Στήριξη του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας στην πρωτοβουλία για τα πανεπιστημιακά τμήματα

Συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Δράμας, Μιχάλη Μουρβετίδη, είχε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Δράμας (Ο.Ε.Β.Ε.), Στέφανος Πεταλούδης, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα, Μιχάλη Δρουγούτη, και τη Β΄ Αντιπρόεδρο, Αναστασία Τεκτονίδου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τους επαγγελματίες της περιοχής, με έμφαση στο ζήτημα της αναβάθμισης των πανεπιστημιακών τμημάτων της Δράμας και στην ανάγκη προσέλκυσης περισσότερων φοιτητών.

Πρωτοβουλίες και επόμενα βήματα

Ο κ. Πεταλούδης ενημέρωσε τον Αντιπεριφερειάρχη για τις επαφές που έχει ήδη πραγματοποιήσει η Ομοσπονδία με εκπροσώπους της πανεπιστημιακής κοινότητας, καθώς και για την επικείμενη συνάντησή του στην Αθήνα με την Υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, και τον αρμόδιο Υφυπουργό, Άγγελο Παπαϊωάννου.

Στόχος είναι η συζήτηση τόσο για την αναβάθμιση των υφιστάμενων τμημάτων, όσο και για την πιθανή δημιουργία νέου τμήματος που θα ενισχύσει τη φοιτητική παρουσία στη Δράμα.

Στήριξη από την Περιφέρεια

Από την πλευρά του, ο κ. Μουρβετίδης χαρακτήρισε την πρωτοβουλία «σημαντική» και δεσμεύτηκε να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια της Ομοσπονδίας. Μάλιστα, ανέφερε ότι θα καταθέσει και εγγράφως τη στήριξή του, ενώ επεσήμανε την πρόθεσή του να είναι παρών και στην προγραμματισμένη συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.




Συνάντηση Δημάρχου Ορεστιάδας με τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης

Τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, Δημήτρη Γαλαμάτη, υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό και εποικοδομητικό κλίμα, με επίκεντρο τη συνεργασία ανάμεσα στον Δήμο και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, καθώς και τα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή.

Στο επίκεντρο το τελωνείο Καστανεών

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο έργο της αναβάθμισης του τελωνείου Καστανεών, με τον Δήμαρχο να ζητά ενημέρωση για την πορεία υλοποίησης και την πρόοδο των διαδικασιών.

Στενή συνεργασία για την τοπική κοινωνία

Και οι δύο πλευρές επιβεβαίωσαν τη βούλησή τους να συνεχίσουν τη στενή συνεργασία με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ανάπτυξης και την αντιμετώπιση των αναγκών της περιοχής.




Αλλαγές στις εκλογές για την Αυτοδιοίκηση προανήγγειλε ο Υπουργός Εσωτερικών

Την πρόταση του υπουργείου Εσωτερικών για τη μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης παρουσίασε ο υπουργός Θοδωρής Λιβάνιος, μιλώντας στο ετήσιο τακτικό συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), που πραγματοποιείται από σήμερα έως και το Σάββατο στη Ρόδο.

Η πρόταση περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο σύστημα εκλογής των δημοτικών και περιφερειακών αρχών, καθώς και σε ζητήματα διακυβέρνησης, εποπτείας, οικονομικής διαχείρισης, καταστατικής θέσης των αιρετών και αρμοδιοτήτων.

Οι 20 προτεινόμενες αλλαγές θα αποτελέσουν αντικείμενο διαβούλευσης για τον νέο ενιαίο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την κατάργηση του β’ γύρου των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, την εισαγωγή της ηλεκτρονικής ψήφου, τη δυνατότητα κήρυξης πρόωρων εκλογών και τον ορισμό υποψήφιων συμβούλων χωρίς σταυρό προτίμησης, κατά τα πρότυπα των ψηφοδελτίων Επικρατείας.

Ο διάλογος για την επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου της αυτοδιοίκησης έχει ξεκινήσει, καθώς η αρμόδια Επιτροπή που θα επεξεργαστεί το σύνολο των προτάσεων όλων των φορέων, συνεδρίασε για πρώτη φορά τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου. Η Επιτροπή συστάθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών με τη συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, των δικαστικών αρχών, πανεπιστημιακών και στελεχών τόσο των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και του αρμόδιου υπουργείου. Ο κ. Λιβάνιος ανέφερε ότι η Επιτροπή «θα έχει εντατικό έργο μπροστά της» και ότι θα ολοκληρώσει τις εργασίες της στις 31 Μαρτίου 2025.

«Παρουσιάσαμε σήμερα συγκεκριμένες προτάσεις για τη μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που δίνουν το στίγμα της δυναμικής που η κυβέρνηση επιδιώκει για τους δήμους και τις περιφέρειες της χώρας. Το σίγουρο είναι ότι οι αλλαγές που είμαστε έτοιμοι να εισάγουμε δεν πρόκειται να είναι μια μεταρρύθμιση που θα μείνει στα χαρτιά, αλλά ένα πραγματικό εργαλείο για τις αυτοδιοικητικές αρχές, ώστε να σταθούν πιο στέρεα στα πόδια τους, να θεραπεύσουν δυσλειτουργίες και προβλήματα και να ωριμάσουν, προς όφελος όλων των πολιτών», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών.




Εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση | Όλες οι σαρωτικές αλλαγές που προτείνει ο υπουργός Εσωτερικών

Σαρωτικές αλλαγές – με σημαντικότερη την εισαγωγή της ηλεκτρονικής ψήφου – σε όλο το πλαίσιο εκλογής, διακυβέρνησης και λειτουργίας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης παρουσίασε ο Θοδωρής Λιβάνιος στην έναρξη των εργασιών του Ετήσιου συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας που εγκαταστάθηκε στη Ρόδο.

Ο υπουργός Εσωτερικών παρουσιάζοντας τα βασικά σημεία του νέου Ενιαίου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης στους εκπροσώπους των ΟΤΑ τόνισε πως «οι αλλαγές που είμαστε έτοιμοι να εισάγουμε δεν πρόκειται να είναι μια μεταρρύθμιση που θα μείνει στα χαρτιά, αλλά ένα πραγματικό εργαλείο για τις αυτοδιοικητικές αρχές, ώστε να σταθούν πιο στέρεα στα πόδια τους, να θεραπεύσουν δυσλειτουργίες και προβλήματα και να ωριμάσουν, προς όφελος όλων των πολιτών.».

Οι σημαντικότερες αλλαγές, οι οποίες τίθενται ως βάση διαλόγου για τη σύνταξη του νέου Ενιαίου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι οι εξής:

Α. Αλλαγές στην εκλογική διαδικασία για τις αυτοδιοικητικές αρχές – Εκλογή δημοτικών και περιφερειακών αρχών σε έναν και μόνο γύρο

Οι δημοτικές και περιφερειακές αρχές της χώρας θα εκλέγονται σε έναν και μόνο γύρο. Ο εκλογέας που έχει τη δυνατότητα επιλογής και δεύτερου συνδυασμού, στο ίδιο ψηφοδέλτιο. Σε περίπτωση που κανένας συνδυασμός δεν συγκεντρώσει το 50% + 1 ψήφο επί των έγκυρων ψήφων της πρώτης επιλογής, οι δύο πρώτοι σε ψήφους συνδυασμούς προκρίνονται στη δεύτερη φάση καταμέτρησης. Οι δεύτερες ψήφοι (δεύτερη επιλογή) των ψηφοδελτίων των συνδυασμών που μένουν εκτός της δεύτερης φάσης προστίθενται στις ψήφους των δύο πρώτων συνδυασμών. Επιτυχών συνδυασμούς που ανακηρύσσεται όποιος έχει συγκεντρώσει α) κατά την πρώτη φάση, το 50% + 1 ψήφος επί των εγγράφων της πρώτης επιλογής ή β) κατά τη δεύτερη φάση, τις περισσότερες ψήφους μεταξύ των δύο πρώτων συνδυασμών, στις οποίες περιλαμβάνονται οι δεύτερες ψήφοι των ψηφοδελτίων των συνδυασμών που αποκλείστηκαν από τη δεύτερη φάση.

Η προτεινόμενη αλλαγή του εκλογικού συστήματος αφενός επιλύει το πρόβλημα της μειωμένης συμμετοχής των εκλογέων στο δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών και, αφετέρου, εξαλείφει το σημαντικό κόστος διενέργειας του δεύτερου γύρου.

Προαιρετική ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές Δήμων και Περιφερειών

Δίνοντας ένα εργαλείο για τη διευκόλυνση των εκλογέων στην άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος, μετά την εισαγωγή της επιστολικής ψήφου στις ευρωεκλογές του 2024, το Υπουργείο Εσωτερικών προανήγγειλε την εισαγωγή της δυνατότητας ηλεκτρονικών ψηφοφοριών για τις αυτοδιοικητικές εκλογές για όποιον εκλογεί παράλληλα το επιθυμεί, διατηρώντας την κλασική ψηφοφορία με φυσική παρουσία.

Κήρυξη πρόωρων εκλογών, εντός των 3 πρώτων ετών της πενταετούς θητείας, για το υπόλοιπο της θητείας

Η δυνατότητα αυτή θα μπορεί να αξιοποιηθεί εφόσον συμφωνούν τα 4/5 του συνολικού αριθμού των μελών του δημοτικού ή περιφερειακού συμβουλίου και ο δήμαρχος ή περιφερειάρχης αντίστοιχα. Με την αλλαγή αυτή μπαίνει τέλος σε φαινόμενα διοικητικής παράλυσης που συμβαίνει σε περιπτώσεις ανεξαρτητοποίησης δημοτικών συμβούλων.

Ορισμός επιπλέον υποψηφίων συμβούλων χωρίς σταυρό προτίμησης

Κάθε συνδυασμός που μπορεί να ορίσει επιπλέον υποψηφιότητες:

  • 1 υποψήφιος σε συμβούλια με έως 19 μέλη
  • 2 υποψηφίους σε συμβούλια με 25 έως 39 μέλη
  • 3 υποψηφίους σε συμβούλια με 43 μέλη

Οι υποψήφιοι αυτοί εκλέγονται μόνο αν ο συνδυασμός τους ανακηρυχθεί νικητής των εκλογών. Στόχος της αλλαγής είναι η προσέλκυση ικανών επιστημόνων και υποψηφίων εγνωσμένου κύρους, οι οποίοι μπορούν να συνεισφέρουν στις τοπικές κοινωνίες.

Δημιουργία ποσόστωσης για τη συμμετοχή υποψηφίων ηλικίας έως 30 ετών στους αυτοδιοικητικούς συνδυασμούς

Στόχος η συμμετοχή των νέων στη διοίκηση των τοπικών υποθέσεων.

Κατάργηση της δυνατότητας απόσπασης αιρετών δημοσίων υπαλλήλων λόγω εκλογής

Η εκλογή αποτελεί στάση στα κοινά και δεν πρέπει να εργάζεται ως όχημα αποσπάσεων, αποδυναμώνοντας υπέρμετρα τη στελέχωση δημόσιων υπηρεσιών.

Μείωση του αριθμού των υποψηφίων συμβούλων σε έως 50% επιπλέον των θέσεων, αντί 150% που ισχύει σήμερα

Με τη μείωση του συγκεκριμένου ποσοστού, ένας συνδυασμός δημοτικών εκλογών σε ένα συμβούλιο 31 μελών, αντί για έως 78 υποψηφίους, που μπορούσε να είχε το 2023, που έχει 47.

Εκλογή των δημοτικών συμβούλων ενιαία στο σύνολο του δήμου και όχι ανά δημοτική ενότητα

15 χρόνια μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη και τις συνενώσεις των καποδιστριακών δήμων, δεν υφίσταται πλέον λόγος να διατηρείται η διακριτική εκλογική περιφέρεια.

Ενιαίο παράβολο συνδυασμού

Το ύψος του παραβόλου θα είναι ανάλογο με τον πληθυσμό του δήμου ή της περιφέρειας.

Διεξαγωγή των εκλογών την τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου

Η αλλαγή αυτή θα μειώσει το χρονικό διάστημα από τη διεξαγωγή των εκλογών μέχρι την ανάληψη καθηκόντων από τις νέες αρχές, μειώνοντας, αντίστοιχα, το ενδεχόμενο κενό εξουσίας.

Β. Αλλαγές στο σύστημα διακυβέρνησης, την καταστατική θέση αιρετών, την εποπτεία, τις αρμοδιότητες και την οικονομική διαχείριση των ΟΤΑ

-Υποχρεωτική δημόσια διαβούλευση για όλες τις κανονιστικές πράξεις πριν εισαχθεί στο δημοτικό / περιφερειακό συμβούλιο.

-Αποκλειστικά ηλεκτρονικά τοπικά δημοψηφίσματα για θέματα αρμοδιότητας των δήμων.

-Σύσταση θέσης υπηρεσιακού γραμματέα σε δήμους άνω των 200.000 κατοίκων.

-Αύξηση της αντιμισθίας δημάρχων και αντιδημάρχων, αναστολή επαγγελματικής δραστηριότητας δημάρχου σε δήμους άνω των 20.000 κατοίκων και υποχρεωτική άδεια για το σύνολο της θητείας.

-Κατάργηση χωρικής αρμοδιότητας των Ελεγκτών Νομιμότητας. Κάθε πράξη που θα εισέλθει για νομιμότητας θα κατανέμεται τυχαία σε Ελεγκτική Νομιμότητας άλλης χωρικής αρμοδιότητας. Συντονισμός των 7 Ελεγκτών Νομιμότητας από τον Γενικό Επόπτη Νομιμότητας ΟΤΑ.

-Επιτάχυνση της έκδοσης για έλεγχο νομιμότητας εντός 10 ημερών.

-Διατήρηση του Δημοτικού Τέλους για την κάλυψη ανταποδοτικών υπηρεσιών και την καθιέρωση Τέλους Τοπικής Ανάπτυξης, με την ενσωμάτωση σε αυτό του Δημοτικού Φόρου και του Τέλους Ακίνητη Περιουσίας. Το ΤΤΑ θα καθορίζεται ελεύθερα από τους δήμους και θα αξιοποιείται για την κάλυψη πάσης φύσης δαπανών και επενδυτικών δραστηριοτήτων.

-Επαναφορά του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου για εντάλματα άνω των 15.000 ευρώ.

-Σύσταση Κέντρου Διαχείρισης Δημοτικών Εσόδων υπό την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, στο οποίο θα αναγράφονται κάθε είδους βεβαιωμένες οφειλές προς δήμους. Το Κέντρο αυτό θα είναι η διεπαφή της Αυτοδιοίκησης με ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ και όλα τα απαραίτητα Μητρώα του Ελληνικού Δημοσίου, ενώ θα παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών των οφειλών, οι οποίες αποδίδονται άμεσα στους Δήμους, χωρίς να καταργηθεί η δυνατότητα πληρωμών απευθείας στους Δήμους.

-Ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ Δήμων, Περιφερειών, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Κεντρικού Κράτους με 3 κριτήρια:

  • Τοπικός, περιφερειακός ή εθνικός χαρακτήρας της αρμοδιότητας
  • Ποιος μπορεί να ασκήσει αποτελεσματικότερα προς όφελος των πολιτών
  • Τεκμήριο αρμοδιότητας κατά δέσμη πολιτική.

Υπενθυμίζεται ότι ο διάλογος για την επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου της αυτοδιοίκησης, με τη σύνταξη του νέου ενιαίου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που αποτελεί δέσμευση της κυβέρνησης, έχει ήδη ξεκινήσει.

Η αρμόδια επιτροπή που θα επεξεργαστεί το σύνολο των προτάσεων όλων των φορέων, η οποία συστάθηκε από τον Υπουργό Εσωτερικών, συνεδρίασε για πρώτη φορά τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, των δικαστικών αρχών, πανεπιστημιακών και στελεχών τόσο των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. όσο και του Υπουργείου Εσωτερικών.

Μάλιστα, για την υποβοήθηση του έργου της, και με στόχο την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση της σύνταξης του νέου κώδικα, συστάθηκε και λειτουργεί στο Υπουργείο Εσωτερικών η Μονάδα Σύνταξης και Εφαρμογή της Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

protothema.gr



Γυναίκες Δήμαρχοι: Προκλήσεις, Ευκαιρίες και Εμπόδια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η εκδήλωση «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ: Προκλήσεις, Ευκαιρίες, Εμπόδια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», που πραγματοποιήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2024 στο πλαίσιο της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, έφερε στο προσκήνιο τις γυναίκες ηγέτες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη μοναδική τους οπτική για τη διαχείριση των κοινών. Την εκδήλωση διοργάνωσε η ομάδα SHE – Society for Help & Empowerment, δίνοντας βήμα σε γυναίκες δημάρχους από την Κεντρική Μακεδονία να μιλήσουν για τις δυσκολίες και τις δυνατότητες που συναντούν στον πολιτικό στίβο.

Ομιλήτριες της εκδήλωσης ήταν οι Δήμαρχοι Σερρών, Βαρβάρα Μητλιάγκα, Καλαμαριάς, Χρύσα Αράπογλου, Δέλτα, Γερακίνα Μπισμπινά, και Λαγκαδά, Νίκη Ανδρεάδου. Οι τέσσερις αυτές γυναίκες συζήτησαν τις προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο πλαίσιο της τοπικής διακυβέρνησης, καθώς και τις ευκαιρίες για ανάπτυξη και αλλαγή που παρουσιάζονται μέσα από το ρόλο τους.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναφέρθηκαν σε ζητήματα όπως τα εμπόδια που θέτει η κοινωνία και οι δομές εξουσίας στην εκπροσώπηση των γυναικών, αλλά και στα πλεονεκτήματα της παρουσίας τους σε θέσεις ηγεσίας, επισημαίνοντας την ανάγκη για αλλαγή των κοινωνικών αντιλήψεων και την προώθηση ίσων ευκαιριών.

Η συζήτηση συντονίστηκε από τη δημοσιογράφο Έλενα Αποστολίδου, ενώ την εκδήλωση παρακολούθησαν και άτομα με αναπηρία, με διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική γλώσσα από την Ευλαμπία Αγγέλου.

Η εκδήλωση ανέδειξε την ανάγκη περαιτέρω ενδυνάμωσης των γυναικών σε ηγετικές θέσεις, τονίζοντας πως ο δρόμος προς την ισότητα μπορεί να είναι μακρύς, αλλά οι αλλαγές που συντελούνται είναι αισθητές και ελπιδοφόρες για το μέλλον.




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με την Αναστασία Κωστάρα ενισχύουμε την εκπροσώπηση των εργαζόμενων του τουριστικού κλάδου στην Αυτοδιοίκηση»

O Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΖ ΖΩΗΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ την Αναστασία Κωστάρα, ξενοδοχειακό υπάλληλο.

Η Αναστασία Κωστάρα γεννήθηκε στην Καβάλα. Μετά την αποφοίτησή της από το Λύκειο συνέχισε τις σπουδές της στη Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης του ΟΑΕΔ. Εργάζεται στον τουριστικό κλάδο. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά την Αναστασία Κωστάρα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Μαρία Κουτίδου δυναμώνουμε τη συμμετοχή των γυναικών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλοσωρίζει ένα νέο μέλος στην παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ: 

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Μαρία Κουτίδου, συνταξιούχο ιδιωτική υπάλληλο και δραστήριο μέλος σε κοινωνικούς φορείς της τοπικής μας κοινωνίας.

Η Μαρία Κουτίδου διαμένει μόνιμα στην Καβάλα, στη συνοικία του Περιγιαλίου, και είναι παντρεμένη με τέσσερα παιδιά. Είναι εθελόντρια στον Ερυθρό Σταυρό και μέλος στον Σύλλογο Ποντίων Λεύκης – Ν. Καρβάλης.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τη Μαρία Κουτίδου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Σοφία Τσάκωνα δυναμώνουμε τη συμμετοχή των νέων γυναικών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει ένα νέο μέλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Σοφία Τσάκωνα, φιλόλογο.

Η Σοφία Τσάκωνα γεννήθηκε το 1994 στην Καβάλα. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι παντρεμένη με τον Γιώργο Δημητριάδη και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τη Σοφία Τσάκωνα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Μαρία Χαλκίδου δυναμώνουμε τη συμμετοχή των γυναικών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

Ο Υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Μαρία Χαλκίδου, έμπορο ενδυμάτων και δραστήριο μέλος σε κοινωνικούς φορείς της τοπικής μας κοινωνίας.

“Η Μαρία Χαλκίδου γεννήθηκε στην Καβάλα και διαμένει στα Ποταμούδια. Είναι επιχειρηματίας στον τομέα της ένδυσης εδώ και πολλά χρόνια και ενεργό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποταμουδίων.

Είναι παντρεμένη με τον Ιωάννη Δερβετζή και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τη Μαρία Χαλκίδου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″