Μαθητές της Ελευθερούπολης | «Όλοι Μαζί για το Τραπέζι της Αγάπης»
Μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ενθουσιασμό και προσφορά βίωσαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών Δημοτικών Σχολείων και του 1ου Νηπιαγωγείου Ελευθερούπολης.
Το Δημοτικό Πάρκο Ελευθερούπολης μετατράπηκε σε ένα ζωντανό εργαστήρι αλληλεγγύης και συνεργασίας, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στις βιωματικές δράσεις του προγράμματος «Όλοι μαζί για το Τραπέζι της Αγάπης».
Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, οι μικροί μαθητές ανέλαβαν πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς. Οι δράσεις, που είχαν φιλανθρωπικό χαρακτήρα, στόχευαν στην ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σημασία της στήριξης των ευάλωτων ομάδων και της έμπρακτης αλληλεγγύης.
Η επιτυχημένη διοργάνωση δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη συμβολή του Δήμου Παγγαίου και της Ιεράς Μητρόπολης Ελευθερουπόλεως, που στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια αυτή. Παράλληλα, ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους εκπαιδευτικούς και στις Διευθύνσεις των σχολείων, που με αφοσίωση και αγάπη καλλιεργούν στα παιδιά τις αξίες της ανθρωπιάς και της κοινωνικής συνοχής.











