Κρίσιμη Συνεδρίαση της Κ.Ε. με αιχμηρές δηλώσεις από τον Στέφανο Κασσελάκη

Η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος χαρακτηρίστηκε από έντονη αντιπαράθεση, με τον Στέφανο Κασσελάκη να κάνει αιχμηρές δηλώσεις. Οι αναφορές του εστίασαν σε εσωτερικά ζητήματα και τη στρατηγική του κόμματος, αφήνοντας αιχμές για αντιδράσεις και θέσεις κάποιων στελεχών.

Οι τοποθετήσεις του Κασσελάκη προκάλεσαν έντονο ενδιαφέρον και αντιδράσεις, εν όψει των επερχόμενων πολιτικών εξελίξεων. Η συνεδρίαση θεωρείται κρίσιμη για το μέλλον της παράταξης και τις εσωκομματικές ισορροπίες

Στο κείμενο που έδωσαν νωρίτερα στην δημοσιότητα 99 μέλη, ασκούν σκληρή κριτική στον Στέφανο Κασσελάκη για τις ενέργειές του τους τελευταίους μήνες, καταλογίζοντας του την ευθύνη για την εσωστρέφεια που επικρατεί στο κόμμα, ενώ ζητούν προσφυγή στη βάση και εσωκομματικές εκλογές.

«Εύχομαι ο τρόπος που θα μιλήσει ο καθένας να είναι αντάξιος της ιστορίας του κόμματος» δήλωσε ο Στέφανος Κασσελάκης ξεκινώντας την τοποθέτησή του στην Κεντρική Επιτροπή. Εγώ θα το κάνω πράξη.

«Θα ήθελα να έχουμε κάτι στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Πόσα περάσαμε τον τελευταίο χρόνο. Κι’ όμως είμαστε όλοι σε αυτή την αίθουσα.

Η ΚΕ έχει δυο επιλογές: να χαράξουμε οδικό χάρτη για το μέλλον για την όσο το δυνατόν γρήγορη λύτρωση της χώρας από την κυβέρνηση. Η δεύτερη να συνεχίσουμε μια στείρα αντιπαράθεση που απωθεί τον ελληνικό λαό και πληγώνει τη βάση μας.

Θέλω να πιστεύω ότι επιδιώκουμε το πρώτο και όχι να γίνουμε ο «χρήσιμος ηλίθιος» της κυβέρνησης Μητσοτάκη που καταστρέφει τη χώρα. Επ’ αυτών θα μιλήσω αναλυτικά στη ΔΕΘ την επόμενη εβδομάδα, όπως είπε.

Ακολούθως άσκησε κριτική στην κυβέρνηση μιλώντας χαρακτηριστικά για “Δυστοπία Μητσοτάκη“. Είπε ο Στέφανος Κασσελάκης: «Στις πυρκαγιές της Αττικής είδαμε ένα κράτος σε διάλυση και μία αυτοχειροκτοτούμενη κυβέρνηση να τα ρίχνει τη ατομική ευθύνη. Μέσα στο καλοκαίρι η Τουρκία προχώρησε σε έμπρακτη αμφισβήτηση των νομίμων κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας στην Κάσο. Ο πρωθυπουργός κυκλοφορεί πια μόνο με συνοδεία ΜΑΤ. Η Ελλάδα μαστίζεται από πολλαπλή κρίση, οικονομική, θεσμική, κοινωνική».

 




Αιχμηρές δηλώσεις Γερόπουλου | “Εάν δεν γίνουν αυτά που πρέπει εγώ το καλοκαίρι του 2024 δεν θα είμαι Διοικητής!”

Σε αιχμηρές δηλώσεις προς πάσα κατεύθυνση έτσι ώστε να υπάρξουν άμεσα παρεμβάσεις στο Νοσοκομείο Καβάλας έκανε στο enanews.gr ο Διοικητής του Νοσοκομείου Καβάλας Αχιλλέας Γερόπουλος.

Όπως τόνισε ο κ. Γερόπουλος εκτός από το μεγάλο ζήτημα έλλειψης προσωπικού (ιατρικού, νοσηλευτικού και παραιατρικού) θα πρέπει άμεσα να υπάρξουν παρεμβάσεις για την πυροπροστασία όλου του οικοπέδου.

Μάλιστα οι δηλώσεις του ήταν έντονες με τον ίδιο να καταλήγει πως :

“Εάν δεν υπάρξουν σύντομα εξελίξεις δεν θα είμαι διοικητής στο Νοσοκομείο του καλοκαίρι του 2024!”

Ακούστε τις δηλώσεις του κ. Γερόπουλου :