Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: Κυνική ομολογία από τον 71χρονο δράστη | Το καρτέρι θανάτου που είχε στήσει

Με την ομολογία του 71χρονου αργά το βράδυ της Τρίτης στους αστυνομικούς του ανθρωποκτονιών, ολοκληρώθηκε το παζλ της δολοφονίας της 43χρονης στη Σαλαμίνα.

Η γυναίκα, μητέρα ενός ανήλικου παιδιού βρήκε τραγικό θάνατο τα ξημερώματα της Τρίτης στο σπίτι της μητέρας της όπου κυριολεκτικά κρυβόταν καθώς ο σύντροφός της, είχε δείξει από καιρό τις άγριες προθέσεις του.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω»

Ο 71χρονος ομολόγησε ότι ήταν αυτός που την εκτέλεσε εν ψυχρώ με κυνηγετική καραμπίνα, υποστηρίζοντας ότι διέπραξε το έγκλημα λόγω «ερωτικής αντιζηλίας».

Εντοπίστηκε και συνελήφθη λίγο μετά τις 7 το απόγευμα χθες,  στο Κερατσίνι. Ο δράστης εντοπίστηκε, έχοντας σταθμεύσει το αυτοκίνητο του θύματος με το οποίο είχε διαφύγει και δίπλα του είχε την καραμπίνα με την οποία πυροβόλησε και σκότωσε την  43χρονη. Οδηγήθηκε στην Ασφάλεια Πειραιά για να εξεταστεί, όπου ομολόγησε το έγκλημά του και σχηματίζεται δικογραφία σε βάρος του.

Κυνικός

Ο 71χρονος σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία και στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω» φέρεται να είπε κυνικά o 71χρονος, στους αστυνομικούς.

Πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα.

Ο 71χρονος θεωρώντας ότι η άτυχη μητέρα ήταν «κτήμα» του, δεν μπορούσε να «χωνέψει» το γεγονός ότι του είχε ζητήσει να χωρίσουν και την ίδια ώρα το ότι η γυναίκα είχε βρει τη δύναμη να τον καταγγείλει.

Όπως ομολόγησε, την καραμπίνα με την οποία δολοφόνησε την σύντροφό του την αγόρασε πριν από μερικές ημέρες μαζί με τις σφαίρες από έναν άγνωστο σε λαϊκή του νησιού.

Η καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία

Η 43χρονη στις 2 Δεκεμβρίου είχε καταγγείλει τον 71χρονο στις Αρχές για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση.

Όπως ανέφερε η ίδια στους αστυνομικούς, το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα στις 22:40, ο άνδρας τη χτύπησε, την απείλησε και την έβρισε στο σπίτι όπου διέμενε με τον 15χρονο γιο της.

Χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της

Πληροφορίες ανέφεραν ότι στην καταγγελία της υποστήριζε ότι ο σύντροφός της, χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της. Απείλησε πως θα την σκοτώσει, και στη συνέχεια πήρε το κινητό της και το αυτοκίνητό της και έφυγε.

«Μετά το ξύλο, της πήρε το αμάξι και το κινητό, μάλλον το ήθελε για να φωνάξει βοήθεια, και μετά ξαναγύρισε και άκουσα την κοπέλα να φωνάζει. Εκεί πρέπει να της έσπασε το πόδι», είπε ένας γείτονας.

Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» και την εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης η γυναίκα δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

«H γυναίκα είχε την εφαρμογή στο κινητό της και είχε λάβει σαφείς οδηγίες από τους αστυνομικούς είτε να ενημερωθούν αν τον δουν κοντά στην περιοχή ή να ενεργοποιηθεί το panic button», ανέφερε η εκπρόσωπος της Αστυνομίας.

Της είχε στήσει καρτέρι

Η γυναικοκτονία έγινε νωρίς χθες το πρωί στην οδό Αίαντος στη Σαλαμίνα. Οι γείτονες άκουσαν γύρω στις 7 το πρωί φασαρία από το συγκεκριμένο σπίτι. Σχεδόν ταυτόχρονα με τις φωνές άκουσαν και δύο πυροβολισμούς και άμεσα ειδοποίησαν την αστυνομία.

Ο δράστης την αιφνιδίασε και την πυροβόλησε με το κυνηγετικό όπλο 2 φορές ίσως από το μικρό τζάμι της πόρτας του πατρικού της σπιτιού, που βρέθηκε σπασμένο.

Την άτυχη γυναίκα βρήκε νεκρή η μητέρα της νωρίς το πρωί.

Την τραγική σκηνή που εκτυλίχθηκε μετέφερε στην ΕΡΤ, ένας γείτονας: «Γύρω στις 8 και κάτι «Το παιδί μου, το παιδί μου» και τρέχω ανθρώπινο, γειτόνισσα είναι και τρέχω να βοηθήσω και βλέπουμε δυστυχώς την κοπέλα μπροστά στην πόρτα, νεκρή. Αίμα δεν φαινόταν γιατί είχε χτυπηθεί στην κοιλιακή χώρα και ήταν στην πλάτη της σκεπασμένη με ένα σεντόνι. Είχε το θράσος και την σκέπασε κιόλας.

Όπως όλα δείχνουν ο δράστης γνώριζε την πρωινή ρουτίνα του θύματος και την ώρα που αυτή θα ήταν μόνη στο σπίτι.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι.

Εκεί φέρεται να έμεινε για κάποιες ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο που είχε αρπάξει από τη σύντροφό του, να φορτίζει.

Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.

 




Η 43χρονη είχε καταγγείλει τον 71χρονο σύντροφό της για κακοποίηση τρεις ημέρες προτού βρεθεί νεκρή στη Σαλαμίνα

Καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση εναντίον του 71χρονου συντρόφου της, ο οποίος αναζητείται από την ΕΛ.ΑΣ. ως βασικός ύποπτος ανθρωποκτονίας, είχε κάνει η 43χρονη γυναίκα από τη Σαλαμίνα που το πρωί της Τρίτης (5/12) δολοφονήθηκε στην περιοχή Αμπελάκια.

Η καταγγελία είχε γίνει το Σάββατο (2/12) στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα, και αναφέρει τα εξής: «την 22:40 ώρα της 01/12/2023, εντός της οικίας τους, εν λόγω άνδρας προκάλεσε απλές σωματικές βλάβες, απείλησε και εξύβρισε την σύντροφό του, ενώ προέβη στην υπεξαίρεση του κινητού τηλεφώνου και του Ι.Χ. αυτοκινήτου, ιδιοκτησίας της παθούσας». Σύμφωνα με πληροφορίες, διατηρούσαν σχέση τα τελευταία 7 χρόνια, ενώ ο 71χρονος φέρεται να χτύπησε και τον 15χρονο γιο της άτυχης γυναίκας, τον οποίο είχε αποκτήσει από τον προηγούμενο γάμο της.

Από την πλευρά της η ΕΛ.ΑΣ. εξέδωσε έγγραφο αναζήτησης του 71χρονου στα πλαίσια του αυτοφώρου, το οποίο έληξε χωρίς τον εντοπισμό του. Παράλληλα, στην 43χρονη χορηγήθηκε παραγγελία για ιατροδικαστική εξέταση,

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ., οι αστυνομικοί του Α.Τ. Σαλαμίνας της πρότειναν να πάρει «panic button» και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει, με την καταγγέλλουσα να το δέχεται και να εγκαθίσταται η εφαρμογή άμεσα στο κινητό της χωρίς όμως να γίνεται χρήση σήμερα το πρωί. Επίσης, της προτάθηκε να επιστρέψει στο πατρικό της σπίτι -στην οδό Αίαντος στα Αμπελάκια- κάτι που έκανε μαζί με τη μητέρα της. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. αναζήτησαν τον 71χρονο όχι μόνο στο σπίτι του στην Κακιά Βίγλα, αλλά και στα στέκια του χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Λόγω των συγκεκριμένων γεγονότων, ο ηλικιωμένος άνδρας και σύντροφος της 43χρονης αναζητείται εδώ και λίγες ώρες ως βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της.

Έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο

Σύμφωνα με την Αστυνομία, περίπου στις 09:30 ειδοποιήθηκε το κέντρο Άμεσης Δράσης από περιοίκους πως άκουσαν φασαρία και στη συνέχεια πυροβολισμούς στην οδό Αίαντος, στα Αμπελάκια. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί που εντόπισαν νεκρή τη 43χρονη.

Το θύμα έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο, ενώ στο σημείο εντοπίστηκαν και δύο κάλυκες.

Την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

newsbeast.gr