Ορεστιάδα | Ο Αδαμάντιος Παπαδόπουλος συμμετείχε στο Smart Cities 2024

Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, συμμετείχε ως ομιλητής στο σημαντικό συνέδριο “Smart Cities 2024”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 16-17 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Το συνέδριο συγκέντρωσε προσωπικότητες από την κεντρική και τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και εκπροσώπους από τον τομέα της τεχνολογίας, με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών που προωθούν τη βιώσιμη και ψηφιακή ανάπτυξη των πόλεων.

Η θεματική του συνεδρίου επικεντρώθηκε στον κρίσιμο ρόλο των “έξυπνων πόλεων” για την περιφερειακή και εθνική ανάπτυξη, με βασικούς πυλώνες την ψηφιακή διακυβέρνηση και την πράσινη ανάπτυξη. Οι συμμετέχοντες ανέλυσαν τη σημασία των σύγχρονων τεχνολογιών στην καθημερινή διαχείριση των πόλεων, αλλά και στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής των πολιτών μέσω καινοτόμων λύσεων.

Στην ομιλία του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε τη σημασία των έξυπνων συστημάτων για την Ορεστιάδα, σημειώνοντας πως η ψηφιοποίηση και η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες για τον Δήμο. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο Δήμος Ορεστιάδας για την ενίσχυση των υποδομών και τη χρήση καινοτόμων λύσεων, με στόχο τη βελτίωση των δημοτικών υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκτός από την παρουσία του Δημάρχου Ορεστιάδας, το συνέδριο προσέλκυσε τη συμμετοχή υπουργών, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και κορυφαίων τεχνολογικών φορέων. Αυτή η ευρεία εκπροσώπηση ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματική εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων στις ελληνικές πόλεις.

Η διοργάνωση αυτή κατέδειξε την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να ακολουθήσει τις διεθνείς τάσεις στον τομέα των “έξυπνων πόλεων”, συμβάλλοντας στην αειφόρο ανάπτυξη και την ψηφιακή μετάβαση σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.




Έφτασε στην Καβάλα με 26 ασθενείς το «Αδαμάντιος Κοραής»

Κατέπλευσε στο λιμάνι της Καβάλας, στις 15:50 το μεσημέρι της Τρίτης (22/08), το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», που μετέφερε ασθενείς από την Αλεξανδρούπολη μετά την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της πόλης

 Το πλοίο ξεκίνησε από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης γύρω στις 11:30 το πρωί και έφερε στην Καβάλα 26 ασθενείς. Τους ασθενείς παρέλαβαν στο λιμάνι της Καβάλας 17 ασθενοφόρα. Μπήκαν στα ασθενοφόρα για να παραλάβουν τους ασθενείς και μετά τη μεταφορά των ασθενών που γυρίσουν οδικώς στις βάσεις τους. 

Το πλοίο θα επιστρέψει άδειο. 

Νωρίτερα έφτασαν οδικώς με ασθενοφόρα 23 ασθενείς από την Αλεξανδρούπολη οι οποίοι είναι πιο σοβαροί και δεν ήταν δυνατό να καθυστερήσουν τη διακομιδή τους. Συνολικά ήρθαν 49 ασθενείς και 11 νεογνά από την Αλεξανδρούπολη στο νοσοκομείο της Καβάλας. 

Αν κάποιο περιστατικό κριθεί πολύ σοβαρό θα μεταφερθεί ο ασθενής σε άλλο νοσοκομείο. Ο υφυπουργός Υγείας και γ.γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας, Μάριος Θεμιστοκλέους, ήταν στο πλοίο με τους ασθενείς. 

Δείτε βίντεο από την άφιξη και τις δηλώσεις του υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δημήτρη Βαρτζόπουλου, από το λιμάνι της Καβάλας.  




Στο Νοσοκομείο της Καβάλας θα φέρει τους ασθενείς από το ΠΝΑ Αλεξανδρούπολης το «Αδαμάντιος Κοραής»

Σε δυο ώρες περίπου αναμένεται να φτάσει στο λιμάνι της Καβάλας το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής» στο οποίο από τα ξημερώματα έχουν μεταφερθεί περίπου 90 ασθενείς μετά την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης

Το πλοίο αναμένεται να ξεκινήσει σε λίγο από την Αλεξανδρούπολη και θα είναι εδώ το μεσημέρι

Ήδη έχουν ξεκινήσει και φτάνουν σε λίγο 10 ασθενοφόρα με 11 ασθενείς από την Αλεξανδρούπολη οι οποίοι είναι πιο σοβαρά και δεν ήταν δυνατό να καθυστερήσει η διακομιδή τους.

Όπως είπε στο kavalaΝews.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Καβάλας Κώστας Τσιτσιλικάκης τα ασθενοφόρα αυτά θα πάνε μετά στο λιμάνι της Καβάλας για να παραλάβουν τους ασθενείς.