Πληροφορίες για αυτοψία Μητσοτάκη στη Σαντορίνη την Παρασκευή

Στη Σαντορίνη ενδέχεται να μεταβεί αύριο Παρασκευή ο Κυριακός Μητσοτάκης προκειμένου να ενημερωθεί και από εκεί, τόσο από τις τοπικές αρχές, όσο και από τους ειδικούς για την κατάσταση στο νησί.

Ο πρωθυπουργός ενημερώνεται από την πρώτη στιγμή για την πορεία της σεισμικής δραστηριότητας, η οποία έχει αναστατώσει πολλά νησιά των Κυκλάδων.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα, σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας κηρύχθηκε ο Δήμος Θήρας, κατόπιν απόφασης του γενικού γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Παπαγεωργίου, για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών που προέκυψαν από τη σεισμική δραστηριότητα που εκδηλώνεται στη Σαντορίνη το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η εν λόγω κήρυξη θα ισχύει από τις 1/2/2025 έως και τις 3 Μαρτίου 2025.

Η σχετική απόφαση αναφέρει: «Αποφασίζουμε την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θήρας της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών που προέκυψαν από τη σεισμική δραστηριότητα που εκδηλώνεται το τελευταίο χρονικό διάστημα στην παραπάνω περιοχή. Η εν λόγω κήρυξη θα ισχύει από την 1η.02.2025 και για έναν (1) μήνα, ήτοι έως και 3 Μαρτίου 2025. Μετά το πέρας του καθορισθέντος χρόνου, θα γίνει, δίχως νέο έγγραφο, άρση της παραπάνω κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας».

Πηγή:newsbeast.gr




Αυτοψία του ENA Channel στις πληγείσες περιοχές της Λήμνου

Στο πλαίσιο του έργου καταγραφής των ζημιών που προκάλεσε το καταστροφικό καιρικό φαινόμενο «Bora» στο νησί της Λήμνου, με απόφαση της Δημάρχου Λήμνου κ. Ελεονώρας Γεώργα συγκροτήθηκαν δύο τριμελείς επιτροπές, οι οποίες από αύριο Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου ξεκινούν αυτοψίες σε οικίες των τριών Δημοτικών Ενοτήτων που επλήγησαν.

Ειδικότερα, η μία επιτροπή θα ελέγξει τη Δημοτική Ενότητα Νέας Κούταλης και η δεύτερη θα πραγματοποιήσει αυτοψίες στις Δημοτικές Ενότητες Μύρινας και Ατσικής. Με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας, οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου.

Το έργο των επιτροπών του Δήμου θα συνεπικουρήσουν στελέχη της Γενικής Γραμματείας Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, τα οποία αναμένεται να αφιχθούν στη Λήμνο αύριο Παρασκευή.

Το ENA Channel βρέθηκε στην Λήμνο και πραγματοποίησε την δική του αυτοψία στις οικίες που πλημμύρισαν.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Αυτοψία Μητσοτάκη στα καμένα την Τρίτη | Τι θα πει ο πρωθυπουργός;

Το σχέδιο για την αποκατάσταση των πυρόπληκτων περιοχών της Αττικής βρίσκεται στο επίκεντρο της επικείμενης σύσκεψης που έχει συγκαλέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την Τρίτη στην Πεντέλη.

Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν οι αρμόδιοι υπουργοί, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής και οι δήμαρχοι των περιοχών που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές.

Το κύριο μήνυμα που θέλει να μεταδώσει ο Πρωθυπουργός είναι η ανάγκη για ταχύτατη λήψη αποφάσεων, με στόχο την άμεση ανακούφιση των πληγέντων. Η κυβέρνηση προσπαθεί να ξεπεράσει τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και να επιταχύνει τις διαδικασίες αποζημίωσης και αποκατάστασης.

Στη συνάντηση θα παρουσιαστούν τα πορίσματα των αυτοψιών που έχουν διενεργηθεί στις πληγείσες περιοχές, καθώς και τα σχέδια για την αποκατάσταση των ζημιών. Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην επιτάχυνση των αποζημιώσεων μέσω της πλατφόρμας arogi.gov.gr, με στόχο οι πρώτες πληρωμές στους δικαιούχους να γίνουν εντός του Αυγούστου.

Μέχρι στιγμής, έχουν πραγματοποιηθεί αυτοψίες σε 130 κτίρια στους δήμους Βριλησσίων, Διονύσου, Μαραθώνα, Παλλήνης, Πεντέλης, Ραφήνας – Πικερμίου, Χαλανδρίου και Ωρωπού. Από τις αυτοψίες, 78 κατοικίες έχουν χαρακτηριστεί ακατάλληλες για χρήση και κατεδαφιστέες, ενώ 38 κτίρια χαρακτηρίστηκαν κατάλληλα για χρήση με μικρές ζημιές.

 




Αυτοψία του ENA Channel στο Παληό Καβάλας : Οι κάτοικοι ζητούν λύσεις για τα τροχαία και το κυκλοφοριακό

Το Παληό Καβάλας, ένας όμορφος παραθαλάσσιος προορισμός, που προσελκύει πλήθος επισκεπτών, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (αλλά και όχι μόνο) ο κεντρικός δρόμος του Παληού Καβάλας γεμίζει με οχήματα, τόσο των ντόπιων όσο και των επισκεπτών. Αυτός ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος δημιουργεί συχνά συνθήκες που μπορεί να οδηγήσουν σε ατυχήματα.

Οι κάτοικοι ανησυχούν ιδιαίτερα για την ασφάλεια των πεζών καθώς δεν είναι λίγα τα τροχαία ατυχήματα που υπήρξαν που παραλίγο να προκαλέσουν και σοβαρούς τραυματισμούς σε πεζούς.

Η Εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel συνομίλησε με την πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου του Παληού την κ.α Τσαχαλίδου η οποία μετέφερε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι κάτοικοι της περιοχής.




Αυτοψία Χρυσοχοΐδη στα έργα επέκτασης του φράχτη στον Έβρο | «Τα σύνορα είναι απροσπέλαστα»

Την απόλυτη πεποίθηση ότι η επέκταση του φράχτη στον Έβρο θα διασφαλίσει ακόμα περισσότερο τα σύνορα της Ελλάδας, δημιουργώντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας για όλους τους Έλληνες, εξέφρασε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την επίσκεψή του στο τμήμα της νέας επέκτασης του φράχτη στην ευρύτερη περιοχή του Διδυμότειχου. Τα σύνορα στον Έβρο είναι ασφαλή και απροσπέλαστα, τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Η νέα επέκταση του φράχτη είναι μήκους 35 χλμ. και κατασκευάζεται από το ύψος του χωριού Ψαθάδες Διδυμότειχου έως την περιοχή της Κορνοφωλιάς Σουφλίου. Τα έργα κατασκευής προβλέπουν την ανέγερση μεταλλικού κιγκλιδώματος ύψους πέντε μέτρων, στο οποίο θα τοποθετηθεί ειδική λαμαρίνα για την αποτροπή αναρρίχησης. Επιπλέον, θα δημιουργηθούν νέα υπερυψωμένα παρατηρητήρια που θα έχουν αντιβαλλιστική προστασία, ενώ θα βελτιωθούν και θα συντηρηθούν υφιστάμενα φυλάκια και παρατηρητήρια.

 

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι οι εργασίες επέκτασης του φράχτη θα συνοδευτούν και από άλλες πρωτοβουλίες όπως είναι η πρόσληψη 150 νέων συνοριοφυλάκων στον Έβρο και ο εκσυγχρονισμός όλων των υποδομών ασφαλείας στην συνοριογραμμή.

«Θέλουμε να βεβαιώσουμε όλους τους πολίτες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ότι τα σύνορά μας θα γίνουν περισσότερο ασφαλή, τα ανατολικά ευρωπαϊκά σύνορα για τα οποία η Ελλάδα είναι υπεύθυνη θωρακίζονται στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Με τον τρόπο αυτό οι πολίτες που θέλουν να μπουν στην χώρα μας και στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα εισέρχονται από τα νόμιμα σημεία εισόδου στο πλαίσιο της δημοκρατικής και αλληλέγγυης Ευρώπης. Έτσι, όλοι, θα ταξιδεύουν με τους κανόνες της νομιμότητας» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης κατά την αυτοψία του στο τμήμα του φράχτη που κατασκευάζεται κοντά στην πόλη του Διδυμότειχου, τόνισε πως οι εργασίες προχωρούν με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς, σημειώνοντας: «σε λίγο θα συμπληρώσουμε τα 70 χλμ. και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην επέκταση προς τα βόρεια σύνορά μας, ώστε ολόκληρη η μεθόριος στον Έβρο να είναι καλυμμένη. Την ίδια ώρα προχωράμε σε όλα τα απαραίτητα έργα για την ηλεκτρονική επιτήρηση των συνόρων μας»

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έκανε ειδική μνεία στην Ελληνική Αστυνομία και στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας σημειώνοντας ότι υπάρχει αγαστή συνεργασία και πως οι αστυνομικοί και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων εργάζονται για την προστασία των ελληνικών συνόρων.

Ερωτηθείς ο υπουργός για το αν προβληματίζει την κυβέρνηση το ενδεχόμενο μεταναστευτικών ροών στα νότια της χώρας λόγω των γεγονότων στη Γάζα, σημείωσε: «η αστάθεια στην περιοχή είναι ένας παράγοντας που πρέπει να μας ανησυχεί. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και σε κινητοποίηση ώστε να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτή η αστάθεια».

«Νομίζω πως χρειάζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο», συνέχισε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «να υπάρχει εγρήγορση και κινητοποίηση με τις γειτονικές τρίτες χώρες, ώστε να αποτρέψουμε τα τεράστια κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα που έχουν προκύψει όλα τα προηγούμενα χρόνια ή τα τεράστια κύματα μετανάστευσης που εμείς ζήσαμε και διαχειριστήκαμε τα δέκα τελευταία χρόνια».

πηγή: Newsbeast.gr




Μειωμένες βρήκε τις τιμές στα χριστουγεννιάτικα είδη ο Κώστας Σκρέκας | Πήγε για αυτοψία σε πολυκατάστημα παιχνιδιών

Πολυκατάστημα παιχνιδιών στην περιοχή του Ρέντη επισκέφθηκε την Τετάρτη (29/11) ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, θέλοντας να κάνει τη δική του αυτοψία ενόψει των Εορτών. Όπως τόνισε, είδε ότι οι τιμές στα χριστουγεννιάτικα είδη είναι μειωμένες σε σχέση με πέρυσι.

«Σήμερα εδώ, σε ένα μεγάλο κατάστημα το οποίο πουλάει εκτός από παιχνίδια, στολίδια, δέντρα χριστουγεννιάτικα και λαμπάκια, βλέπουμε ότι οι τιμές είναι μειωμένες μεσοσταθμικά κατά 20%. Έχουμε μειώσεις που φτάνουν και το 30%, όπως είδαμε εδώ στα λαμπάκια που από 29,99 έχει μειωθεί η τιμή τους στα 19,99 ευρώ, δηλαδή έχουμε 10 ευρώ μείωση για τα 500 λαμπάκια» δήλωσε.

«Έχουμε το γιορτινό καλάθι, το οποίο αφορά προϊόντα διατροφής, ώστε να έχουμε το χριστουγεννιάτικο μας τραπέζι γεμάτο με τα απαραίτητα» είπε και πρόσθεσε: «Οι τιμές έχουν μειωθεί, οπότε πια φαίνεται ότι δεν είναι απαραίτητο να έχουμε ένα χριστουγεννιάτικο καλάθι για στολίδια, γιατί οι τιμές είναι πολύ μειωμένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά».

«Βεβαίως, θα το εξετάσουμε μαζί με τις εταιρείες. Θα συζητήσουμε μαζί με αυτούς, οι οποίοι πουλούν παιχνίδια και, εφόσον κρίνουμε απαραίτητο ότι χρειάζεται, θα δημιουργήσουμε ένα τέτοιο καλάθι, ώστε να έχουν πρόσβαση σε χαμηλότερες τιμές σε παιχνίδια αυτοί που θέλουν να κάνουν τα δώρα τους στα παιδιά. Να μπορέσουν να το έχουν και φέτος» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

«Θα είναι σίγουρα ένα καλάθι γιορτινό για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, όπου εκεί θα ανακοινώσουμε ποια διατροφικά προϊόντα θα ενταχθούν. Θα είναι το μοσχάρι, θα είναι το χοιρινό, θα είναι η γαλοπούλα και βεβαίως θα έχουμε και μια σειρά άλλα προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά το γιορτινό τραπέζι, θα πρέπει στις επόμενες δύο εβδομάδες να ξεκινήσει το σχετικό καλάθι, ώστε ενόψει των γιορτών να μπορούν να προμηθευτούν τα αναγκαία προϊόντα οι καταναλωτές» διευκρίνισε ο Κώστας Σκρέκας.

Δείτε φωτογραφίες από την αυτοψία του Κώστα Σκρέκα

 




Αυτοψία Σκρέκα στην Ερμού για την Black Friday | «Ελέγχουμε και τσεκάρουμε αν είναι σωστές οι εκπτώσεις»

Στον μεγαλύτερο εμπορικό δρόμο της Αθήνας, στην οδό Ερμού, βρέθηκε λίγο μετά το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας και το προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών με αφορμή την Black Friday.

Όπως τόνισε, πρόκειται για μια ημέρα «που δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να προμηθευτούν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν σε χαμηλές τιμές», τονίζοντας ότι «διασφαλίστηκαν με τιμοληψίες και ελέγχους πραγματικές εκπτώσεις».

«Είμαστε εδώ με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Θα κάνουμε τη βόλτα μας, την καθιερωμένη, στην αγορά, θα ελέγξουμε και θα τσεκάρουμε αν είναι σωστά αποτυπωμένες οι εκπτώσεις», είπε ο Κώστας Σκρέκας και πρόσθεσε:

«Φαίνεται ότι τα καταστήματα έχουν ενημερωθεί για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αποτυπώνονται και να φαίνονται οι εκπτώσεις στις βιτρίνες και στα προϊόντα τα οποία πωλούν».

«Εμείς, ως αρμόδιο υπουργείο με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, έχουμε προχωρήσει σε τιμοληψίες χιλιάδων προϊόντων όλο το προηγούμενο διάστημα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι, από σήμερα και μετά, τα προϊόντα που προσφέρονται με έκπτωση πραγματικά να προσφέρονται σε πραγματικές εκπτώσεις. Νομίζω ότι το εμπόριο τηρεί το νόμο απαρέγκλιτα και σίγουρα οι καταναλωτές θα έχουν ευκαιρία να αγοράζουν σε πολύ χαμηλές τιμές», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

«Οι εκπτώσεις είναι έως και 50% και σε αρκετές περιπτώσεις τις ξεπερνούν» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.

Περιέγραψε δε, «υγιή επιχειρηματικότητα, καλές βιτρίνες, γεμάτα ράφια και πολύ καλές τιμές και πάνω από όλα το χαμόγελο των εργαζομένων, που δίνουν τη μεγάλη απάντηση σε αυτή τη συζήτηση, που έχει γιγαντωθεί το τελευταίο διάστημα περί αισχροκέρδειας, φοροδιαφυγής και μη αληθινών εκπτώσεων».

«Οι καταναλωτές είναι κοντά μας και είναι αυτοί που μας κρίνουν αυστηρά και χαίρομαι, γιατί σήμερα θα μπορέσουν να αποκτήσουν αυτά που θέλουν σε πολύ καλές τιμές. Χαίρομαι, γιατί έχουμε δίπλα μας τον υπουργό Ανάπτυξης και είναι κοντά μας, για να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα».

Ο Κώστας Σκρέκας μίλησε με τον κόσμο και τους καταστηματάρχες, ενώ είχε θερμή συνομιλία και με έναν πλανόδιο λατερνατζή, στον οποίο άφησε και χρήματα. Δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο του Newsbeast.

ΠΗΓΗ : NEWSBEAST.GR



Μαρία Βαρύτη : Αυτοψία στα “έργα” που δήθεν εκτελούνται στο Γεωθερμικο Πεδίο Ακροποτάμου

Από το έτος 2017 η απερχόμενη διοίκηση αναφέρεται με ειδικές εκδηλώσεις και φιέστες εκατομμυρίων στην αξιοποίηση του γεωθερμικού πεδίου Ακροποτάμου

Το έτος 2019 ο κ. Αναστασιάδης σε συνέντευξη του αναφέρεται και πάλι σε ώριμη μελέτη έτοιμη να κατατεθεί για χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ με 18.5 εκ. €, κάνοντας λόγο ακόμα και για ιδιωτικούς επενδυτές από Αμερική και Κίνα.

6 χρόνια μετά συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.

Την ίδια στιγμή που η τωρινή διοίκηση μιλάει και πάλι, εν έτη 2023, για επενδύσεις που “εκτελούνται” στο γεωθερμικό πεδίο ύψους 25.32 εκ.€, οι εικόνες στο βίντεο μιλούν από μόνες τους!

 

Μαρία Βαρύτη

Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου

 




Στα Τρίκαλα ο Κ. Μητσοτάκης: Νωρίτερα πήγε στην Καρδίτσα, έκανε αυτοψία στις πληγείσες περιοχές

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετέβη το πρωί στην Καρδίτσα και πραγματοποίησε με ελικόπτερο αυτοψία στις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές

Στη συνέχεια, το ελικόπτερο που μετέφερε τον πρωθυπουργό προσγειώθηκε στο γήπεδο της Καρδίτσας, εκεί όπου μεταφέρονται οι διασωθέντες, και συνομίλησε με διασώστες και ιατρικό προσωπικό.

Τώρα ο πρωθυπουργός βρίσκεται στα Τρίκαλα και ενημερώνεται για την κατάσταση στις πληγείσες περιοχές.

Αμέσως μετά ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στο συντονιστικό κέντρο που έχει στηθεί στη Λάρισα προκειμένου να ενημερωθεί για τις καταστροφές που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel.

Το Συντονιστικό που στήθηκε στη Λάρισα

Χθες, με απόφαση του πρωθυπουργού, σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας δημιουργήθηκε Κέντρο Επιχειρήσεων στην έδρα της Περιφέρειας, στη Λάρισα. Στόχος είναι ο καλύτερος συντονισμός όλων των δράσεων σε Μαγνησία, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα, το οποίο θα βρίσκεται σε άμεση συνεργασία και συντονισμό, κεντρικά, με το ΕΣΚΕΔΙΚ της Πολιτικής Προστασίας.

Για τον σκοπό αυτόν, κυβερνητικό κλιμάκιο μετέβη στη Λάρισα με την ακόλουθη κατανομή έργου:

Απεγκλωβισμοί από πλημμυρισμένες οικίες (επιτελείς Εθνικής Άμυνας με επικεφαλής τον διοικητή της Α’ Στρατιάς αντιστράτηγο Ι. Τσόπλο, Πυροσβεστική, ΕΛ.ΑΣ.)
Δίκτυα ηλεκτροδότησης (ΔΕΔΔΗΕ Αναστ. Μάνος)

Δίκτυο υδροδότησης (αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Θ. Λιβάνιος)

Μεταφορικά δίκτυα (δρόμοι, τρένα, λιμάνια, αεροδρόμια) υπουργός Υποδομών Χρ. Σταϊκούρας, υφυπουργός Ν. Ταχιάος)

Εφοδιασμός αποκλεισμένων περιοχών Μαγνησίας, Τρικάλων Καρδίτσας, με τρόφιμα, νερό, στέγη (υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρ. Τριαντόπουλος με υποστήριξη για την προσωρινή φιλοξενία, από το υπουργείο Τουρισμού)

Πρόσβαση και λειτουργία δομών υγείας (υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους)

iefimerida.gr

 

 

 




Αυτοψία του ENA Channel στις καμένες περιοχές του Δήμου Νέστου

Καμένα σπίτια, χωράφια, περιουσίες… για κάποιους συνανθρώπους μας, οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής. Το μαύρο και το γκρι κυριαρχεί στην Αβραμηλιά και το Διαλεκτό, ένα 24ωρο μετά το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας που κατάκαψε τα δύο χωριά.

Δείτε το οδοιπορικό και την αυτοψία του ENA Channel και του Άγγελου Τζέλιου στις καμένες περιοχές :




Αυτοψία του ENA Channel στις σοβαρές καταστροφές από το ξαφνικό μπουρίνι στην Παραλία Οφρυνίου

Καταστροφές και διακοπές ρεύματος προκάλεσε το μπουρίνι που «χτύπησε» ξαφνικά την Κυριακή το απόγευμα περιοχές στις Σέρρες και την Καβάλα προκαλώντας τρόμο σε όσους βρίσκονταν εκεί λόγω της σφοδρότητας του φαινομένου.

Στην Καβάλα η περιοχή που επλήγη από το μπουρίνι ήταν στο Οφρύνιο και στην παραλία Τούζλα στο παραλιακό μέτωπο του δήμου Παγγαίου.