Με σημάδια στραγγαλισμού βρέθηκε η γυναίκα που πέθανε μέσα στην κάψουλα αυτοκτονίας

Η πρώτη χρήση της κάψουλας αυτοκτονίας Sarco σε δάσος στην Ελβετία είχε τραγική κατάληξη, καθώς η 64χρονη Αμερικανίδα που τη χρησιμοποίησε φέρεται να βρέθηκε με σημάδια στραγγαλισμού στον λαιμό της. Το περιστατικό συνέβη κοντά σε ξύλινη καλύβα στην περιοχή Merishausen της Ελβετίας, στις 23 Σεπτεμβρίου, όταν η γυναίκα φέρεται να πάτησε το κουμπί που ενεργοποιεί την έγχυση αζώτου, προκαλώντας μοιραία υποξία.

Ο Dr. Florian Willet, πρόεδρος της ελβετικής εταιρείας The Last Resort που διαχειρίζεται τη Sarco, συνελήφθη μαζί με άλλους στο σημείο του συμβάντος. Ο ίδιος παραμένει υπό κράτηση σχεδόν πέντε εβδομάδες μετά τον θάνατο της γυναίκας, ενώ είναι ο μοναδικός που βρισκόταν εκεί όταν η μητέρα δύο παιδιών πέθανε.

Σύμφωνα με την Daily Mail οι αρχές ερευνούν πλέον το ενδεχόμενο ανθρωποκτονίας, με τον εισαγγελέα Peter Sticher να υπονοεί ότι ίσως πρόκειται για «εκ προθέσεως ανθρωποκτονία», καθώς η 64χρονη είχε σοβαρά τραύματα στον λαιμό, όπως ανέφερε ιατροδικαστής. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει εκδοθεί επίσημη ιατροδικαστική έκθεση, ενώ η ολλανδική εφημερίδα Volkskrant σχολιάζει το γεγονός ότι ο Sticher δεν έχει δημόσια κατηγορήσει τον Willet για ανθρωποκτονία.

Η γυναίκα είχε διαγνωστεί με οστεομυελίτιδα στη βάση του κρανίου, μια σοβαρή ασθένεια που μπορεί να προκαλεί λοίμωξη στον μυελό των οστών και να δημιουργεί τραύματα στον λαιμό, γεγονός που θα μπορούσε να εξηγήσει τα σημάδια που μοιάζουν με στραγγαλισμό. Σύμφωνα με πηγή κοντά στην εταιρεία, η ασθένεια της γυναίκας ήταν σοβαρή και οι γιοι της φέρονται να συμφωνούν πλήρως με την απόφασή της να τερματίσει τη ζωή της.

Η γυναίκα είχε επιλέξει να πεθάνει μέσα στην κάψουλα Sarco, η οποία τοποθετήθηκε στο δάσος ώστε να μπορεί να βλέπει τα δέντρα και τον ουρανό, ενώ ο δημιουργός της κάψουλας, Dr. Philip Nitschke, παρακολουθούσε τη διαδικασία μέσω βιντεοσύνδεσης. Ο Nitschke δήλωσε ότι η γυναίκα έχασε τις αισθήσεις της εντός δύο λεπτών και ότι πέθανε μετά από πέντε λεπτά.

Μετά τον θάνατό της, η αστυνομία εισήλθε στο δάσος και συνέλαβε, πέραν του Willet, δύο δικηγόρους και έναν φωτογράφο της Volkskrant που βρίσκονταν εκεί για να καταγράψουν το συμβάν. Όλοι, εκτός από τον Willet, αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από 48 ώρες κράτησης.

Ο εισαγγελέας της περιοχής Schaffhausen δήλωσε ότι οι δημιουργοί της Sarco είχαν ειδοποιηθεί γραπτώς να μην χρησιμοποιήσουν τη συσκευή στην περιοχή, προειδοποιώντας τους για πιθανές νομικές συνέπειες.

www.newsbeast.gr




Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε ο δολοφόνος της Κυριακής

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε ο δολοφόνος της Κυριακής Γρίβα, ενώ νοσηλευόταν στο ψυχιατρείο των φυλακών. Ο δολοφόνος φέρεται να έχει χρησιμοποιήσει ένα σεντόνι για να απαγχονιστεί.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες, ο 39χρονος εντοπίσθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο κελί του, περίπου στη μία τα ξημερώματα. Του έκαναν ΚΑΡΠΑ και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Αττικόν, όπου κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία του στην Εντατική. Η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.




«Τα κορμιά μας δεν προσφέρουν τίποτα πια» | Τι έγραφε το σημείωμα αυτοκτονίας του ζευγαριού στα Εξάρχεια

Τα κορμιά μας δεν προφέρουν τίποτα πια, αλλά η ψυχή και η φωτιά δεν πεθαίνουν ποτέ», αναφέρει –μεταξύ άλλων- το σημείωμα που βρέθηκε στο διαμέρισμα των Εξαρχείων, όπου μία 55χρονη γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή και δίπλα της με τραύμα στα χέρια ο 57χρονος σύζυγος της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιατροδικαστής που εξέτασε τη νεκρή γυναίκα εντόπισε πολύ βαθύ τραύμα στον καρπό, ενώ ο 57χρονος αν και είχε κι αυτός κομμένη φλέβα το τραύμα του δεν ήταν τόσο βαθύ γι’ αυτό και επέζησε (σ.σ. νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Ελπίς»). Πλέον το βασικό σενάριο που εξετάζεται είναι το ζευγάρι να προσπάθησε να δώσει τέλος στη ζωή του, κόβοντας ο ένας τις φλέβες του άλλου.

Για την ώρα ο 57χρονος δεν είναι σε θέση να καταθέσει στους αστυνομικούς, ενώ το σημείωμα θα εξεταστεί από ειδικό γραφολόγο. Την προανάκριση διενεργεί η Ασφάλεια Αττικής.

Πηγή: Newsbeast.gr




«Δεν μπορώ να αντέξω όσα έμαθα» | Συγκλονίζει το σημείωμα αυτοκτονίας του πατέρα της ανήλικης στο Ρέθυμνο

Μια κόλαση βίωνε η 15χρονη, η οποία είχε φέρεται να είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης στην περιοχή του Μυλοποτάμου στο Ρέθυμνο. Η σεξουαλική κακοποίηση του κοριτσιού φέρεται να συνέβαινε κατ’ εξακολούθηση τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ήταν δηλαδή 12 ετών.

Συνολικά κατηγορούνται δώδεκα άτομα που οι ηλικίες τους είναι από 17 – 38 ετών από την ευρύτερη περιοχή του Μυλοποτάμου. Η κατηγορία αφορά τη σεξουαλική εκμετάλλευση της ανήλικης από την ηλικία των 12 ετών και δύο άτομα κατηγορούνται και για τον βιασμό της. Από τα 12 αυτά άτομα, αρκετοί είναι Έλληνες κι άλλοι αλλοδαποί.

Επιπλέον, ιδιαίτερο στοιχείο είναι ότι προ 5 ημερών βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του ο πατέρας της ανήλικης κι εξετάζεται από τις Αρχές το σενάριο της αυτοχειρίας.

«Δεν μπορώ να αντέξω όσα έμαθα»

Ο πατέρας φέρεται να γνώριζε για την έρευνα, καθώς στις 22 Ιανουαρίου είχε γίνει έρευνα στο σπίτι που διέμενε μαζί με την κόρη του. Οι αστυνομικοί δεν ξέρουν αν η αυτοχειρία έχει σχέση με την υπόθεση αυτήν ή όχι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού Mega, ο 50χρονος πατέρας είχε αφήσει πίσω του σημείωμα αυτοκτονίας.

«Το σημείωμα έλεγε ότι “έμαθα αυτά τα γεγονότα για την κόρη μου και δεν μπορώ να τα αντέξω. Ευχαριστώ την αστυνομία για ό,τι έκανε. Σας παρακαλώ μην πάρετε το παιδί από τη μάνα του, δεν μπορώ να τα διαχειριστώ όλα αυτά και λόγω της κατάθλιψής μου προβαίνω στο γεγονός που έγινε”», ανέφερε στενός συγγενής της οικογένειας.

πηγή: Newsbeast.gr




Νέα συγκλονιστικά στοιχεία για το έγκλημα στον Βόλο | Η απόπειρα αυτοκτονίας της 18χρονης και οι βιασμοί με τον 9χρονο γιο στο σπίτι

Νέα στοιχεία που συγκλονίζουν σχετικά με το έγκλημα στον Βόλο «έρχονται στο φως». Σύμφωνα με όσα είπε ο 50χρονος δράστης στον ανακριτή, η 18χρονη κόρη του έχει φτάσει στο σημείο να κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, αφού είναι συναισθηματικά κατεστραμμένη.

Αυτή την ευαίσθητη πτυχή φέρεται να αποκάλυψε στον πατέρα της η καθηγήτριά της στο Πανεπιστήμιο, στην οποία η νεαρή είχε εξομολογηθεί το μαρτύριο που ζούσε, αλλά και η ψυχολόγος που την εξέτασε, σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας TheNewspaper.gr.

Μάλιστα, στις 8 Ιανουαρίου 2024, λίγες ημέρες πριν το φονικό στην Αγριά Βόλου, διαπιστώθηκε από ψυχίατρο ότι η 18χρονη πάσχει από διαταραχή μετατραυματικού στρες, μετά από χρόνια σεξουαλική κακοποίηση, επαναλαμβανόμενους βιασμούς αλλά και εκβιασμούς, ενώ το πόρισμα αναφέρει πως πρέπει να παρακολουθείται σε καθημερινή βάση και χρήζει άμεσης νοσηλείας, όπως σημειώνει εν συνεχεία η τοπική ιστοσελίδα.

«Ήταν ο ανήλικος γιος μου στο σπίτι, όταν γίνονταν οι βιασμοί»

«Η κόρη μου μού εκμυστηρεύτηκε ότι τις φορές που βιάστηκε από τον κουνιάδο μου ήταν μπροστά και το αγοράκι μου, που σήμερα είναι 9 ετών και το οποίο ο κουνιάδος μου άφηνε μόνο του στο άλλο δωμάτιο, καθώς έκλεινε την πόρτα του δωματίου, όπου βρισκόταν με την κόρη μου. Ανησυχώ πολύ για την ψυχική του υγεία, καθώς τώρα αντιλαμβάνομαι την αντίδρασή του, όταν έβλεπε τον κουνιάδο μου. Μόλις τον έβλεπε, έδειχνε αμέσως φοβισμένος, αλλά τότε δεν είχα καταλάβει κάτι», φέρεται να είπε στον ανακριτή του Βόλου κατά τη διάρκεια της απολογίας του ο 50χρονος, ο οποίος ζήτησε να τεθεί υπό ψυχολογική παρακολούθηση και το ανήλικο παιδί του.

«Μόνο εγώ μπορώ να στηρίξω οικονομικά και ψυχολογικά την οικογένειά μου»

Ο πατέρας της 18χρονης ισχυρίστηκε ότι είναι η μοναδική πηγή εισοδήματος για την οικογένειά του, αφού μόνο εκείνος εργάζεται, για να πληρώνει τις σπουδές των παιδιών του, αλλά και τα έξοδα της οικογένειας. Να σημειωθεί ότι με τη δεύτερη σύζυγό του μετά το έγκλημα έχει δημιουργηθεί τεράστια απόσταση, αφού δεν τον υποστήριξε, αλλά πήρε το μέρος του αδερφού της, που βίαζε την κόρη του από τον πρώτο του γάμο. Μαζί, στο σπίτι της, μεγαλώνει και ο 9χρονος γιος που απέκτησαν.

«Η κόρη μου, που είναι ορφανή από μητέρα, με έχει απόλυτη ανάγκη, για να την υποστηρίζω ψυχολογικά και οικονομικά» είπε ο 50χρονος, που αν φυλακιστεί γνωρίζει ότι η οικογένεια του θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Να σημειωθεί ότι βρίσκεται προσωρινά ελεύθερος μετά τη διαφωνία εισαγγελέα και ανακριτή, αλλά την τελική απόφαση θα λάβει το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου εντός 3 ημερών.




Βόλος | Η απόπειρα αυτοκτονίας της 18χρονης και οι βιασμοί με τον 9χρονο

Νέα στοιχεία που συγκλονίζουν σχετικά με το έγκλημα στον Βόλο έρχονται στο φως. Σύμφωνα με όσα είπε ο 50χρονος δράστης στον ανακριτή, η 18χρονη κόρη του έχει φτάσει στο σημείο να κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, αφού είναι συναισθηματικά κατεστραμμένη.

Αυτή την ευαίσθητη πτυχή του προβλήματος φέρεται να αποκάλυψε στον πατέρα της η καθηγήτρια της στο Πανεπιστήμιο που φοιτά και που της είχε εξομολογηθεί το μαρτύριο που ζούσε, αλλά και η ψυχολόγος που την εξέτασε, όπως μεταδίδει το TheNewspaper.gr.

Μάλιστα, στις 8 Ιανουαρίου 2024, λίγες ημέρες πριν το φονικό στην Αγριά Βόλου, διαπιστώθηκε από ψυχίατρο ότι η 18χρονη πάσχει από διαταραχή μετατραυματικού στρες, μετά από χρόνια σεξουαλική κακοποίηση, επαναλαμβανόμενους βιασμούς αλλά και εκβιασμούς, ενώ το πόρισμα αναφέρει ότι πρέπει να παρακολουθείται σε καθημερινή βάση και χρήζει άμεσης νοσηλείας, σημειώνει η τοπική ιστοσελίδα.

«Ήταν ο ανήλικος γιος μου στο σπίτι όταν γίνονταν οι βιασμοί»

«Η κόρη μου, μου εκμυστηρεύτηκε ότι τις φορές που βιάστηκε από τον κουνιάδο μου ήταν μπροστά και το αγοράκι μου, που σήμερα είναι 9 ετών και το οποίο ο κουνιάδος μου άφηνε μόνο του στο άλλο δωμάτιο καθώς έκλεινε την πόρτα του δωματίου, όπου βρισκόταν με την κόρη μου. Ανησυχώ πολύ για την ψυχική του υγεία καθώς τώρα αντιλαμβάνομαι την αντίδραση του, όταν έβλεπε τον κουνιάδο μου. Μόλις τον έβλεπε έδειχνε αμέσως φοβισμένος αλλά τότε δεν είχα καταλάβει κάτι» φέρεται να είπε στον ανακριτή του Βόλου κατά τη διάρκεια της απολογίας του ο 50χρονος.

Ο 50χρονος ζήτησε να τεθεί υπό ψυχολογική παρακολούθηση και το ανήλικο παιδί του.

«Μόνο εγώ μπορώ να στηρίξω οικονομικά και ψυχολογικά την οικογένειά μου»

Ο πατέρας της 18χρονης ισχυρίστηκε ότι είναι η μοναδική πηγή εισοδήματος για την οικογένεια του, αφού μόνο εκείνος εργάζεται για να πληρώνει τις σπουδές των παιδιών του, αλλά και τα έξοδα της οικογένειας. Να σημειωθεί ότι με τη δεύτερη σύζυγό του, μετά το έγκλημα έχει δημιουργηθεί τεράστια απόσταση, αφού δεν τον υποστήριξε, αλλά πήρε το μέρος του αδερφού της, που βίαζε την κόρη του 50χρονου από τον πρώτο του γάμο. Μαζί, στο σπίτι της, μεγαλώνει και ο 9χρονος γιος που απέκτησαν.

«Η κόρη μου που είναι ορφανή από μητέρα , με έχει απόλυτη ανάγκη για να την υποστηρίζω ψυχολογικά και οικονομικά» είπε ο 50χρονος, και αν φυλακιστεί η οικογένεια του θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Να σημειωθεί ότι βρίσκεται προσωρινά ελεύθερος μετά τη διαφωνία εισαγγελέα και ανακριτή, αλλά την τελική απόφαση θα λάβει το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου εντός 3 ημερών.

newsbeast.gr