Έντονος προβληματισμός από τους κατοίκους του Περιγιαλιού για το θέμα των μπαζών και ακαθάριστων οικοπέδων





Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας της Καβάλας εξέφρασε δημόσια ότι ο δήμος συνεχίζει τις προσπάθειές του για καθαρισμό των οικοπέδων και συλλογή των μπαζών. Τόνισε ότι η διατήρηση της καθαριότητας είναι πρωταρχικός στόχος και ότι οι εργασίες συνεχίζονται εντατικά για την εξασφάλιση μιας καθαρής και υγιεινής πόλης.
Η δημοτική αρχή θα εντείνει τους καθαρισμούς και τη συλλογή μπάζων για τη βελτίωση της καθαριότητας και της ασφάλειας στις γειτονιές. Οι εργασίες θα περιλαμβάνουν συχνότερο καθαρισμό των δημόσιων χώρων και απομάκρυνση των κλαδιών Η συνεργασία και η υπευθυνότητα όλων των πολιτών είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος και τη διασφάλιση της καθαριότητας και της υγείας στην περιοχή.