.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο 1ο Κινητό Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ο οποίος θα βρίσκεται σταθμευμένος στο: Πάρκο Ανεξαρτησίας Αλεξανδρούπολης.

Ημερομηνίες & Ώρες: Δευτέρα 15 έως Παρασκευή 19 Απριλίου, 09:00π.μ.–17:00μ.μ. για τη συμμετοχή σχολικών ομάδων μαθητών/τριών και 17:30 – 19:30 μ.μ. για τη συμμετοχή ομάδων ενηλίκων (γονέων/κηδεμόνων ή/και εκπαιδευτικών)

Πληροφορίες και ραντεβού:

Για τις επισκέψεις των σχολικών ομάδων, καθώς επίσης των ενηλίκων (ατομικά ή ομαδικά), ο συντονισμός γίνεται σε απευθείας επικοινωνία με τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης Δήμου Αλεξανδρούπολης τηλ. 6933093794, 2551053043 και 2551022111.

  • Δωρεάν Προληπτικές Ιατρικές και Οδοντιατρικές Εξετάσεις για Παιδιά, στο πλαίσιο της Δράσης Προληπτικής Ιατρικής / Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» που υλοποιεί ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το 2002.

Η Δράση διοργανώνεται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με την 4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας & Θράκης, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, το Δήμο Αλεξανδρούπολης, τον Ιατρικό Σύλλογο Έβρου, τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Έβρου, το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, και υλοποιείται με την αρωγή του ΟΠΑΠ.

Για την υλοποίηση της Δράσης «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα διαθέσει το Κινητό Πολυϊατρείο «Ιπποκράτης» του Οργανισμού, στον οποίο καθημερινά θα βρίσκονται εθελοντικά Οδοντίατροι, Παιδίατροι, Οφθαλμίατροι, ΩΡΛ καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό του Οργανισμού.

Οι Ιατροί και οι Οδοντίατροι που εθελοντικά συμμετέχουν στο προληπτικό πρόγραμμα θα εξετάσουν δωρεάν όλα τα παιδιά που θα επισκεφτούν το Κινητό Πολυϊατρείο «Ιπποκράτης».

Παράλληλα, θα γίνεται ενημέρωση σε κάθε παιδί και στον συνοδό του για την κατάσταση της υγείας του εξεταζόμενου και για τη σημασία της πρόληψης, παραδίδοντάς του και Ατομικό Δελτίο Εξέτασης.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» πραγματοποιεί προληπτικές ιατρικές και οδοντιατρικές εξετάσεις σε όλα τα παιδιά, με έμφαση σε όσα ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, δεν έχουν πρόσβαση σε ιατρικά κέντρα, βιώνουν τον κοινωνικό αποκλεισμό ή λόγω οικονομικών/άλλων δυσκολιών και δεν έχουν κατάλληλη ιατρική παρακολούθηση και φροντίδα. Από την έναρξη της δράσης (2002) μέχρι σήμερα έχουν υποστηριχθεί 163.116 παιδιά. Το Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής και Οδοντιατρικής λειτουργεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Υγείας, βάσει μνημονίων συνεργασίας που έχει υπογράψει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τα ως άνω Υπουργεία, και σε συνεργασία πάντα με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς και συλλόγους, με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πρόληψης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά.

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΟΠΑΠ Στη Γειτονιά», ο ΟΠΑΠ σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» υλοποιούν Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ», προσφέροντας δωρεάν εξετάσεις σε παιδιά με τη συνεργασία των κατά τόπους Ιατρικών και Οδοντιατρικών Συλλόγων και των τοπικών φορέων.

Το Πρόγραμμα υλοποιείται με τα σύγχρονα Κινητά Πολυϊατρεία Προληπτικής Ιατρικής του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», τα οποία επισκέπτονται Περιφέρειες σε ολόκληρη τη χώρα.

Ημερομηνίες & Ώρες: Δευτέρα 15 έως Παρασκευή 19 Απριλίου, 09:00π.μ.–17:00μ.μ.

Πληροφορίες και ραντεβού: Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης  Δήμου Αλεξανδρούπολης, τηλ. 6933093794, 2551053043 και 2551022111




Aλεξανδρούπολη | Σύλληψη 3 ατόμων για επικίνδυνη οδήγηση

Συνελήφθησαν την 13-4-2024 το απόγευμα στην Εγνατία οδό Αλεξανδρούπολης – Κήπων, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φερών δύο αλλοδαποί και ένας ημεδαπός, διότι εντοπίστηκαν να οδηγούν επικίνδυνα τα οχήματα στα οποία επέβαιναν. Ενεργείται προανάκριση από  το Τμήμα Τροχαίας Αλεξανδρούπολης.




Αλεξανδρούπολη: Αναβλήθηκε η δίκη του καθηγητή που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση μαθήτριας

Αναβλήθηκε από το Τριμελές Πλημελειοδικείο Αλεξανδρούπολης για τις 19 Απριλίου η δίκη του καθηγητή που κατηγορείται για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και απειλή μαθήτριας, καθώς και διατάραξη λειτουργίας του σχολείου.

Το δικαστήριο έκανε αποδεκτό το αίτημα της υπεράσπισης του 46χρονου καθηγητή λόγω απουσίας της 17χρονης μαθήτριας,

 




Αλεξανδρούπολη | Σήμερα το δικαστήριο για τον καθηγητή που κατηγορείται για ασέλγεια σε μαθήτρια

Σήμερα η δίκη για τον καθηγητή Λυκείου της Αλεξανδρούπολης που έχει κατηγορηθεί για ασέλγεια.

Σήμερα, Πέμπτη (11/3), θα πραγματοποιηθεί η δίκη για τον καθηγητή που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση μαθήτριας του 3ου Λυκείου Αλεξανδρούπολης. Ο άνδρας αρνείται κάθε κατηγορία της μαθήτριας, λέγοντας πως είχε πάει στο τμήμα για καταγγελία και βρέθηκε να έχει συλληφθεί.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, όλα ξεκίνησαν όταν ο εκπαιδευτικός βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας 8 Απριλίου στο προαύλιο του Γυμνασίου στην Αλεξανδρούπολη. Φέρεται να προσπάθησε επανειλημμένα να πλησιάσει την 16χρονη μαθήτρια, η οποία εμφανώς τρομαγμένη ενημέρωσε τη διευθύντριά της για το συμβάν.

Να σημειωθεί ο ο άνδρας είχε αφεθεί προσωρινά ελεύθερος μέχρι να γίνει εκδικαστεί η υπόθεσή του με τον όρο να μην πλησιάζει το Λύκειο.

ΕΔΕ για τον καθηγητή

Ενοχλημένη με την συμπεριφορά του καθηγητή βιολογίας από την Αλεξανδρούπολη και τις αντιδράσεις του στις κάμερες και τους δημοσιογράφους δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, η οποία μίλησε για την υπόθεση που έχει προκαλέσει σάλο.

Όπως είπε η υφυπουργός στο MEGA, δεν προκύπτει πως ο καθηγητής έχει περάσει αξιολόγηση, ενώ επικαλέστηκε την επίσημη ενημέρωση του υπουργείου εξηγώντας ότι η διευθύντρια του σχολείου, στις 27 Μαρτίου απευθύνθηκε με έγγραφο στη διεύθυνση εκπαίδευσης, όπου ανέφερε αποκλίνουσα συμπεριφορά του καθηγητή και μάλιστα την ίδια ημέρα του απαγόρευσε και την είσοδο στην τάξη.

newsbomb.gr




Αλεξανδρούπολη: Εισαγγελική έρευνα για τις δυο βρεφονηπιοκόμους που έκλειναν τα παιδιά σε αποθήκη

Εισαγγελική έρευνα προκάλεσαν οι καταγγελίες γονιών ότι δύο βρεφονηπιοκόμοι σε δημοτικό βρεφονηπιακό σταθμό στην Αλεξανδρούπολη έκλειναν τα παιδιά σε μια μικρή αποθήκη, ως διδακτικό μέτρο.

Ο εισαγγελέας παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για να διαπιστωθεί εάν στοιχειοθετούνται πράξεις που διώκονται ποινικά, όπως έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνου καθώς σύμφωνα με τις καταγγελίες οι δυο βρεφονηπιοκόμοι έκλειναν τα παιδιά σε μια αποθήκη στον βρεφονηπιακό σταθμό, την οποία ονόμαζαν «δωμάτιο αποσυμπίεσης».




Αλεξανδρούπολη | «Απαράδεκτη η αστυνομία» λέει ο καθηγητής που συνελήφθη για ασέλγεια σε μαθήτρια

Στο Δικαστικό Μέγαρο Αλεξανδρούπολης οδηγήθηκε το πρωί, ο καθηγητής Γυμνασίου που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση και ασέλγεια σε βάρος μαθήτριας, με τον ίδιο ωστόσο να καταγγέλλει συκοφαντική δυσφήμιση, εξαπολύοντας αιχμές κατά της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ φορούσε χειροπέδες. «Ήρθα εδώ να κάνω καταγγελία και με συνέλαβαν. Θέλω συνέντευξη από δημοσιογράφο. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της αστυνομίας», είπε μεταξύ άλλων απευθυνόμενος προς τους δημοσιογράφους.

«Βία και συκοφαντία, ντροπή για το ελληνικό κράτος, ντροπή. Τα θάβουν όλα στα Τέμπη και χειρότερα», προσέθεσε, προσερχόμενος στο κτήριο του Δικαστικού Μεγάρου και μάλιστα, δια του συνηγόρου του.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο εκπαιδευτικός –ενώ είχε άδεια– βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας 8 Απριλίου στο προαύλιο του Γυμνασίου στην Αλεξανδρούπολη. Σύμφωνα με πληροφορίες του thesstoday.gr, φέρεται να προσπάθησε επανειλημμένα να πλησιάσει την 16χρονη μαθήτρια, η οποία εμφανώς τρομαγμένη ενημέρωσε τη διευθύντριά της για το συμβάν.

Ακολούθως ενημερώθηκε η Ελληνική Αστυνομία και μέσα σε λίγα λεπτά ένα περιπολικό έσπευσε στο Γυμνάσιο, με τους αστυνομικούς να διαπιστώνουν πως ο εν λόγω καθηγητής περιφέρεται στο προαύλιο.

Συνελήφθη με την κατηγορία της διατάραξης λειτουργίας της υπηρεσίας (σ.σ. του Γυμνασίου), για απειλή και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, καθώς η μαθήτρια υποστήριξε ότι σε συστηματική βάση παρενοχλούνταν σεξουαλικά από τον συγκεκριμένο καθηγητή, ενώ επιχειρούσε να τη θωπεύσει σε ευαίσθητα σημεία.

Κατέθεσε ότι ο καθηγητής από τον Δεκέμβριο του 2023 ως και τον Μάρτιο του 2024 την θώπευσε δύο φορές στα γεννητικά της όργανα.

Στο Δικαστικό Μέγαρο βρίσκεται και ο πατέρας της ανήλικης.

Πηγή: newsit.gr




Αλεξανδρούπολη | Μαθήτρια κατήγγειλε τον καθηγητή της για σεξουαλική παρενόχληση

Καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση υπέβαλε μαθήτρια σε βάρος καθηγητή στην Αλεξανδρούπολη, με τον εκπαιδευτικό να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Αστυνομικό Τμήμα με τη διαδικασία της προσαγωγής.

Σύμφωνα με πληροφορίες η μαθήτρια Γυμνασίου συστηματικά -όπως κατήγγειλε- παρενοχλούνταν σεξουαλικά από τον συγκεκριμένο καθηγητή, ο οποίος είναι περίπου 55 ετών, και επιχειρούσε να τη θωπεύσει σε ευαίσθητα σημεία, ενώ της μιλούσε με απρέπεια προσβάλλοντας τη γεννετήσια αξιοπρέπειά της.

Η ίδια βρήκε το θάρρος και εκμυστηρεύτηκε σε συγγενικό της πρόσωπο τον εφιάλτη που ζούσε, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί άμεσα στο Τμήμα Ασφαλείας της Αλεξανδρούπολης όπου και υπέβαλε τη σχετική μηνυτήρια αναφορά.

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές είναι πολύ πιθανό ακόμη και εντός ωρών η προσαγωγή να μετατραπεί σε σύλληψη, καθώς δεν αποκλείεται στα αυτιά των αστυνομικών να φτάσουν πληροφορίες και για άλλα περιστατικά με πρωταγωνιστή τον ίδιο καθηγητή. Και επειδή η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης, ο ίδιος έχει προσλάβει ήδη δικηγόρο ώστε να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Πηγή: thesstoday.g




Αλεξανδρούπολη: Σε απολογία δύο παιδαγωγοί – Καταγγελίες ότι έκλειναν νήπια σε αποθήκη

Κλήση σε απολογία θα λάβουν τη Δευτέρα οι δυο γυναίκες παιδαγωγοί του 2ου δημοτικού παιδικού σταθμού Αλεξανδρούπολης που σύμφωνα με την καταγγελία των γονέων της τρίχρονης κόρης τους που φοιτούσε σε αυτό, έκλειναν τους μικρούς μαθητές για συνετισμό στην αποθήκη του σχολείου.

Η υπόθεση ήρθε στο φως όταν ένας πατέρας έπαιζε με την κόρη του και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού το κοριτσάκι πήρε την κούκλα της, τη μάλωνε και ήθελε να τη βάλει τιμωρία στο αποθηκάκι και να κλείσει το φως. Ξαφνιασμένος ο πατέρας ρώτησε πού τα έχει ακούσει αυτά με το παιδί να απαντά: «Έτσι μας κάνει η κυρία στον παιδικό».

Σε πρόχειρη έγγραφη απολογία της, η μια εκ των δυο μονίμων δημοτικών υπαλλήλων η οποία φαίνεται να προέβη στην εν λόγω πράξη, αναφέρει ότι χρησιμοποιούσε την αποθήκη του παιδικού σταθμού που βρίσκεται μέσα στην τάξη, ως χώρο αποσυμπίεσης των μικρών μαθητών, για να ηρεμούν. Πολλά από αυτά, όπως αναφέρει στην πρόχειρη απολογία της, συνετίστηκαν.

Σύμφωνα με μητέρα παιδιού, η οποία μίλησε στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα», η δασκάλα όταν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις δεν το αρνήθηκε και είπε ότι γίνεται αυτό, για δύο – τρία λεπτά μπαίνουνε στο αποθηκάκι για να ημεμήσουν. «Εκεί αρχίσαμε να αντιλαμβανόμαστε τι γίνεται και να δικαιολογούμε κάποιες συμπεριφορές. Εμένα, το δικό μου το παιδί ενώ δεν φοβάται, το τελευταίο δίμηνο με τρίμηνο όταν σκοτείνιαζε άρχιζε να φοβάται, να θέλει να ανοίξουμε το φως. Κατά τη διάρκεια του ύπνου του ξυπνούσε κι έλεγε δεν θέλω να πάω σχολείο» ανέφερε η μητέρα του παιδιού.

Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ηλίας Δαστερίδης, δήλωσε: «Είμαστε κάθετα αντίθετοι σε τέτοιες πρακτικές. Δεν συνάδουν με τον ρόλο της εκπαίδευσης και της διαπαιδαγώγησης, πόσω μάλλον της φροντίδας μικρών παιδιών 2,5 ετών. Έχουν δρομολογηθεί όλα όσα ορίζει η κείμενη νομοθεσία. Η παιδαγωγός παραδέχθηκε την πράξη της. Σε μία έγγραφη απολογία την οποία κατέθεσε στην προϊσταμένη, σε εμένα, στη διευθύντρια και τον δήμαρχο χαρακτήρισε τον συγκριμένο χώρο ως χώρο αποσυμπίεσης της έντασης. Έγραψε επίσης ότι κάποια παιδάκια ανταποκρίθηκαν σε αυτή την τακτική. Είχαν θετικά γνωρίσματα και κάποια έδειξαν αδυναμία χαρακτήρα. Έχουμε κινήσει διαδικασίες ούτως ώστε να προσλάβουμε άμεσα προσωπικό για να λειτουργήσει ξανά το τμήμα εύρυθμα».

ΕΔΕ διέταξε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης

Ήδη ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης διέταξε Ένορκη Διοικητική Εξέταση, ενώ και οι δυο υπάλληλοι απομακρύνθηκαν από το σχολείο, το συγκεκριμένο τμήμα του οποίου έχει κλείσει, με τα παιδιά να έχουν μοιραστεί σε άλλες τάξεις . Ήδη 5-6 οικογένειες παιδιών από το συγκεκριμένο τμήμα του δημοτικού παιδικού σταθμού έχουν καταθέσει μήνυση για ανάλογες μεταχειρίσεις στα παιδιά τους.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης σε ανακοίνωση του αναφέρει τα εξής: «Τα όσα αναφέρονται σε ρεπορτάζ ηλεκτρονικής ιστοσελίδας για περιστατικά που συνέβησαν σε παιδικό σταθμό της πόλης μας, αποτελούν αντικείμενο ένορκης διοικητικής εξέτασης. Η Διεύθυνση Παιδικής Φροντίδας και Παιδείας του Δήμου Αλεξανδρούπολης ερευνά ήδη τις καταγγελίες για τις απαράδεκτες αντιπαιδαγωγικές μεθόδους και συμπεριφορές συγκεκριμένων εργαζομένων. Η διαδικασία απορρήτου χαρακτήρα βρίσκεται σε εξέλιξη. Όλα τα δεδομένα ερευνώνται από τους αρμόδιους λειτουργούς, ενώ οι εργαζόμενοι που εμπλέκονται στην υπόθεση έχουν απομακρυνθεί από τις θέσεις τους. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης πράττει ήδη όλα όσα απαιτούνται προκειμένου να διερευνηθούν οι καταγγελίες και να αποδοθούν οι προβλεπόμενες ποινές σε όσους αποδειχθεί ότι ευθύνονται για αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές. Σε σχέση με τα παιδιά της πόλης μας και την αγωνία των οικογενειών τους δεν θα γίνει ανεκτή καμία ανεύθυνη και επικίνδυνη συμπεριφορά».




Αλεξανδρούπολη | 64χρονος κατηγορείται ότι κακοποιούσε σεξουαλικά 8χρονη και της έδειχνε τα γεννητικά του όργανα

Φρίκη προκαλεί μία νέα υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης παιδιού στην περιοχής Άβαντος της Αλεξανδρούπολης, με δράστη έναν 64χρονο και θύμα μια 8χρονη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του e-evros.gr μια νεαρή μητέρα μετέβη εχθές στο Αστυνομικό τμήμα της Αλεξανδρούπολης και κατήγγειλε όλα όσα της αποκάλυψε η ανήλικη κόρη της.

Η 8χρονη ανέφερε στην μητέρα της ότι όσο διάστημα απουσίαζε από το σπίτι τους ο 64χρονος γείτονας πλησίαζε την ανήλικη και την θώπευε στα γεννητικά της όργανα, ενώ στο παρελθόν επιχείρησε να την φιλήσει στο στόμα και στο στήθος.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η 8χρονη, ο δράστης έβρισκε ευκαιρία όποτε απουσίαζε η μητέρα από το σπίτι την πλησίαζε δείχνοντας της τα γεννητικά του όργανα.

Η ανήλικη εξετάστηκε από παιδοψυχίατρο η οποία επιβεβαίωσε όλα όσα κατήγγειλε η μητέρα. Ο δράστης συνελήφθη ενώ η 8χρονη αναμένεται να εξεταστεί από τον ιατροδικαστή του ΠΓΝΑ.

Πηγή: e-evros.gr




Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2024 στην Αλεξανδρούπολη

Με λαμπρότητα εορτάστηκε και φέτος η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου στην Αλεξανδρούπολη με την μαθητική και στρατιωτική παρέλαση.

Η παρέλαση έλαβε χώρα στη Λεωφόρο Δημοκρατίας παρουσία των Αρχών και παρευρέθη πλήθος κόσμου που τίμησε για άλλη μια χρονιά όσους έδωσαν την ψυχή τους για την πατρίδα.




Αλεξανδρούπολη | Επτά μαθητές συνελήφθησαν με ναρκωτικά σε αυλή σχολείου

Επτά μαθητές συνελήφθησαν για ναρκωτικά το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (16/3) σε αυλή σχολικού συγκροτήματος της Αλεξανδρούπολης, σε επιχείρηση του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης.

Όπως αναφέρει το evros-news.gr, οι συλληφθέντες μαθητές είχαν μικροποσότητες κάνναβης, τις οποίες όταν αντιλήφθηκαν τους αστυνομικούς τις πέταξαν στο χώρο, αφού σύμφωνα με πληροφορίες από γείτονες της περιοχής όπου έγινε αντιληπτό το περιστατικό στην αυλή του συγκεκριμένου σχολικού συγκροτήματος, οι αστυνομικοί μάζεψαν περίπου 10 συσκευασίες με κάνναβη.

Εναντίον των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία και η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, ενώ σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συλλαμβάνονται ανήλικοι μαθητές στην Αλεξανδρούπολη για ναρκωτικά.

Πηγή: newsbomb.gr, evros-news.gr