Οικογενειακή τραγωδία στην Κατεχάκη: «Μάλλον έπαθε κάτι παθολογικό και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου» λέει η αδερφή του 56χρονου που οδηγούσε

«Μάλλον έπαθε κάτι ο αδελφός μου και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου», λέει η κόρη των ηλικιωμένων που σκοτώθηκαν μαζί με το γιο τους στο τροχαίο της Κατεχάκη.

Μια ανείπωτη τραγωδία στην άσφαλτο γράφτηκε χθες το μεσημέρι στην Λεωφόρο Κατεχάκη όπου μια οικογένεια ξεκληρίστηκε καθώς το ΙΧ, το οποίο οδηγούσε ένας 56χρονος και στο οποίο επέβαιναν οι ηλικιωμένοι γονείς του, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα και οι τρεις να χάσουν τη ζωή τους.

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας όταν ο 56χρονος, κινούμενος με το λευκό αμάξι επί της λεωφόρου Κατεχάκη, στο ρεύμα προς λεωφόρο Μεσογείων, έχασε -για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής- τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με ένα προπορευόμενο, μαύρο ΙΧ το οποίο είχε σταματήσει στο φανάρι, στη διασταύρωση με την οδό Πίνδου.

Λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης το δεύτερο, εμπλεκόμενο αυτοκίνητο έπεσε σε ένα ταξί που ήταν μπροστά του ενώ από τη φονική καραμπόλα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε δύο ακόμη ΙΧ.

Οι Πυροσβέστες που επιχείρησαν στο σημείο ανέσυραν νεκρούς από το λευκό ΙΧ τον 56χρονο οδηγό, τον 91χρονο πατέρα του και την 83 μητέρα του.

Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και η συνοδηγός του δεύτερου ΙΧ καθώς και οι δύο επιβάτες του ταξί οι οποίοι διεκομίσθησαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Γεννηματάς.

Οι Αστυνομικοί της Τροχαίας διενεργούν προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας και τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι είτε ο 56χρονος να μην είδε ότι το φανάρι μπροστά του είναι κόκκινο είτε να εμφάνισε κάποιο,ξαφνικό πρόβλημα υγείας με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Τη δεύτερη εκδοχή ενισχύει η μαρτυρία της αδελφής του 56χρονου και κόρης των δύο ηλικιωμένων η οποία, μιλώντας στο protothema.gr, κάνει λόγο για ένα προσεκτικό οδηγό ο οποίος ενδεχομένως να παρουσίασε κάποιο, παθολογικό πρόβλημα πάνω στο τιμόνι.

«Οι γονείς μου μένουν στην Αθήνα εδώ και χρόνια. Πρέπει να είχαν πάει βόλτα με τον αδελφό μου και να επέστρεφαν εκείνη την ώρα.  Είναι μια τραγωδία, μια ανείπωτη τραγωδία. Δεν ξέρουμε πολλά περισσότερα για το πώς έγινε. Θεωρούν ότι κάτι έπαθε ο οδηγός, παθολογικό, και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι πρώτες ενδείξεις αυτό λένε αλλά περιμένουμε να μάθουμε πως ακριβώς συνέβη. Γιατί ήταν πολύ προσεκτικός οδηγός ο αδελφός μου», λέει η ίδια.

 

Πηγή:protothema.gr

 




Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα ο οδηγός του αυτοκινήτου που δέχθηκε τη μαφιόζικη επίθεση με θύμα τον 39χρονο Τούρκο

Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης ο Τούρκος υπήκοος, που οδηγούσε το αυτοκίνητο το οποίο δέχθηκε μαφιόζικη επίθεση έξω από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία, με θύμα τον συμπατριώτη του που καθόταν στη θέση του συνοδηγού και έπεσε νεκρός από τοὺς πυροβολισμούς.

Ο 39χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης, καθώς στο αυτοκίνητο που οδηγούσε βρέθηκε μικρή ποσότητα ναρκωτικών ουσιών, ενώ σε έρευνα που έγινε σήμερα στην οικία του στην Αργυρούπολη Αττικής, εντοπίστηκε όπλο και σφαίρες, όπως επίσης και στο σπίτι του συμπατριώτη του στον Πειραιά.

Αφού ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βάρος του στη συνέχεια παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης από όπου αναμένεται να ζητήσει αναβολή για τις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, σχετικά με την αιματηρή επίθεση και τη σχέση του με το θύμα, ο 39χρονος υποστηρίζει ότι δεν είχε στενές φιλικές σχέσεις με τον συμπατριώτη του που έχασε τη ζωή του, αλλά οδηγούσε το όχημα καθώς το θύμα του το είχε ζητήσει επειδή δε διέθετε εκείνος δίπλωμα οδήγησης. Επιπλέον, αναφέρει ότι ζει επτά χρόνια νόμιμα στην ελληνική επικράτεια καθώς έχει άδεια παραμονής. Σύμφωνα με τον ίδιο, είχε έρθει με το θύμα από την Αττική στη Θεσσαλονίκη τις τελευταίες ημέρες προκειμένου να διασκεδάσουν.

Στο μεταξύ, μετά τη μαφιόζικη επίθεση, η ΕΛ.ΑΣ πραγματοποίησε εφόδους σε τουλάχιστον τρία σπίτια στο οποία διαμένουν Τούρκοι υπήκοοι στη Θεσσαλονίκη και προχώρησαν σε οκτώ συλλήψεις. Οι έξι εκ των συλληφθέντων αντιμετωπίζουν κατηγορίες, κατά περίπτωση, για παραβάσεις του νόμου περί ναρκωτικών που βρέθηκαν στην κατοχή τους, παραβάσεις του νόμου περί όπλων και πλαστογραφία. Όλοι τους οδηγήθηκαν σήμερα στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης.

 

Πηγή:protothema.gr




Οδικό ατύχημα στη Σταυρούπολη: Κατάρρευση δρόμου και ανατροπή αυτοκινήτου

Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στη Σταυρούπολη του Δήμου Ξάνθης, όταν τμήμα δρόμου υποχώρησε, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο να ανατραπεί.

Ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε σε δύσκολη θέση, αλλά ευτυχώς απεγκλωβίστηκε χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς χάρη στην άμεση επέμβαση των Αρχών. Η κατάρρευση του οδοστρώματος φέρεται να προκλήθηκε από τις έντονες βροχοπτώσεις που έπληξαν την περιοχή τις τελευταίες ημέρες, καταδεικνύοντας την ανάγκη για συντήρηση και έλεγχο του οδικού δικτύου.

Οι πρώτες εικόνες από το σημείο δείχνουν το αναποδογυρισμένο όχημα και το τμήμα του δρόμου που έχει υποχωρήσει, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους για την ασφάλεια της περιοχής. Οι αρμόδιες υπηρεσίες βρίσκονται επί τόπου για να αποκαταστήσουν τη ζημιά, ενώ οι τοπικές Αρχές εφιστούν την προσοχή στους οδηγούς που κινούνται στην ευρύτερη περιοχή.




Εκτροπή αυτοκινήτου στο Παληό Καβάλας

Ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου 5 Οκτωβρίου στις στροφές του Παληού στην Καβάλα.

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή κυρίως και λόγω της ολισθηρότητας του δρόμου στο σημείο.

Φωτογραφία από την διαδικτυακή ομάδα ΠΑΛΗΟ Καβάλας

 




Τούρκοι αστυνομικοί πυροβόλησαν Έλληνα οδηγό αυτοκινήτου κοντά στο τελωνείο Κήπων

Τι υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η νομαρχία της Ανδριανούπολης – Ενημερώθηκε ο Έλληνας πρόξενος..

Σοβαρό επεισόδιο συνέβη στα ελληνοτουρκικά σύνορα, όπου Έλληνας οδηγός αυτοκινήτου πυροβολήθηκε και τραυματίσθηκε από Τούρκους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με το τουρκικό κανάλι ΝΤV, o Έλληνας υπήκοος που κατευθυνόταν προς την τουρκική πλευρά στα ελληνοτουρκικά σύνορα, ενώ βρισκόταν στην νεκρή ζώνη, συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα που οδηγούσε Τούρκος υπήκοος. Σύμφωνα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς, ο οδηγός του αυτοκινήτου εγκατέλειψε τον μοτοσικλετιστή και κατευθύνθηκε με ταχύτητα προς την πλευρά του τουρκικού τελωνείου. Εκεί όμως μπήκε αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας, προσέκρουσε σε μπάρες και ακολούθως σε ένα φορτηγό διεθνών μεταφορών.

Τότε φέρεται να κατέβηκε από το αυτοκίνητο και να στράφηκε κατά των αστυνομικών, κρατώντας αιχμηρό αντικείμενο. Οι τούρκοι αστυνομικοί υποστηρίζουν, ότι αρχικά πυροβόλησαν στον αέρα και ακολούθως τον τραυμάτισαν στο πόδι. Συνελήφθη και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Στη σχετική ανακοίνωση της νομαρχίας Ανδριανούπολης αναφέρεται:

«Στον ενδιάμεσο χώρο όπου βρίσκεται η Πύλη του Τελωνείου στα Ύψαλα και την Πύλη του Ελληνικού Τελωνείου, Έλληνας οδηγός οχήματος χτύπησε και τραυμάτισε έναν οδηγό μοτοσικλέτας, ο οποίος ήταν Τούρκος υπήκοος, και αργότερα μπήκε στο χώρο από την αντίθετη κατεύθυνση και χτύπησε και φορτηγό με ξένη πινακίδα στην είσοδο ακτίνων Χ μπροστά από την πλατφόρμα κυκλοφορίας του φορτηγού. Ενώ προσπαθούσε να περάσει από το πλάι του οχήματός του, το φορτηγό προσέκρουσε στο όχημα και στις μπάρες και σταμάτησε.

Ο οδηγός του εν λόγω οχήματος κατέβηκε από το όχημά του και με ένα κοπτικό εργαλείο στο χέρι πήγε προς τους αστυνομικούς μας. Στη συνέχεια, οι αστυνομικοί μας πυροβόλησαν προειδοποιητικά δύο φορές στον αέρα και αφού το άτομο δεν συμμορφώθηκε, ακινητοποιήθηκε πυροβολώντας το στο δεξί του πόδι. Ο κρατούμενος Έλληνας υπήκοος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις και η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο. Αν και δεν υπήρξε σοβαρό πρόβλημα με την κατάσταση της υγείας του τραυματία συμπολίτη μας (σ.σ. μοτοσικλετιστή), μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο. Μεταφέρουμε τις ευχές μας στον πολίτη μας να γίνει σύντομα καλά.

Το θέμα γνωστοποιήθηκε επίσημα στους ομολόγους της άλλης χώρας, της Ελλάδας, μέσω του Κοινού Κέντρου Επαφής, ενώ παράλληλα προσκλήθηκε στο Κυβερνείο μας ο Έλληνας Πρόξενος στην Αδριανούπολη και ενημερώθηκε αναλυτικά. Για το περιστατικό έχει ξεκινήσει η απαραίτητη δικαστική και διοικητική έρευνα και παρακολουθούνται στενά οι εξελίξεις»




Ν. Πέραμος | Νεκρός ο οδηγός του αυτοκινήτου που έπεσε στη θάλασσα

Τραγική εξέλιξη παρουσίασε το περιστατικό που σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα στο λιμάνι των Ελευθερών, στη Νέα Πέραμο.

Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα, μέσα στο οποίο ήταν ο οδηγός του. Δεν πρόλαβε να βγει από αυτό, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του. Ο άτυχος άνδρας ήταν 69 ετών, περιγράφεται κάτοικος της περιοχής.

proininews.gr




Ηλεία | Συνεχίζονται οι αγωνιώδεις έρευνες για τον οδηγό του αυτοκίνητου που παρασύρθηκε από χείμαρρο

Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εντοπίσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου που παρασύρθηκε από χείμαρρο στο Πλουτοχώρι Ηλείας, το βράδυ της Δευτέρας (15/1) καταβάλλουν οι Αρχές.

Νωρίς το πρωί της Τρίτης (16/1) εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα – συνοδηγός και σύντροφος του άνδρα σε απόσταση 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (17/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» σημείο βρίσκονται δύτες, βάρκες αλλά και σκαπτικά μηχανήματα και συνεχίζουν να επιχειρούν ώστε να εντοπιστεί και ο οδηγός του οχήματος, με τις ελπίδες όμως να σβήσουν όσο περνούν οι ώρες.

Το ζευγάρι φαίνεται να επιχείρησε να διασχίσει το γεφύρι στην είσοδο του χωριού και παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά.

Δύτες της ΕΜΑΚ ερεύνησαν και το αυτοκίνητο όσο βρισκόταν κάτω από τα νερά του ποταμού αλλά και όταν με μηχάνημα έργου ανασύρθηκε στην όχθη και δεν βρήκαν κανένα ίχνος από τον οδηγό. Το όχημα βρέθηκε περίπου 300 μέτρα από το άψυχο σώμα της γυναίκας.

Το χρονικό της τραγωδίας

Ο 45χρονος άντρας, ο οποίος ήταν ο οδηγός του ΙΧ την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης, επιχείρησε να περάσει το γεφύρι που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού, έχοντας μαζί του και την αρραβωνιαστικιά του.

Τριάντα μέτρα πριν τη γέφυρα, τα νερά οδήγησαν το όχημα στην αριστερή πλευρά του δρόμου όπου σφήνωσε πάνω σε ένα κράσπεδο, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα του οδηγού.

Η πίεση του νερού ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε όμως ούτε την πόρτα της συνοδηγού να ανοίξει.

Η σορός της άτυχης γυναίκας εντοπίστηκε 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο του ζευγαριού.




Καβάλα | Ληστεία οδηγού αυτοκινήτου

Επιστάμενες έρευνες διεξάγουν οι αστυνομικές αρχές για τον εντοπισμό και τη σύλληψη δύο αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών, οι οποίοι τις πρώτες πρωινές ώρες της 13-1-2024 στην Καβάλα, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, αφαίρεσαν με σωματική βία χρηματικό ποσό από ημεδαπό παθόντα που βρισκόταν εντός του οχήματός του, ενώ στη συνέχεια διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση. Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας.




Απαραίτητος ο έλεγχος του αυτοκινήτου τους χειμερινούς μήνες

Χειμώνα – καλοκαίρι η συντίρηση στα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη σύμφωνα με τους ειδικούς, ενω ακόμα πιο απαραίτητος κρίνεται ο έλεγχος τους μήνες του χειμώνα όπου λόγω τον καιρικών συνθικών η οδήγηση κρύβει αρκετούς κινδύνους.




Ροδόπη: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες σε τροχαίο με σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανή

Ένας νεκρός και δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 27 Αυγούστου στη Ροδόπη, όταν αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, το δυστύχημα συνέβη στη διασταύρωση του κάθετου άξονα τού αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού (Ελληνοβουλγαρικά σύνορα – Κομοτηνή) με το 5ο χλμ της Επαρχιακής οδού Κομοτηνής – Κάλχα.

Κατά την ίδια ανακοίνωση, Ι.Χ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 32χρονος Βούλγαρος και επέβαινε 32χρονη ομοεθνής του συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με μοτοσικλέτα που οδηγούσε 22χρονος Έλληνας.

Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί θανάσιμα ο οδηγός του δικύκλου και να τραυματιστούν οι επιβάτες του Ι.Χ. αυτοκινήτου που διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο της Κομοτηνής.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κομοτηνής.

newsit.gr

 




Nέα καταγγελία για τους Αμμόλοφους: Απείλησαν ότι θα της σκάσουν τα λάστιχα του αυτοκινήτου!

Μία γυναίκα και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών έκανε καταγγελία εναντίον μίας επιχείρησης στους Αμμόλοφους, καθώς δέχθηκε απειλές

Ο τηλεοπτικός σταθμός Open αναφέρει σε ρεπορτάζ του, πως η γυναίκα αποφάσισε να πάει για μπάνιο στην παραλία των Αμμόλοφων, όμως, όπως κατήγγειλε, όταν προσπάθησε να αφήσει το αυτοκίνητό της κοντά σε ένα από τα beach bar της περιοχής, προκειμένου στη συνέχεια η ίδια να κάνει μπάνιο μαζί με τα παιδιά της στο ελεύθερο κομμάτι της παραλίας, οι υπεύθυνοι του μαγαζιού την εμπόδισαν και την απείλησαν.

Αναφέρει πως της είπαν ότι απαγορεύεται να αφήσει το αυτοκίνητο στο σημείο, αν δεν πάει για μπάνιο στο beach bar και την απείλησαν ότι αν παρκάρει το αυτοκίνητο εκεί θα βρει τα λάστιχα του σκασμένα.

Τελικά υποχρεώθηκε να πληρώσει 7 ευρώ ως εικονική είσοδο στην επιχείρηση για να μπορέσει να σταθμεύσει το αυτοκίνητό της και να πάει για μπάνιο.

Η γυναίκα επικοινώνησε με την Αστυνομία, με τους αστυνομικούς να την προτρέπουν να υποβάλλει μήνυση.

Επίσης σκοπεύει θα κάνει αναφορά στον Δήμο Παγγαίου για το περιστατικό.

xronometro.com

 




Ξάνθη: Φίδι βγήκε από την μηχανή αυτοκινήτου!

Μπορεί να είναι πια συνηθισμένες οι εμφανίσεις και τα επεισόδια με φίδια, iδιαίτερα αυτή την περίοδο, ωστόσο η εμφάνιση των ερπετών πάντα προκαλεί τουλάχιστον έκπληξη, αν όχι τρόμο.

Μετά την εμφάνιση του φιδιού σε διαμέρισμα στην Θεσσαλονίκη, φίδι εμφανίστηκε και μέσα από την μηχανή αυτοκινήτου, σε βίντεο που έστειλε αναγνώστης στο enikos.gr.

Το περιστατικό έγινε μέσα στην πόλη της Ξάνθης.