Σουφλί: “Κάτω τα χέρια απ’ την 7η Ταξιαρχία Προβατώνα”

“Κάτω τα χέρια απ’ την 7η Ταξιαρχία Προβατώνα, βροντοφώναξαν σήμερα οι κάτοικοι της περιοχής, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στα φανάρια του Προβατώνα.

Οι δεκάδες διαμαρτυρόμενοι από το Τυχερό, τον Προβατώνα και τα άλλα χωριά της περιοχής, που η σχεδιαζόμενη υποβάθμιση της 7ης Ταξιαρχίας θα επηρεάσει αρνητικά με διάφορους τρόπους την ζωή τους, απέκλεισαν συμβολικά για κάποια λεπτά τον κάθετο άξονα Αρδανίιυ-Ορμενίου, διακόπτοντας την κυκλοφορία των οχημάτων.

Άνθρωποι κάθε ηλικίας και κυρίως πολλά νέα παιδιά (όπως και στην προηγούμενη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σουφλί), έδωσαν το παρόν ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Επιτροπής Συμπαράστασης και Στήριξης της 7ης Ταξιαρχίας Προβατώνα, που διοργάνωσε την εκδήλωση.

Μίλησαν ο δήμαρχος Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος, ο Εβρίτης Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κα Νέας Γενιάς ΑΜΘ Στέλιος Κατσογριδάκης, ο επίσης Εβρίτης Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας ΑΜΘ Κώστας Βενετίδης και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σουφίου Δημήτρης Δαρούσης. Παρέστησαν ακόμα ο Αντιδήμαρχος Τυχερού Γώργος Δουκαλέτσης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτισμού Γιώργος Καδόγλου, δημοτικοί σύμβουλοι και Πρόεδροι των γύρω Τοπικών Κοινοτήτων και πολύς κόσμος με μαύρες αλλά και ελληνικές σημαίες στα χέρια.

Δεν παρέστη κανένας από τους βουλευτές του Έβρου αν και είχαν κληθεί και στην ομιλία του ο δήμαρχος Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος ανέφερε πως στις συζητήσεις με τους κυβερνητικούς βουλευτές δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τι μεθοδεύεται και ετοιμάζεται για την 7η Ταξιαρχία. Κάλεσε τους κατοίκους να είναι έτοιμοι για νέους αγώνες, ώστε να μην επιτρέψουν την υποβάθμιση μιας τόσο ιστορικής και με προσφορά Ταξιαρχίας, επισημαίνοντας:

“Θα έρθει η αντίσταση και ο αγώνας για να αλλάξουν αυτές οι άδικες αποφάσεις για την περιοχή μας. Πριν τέσσερα χρόνια είμασταν εδώ και βροντοφωνάξαμε όχι στην υποβάθμιση της 7ης Ταξιαρχίας. Πήραμε την απάντηση ότι δεν θα γίνει. Κι αυτό μας το βεβαίωσαν τα πιο επίσημα χείλη. ήρθαν εδώ και τους πιστέψαμε. Σήμερα όμως βρισκόμαστε και πάλι στον αγώνα για να φωνάξουμε ότι η 7η Ταξιαρχία, ένα σύγχρονο στρατόπεδο, ένας στρατιωτικός σχηματισμός που δεν είναι σφραγίδα, είναι πρώτης γραμμής κα τα στρατόπεδα πρώτης γραμμής δεν καταργούνται.

Η υποστολή της σημαίας τη 7ης Ταξιαρχίας σημαίνει υποστολή της ελληνικής σημαίας, γιατί έτσι την έχουμε ταυτίσει εμείς. Μας λένε ότι αυτά είναι απόρρητα και δεν γνωρίζουν αν θα γίνει υποβάθμιση. Η Ταξιαρχία δοκιμάστηκε το 2020 και κράτησε ζωντανή την περιοχή μας. Είναι πολιτική απόφαση και οι βουλευτές μας ακόμα αναζητούν αν αυτό αληθεύει ή όχι. Στέλνουμε μια απάντηη. Από σήμερα ξεκινάει ο αγώνας κατά αυτών των αποφάσεων και να είστε σε ετοιμότητα και να είστε μπροστά, να μας βρουν μπροστά τους αν πάρουν τέτοια απόφαση. Γιατί θα έχει επιπτώσεις και στην οικονομία και στα σχολεία των παιδιών μας που τα βλέπω εδώ και συμμετέχουν. Πάμε δυνατά να μην επιτρέψουμε να υλοποιήσουν τα σχέδια τους”.

evros-news.gr




Συμμετοχή του Νίκου Παναγιωτόπουλου στην 7η Υπουργική Διάσκεψη της Διαδικασίας της Βουδαπέστης

Ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, συμμετείχε στην 7η Υπουργική Διάσκεψη της Διαδικασίας της Βουδαπέστης, που πραγματοποιήθηκε στη Βουδαπέστη στις 12 Νοεμβρίου 2024.

Κατά την ομιλία του, ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου εξέφρασε την υποστήριξη της χώρας μας στην Υπουργική Διακήρυξη και το Σχέδιο Δράσης 2025-2030 της Διαδικασίας, τα οποία και υιοθετήθηκαν από τα συμμετέχοντα κράτη και  αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ελλάδα στον τομέα της μετανάστευσης και στις λύσεις που προτείνει.

Κατά την ομιλία του, ο Υπουργός υπογράμμισε τη σημασία μιας ισορροπημένης προσέγγισης, τονίζοντας πως η Ελλάδα εστιάζει στην προστασία των συνόρων και στην καταπολέμηση των εγκληματικών δικτύων παράνομης διακίνησης, διατηρώντας ως προτεραιότητα την προστασία της ανθρώπινης ζωής και έχοντας αναπτύξει ένα πρότυπο σύστημα υποδοχής και ασύλου.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε επίσης τη σημασία της διακρατικής συνεργασίας για την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης και αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την προώθηση ασφαλών, νόμιμων οδών μετανάστευσης που συμβάλλουν αφενός στην κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικονομίας και αφετέρου στην αποτροπή της προσφυγής σε εγκληματικά δίκτυα παράνομης διακίνησης μεταναστών.

Τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Ν. Παναγιωτόπουλο, συνόδευε ο Γενικός Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Μάνος Λογοθέτης. Την παραμονή της Υπουργικής Διάσκεψης, 11 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε επίσης η 36η Συνάντηση Υψηλόβαθμων Αξιωματούχων της Διαδικασίας της Βουδαπέστης, στην οποία τη χώρα μας εκπροσώπησε η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Συνεργασίας του Υπουργείου, κα Αγγελική Γραμματικοπούλου.

www.proininews.gr




Σκακιστικός Όμιλος Καβάλας | Πρωταθλητής Ελλάδας για 7η φορα

Η πόλη των Τρικάλων έφερε επιτυχία στο σκάκι της Καβάλας. Η ομάδα του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας νίκησε την ομάδα του Ηρακλείου και αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας.

Η ομάδα της Καβάλας κατέγραψε έξι νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένης της νίκης επί του δεύτερου στη βαθμολογία Σκακιστικού Ομίλου Ηρακλείου. Είναι η έβδομη φορά που η ομάδα μας αναδεικνύεται πρωταθλήτρια Ελλάδας, ενώ φέτος κατέκτησε και το κύπελλο.

Στο Final Four που διοργανώθηκε στα Τρίκαλα στις 2-3 Ιουλίου, ο Σ.Ο. Καβάλας κέρδισε στον ημιτελικό τον Πειραϊκό Ο.Σ. με σκορ 2,5 – 1,5 (φωτογραφία). Στον μεγάλο τελικό, με το ίδιο σκορ (2,5 – 1,5), κέρδισε τον Ο.Φ.Η., κατακτώντας τον τίτλο.

Στο μικρό τελικό, ο Πειραϊκός Ο.Σ. κέρδισε τη Σ.Α.Θ. “Λευκός Πύργος” με σκορ 3-1.

Στο Final Four αγωνίστηκαν οι Αντώνης Παυλίδης, Δημήτρης Μαστροβασίλης, Γιώργος Κανακάρης και Νίκος Γαλόπουλος. Στην πορεία για το Final Four αγωνίστηκαν επίσης οι Χρήστος Τσαρσιταλίδης, Δημήτρης Μπαλόκας και Σταυρούλα Τσολακίδου.




Την 7η θέση σε διαγωνισμό αροποιίας κατέλαβε η Ελλάδα στην Γαλλία

Την 7η θέση καταφέρε να λάβη η Ελλάδα σε Παγκόσμιο διαγωνισμό αρτοποιών το οποίο πραγματοποίηθηκε στο Παρίσι της Γαλλίας πριν απο λίγες εβδομάδες. Ανάμεσα στους τρείς αρτοποιούς και ο αροποίος απο την Χρυσουπολή και πρ. του σωματείου αρτοποίων Καβάλας, κ. Ιωάννης Δρόσος.
Σύμφωνα με τον κ. Δρόσο ήταν η πρώτη φορά που η Ελλάδα συμμετείχε σε έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό και μάλιστα κατάφερε να λάβει μια ξεχωριστή γεύση για τις μοναδικές παραδοσιακές γευσείς του ψωμιού και οχι μόνο.