Μαθητές της Ελευθερούπολης | «Όλοι Μαζί για το Τραπέζι της Αγάπης»

Μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ενθουσιασμό και προσφορά βίωσαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών Δημοτικών Σχολείων και του 1ου Νηπιαγωγείου Ελευθερούπολης.

Το Δημοτικό Πάρκο Ελευθερούπολης μετατράπηκε σε ένα ζωντανό εργαστήρι αλληλεγγύης και συνεργασίας, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στις βιωματικές δράσεις του προγράμματος «Όλοι μαζί για το Τραπέζι της Αγάπης».

Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, οι μικροί μαθητές ανέλαβαν πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς. Οι δράσεις, που είχαν φιλανθρωπικό χαρακτήρα, στόχευαν στην ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σημασία της στήριξης των ευάλωτων ομάδων και της έμπρακτης αλληλεγγύης.

Η επιτυχημένη διοργάνωση δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη συμβολή του Δήμου Παγγαίου και της Ιεράς Μητρόπολης Ελευθερουπόλεως, που στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια αυτή. Παράλληλα, ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους εκπαιδευτικούς και στις Διευθύνσεις των σχολείων, που με αφοσίωση και αγάπη καλλιεργούν στα παιδιά τις αξίες της ανθρωπιάς και της κοινωνικής συνοχής.




«Μουσική Βραδιά Αγάπης» για την υποστήριξη των νέων της Παιδόπολης Καβάλας

Μια μοναδική «Μουσική Βραδιά Αγάπης» πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025 στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας, με τη συμμετοχή της «Τετραφωνικής Ρίζας», των «συνΩΔΗπόρων» και της διαπρεπούς σοπράνο Έλλης Κανάκη, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Γιάννη Κανάκη.

Το κοινό απόλαυσε ένα εξαιρετικό μουσικό ταξίδι με έργα κορυφαίων Ελλήνων και ξένων μουσουργών, χειροκροτώντας θερμά τους καλλιτέχνες.

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε από το Σωματείο «Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας» με την υποστήριξη του Δήμου Καβάλας, είχε ως στόχο τη στήριξη του προγράμματος «Υποστήριξη Διαβίωσης νέων Ανηλίκων που αποχωρούν από τα ΠΠΠ της Περιφέρειας ΑΜΘ». Τα έσοδα θα ενισχύσουν νέους που, ενηλικιωμένοι, δεν έχουν οικογενειακή υποστήριξη.

Το Σωματείο εξέφρασε θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συμμετέχοντες, τους υποστηρικτές και την τοπική κοινωνία, που για ακόμη μία φορά έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης.




Έρανος Αγάπης Ι.Μ. Φιλίππων: Στηρίζοντας τους Αδελφούς μας

Το μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στεφάνου αναδεικνύει τη σημασία της αλληλεγγύης και της αγάπης, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης και δοκιμασιών.

Με τον Έρανο της Αγάπης, που φέτος πραγματοποιείται από 15 έως 21 Δεκεμβρίου 2024, καλεί όλους να συνεισφέρουν προσφέροντας από το περίσσευμα ή το υστέρημά τους, με στόχο την ενίσχυση των δράσεων φιλανθρωπίας και κοινωνικής στήριξης που επιτελεί η τοπική Εκκλησία.

Το κεντρικό μήνυμα υπενθυμίζει ότι οι εορτές των Χριστουγέννων είναι μια ευκαιρία για πνευματική ανανέωση και προσφορά. Μέσα από τις δομές που λειτουργούν, όπως συσσίτια, οικονομικά βοηθήματα, Κέντρα Φροντίδας Ηλικιωμένων και μαθητικές υποτροφίες, η Ιερά Μητρόπολη βρίσκεται δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε κάθε πιστό, προτρέποντας σε ενεργό συμμετοχή, είτε μέσω του εράνου στις ενορίες, είτε με απευθείας προσφορές στα γραφεία της Μητρόπολης και των Ενοριακών Ταμείων Ευποιΐας. Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια πράξη έμπρακτης αγάπης και κοινωνικής συνοχής, στηριζόμενη στην ταπεινή και θυσιαστική αγάπη που δίδαξε ο Ιησούς Χριστός.

“Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα για όλους και για όλες” είναι η εγκάρδια ευχή του Σεβασμιωτάτου, καλώντας την τοπική κοινωνία να συμβάλει στην προσπάθεια αυτή.




«Μηνύματα αγάπης φτιαγμένα από πηλό» στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας (φωτογραφίες)

Το δικό τους χριστουγεννιάτικο στολίδι φτιαγμένο από πηλό είχαν την ευκαιρία να κατασκευάσουν το απόγευμα της Τρίτης 10 Δεκεμβρίου 2024 οι κύριες που συμμετείχαν στη φιλανθρωπική δράση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης «Βασίλης Βασιλικός» και του εργαστηρίου Κεραμικής «Γαία»!

Έχοντας τη βοήθεια της κεραμίστριας, Στέλλας Ρόκκου και την καθοδήγηση της Προϊσταμένης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, Κατερίνας Κουμανίδου, μεταμόρφωσαν σε πολύχρωμα δώρα πολλά άψυχα αντικείμενα (ρόδια, πέταλα), με την προοπτική να τα χαρίσουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα και να στείλουν ενόψει των Χριστουγέννων το πιο όμορφο μήνυμα αγάπης!

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/




Μακάριος Λαζαρίδης | «Ο Άγιος Νικόλαος σύμβολο ανιδιοτελούς αγάπης και αλληλεγγύης»

 Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, παρακολούθησε σήμερα, Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου, τις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Αγίου Νικολάου, στον ομώνυμο Ιερό Ναό της Καβάλας.

Μετά την ολοκλήρωση της δοξολογίας, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, κ. Στεφάνου, και την περιφορά της ιεράς εικόνας του Αγίου Νικολάου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Προστάτης του Πολεμικού Ναυτικού, του Λιμενικού Σώματος και των ναυτικών, των φτωχών και όλων όσοι αγωνίζονται για την ελπίδα και τη στήριξη των συνανθρώπων τους, ο Άγιος Νικόλαος -του οποίου τη μνήμη τιμούμε σήμερα- αποτελεί σύμβολο της ανιδιοτελούς αγάπης και αλληλεγγύης.

Αξίες που πρέπει να καθοδηγούν την πορεία μας ως κοινωνία.

Η ημέρα αυτή μας υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη, ειδικά σε καιρούς που απαιτούν ενότητα και αλληλοβοήθεια. 

Ειδικά στις ναυτικές μας κοινότητες, που συνδέονται στενά με την παράδοση του Αγίου Νικολάου, εύχομαι να έχουν ‘καλές θάλασσες’ οι άνθρωποί τους.

Και σε όλους τους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες χρόνια πολλά, υγεία και ευημερία».




Εκστρατεία Αγάπης

«Εκστρατεία Αγάπης» για το Βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός Θεσσαλονίκης.

‘Όλοι μαζί μια αγκαλιά για τα παιδιά: Συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για το βρεφοκομείο «Άγιος Στυλιανός»

Εννέα ορφανά βρέφη έχουν την ανάγκη όλων μας, δεν είναι ζήτημα ποιότητας ζωής είναι ΖΗΤΗΜΑ ζωής!

Το news.makedonias.gr,το Εθνικό Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης & Αλληλεγγύης HELPHELLAS,το Ελληνικό Κολλέγιο, ο Παιδότοπος Αστεράκια, η Θεατρική ομάδα «Γεια Χαρά» του Συλλόγου Παρανεστιωτών Θεσσαλονίκης, και ο Σύλλογος «Ενσυναίσθηση» ,όλοι μαζί μια αγκαλιά για τα παιδιά,  ενώνονται και συνδιοργανώνουν συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης & τροφίμων με σκοπό την στήριξη του  Δημοτικού Βρεφοκομείου Θεσσαλονίκης «Ίδρυμα Άγιος Στυλιανός».

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε και να φέρετε κάποια από τα παρακάτω είδη:

Τρόφιμα Μακράς Διάρκειας

Μωρομάντηλα

Φυσιολογικοί οροί μιας χρήσεως (αμπούλες)

Σφουγγάρια μπάνιου βρεφικά

Απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων – σόδα πλυντηρίου

Κρεμοσάπουνο χεριών

Γάντια latex M

Απορρυπαντικό επαγγελματικού πλυντηρίου πιάτων (AXION professional)

Σφουγγάρια – σύρμα πιάτων

Απορρυπαντικό πιάτων

Απορρυπαντικό πατώματος  γενικής χρήσεως

Χαρτί Κουζίνας – Βαμβάκι

Αλουμινόχαρτο – μεμβράνη – περιτυλίγματος τροφίμων- αντικολλητικό χαρτί  ψησίματος

Πάνες Νο 4 & Νο 5

Σημεία συγκέντρωσης των παραπάνω:

Για την περιοχή του Ευόσμου: Αστεράκια Παιδότοπος : Αγίου Δημητρίου 25 Εύοσμος

Για την περιοχή του Κορδελιού: Δαβάκη με 25ης Μαρτίου Ελευθέριο Κορδελιό (6ο Πειραματικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού)

Για την Περιοχή της Χαλκιδικής: Κοινοτικό Κατάστημα Στανού Χαλκιδικής (Σύλλογος “Ενσυναίσθηση” τηλ. επικοινωνίας 6943172444)

Για το κέντρο της Θεσσαλονίκης: Βασιλέως Ηρακλείου 47 5ος όροφος γραφείο 505 (Εθνικό Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης & Αλληλεγγύης HELPHELLAS τηλ. επικοινωνίας 694 474 4151)

Διάρκεια Δράσης από Δευτέρα 11 Μαρτίου έως Σάββατο 20 Απριλίου 2024

Περισσότερες Πληροφορίες: 6987566958 Γωγώ Καρανίκα Απόχα




“Φροντιστήρια Πουκαμισάς” στην Καβάλα | Παραδόθηκαν στο “Χαμόγελο του Παιδιού” τα είδη που συγκεντρώθηκαν από την δράση Πράξη αγάπης

Όπως δημοσίευσαν τα “Φροντιστήρια Πουκαμισάς” στην Καβάλα :

“Στις 25/01/2024 παραδόθηκαν στο Χαμόγελο του παιδιού παράρτημα Καβάλας όλα τα είδη που συγκεντρώθηκαν μέσω της δράσης Πράξη αγάπης.

Μαθητές του φροντιστηρίου μας προθυμοποιήθηκαν να έρθουν στην παράδοση.

Σας ευχαριστούμε όλους για την βοήθεια.”

(Δελτίο Τύπου)




Ζεστό γεύμα αγάπης για την Πρωτοχρονιά από την Ψαροταβέρνα “Σάββας”

Έχει καθιερωθεί από πλευράς του επαγγελματία Σάββα Θεοδοσιάδη, ιδιοκτήτη της ψαροταβέρνας “Σάββας” ο πάγκος με το ζεστό γεύμα αγάπης την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Έτσι και φέτος οι ζεστές απολαύσεις της ταβέρνας “Σάββας” δεν θα μπορούσαν να λείψουν από την πλατεία Ελευθερίας.

Δείτε το ρεπορτάζ :




Γεύματα αγάπης από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε ηλικιωμένους στη Θεσσαλία

Σε μια πράξη αλληλεγγύης προέβη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, προσφέροντας ανήμερα των Χριστουγέννων, γεύματα σε ηλικιωμένους στη Θεσσαλία.

Γεύματα αγάπης έλαβαν οι ηλικιωμένοι, που φιλοξενούνται σε μια σειρά γηροκομείων.

Ειδικότερα, προσφέρθηκαν γεύματα στο γηροκομείο «Ο Άγιος Σεραφείμ» της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, στο γηροκομείο της Ιεράς Μητρόπολης Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης «Ο Άγιος Νικόλαος», στο Κέντρο Φροντίδας Ηλικιωμένων της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας και Τυρνάβου «Παναγία η Αρμενιώτισσα», καθώς και στο γηροκομείο της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού «Σουρλίγκειο Ίδρυμα».




Ο Δήμαρχος Σερρών υποδέχθηκε τη Φλόγα της Αγάπης στο Δημαρχείο

«Κρατάμε αναμμένη τη φλόγα της ζωής»

Τη Φλόγα της Αγάπης υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης στο Δημαρχείο στο πλαίσιο της 21ης Πανελλήνιας Λαμπαδηδρομίας Εθελοντών Αιμοδοτών, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023.

Ο κ.Χρυσάφης παρέλαβε τη φλόγα από λαμπαδηδρόμους των ΤΕΦΑΑ Σερρών, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών, των Μαραθωνοδρόμων Ν.Σερρών και του Περιφερειακού Τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού(ΕΕΣ) και κατόπιν άναψε το βωμό στον εξωτερικό χώρο του Δημαρχείου.

Η Λαμπαδηδρομία διοργανώθηκε στην πόλη των Σερρών από το Σύλλογο Τερπνιωτών Θεσσαλονίκης «Η Τερπνή» σε συνεργασία με τον Σταθμό Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών.

«Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε σήμερα στο Δημαρχείο Σερρών για ακόμη μία χρονιά την Αιμοδοτική Φλόγα, τη Φλόγα της προσφοράς και της ελπίδας και στέλνουμε το μήνυμα της Εθελοντικής Αιμοδοσίας.

«Ενώνουμε και τις δικές μας δυνάμεις για το σπουδαίο αυτό ταξίδι της Φλόγας, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας, αλληλεγγύης και αγάπης για το συνάνθρωπο. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσοι προσφέρουν ακούραστα στον αγώνα, για να κρατήσουμε αναμμένη τη φλόγα της ζωής» υπογράμμισε ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης.

Ως Δημοτική Αρχή ενισχύουμε την αλυσίδα της προσφοράς αίματος μέσω της Δημοτικής Τράπεζας Αίματος και στηρίζουμε με τακτικές εθελοντικές αιμοδοσίες τους συνδημότες μας που χρειάζονται αίμα.

Ευχαριστώ και συγχαίρω για την πολύτιμη συνεισφορά τους στη μετάδοση του μηνύματος της εθελοντικής προσφοράς αίματος τον Σύλλογο Τερπνιωτών Θεσσαλονίκης και τον Πρόεδρό του Γιάννη Νούλη, τους ανθρώπους από το Σταθμό Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και όλους τους λαμπαδηδρόμους, που συμμετέχουν στη μεταφορά της αιμοδοτικής φλόγας στις Σέρρες.