Μακάριος Λαζαρίδης: «Να αποβάλλουμε από τον αθλητισμό όσους αγνοούν τις πραγματικές αξίες του»

Την επιβεβλημένη αποβολή από το ποδόσφαιρο και γενικότερα από τον αθλητισμό «όλων όσοι αγνοούν τις πραγματικές αξίες του», τόνισε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την οπαδική βία.

Όπως σημείωσε, «το οφείλουμε πρώτα απ’ όλα στη μνήμη των νεκρών – θυμάτων της τυφλής οπαδικής βίας και στις οικογένειές τους. Αλλά το οφείλουμε και στις νεότερες γενιές, οι οποίες περιμένουν από εμάς μια κοινωνία καλύτερη, απαλλαγμένη από παθογένειες του παρελθόντος, αγκυλώσεις και λάθος στερεότυπα».

Τα μέτρα που προτείνει η Κυβέρνηση, ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης, «είναι αυστηρά, αλλά αναγκαία. Έρχονται να καλύψουν κενά και παραλείψεις δεκαετιών, κυρίως συμπληρώνοντας και όχι καταργώντας. Και αυτό, με απαιτούμενη τη συνεργασία και τον καλό συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με τη συμφωνία όλων των αθλητικών συλλόγων και τη συναινετική διάθεση των πολιτικών δυνάμεων».

Χαρακτήρισε «αδιανόητο να εξακολουθούν να χάνονται ζωές με τέτοιο τρόπο, είτε αφορά φιλάθλους, είτε αστυνομικούς. Δεν πάει άλλο. Πρέπει αυτή η “γάγγραινα” να εξαλειφθεί και οι νοσηρές μειοψηφίες να τιμωρηθούν με τον τρόπο που του αρμόζει».

Προς αυτήν την κατεύθυνση, εξήγησε ο κ. Λαζαρίδης, έρχεται να συμβάλλει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που έχει στόχο «να θωρακίσει την ασφάλεια των γηπέδων από παραβατικά στοιχεία και έκνομες συμπεριφορές. Επιδίωξή μας είναι να παραδώσουμε ξανά ασφαλή τα γήπεδα στους φιλάθλους, ελπίζω στις 12 Φεβρουαρίου, εφόσον οι ομάδες συνεργαστούν επί τούτου, όπως τις προσκαλέσαμε».

Στο πλαίσιο αυτό, περιέγραψε τα βασικά σημεία της κυβερνητικής πρότασης:

«Τι ερχόμαστε και λέμε;

  • Ότι, εφόσον υπάρξει πλέον κάθε είδους παρανομία σε γήπεδο, όπως ρίψη κροτίδων, βεγγαλικών ή επικίνδυνου αντικειμένου, ο επόμενος αγώνας ή οι επόμενοι αγώνες της ομάδας θα γίνει (ή θα γίνουν) χωρίς φιλάθλους. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και αν εισβάλλουν στον αγωνιστικό χώρο φίλαθλοι.
  • Ότι πρέπει όλα τα γήπεδα να έχουν συστήματα ηλεκτρονικής εποπτείας. Αν δεν λειτουργούν σωστά οι κάμερες, το γήπεδο θα ξανακλείσει.

  • Ότι χωρίς να έχει γίνει ταυτοπροσωπία, μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών, δεν θα μπορεί κάποιος να μπει στο γήπεδο.

  • Ότι τα παιδιά κάτω των 15 ετών θα πρέπει να συνοδεύονται.

  • Ότι η κάθε ΠΑΕ θα πρέπει να έχει μόνο μια λέσχη φιλάθλων, η οποία θα λειτουργεί υποχρεωτικά με τη συναίνεσή της.

  • Ότι τυχόν παραβατικές συμπεριφορές θα συνδέονται με την χρηματοδότηση των ομάδων».

Στην αρχή της ομιλίας του, ο κ. Λαζαρίδης απέτισε «ελάχιστο φόρο τιμής στον Παναγιώτη Βλαχάκο, τον Έκτορα Γιαλοψό και τον Χριστόδουλο Καραθανάση. Στους τρεις Έλληνες Αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού μας που, σαν σήμερα, 28 χρόνια πριν, έπεσαν υπέρ πατρίδος κατά τη διάρκεια της κρίσης των Ιμίων. Η θυσία τους αποτελεί φωτεινό παράδειγμα όχι μόνο ηρωισμού, αλλά για το τι σημαίνει ουσιαστική υπεράσπιση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων και σήμερα η Ελλάδα μας, ειδικά τα 4,5 τελευταία χρόνια, έχει μεγαλώσει και θωρακιστεί όσο ποτέ».

https://youtu.be/T9rxTFr-y98




ΑΑΔΕ: Πρόστιμα έως 100.000 ευρώ σε όσους αγνοούν την πλατφόρμα myDATA

Βαριά «καμπάνα» σε όσους δεν διαβιβάζουν τα δεδομένα τους, στην πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Πρόστιμα που «καίνε», προβλέπονται στο φορολογικό νομοσχέδιο για όλους όσοι δεν διαβιβάζουν εγκαίρως ή καθόλου στην ΑΑΔΕ τις αποδείξεις που εκδίδουν για τα έσοδα και τα έξοδά τους.

Τα πρόστιμα θα φθάνουν έως και τα 100.000 ευρώ σε ετήσια βάση, όπως ορίζει το άρθρο 7 του φορολογικού νομοσχεδίου, που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Αυτή η διάταξη έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από λογιστές και επιχειρήσεις, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι για να μπορέσει να επιβληθεί πρόστιμο, θα πρέπει προηγουμένως το σύστημα να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

«Πώς γίνεται να θεσπίζονται πρόστιμα σε μία πλατφόρμα με χιλιάδες προβλήματα;», αναρωτιούνται πολλοί επαγγελματίες

Τα παράπονα πολιτών για την πλατφόρμα myDATA αυξάνονται ολοένα και περισσότερο, αφού κάνουν λόγο για «πολύπλοκο σύστημα, με πολλά προβλήματα» σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Καθημερινής». Ωστόσο, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αναφέρουν ότι δεν υπάρχει κανένα ζήτημα και πως το ηλεκτρονικό σύστημα λειτουργεί κανονικά.