Θρήνος στο ποδόσφαιρο της καβάλας για τον αδικο χαμό του 21χρονου Τάσου Ματσάγκου

Ο ποδοσφαιρικός κόσμος της Καβάλας θρηνεί την απώλεια του 21χρονου τερματοφύλακα Τάσου Ματσάγκου, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα το βράδυ της Τετάρτης, 12 Μαρτίου, κοντά στον κόμβο του Αγίου Σίλα στην Εγνατία Οδό.

Ο Τάσος Ματσάγκος αγωνιζόταν ως τερματοφύλακας στην Αθλητική Ένωση Πιερέων 2004 (Α.Ε.Π. 2004).

Η ομάδα του, καθώς και άλλες τοπικές ομάδες, εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη για την απώλειά του. Η Α.Ε.Π. 2004, σε ανακοίνωσή της, ανέφερε:

Με ανείπωτη θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα έναν δικό μας άνθρωπο, έναν εξαιρετικό αθλητή, φίλο και συμπαίκτη. Ο Τάσος, ο φύλακας-άγγελος της εστίας μας, έφυγε πρόωρα από κοντά μας, αφήνοντας πίσω του ένα τεράστιο κενό στις καρδιές μας.

Ο Ορφέας Ελευθερούπολης, σε δική του ανακοίνωση, σημείωσε:

Το ποδόσφαιρο σήμερα είναι πιο φτωχό, καθώς ένα νέο παιδί έφυγε πρόωρα από τη ζωή. Κανείς δεν μπορεί να βρει λόγια που να απαλύνουν τον πόνο μιας τέτοιας απώλειας.

Το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος εξέφρασε επίσης τη θλίψη του:

Η οικογένεια του ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ θρηνεί σήμερα τον άδικο και αδιανόητο χαμό του Αναστάσιου Ματσάγκου που έφυγε από κοντά μας τόσο νωρίς, μόλις στα 21 του χρόνια.

Η απώλεια του Τάσου Ματσάγκου αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην τοπική ποδοσφαιρική κοινότητα, ενώ η σκέψη όλων είναι με την οικογένεια και τους φίλους του σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.




Αλεξανδρούπολη: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στην κηδεία του 15χρονου – «Είναι πολύ άδικο»

Αλεξανδρούπολη: Σε κλίμα οδύνης φίλοι και συγγενείς είπαν το στερνό «αντίο» στον 15χρονο που σκοτώθηκε πέφτοντας από τον φωταγωγό

Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης για τον τραγικό χαμό του 15χρονου, που έχασε τη ζωή του μετά από πτώση από τον φωταγωγό πολυκατοικίας, το πρωί του Σαββάτου.

Αυτή την ώρα οδηγείται στην τελευταία του κατοικία. Συντετριμμένοι οι γονείς λύγισαν κατά την εξόδιο ακολουθία, με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο να λέει χαρακτηριστικά ότι «είναι μια δύσκολη για εμάς στιγμή» αφουγκραζόμενος την οδύνη των συγγενών, καθώς ο παππούς του 15χρονου, είναι ιερέας, όπως αναφέρει το Thesstoday.gr

«Ήταν καλό παιδί, όλοι τον αγαπούσαν» φώναξαν οι συγγενείς του, με τους καθηγητές και τους συμμαθητές του να τον συνοδεύουν και εκείνοι στην τελευταία του κατοικία.

Το μοιραίο βήμα στο τζαμάκι του φωταγωγού

Η ασύλληπτη τραγωδία σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, όταν ο 15χρονος έπεσε στο κενό από την ταράτσα πενταώροφης πολυκατοικίας μπροστά στα μάτια του πατέρα του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έσπευσε να τον βοηθήσει ώστε να επισκευάσουν την κεραία. Ο ανήλικος κουβαλούσε κάποια κιβώτια και κάποια στιγμή, επιχείρησε να βγάλει μία φωτογραφία. Τότε, έκανε το τελευταίο, αλλά μοιραίο βήμα. Πάτησε πάνω στο τζαμάκι του φωταγωγού, εκείνο έσπασε και βρέθηκε στο κενό από ύψος πέντε ορόφων.

Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον απεγκλωβίσουν και να τον διασώσουν, ωστόσο λίγο αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή και σκόρπισε θλίψη στην οικογένειά του, καθώς την Παρασκευή, γιόρτασε τα 15α γενέθλιά του.

Ραγίζει καρδιές η γιαγιά του 15χρονου – «Έτσι μου είπαν πως πέθανε»

Δεν μπορεί να χωρέσει ανθρώπου νους τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη ζωή του ένας 15χρονος στην Αλεξανδρούπολη το Σάββατο.

To παιδί ανέβηκε στην ταράτσα της πολυκατοικίας για να βγάλει φωτογραφία με την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας όταν έσπασε το γυάλινο κάλυμμα του φωταγωγού με αποτέλεσμα ο 15χρονος να βρεθεί στο κενό και πέφτοντας στο τσιμέντο να χάσει την ζωή του.

Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό και διάσωση του ανήλικου, ωστόσο ήταν ήδη αργά, καθώς ο 15χρονος είχε καταλήξει.

Τραγική φιγούρα ο πατέρας του 15χρονου, ο οποίος είδε το παιδί του να πέφτει στο κενό και να κόβεται τόσο άδικα το νήμα της ζωής του, μπροστά στα έντρομα μάτια του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, ενώ μία μέρα πριν το παιδί είχε γιόρτασε τα γενέθλιά του.

«Τι να πω; Το παιδί έπεσε από τον φωταγωγό. Πήγε μα βγει μία φωτογραφία και έπεσε από τον φωταγωγό. Είχε γενέθλια. Τον πήρα τηλέφωνο και ο παπάς και το απόγευμα θα ερχόταν από εδώ το παιδί. Αλλά… ήρθαν στο σπίτι και μου λέει ‘’θα πάμε στο νοσοκομείο, σε θέλει ο αιματολόγος’’. Πάω σε αιματολόγο εγώ. Λέω ‘’δεν πάω’’, ‘’όχι πάμε λέει’’. Και όπως φτάσαμε στο νοσοκομείο, μας είπαν ότι πέθανε. Δύσκολα. Τι να σου πω.. ο μπαμπάς του. Η μαμά του εκεί πέρα ήταν. Ήταν στη δουλειά και την ειδοποίησαν και έφυγε. Ήταν καλό παιδί. Ο μπαμπάς του είναι στο νοσοκομείο. Δεν μπορεί. Η κόρη μου και ο γαμπρός μου είναι χάλια», ανέφερε στο MEGA η γιαγιά του 15χρονου στο MEGA.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον τραγικό θάνατο του 15χρονου

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΠΑΟΚ, στο άκουσμα της τραγικής είδησης για τον 15χρονο που σκοτώθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βγάλει μια selfie φορώντας τη φανέλα της αγαπημένης του ομάδας που ήταν οι «ασπρόμαυροι».

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την ανείπωτη θλίψη της για το τραγικό γεγονός. Όπως τονίζεται «η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του».

Αναλυτικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την ανείπωτη θλίψη και τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιάννη από την Αλεξανδρούπολη, που βρήκε φρικτό θάνατο προσπαθώντας να βγάλει φωτογραφία με την αγαπημένη του, ασπρόμαυρη φανέλα. Η μνήμη του θα μείνει ζωντανή και η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του.

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Κρίμα κι άδικο για την Εθνική πόλο γυναικών | Έχασε το μετάλλιο με buzzer beater και με αμφιλεγόμενη διαιτητική απόφαση

Η Εθνική πόλο γυναικών ήταν συγκλονιστική (και) στον μικρό τελικό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έκανε κατάθεση ψυχής μέσα στην πισίνα αλλά ηττήθηκε με πικρό και συνάμα άκρως αμφιλεγόμενο τρόπο χάνοντας την ευκαιρία να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο.

Η Ισπανία επικράτησε με 10-9 χάρη σε buzzer beater σε νεκρό χρόνο, αφού προηγουμένως όμως υπήρξε μια πρωτοφανής απόφαση των διαιτητών. Η Ελλάδα έχοντας στην τελευταία επίθεση επτά δευτερόλεπτα για να σκοράρει με buzzer beater, ανέβασε και την τερματοφύλακά της στην περιοχή της Ισπανίας. Ωστόσο, η επίθεση δεν έγινε ποτέ καθώς οι διαιτητές έδωσαν παράβαση στις Ελληνίδες και την μπάλα… δώρο στις Ισπανίδες που σκόραραν εύκολα με μακρινό σουτ σε άδειο τέρμα!

Ο ελληνικός πάγκος διαμαρτυρήθηκε έντονα αλλά οι διαιτητές δεν άλλαξαν την απόφασή τους και το παιχνίδι, μαζί με το μετάλλιο, χάθηκαν με αυτόν τον απίστευτο, απρόσμενο και άδικο τρόπο.

Η Εθνική πόλο γυναικών που πριν από λίγο καιρό κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό, δεν μπόρεσε να… ντουμπλάρει τα μετάλλια για δεύτερη σερί διοργάνωση. Ούτε και να κερδίσει μετάλλιο σε Παγκόσμιο για πρώτη φορά μετά το χρυσό της Σανγκάης το 2011. Η ομάδα της Αλεξίας Καμμένου όμως έδειξε ότι είναι ικανή για κάτι σπουδαίο στο μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.

Η εξέλιξη του μικρού τελικού

Η Ισπανία άνοιξε το σκορ με ένα τυχερό γκολ καθώς η μπάλα βρήκε στα μπλοκ, πήρε περίεργη τροχία και πέρασε τη γραμμή του τέρματος. Ωστόσο η ελληνική ομάδα ισοφάρισε με τη Μαργαρίτα Πλευρίτου για το 1-1. Η Ισπανία έκλεισε το πρώτο οκτάλεπτο με προβάδισμα ενός γκολ (1-2), ενώ σκόραρε και στο ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου για το1-3. Η Νίνου μείωσε σε 2-3 με πέναλτι αλλά και πάλι οι Ισπανίδες σκόραραν φτάνοντας σε διαφορά δύο τερμάτων (2-4).

Η Ξενάκη με ωραίο διαγώνιο σουτ μείωσε και πάλι στο γκολ (3-4), ενώ η Ελευθερία Πλευρίτου έγραψε το 4-4. Οι Ισπανίδες σκόραραν στην κόντρα για το 4-5 αλλά η Ελευθεριάδου με δυνατό μακρινό σουτ ισοφάρισε ξανά (5-5). Και πάλι όμως η Ισπανία βρήκε τρόπο για να σκοράρει (5-6) με την δεύτερη περίοδο να ολοκληρώνεται στο -1 για την Ελλάδα.

Η τρίτη περίοδος άρχισε με την Ισπανία να σκοράρει ξανά και να παίρνει ένα προβάδισμα ασφαλείας (5-7). Η Ελευθεριάδου αστόχησε σε πέναλτι χάνοντας την ευκαιρία για να μειώσει το σκορ. Η ελληνική ομάδα πίεσε ασφυκτικά την Ισπανία αλλά έχασε πολλές ευκαιρίες στην παίκτρια παραπάνω. Εν τέλει η Ξενάκη μείωσε σε 6-7, ενώ στο φινάλε του οκταλέπτου τα κορίτσια της Καμμένου έπαιξαν τρομερή άμυνα με δύο παίκτριες λιγότερες κρατώντας το σκορ σε απόσταση ενός γκολ.

Και πάλι οι Ισπανίδες βρήκαν γκολ για το +2 (6-8) με πέναλτι, ενώ αμέσως μετά πήραν για πρώτη φορά διαφορά τριών τερμάτων (6-9). Ένας κεραυνός της Ελευθερίας Πλευρίτου έδωσε ελπίδες στην Ελλάδα που μείωσε σε 7-9, ενώ στην επόμενη επίθεση η Νίνου εκτέλεσε για το 8-9. Το επιθετικό κρεσέντο της εθνικής μας συνεχίστηκε. Η Ασημάκη κέρδισε πέναλτι, η Νίνου κεραυνοβόλησε και η Ελλάδα ισοφάρισε ξανά (9-9) επιστρέφοντας απ’ το -3!

Το φινάλε ήταν δραματικό αλλά και πικρό για την Ελλάδα, που έπαιξε καλές άμυνες μέχρι τέλους.

Απέμεναν επτά δευτερόλεπτα για την τελευταία επίθεση της Ελλάδας, ακόμα και η γκολκίπερ της ελληνικής ομάδας ανέβηκε μπροστά για να παίξει η εθνική μας με παίκτρια παραπάνω για το buzzer beater.

Οι οδηγίες της Αλεξίας Καμμένου για την τελευταία επίθεση

Η τελευταία αμφιλεγόμενη φάση

Ωστόσο, η επίθεση ουσιαστικά δεν παίχθηκε ποτέ καθώς οι διαιτητές σε μια πρωτοφανή απόφαση έδωσαν παράβαση με αποτέλεσμα οι Ισπανίδες να σκοράρουν με buzzer beater σε άδειο τέρμα σε νεκρό χρόνο!

 

  • Ισπανία (Οκα): Έστερ, Εσπάρ, Ορτίθ 2, Πέρεζ, Κρέσπι 1, Ελενα Ρουίθ 1, Πένα, Φόρκα 3, Κάμους 1, Γκαρσία 1, Λέιτον 1, Τέρε, Πιράλκοβα.
  • Ελλάδα (Καμμένου): Διαμαντοπούλου, Ελευθερία Πλευρίτου 2, Χυδηριώτη, Ελευθεριάδου 1, Μαργαρίτα Πλευρίτου 1, Ξενάκη 2, Ασημάκη, Πάτρα, Νίνου 3, Βασιλική Πλευρίτου, Γιαννοπούλου, Μυριοκεφαλιτάκη, Σταματοπούλου.

 

Πηγή: ethnos.gr




Άδωνις Γεωργιάδης: Από την Πρωτοχρονιά βάζουμε τέλος στο άδικο «πέναλτι» του 30% για όσους συνταξιούχους εργάζονται

Από την Πρωτοχρονιά αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η διάταξη του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για την κατάργηση της παρακράτησης του 30% της σύνταξης των εργαζόμενων συνταξιούχων.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου, βασικός πυρήνας του οποίου είναι η αναμόρφωση του θεσμού της επαγγελματικής ασφάλισης, οι συνταξιούχοι που απασχολούνται θα λαμβάνουν πλέον ολόκληρο το ποσό της σύνταξής τους, χωρίς περικοπή. Ταυτόχρονα, θεσπίζεται ένας μη ανταποδοτικός πόρος υπέρ e-ΕΦΚΑ, ο οποίος, για τους μισθωτούς εργαζόμενους συνταξιούχους, θα ισούται με το 10% επί των ασφαλιστέων αποδοχών τους και για τους μη μισθωτούς εργαζόμενους συνταξιούχους με το 50% επί της επιλεγείσας ασφαλιστικής κλάσης για κύρια σύνταξη. Επίσης, ορίζεται ετήσιο πλαφόν του πόρου, που δεν μπορεί να υπερβαίνει το 12πλάσιο της μηνιαίας εθνικής σύνταξης.

Σύμφωνα με παραδείγματα που έχει ήδη δημοσιοποιήσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, οι εργαζόμενοι συνταξιούχοι θα ωφεληθούν σημαντικά από τη νέα διάταξη.

Όπως προκύπτει από τα παραδείγματα, συνταξιούχος που εργάζεται και λαμβάνει σύνταξη ύψους 1.200 ευρώ, είχε παρακράτηση ύψους 360 ευρώ, με βάση το ισχύον καθεστώς. Εάν αυτός ο συνταξιούχος εργάζεται ως μισθωτός, με μικτό μηνιαίο μισθό 780 ευρώ, θα λαμβάνει ολόκληρη τη σύνταξή του και η παρακράτηση ύψους 360 ευρώ αντικαθίσταται από μη ανταποδοτικό πόρο ύψους 78 ευρώ. Το όφελος ανέρχεται σε 282 ευρώ μηνιαίως.

Εάν ο ίδιος συνταξιούχος εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας και έχει επιλέξει την πρώτη ασφαλιστική κλάση, τότε η παρακράτηση, ύψους 360 ευρώ, αντικαθίσταται από μη ανταποδοτικό πόρο 169,95 ευρώ×50%=84,98 ευρώ. Το όφελος φτάνει σε 275,02 ευρώ μηνιαίως.

Aκέραιο όλο το ποσό της σύνταξης για τους εργαζόμενους συνταξιούχους.

Με τη συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία, μεταξύ άλλων, επιδιώκεται να αυξηθεί περαιτέρω η νόμιμη και δηλωμένη συμμετοχή στην αγορά εργασίας των συνταξιούχων που επιθυμούν να εργαστούν.

Παράλληλα, ο χρόνος ασφάλισης που δημιουργείται από την απασχόληση του συνταξιούχου αξιοποιείται για την προσαύξηση της ήδη καταβαλλόμενης σύνταξης.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ‘Αδωνις Γεωργιάδης, δηλώνει τα εξής: «Από την 1η του χρόνου, βάζουμε τέλος στο άδικο “πέναλτι” του 30% για όσους συνταξιούχους επιλέγουν να εργάζονται. Η σύνταξη χωρίς ποινή είναι το πρώτο πράγμα που είπα ότι θα λύσω, όταν έγινα υπουργός Εργασίας. Δεν είναι δυνατόν να τιμωρούμε τον συνταξιούχο που θέλει να εργαστεί και να παραμείνει ενεργός στην κοινωνία.

Σήμερα, 50.000 συμπολίτες μας που έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης, συνεχίζουν να εργάζονται και πιστεύω ότι, με τη νέα διάταξη του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, αυτό το νούμερο θα διπλασιαστεί. Το όφελος για την κοινωνία, αλλά πολύ περισσότερο για τον ίδιο τον συνταξιούχο, είναι μεγάλο και είμαι πολύ χαρούμενος που, επί θητείας μου, κατάφερα να δώσω λύση σε αυτό το πάγιο αίτημα των ανθρώπων αυτών.

Με την ψήφιση, λοιπόν, του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου, αυτόματα, από 1η του έτους 2024, οι εργαζόμενοι συνταξιούχοι θα λαμβάνουν ακέραιο όλο το ποσό της σύνταξής τους, χωρίς παρακράτηση και, αντί αυτού, θα τους παρακρατείται ένας μη ανταποδοτικός πόρος υπέρ ΕΦΚΑ, ύψους 10%, από τον μισθό τους, ενώ, σε περίπτωση των ελευθέρων επαγγελματιών, η παρακράτηση θα είναι 50% επί της ασφαλιστικής κατηγορίας που θα επιλέξουν οι ίδιοι».




Πατέρας αστυνομικού που τραυματίστηκε στα επεισόδια στου Ρέντη: «Είναι άδικο να χαθεί το παλικάρι μου»

Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση παραμένει στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας ο 31χρονος αστυνομικός, ενώ οι Αρχές έχουν προχωρήσει στη σύλληψη ενός 18χρονου, ο οποίος φέρεται να ομολόγησε πως ήταν εκείνος που εκτόξευσε τη ναυτική φωτοβολίδα, που τον τραυμάτισε σοβαρά, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στου Ρέντη.

Την ίδια στιγμή οι Αρχές αναζητούν τον ηθικό αυτουργό της επίθεσης, ένα άτομο που παραμένει άγνωστο, κατά του οποίου, ωστόσο, έχει ασκηθεί δίωξη. Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο ηλικίας 35 έως 40 ετών και φέρεται να είναι επικεφαλής της ομάδας, που προκάλεσε την επίθεση.

«Πρέπει να ταυτοποιηθούν όλα τα άτομα της ομάδας, που επιτέθηκαν στους αστυνομικούς. Σύμφωνα και με τα λεγόμενα του 18χρονου, επιβεβαιώνεται ότι μία ομάδα εξήλθε από το γήπεδο, εφοδιάστηκε από άλλα άτομα εκτός γηπέδου αντικείμενα, τα οποία εκσφενδόνισαν κατά των αστυνομικών δυνάμεων και ξαναμπήκαν στο γήπεδο», είπε στο Mega η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Κωνσταντίνα Δημογλίδου.

«Είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου»

Για τη μάχη που δίνουν οι γιατροί, για να κρατήσουν στη ζωή τον 31χρονο αστυνομικό, μίλησε στο MEGA ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννακός.

«Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου από την πρώτη στιγμή, παρότι δεν εφημέρευε, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, για να τον σώσουν. Το έχουν πάρει προσωπικά απέναντι στην τυφλή οπαδική βία. Πολλές φορές μας έχουν μεταφέρει στα νοσοκομεία νεκρούς και τραυματίες από τυφλή οπαδική βία, πάντα ακούμε ότι θα πάρουν μέτρα και τελικά, ας μου επιτραπεί αυτή η έκφραση, αυτά τα τσογλάνια επικρατούν και μολύνουν τον αθλητισμό», είπε.

Μάλιστα, ο κ. Γιαννακός συνομίλησε με τον πατέρα του 31χρονου αστυνομικού, ο οποίος του είπε: «είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου, το παλικάρι μου» και ζήτησε από το νοσηλευτικό προσωπικό να κάνει τα αδύνατα δυνατά, για να τον κρατήσει στη ζωή.

Πώς έφτασαν οι Αρχές στα ίχνη του 18χρονου

Ο 18χρονος δράστης του σοβαρού τραυματισμού με φωτοβολίδα του αστυνομικού των ΜΑΤ ανέφερε από την πρώτη στιγμή ότι είχε τραυματίσει αστυνομικό κι αυτό ήταν η κρίσιμη παράμετρος, που οδήγησε τους αξιωματικούς της Ασφάλειας Αττικής στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Την εμπλοκή του 18χρονου στην επίθεση κατέδειξαν σε καταθέσεις τους τουλάχιστον άλλοι 4-5 χούλιγκαν, που είχαν αντιληφθεί τη δράση του ή είχαν ακούσει τις εκ των υστέρων αναφορές του.

Ο 18χρονος φέρεται να ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς πως ένας μεγαλύτερος του έδωσε τη ναυτική φωτοβολίδα και του έδειξε πώς να την ενεργοποιήσει, καθώς ο ίδιος δεν γνώριζε πώς να το κάνει ούτε πώς να την πετάξει.

«Εγώ δεν γνώριζα πώς να την χρησιμοποιώ και το άτομο αυτό μου έδειξε πώς να την χρησιμοποιήσω. Έριξα σε ευθεία βολή τη φωτοβολίδα, χτύπησε πρώτα στο οδόστρωμα και στη συνέχεια καρφώθηκε στον μηρό του αστυνομικού. Εκείνος έπεσε στο έδαφος. Αμέσως μετά επέστρεψα στο γήπεδο».

Την έριξε ευθεία βολή, η φωτοβολίδα έκανε γκελ στο οδόστρωμα και κατέληξε στο πόδι του αστυνομικού. «Είδα τον αστυνομικό να πέφτει κάτω», παραδέχτηκε.

«Εκείνο το βράδυ ήμουν μέσα στο γήπεδο. Βγήκαμε έξω μια ομάδα περίπου 100 ατόμων. Εκεί υπήρχε ένα πρόσωπο που φορούσε κουκούλα full face. Μας έδωσε φωτοβολίδες, μολότοφ, πέτρες και ξύλα και μας είπε να επιτεθούμε στους αστυνομικούς».




Αντίθετος με το κλείσιμο της αγοράς ο Εμπορικός Σύλλογος Ξάνθης- Αντιδράει για το άδικο φορολογικό Νομοσχέδιο

Ο Εμπορικός Σύλλογος Νομού Ξάνθης με κατά πλειοψηφία απόφαση ανακοινώνει ότι δεν προτείνει το κλείσιμο της αγοράς Ξάνθης στις κινητοποιήσεις 22/11/2023,μέσω του κεντρικού μας οργάνου ΕΣΕΕ έχει εκφραστεί η αντίδραση του εμπορικού κόσμου απέναντι στο άδικο φορολογικό νομοσχέδιο, καθώς και μέσω του προέδρου μας με δημόσια τοποθέτησή του έχει εκφραστεί η αντίθεση του Συλλόγου μας στο φορολογικό νομοσχέδιο.\

Καλούμε όλους τους επαγγελματίες-εμπόρους της πόλης μας να αποκτήσουν επιτέλους συλλογική συνείδηση και να μάθουν να συμμετέχουν και να διεκδικούν και να μην κρύβονται πίσω από ένα συλλογικό όργανο που το εκπροσωπούν εννιά άνθρωποι,η ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα του χώρου μας και της πόλης μας ξεκινάει από προσωπική και καταλήγει συλλογική.

Καλούμε την Κυβέρνηση να πάρει πίσω το νομοσχέδιο και να μάθει να αντιμετωπίζει τον επαγγελματία ως ισότιμο μέλος και όχι ως κοινό φοροφυγά.

 

ΠΗΓΗ | xanthidaily.gr




Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για τον άδικο χαμό του φιλάθλου της ΑΕΚ

Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό τυφλής οπαδικής βίας που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, εκφράζουμε ως παράταξη τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος και στη μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ. Επιπλέον, αισθανόμαστε την ανάγκη να καταδικάσουμε κάθε περιστατικό βίας μέσα και έξω από τα γήπεδα.