Ινδικά σχέδια για τα Λιμάνια Καβάλας & Αλεξ/πολης – Παρασκηνιακές συζητήσεις Αθήνας με Νέο Δελχί

Δύο ελληνικά λιμάνια στην περιφερειακή ενότητα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το λιμάνι της Καβάλας και το γεωστρατηγικής σημασίας λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, σχεδιάζεται από την Αθήνα να γίνουν κόμβοι για τον Οικονομικό Διάδρομο IMEC (Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης), καθιστώντας την Ελλάδα πύλη της Ινδίας προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, σύμφωνα με την εφημερίδα “Τα Νέα”.

Επισημαίνεται ότι ο IMEC συμφωνήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 στη Σύνοδο Κορυφής G20 στο Νέο Δελχί (με συμβαλλόμενα μέρη τις Ινδία, ΗΠΑ, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και ΕΕ) ως ένα φιλόδοξο εγχείρημα μιας εναλλακτικής διαδρομής στον κινεζικό οικονομικό δρόμο «Belt and Road Initiative» (BRI). Εκτοτε, λαμβάνουν χώρα πρωτοβουλίες από ελληνικής πλευράς που κινούνται στη σφαίρα της οικονομικής διπλωματίας για την περαιτέρω ενίσχυση των διμερών σχέσεων Ελλάδας – Ινδίας, με κορυφαία εξ αυτών την επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στο Νέο Δελχί τον περασμένο Φεβρουάριο, τον οποίο συνόδευαν ομάδα υπουργών και πολυπληθής επιχειρηματική αποστολή.




Τελετή βράβευσης για την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξ/πολης το καλοκαίρι

Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης η τελετή βράβευσης των φορέων και των προσώπων που συνέβαλλαν, στην πρωτοφανή για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα, εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης το βράδυ της 21ης Αυγούστου 2023 κατά τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο.

Δείτε φωτογραφίες και video :




Σύσκεψη στο Νοσοκομείο Καβάλας για τους ασθενείς της Αλεξ/πολης παρουσία Μακάριου Λαζαρίδη

Την Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023 πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του ΓενικούΝοσοκομείου Καβάλας μια κομβική σύσκεψη για τον τομέα της Υγείας.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Βουλευτής της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας με τη Νέα Δημοκρατία, Μακάριος Λαζαρίδης, ο πρόεδρος της Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν., Μιχάλης Γιαννάκος, ο Διοικητής του Νοσοκομείου Καβάλας, Αχιλλέας Γερόπουλος, καθώς και όλα τα στελέχη της Ιατρικής, Νοσηλευτικής, Διοικητικής και Τεχνικής Υπηρεσίας. Άπαντες κατέθεσαν τις προτάσεις και τους προβληματισμούς τους σε έναν εκτενή διάλογο όσον αφορά στα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την υπηρεσία.

Στην εναρκτήρια ομιλία του ο κ. Λαζαρίδης εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς όλο το προσωπικό του νοσοκομείου, εξαίροντας την αταλάντευτη δέσμευση, τον εξαιρετικό επαγγελματισμό και την ανιδιοτέλεια που επέδειξαν καθ' όλη τη διάρκεια του πρόσφατου έκτακτου περιστατικού που προέκυψε από την πυρκαγιά η οποία έφτασε κοντά στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, κάτι που είχε ως συνέπεια τη μεταφορά των ασθενών στο Νοσοκομείο της Καβάλας, μια δύσκολη επιχείρηση η οποία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Επιπλέον, ο κ. Λαζαρίδης δεσμεύτηκε για τη σταθερή υποστήριξή του για τη βελτίωση των προκλήσεων που ταλανίζουν χρόνια το Νοσοκομείο.

Το Νοσοκομείο Καβάλας, με την υποστήριξη και τον συντονισμό τόσο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας με επικεφαλής τους υφυπουργούς, Δημήτρη Βαρτζόπουλου και Μάριο Θεμιστοκλέους όσο και του διοικητή της 4ΥΠΕ, Δημήτρη Τσαλικάκη, καθώς και της αντιπροσωπίας από το Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ και από άλλα νοσηλευτικά κέντρα της Περιφέρειας, υποδέχθηκε με αξιοθαύμαστο τρόπο 72 περιστατικά, γεγονός που αποτελεί απόδειξη της αποφασιστικής αφοσίωσής τους στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς στους πολίτες.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η κοινή αποφασιστικότητα να οχυρωθούν οι θεμελιώδεις πυλώνες του Νοσοκομείου και να αναβαθμιστεί ο ρόλος του σε κάθε επίπεδο,
προς όφελος των πολιτών. Περιληπτικά οι συμμετέχοντες έθεσαν μια σειρά σημαντικών θεμάτων, μεταξύ των οποίων ήταν:

 η πιεστική ανάγκη για επαρκή στελέχωση σε ζωτικούς τομείς, όπως είναι η νοσηλευτική, το παραϊατρικό, το ιατρικό, το διοικητικό και το τεχνικό προσωπικό

 το κραυγαλέο έλλειμμα σε ανθρώπινους πόρους θέτει έναν απτό κίνδυνο για την ικανότητα του Νοσοκομείου να παρέχει σταθερή υπηρεσία εφημερίας

 η λήψη μέτρων πυροπροστασίας και η εξασφάλιση ασφαλών διαδικασιών εκκένωσης σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη, γεγονός το οποίο θα εξασφαλίσει την ασφάλεια τόσο των ασθενών όσο και του προσωπικού

 η αναγνώριση του κύρους του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας ως πεμπτουσία της επιστημονικής κατάρτισης, της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης του και του ζωτικού ρόλου που διαδραματίζει εδώ και πολλά χρόνια στην εξυπηρέτηση όχι μόνον των κατοίκων της Καβάλας, αλλά και των γειτονικών Νομών και πέρα από αυτούς.