Συνάντηση Δημάρχων των Αδελφοποιημένων Δήμων Ορεστιάδας και Ζίγκμπουργκ

Η συνάντηση Δημάρχων των αδελφοποιημένων Δήμων Ορεστιάδας και Ζίγκμπουργκ έγινε με αφορμή την επέτειο των 30 χρόνων αδελφοποίησης των δύο πόλεων. Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Ευαγγελία Μπραϊκούδη, ταξίδεψε στη γερμανική πόλη Ζίγκμπουργκ για να συναντήσει το Δήμαρχο Στέφαν Ρόουσμαν.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο Δήμαρχοι συζήτησαν τα επιτεύγματα της τριακονταετούς συνεργασίας και αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα, ανανεώνοντας τη δέσμευσή τους για συνεχή φιλία και συνεργασία. Επιπλέον, παρακολούθησαν το ελληνικό παραδοσιακό φεστιβάλ που διοργανώνουν οι Έλληνες της Ζίγκμπουργκ, το οποίο περιλάμβανε χορούς, μουσική και γαστρονομία από την Ελλάδα.

Η επίσκεψη αυτή ενίσχυσε τους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο πόλεων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αδελφοποίησης ως μέσο ενίσχυσης των διεθνών σχέσεων και της πολιτιστικής ανταλλαγής.