Ορεστιάδα | Ο Αδαμάντιος Παπαδόπουλος συμμετείχε στο Smart Cities 2024
Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, συμμετείχε ως ομιλητής στο σημαντικό συνέδριο “Smart Cities 2024”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 16-17 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Το συνέδριο συγκέντρωσε προσωπικότητες από την κεντρική και τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και εκπροσώπους από τον τομέα της τεχνολογίας, με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών που προωθούν τη βιώσιμη και ψηφιακή ανάπτυξη των πόλεων.
Η θεματική του συνεδρίου επικεντρώθηκε στον κρίσιμο ρόλο των “έξυπνων πόλεων” για την περιφερειακή και εθνική ανάπτυξη, με βασικούς πυλώνες την ψηφιακή διακυβέρνηση και την πράσινη ανάπτυξη. Οι συμμετέχοντες ανέλυσαν τη σημασία των σύγχρονων τεχνολογιών στην καθημερινή διαχείριση των πόλεων, αλλά και στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής των πολιτών μέσω καινοτόμων λύσεων.
Στην ομιλία του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε τη σημασία των έξυπνων συστημάτων για την Ορεστιάδα, σημειώνοντας πως η ψηφιοποίηση και η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες για τον Δήμο. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο Δήμος Ορεστιάδας για την ενίσχυση των υποδομών και τη χρήση καινοτόμων λύσεων, με στόχο τη βελτίωση των δημοτικών υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος.
Εκτός από την παρουσία του Δημάρχου Ορεστιάδας, το συνέδριο προσέλκυσε τη συμμετοχή υπουργών, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και κορυφαίων τεχνολογικών φορέων. Αυτή η ευρεία εκπροσώπηση ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματική εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων στις ελληνικές πόλεις.
Η διοργάνωση αυτή κατέδειξε την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να ακολουθήσει τις διεθνείς τάσεις στον τομέα των “έξυπνων πόλεων”, συμβάλλοντας στην αειφόρο ανάπτυξη και την ψηφιακή μετάβαση σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.



