Κατάληψη στο 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής

Σε κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν οι μαθητές του 6ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής, αντιδρώντας στο περιστατικό λεκτικής βίας που καταγγέλλεται ότι άσκησε καθηγήτρια σε μαθήτρια με αναπηρία.

Οι μαθητές τοποθέτησαν λουκέτα στις εισόδους του σχολείου, απαιτώντας την άμεση απομάκρυνση της εκπαιδευτικού, η οποία, σύμφωνα με τις καταγγελίες, απευθύνθηκε με ειρωνικό και απαξιωτικό τρόπο στη 12χρονη, αμφισβητώντας την κινητική της δυσκολία.

Το περιστατικό αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία της μητέρας της μαθήτριας, η οποία περιέγραψε λεπτομερώς την αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά της καθηγήτριας. Σύμφωνα με την καταγγελία, η 12χρονη, η οποία έχει υποστεί σοβαρά προβλήματα υγείας από τη βρεφική ηλικία, χρησιμοποίησε τον ανελκυστήρα του σχολείου, όπως της είχε επιτραπεί λόγω κινητικών δυσκολιών. Ωστόσο, η καθηγήτρια την αντιμετώπισε με απαξιωτικό τρόπο, αμφισβητώντας την ανάγκη της για χρήση του ανελκυστήρα και ειρωνευόμενη την κατάστασή της.

Η μητέρα της 12χρονης δήλωσε ότι το παιδί της ξέσπασε σε κλάματα μετά την επίθεση που δέχθηκε από τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό, η οποία φέρεται να είχε δείξει παρόμοια συμπεριφορά και στο παρελθόν σε άλλη μαθήτρια. Η οικογένεια έχει ήδη κινηθεί νομικά, ενώ το ζήτημα έχει φτάσει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Πηγή:protothema.gr




6ο ΓΕΛ Καβάλας | Στην κορυφή μαθητικού διαγωνισμού

Η ταινία των μαθητών του σχολείου πήρε το 1ο Πανελλήνιο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Δημιουργίας για τη σχολική χρονιά 2023-24 – Εύσημα για την προσπάθεια τους από τον Δήμο Καβάλας

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Παιδείας, Χριστόδουλο Μιχαλάκη και Πολιτισμού, Απόστολο Μουμτσάκη, παρέστη την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 στην προβολή της ταινίας «Στης μνήμης το σεργιάνι» των μαθητών του 6ου Λυκείου Καβάλας, η οποία απέσπασε το 1ο Πανελλήνιο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Δημιουργίας «Η ιστορία σου, είναι ιστορία της πόλης σου», που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας για τη σχολική χρονιά 2023-2024.

Ο κ. Μουριάδης, παρουσία του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δανιήλ Εμμανουηλίδη και του Διευθυντή του 6ου Λυκείου Καβάλας, Θόδωρου Εμμανουηλίδη, συνεχάρη τους μαθητές για την προσπάθειά τους να διατηρήσουν ζωντανή την ιστορία της Καβάλας, καθώς και για το άρτιο αποτέλεσμα που παρουσίασαν στον εν λόγω διαγωνισμό, ενώ ευχαρίστησε και τους εκπαιδευτικούς διότι κατάφεραν να δείξουν στα παιδιά τον δρόμο της δημιουργίας και της ουσιαστικής ενασχόλησης με τις σημαντικές στιγμές του παρελθόντος της πόλης μας.

Πριν από την προβολή της εξαιρετικής δουλειάς των παιδιών, παρουσιάστηκαν χοροί και τραγούδια σχετικά με το αντικείμενο της ταινίας από τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καβάλας.

«Στης μνήμης το σεργιάνι»

Η βραβευμένη ταινία του 6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, έχει ως θέμα μια πολύ σημαντική σελίδα της ιστορίας της Καβάλας, στα τέλη του 19ου αιώνα έως και τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όταν η πόλη μας είχε μετατραπεί σε «Μέκκα του καπνού» και ταυτόχρονα σε τόπο όπου αναπτύχθηκε το καπνεργατικό κίνημα.

Το σενάριο αφορμάται από εμβληματικά κτήρια της Καβάλας, με σκοπό να εστιάσει στους αγώνες των χιλιάδων καπνεργατών/τριών για βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.

www.kavalapost.gr




Ανεξήγητοι θάνατοι βρεφών στην Αμαλιάδα | Νοσηλεύτηκε και 6ο μωρό;

Μυστήριο καλύπτει την υπόθεση των νεκρών βρεφών σε Αχαΐα και Ηλεία. Η υπόθεση περιπλέκεται ολοένα και περισσότερο, γεννώντας διαρκώς ερωτήματα για τους θανάτους συνολικά πέντε βρεφών.

Εντωμεταξύ, για ένα 6ο μωρό που φέρεται να σχετίζεται με την υπόθεση της Αμαλιάδας κάνει λόγο η εφημερίδα «Γνώμη», επικαλούμενη στοιχεία της Εισαγγελίας Πατρών.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Εισαγγελία Πατρών έχει στοιχεία τα οποία διερευνά για ένα αδελφάκι της 24χρονης Ειρήνης είχε μεταφερθεί στο Καραμανδάνειο με υποξαιμία και το έσωσαν οι γιατροί. Το γεγονός ερευνάται αν έγινε, από τα αρχεία του νοσοκομείου, καθώς πρόκειται για καταγγελία που έφτασε στην Εισαγγελία και εξετάζεται για να εξακριβωθεί.

Σημειώνεται πως η υποξαιμία στα βρέφη μπορεί να προέλθει από μία σειρά παθολογικών (ή και μη) αιτιών, με αποτέλεσμα το οξυγόνο του βρέφους να πέσει σε ποσοστό κάτω του 90%. Δεν αποκλείεται να επέλθει και ο θάνατος από αυτό.

Στην περίπτωση που επιβεβαιωθεί η ύπαρξη έκτου μωρού, θα προστεθεί και αυτό στον φάκελο της έρευνας. Πρόκειται για έρευνα που ξεκίνησε μετά από αίτημα του προϊστάμενου της Εισαγγελίας Εφετών Πάτρας με κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση.

Όπως προκύπτει από τις ιατροδικαστικές εξετάσεις, δύο βρέφη απεβίωσαν από διάμεση πνευμονίτιδα παιδικής ηλικίας, για ένα βρέφος είναι απροσδιόριστη η αιτία θανάτου και αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, ενώ για το τέταρτο βρέφος αναφέρεται ότι είχε παθολογικό ιστορικό επιληψίας.

Έρευνα προχωρά

Το αποτέλεσμα της κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, που ζήτησε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Πατρών, αναμένεται να ρίξει φως στις υποθέσεις του θανάτου τεσσάρων βρεφών από την Αχαΐα και την Ηλεία. Στο πλαίσιο της δικαστικής έρευνας, θα εξεταστούν τόσο τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις δικογραφίες που έχει σχηματίσει η Αστυνομία, όσο και τα πορίσματα των ιατροδικαστικών εξετάσεων.

Παράλληλα, αναμένεται να ληφθούν καταθέσεις από συγγενικά πρόσωπα των βρεφών που απεβίωσαν, αλλά και από πρόσωπα του ευρύτερου φιλικού περιβάλλοντος των οικογενειών των βρεφών. Θα εξεταστούν όλα τα στοιχεία που υπάρχουν σχετικά με τους θανάτους των βρεφών από τις αρχές του 2021, οπότε καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος.

Σε σχέση με τον θάνατο του βρέφους στην Κ. Αχαΐα, η πατρινή δικηγόρος, Βασιλική Ντζελβέ, σύμφωνα με το flamis.gr, δήλωσε: «Δεν υπάρχει ακόμη κατηγορία για εγκληματική ενέργεια. Ωστόσο η εντολέας μου, μητέρα από την Κ. Αχαΐα που έχασε το παιδί της, μετά τα όσα έχουν ακουστεί, είναι φυσιολογικό να αντιδράσει».

 

www.newsbeast.gr




Καβάλα | Το 6ο Γυμνάσιο φιλοξένησε μαθητές και εκπαιδευτικούς από το Γυμνάσιο Loekamp

Από τις 29 Σεπτεμβρίου έως και τις 6 Οκτωβρίου, το σχολείο μας, το 6ο Γυμνάσιο Καβάλας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει είκοσι μαθητές και μαθήτριες και δύο εκπαιδευτικούς από το Γυμνάσιο Loekamp που βρίσκεται στην πόλη Marl της Γερμανίας.

Η εβδομάδα φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο σχολικής ανταλλαγής, η οποία χρηματοδοτείται από το ελληνογερμανικό ίδρυμα νεολαίας και έχει ως θέμα τις ελληνογερμανικές σχέσεις μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Υπεύθυνη του προγράμματος της σχολικής ανταλλαγής είναι η φιλόλογος του σχολείου, κυρία Α. Γερακίνη.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Loekamp φιλοξενήθηκαν σε οικογένειες μαθητών και μαθητριών του 6ου Γυμνασίου Καβάλας. Την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του Γερμανικού σχολείου έφτασαν στον χώρο του σχολείου, όπου πραγματοποιήθηκε μία λιτή τελετή υποδοχής, κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε η σημασία της φιλοξενίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Η Δευτέρα, 30η Σεπτεμβρίου ήταν ημέρα γνωριμίας με το σχολείο μας. Αρχικά, τα μέλη της γερμανικής αποστολής παρακολούθησαν μαθήματα στον χώρο του σχολείου. Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα εκπαιδευτικά συστήματα δύο χωρών και πραγματοποιήθηκε συζήτηση για τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα.

Παρούσα στη συζήτηση ήταν και η συντονίστρια των εκπαιδευτικών Γερμανικής Γλώσσας, κυρία Μ. Ευθυμιάδου, η οποία συνέβαλε στον εποικοδομητικό διάλογο  με τις ουσιώδεις παρεμβάσεις της και γι’ αυτό την ευχαριστούμε.

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα της εβδομάδας με έμφαση στους τόπους μνήμης της Καβάλας, τους οποίους οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί θα επισκέπτονταν τις επόμενες ημέρες.

Το πρόγραμμα της Δευτέρας έκλεισε με την παρακολούθηση της βραβευμένης ταινίας “n’ordinary teen”που δημιούργησε το Μουσικό Σχολείο Καβάλας και την εκπόνηση ομαδικών δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής με αφορμή την ταινία.

Την Τρίτη, 1η Οκτωβρίου, η διαδρομή μας ξεκίνησε από τον καθεδρικό ναό του Αποστόλου Παύλου. Κατευθυνθήκαμε προς τις καπναποθήκες πίσω από το εργατικό κέντρο Καβάλας και είδαμε το συγκρότημα καπναποθηκών Schinazi.

Στις 9.30 έγινε η υποδοχή όλων των μαθητών και των μαθητριών στο Δημαρχείο Καβάλας από τον κύριο Μιχαλάκη, αντιδήμαρχο παιδείας και προσχολικής αγωγής και ακολούθησε επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο Καπνού.

Αφού, στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το μνημείο Ολοκαυτώματος στην Καβάλα, η επόμενη συνάντησή μας ήταν στο κτίριο του Λυκείου Ελληνίδων Καβάλας. Εκεί, η αντιπρόεδρος του ΛΕΚ, κυρία Σαμαρά και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, κυρίες Ζαρζαβατσάκη και Τσουλκάνη μας μίλησαν τόσο για την ιστορία του κτιρίου όσο και για τον ρόλο, τους στόχους και τις δραστηριότητες του Λυκείου Ελληνίδων.

Τέλος, ανηφορίσαμε προς την παλιά πόλη, περιηγηθήκαμε σε όλα τα αξιοθέατα και φτάσαμε στο Κάστρο, όπου θαυμάσαμε από ψηλά την πόλη μας. Την Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου επισκεφτήκαμε την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Εκεί, ξεναγηθήκαμε στο Εβραϊκό Μουσείο καθώς και στη μεγάλη Συναγωγή. Περπατήσαμε μέχρι την Πλατεία Ελευθερίας και είδαμε το λιτό μνημείο Ολοκαυτώματος και αργότερα ανεβήκαμε στον Λευκό Πύργο  και περπατήσαμε μέχρι τις Ομπρέλες του Γ. Ζογγολόπουλου, πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο χωρών, αφού έπαιξαν παραδοσιακά ελληνικά παιχνίδια στο γυμναστήριο και στην αυλή του σχολείου, εργάστηκαν ομαδικά και ετοίμασαν παρουσιάσεις για τις ελληνογερμανικές σχέσεις στο παρελθόν και στο παρόν, αναφέροντας προβλήματα και δυσκολίες αλλά και προοπτικές στις σχέσεις των δύο χωρών, στο πλαίσιο της παρουσίας και της συνεργασίας τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το πρόγραμμα της Πέμπτης ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών στη δράση που οργάνωσε η ομάδα Erasmus+ του σχολείου μας για τις ευρωπαϊκές μέρες πολιτιστικής κληρονομιάς. Τη δράση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί της παιδαγωγικής ομάδας του σχολείο μας Erasmus+ Ε.Ξουβερούδη και Μ. Χατζηγιάννη.

Την Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου, ξεκινήσαμε με μία σύντομη παρουσίαση στο σχολείο για τον αρχαιολογικό χώρο Φιλίππων. Έπειτα, πήγαμε στο μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας, στο οποίο χαρήκαμε το φυσικό περιβάλλον.

Ακολούθησε η επίσκεψή μας στο βαπτιστήριο της Λυδίας και στον αρχαιολογικό χώρο Φιλίππων. Το βράδυ πραγματοποιήθηκε αποχαιρετιστήρια γιορτή στον χώρο του σχολείου όπου όλοι οι συμμετέχοντες και όλες οι συμμετέχουσες (μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς) είχαν τη δυνατότητα να διασκεδάσουν, να τραγουδήσουν, να χορέψουν παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς και να γευτούν τα πλούσια εδέσματα που ετοίμασαν οι γονείς με μεγάλη αγάπη και φροντίδα.

Τη μουσική επιμέλεια της βραδιάς ανέλαβε ο πρώην μαθητής του σχολείου μας Γιάννης Καράμπελας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά. Τέλος, το Σάββατο, 5 Οκτωβρίου απολαύσαμε μία σύντομη επίσκεψη στο νησί της Θάσου.

Επισκεφτήκαμε το αρχαιολογικό μουσείο, είδαμε σημαντικά ευρήματα και ήρθαμε σε επαφή με την ιστορία του νησιού, ανεβήκαμε στο αρχαίο θέατρο και περπατήσαμε στα γραφικά δρομάκια της Θάσου.

Την Κυριακή το πρωί, 6 Οκτωβρίου  η γερμανική αποστολή ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής για την πατρίδα της. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τον Μάρτιο, όταν με τη σειρά μας θα επισκεφτούμε το Γυμνάσιο Loekamp στην πόλη Marl για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα ανταλλαγής των δύο σχολικών μονάδων.

Ευχαριστούμε θερμά το ελληνογερμανικό ίδρυμα νεολαίας που χρηματοδότησε το πρόγραμμα ανταλλαγής και έδωσε σε μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τα μέλη μιας σχολικής μονάδας από τη Γερμανία και να ανταλλάξουν ιδέες, στοιχεία πολιτισμού και εμπειρίες, να διευρύνουν ορίζοντες και να γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο πτυχές της τοπικής και εθνικής μας ιστορίας.

Πάνω απ’ όλα όμως ευχαριστούμε τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους γονείς τους που άνοιξαν τα σπίτια τους, έδειξαν τη φιλόξενη διάθεσή τους, αγκάλιασαν τους μαθητές και τις μαθήτριες του γερμανικού σχολείου και συνέβαλαν με κάθε τρόπο σε μία ουσιαστική και εποικοδομητική εβδομάδα φιλοξενίας.

 

www.proininews.gr




Καβάλα | Αργυρό Μετάλλιο για τον Θοδωρή Γκίκα από το 6ο ΓΕΛ Καβάλας σε Διεθνή Διαγωνισμό

Ο Θοδωρής Γκίκας, μαθητής του 6ου ΓΕΛ Καβάλας από τη Νέα Καρβάλη, κατάφερε να διακριθεί σε διεθνή διαγωνισμό, επιστρέφοντας με το αργυρό μετάλλιο στην κατηγορία που συμμετείχε.

Η επιτυχία του Γκίκα αποτελεί σημαντικό επίτευγμα όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την εκπαιδευτική κοινότητα της Καβάλας, η οποία τον στήριξε καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας του.

Το ταξίδι του Θοδωρή στον διαγωνισμό δεν θα είχε καταστεί εφικτό χωρίς τη γενναιόδωρη χορηγία της εταιρείας Novafert, η οποία ανέλαβε τη δαπάνη του ταξιδιού του. Η εταιρεία, λίγες μέρες πριν την αναχώρησή του, ανακοίνωσε τη στήριξή της, ενισχύοντας το όραμα και την προσπάθεια του νεαρού μαθητή να διακριθεί σε διεθνές επίπεδο.

Η επιτυχία αυτή αποδεικνύει πως με αφοσίωση, στήριξη και τη σωστή προετοιμασία, οι μαθητές της χώρας μας μπορούν να διαπρέψουν σε διεθνείς διαγωνισμούς, τιμώντας τον εαυτό τους και τον τόπο τους. Ο Θοδωρής Γκίκας αποτελεί πλέον παράδειγμα προς μίμηση για τους συμμαθητές του και πηγή υπερηφάνειας για την τοπική κοινωνία της Καβάλας.

 




6ο Brevet Φίλιπποι | Ένα ποδηλατικό ταξίδι

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά το Brevet Philippi, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στους συμμετέχοντες και αναδεικνύοντας την ανάγκη για δράση απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Η φετινή διαδρομή κάλυψε 210 χιλιόμετρα, περνώντας από 20 τοπικούς οικισμούς και 7 δήμους στην ευρύτερη περιοχή του Πάρκου Φιλίππων, προσελκύοντας περισσότερους από 80 ποδηλάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι αθλητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε ένα μαγευτικό φυσικό και ιστορικό τοπίο, υπό τη σκιά του Παγγαίου Όρους.

Η διοργάνωση, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την Αντιπεριφέρεια Δράμας, ένωσε φορείς και συλλόγους από την τοπική κοινωνία, προβάλλοντας τον ποδηλάτη ως αγγελιοφόρο περιβαλλοντικής συνείδησης. Η θεματική της κλιματικής αλλαγής υπήρξε κεντρική, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την προώθηση της ανάγκης προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Το Brevet Philippi έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την περιοχή, προσελκύοντας συμμετοχές και υποστήριξη από τοπικές κοινότητες και συλλόγους. Μέσα από τη συνεργασία και τον εθελοντισμό, η φετινή διοργάνωση ανέδειξε την αξία της συλλογικής δράσης. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες και οι επισκέπτες μοιράστηκαν την εμπειρία ενός ταξιδιού σε μια περιοχή γεμάτη φυσικές ομορφιές, που από κατεστραμμένα τοπία μεταβαίνει σε έναν κόσμο αρμονίας και πράσινου, σύμβολο της αναγέννησης που φέρνει η περιβαλλοντική προστασία.

Οι παράλληλες εκδηλώσεις, που συμπλήρωσαν το ποδηλατικό γεγονός, αποτέλεσαν βασικό πυλώνα κοινωνικής και πολιτιστικής ζύμωσης. Στις Κρηνίδες, εργαστήρια και δημιουργικές δράσεις γέμισαν την πλατεία με ζωντάνια, ενώ η ιστορική ποδηλατοβόλτα από την ομάδα Wish Wheel Win έδωσε τη δυνατότητα στους μικρούς και μεγάλους να εξερευνήσουν την τοπική ιστορία.

Η καλλιτεχνική ομάδα των Παραμυθάδων και η εικαστικός Εριέττα Γραμμένου ενθουσίασαν τα παιδιά με εργαστήρια προστασίας του περιβάλλοντος, ενώ η ΜΚΟ Northern Lights Aid προσέφερε εναλλακτικές ιδέες επανάχρησης παλιών αντικειμένων μέσω δημιουργικής ανακύκλωσης.

Το Brevet Philippi 2024 ξεχώρισε και για τις πολιτιστικές του εκφάνσεις, όπως η προβολή της βραβευμένης ταινίας μικρού μήκους Lumen, που αναφέρθηκε στις πυρκαγιές στο Μάτι Αττικής, πυροδοτώντας προβληματισμούς για τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης. Παράλληλα, η χορωδία ΑμεΑ “Με..νού” και οι μουσικές παραστάσεις συγκίνησαν το κοινό, ενώ η παιδική ζωγραφική και χειροτεχνίες ενθάρρυναν τα παιδιά να δημιουργήσουν έργα εμπνευσμένα από το ποδήλατο και το περιβάλλον.

Η συμμετοχή δεκάδων εθελοντών σε καίριες θέσεις, αλλά και η υποστήριξη χορηγών και τοπικών επιχειρήσεων, ενίσχυσαν το κλίμα συνεργασίας και στήριξης της διοργάνωσης. Το Brevet Philippi απέδειξε για άλλη μια φορά ότι ο αθλητισμός μπορεί να αποτελέσει φορέα αλλαγής, δίνοντας φωνή σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά μηνύματα.

Η μουσική παράσταση του σχήματος Αργαλειός, που έκλεισε τη διοργάνωση με ήχους από την Ανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, ανανέωσε το ραντεβού για το επόμενο Brevet Philippi, με την υπόσχεση ότι το μήνυμα της κλιματικής δράσης και της συλλογικής προσπάθειας θα παραμείνει ζωντανό.

Το Brevet Philippi 2024 υπήρξε μια μοναδική εμπειρία για όλους, ενώ άνοιξε νέα μονοπάτια για τον τουριστικό, αθλητικό και πολιτιστικό τομέα της περιοχής. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2025, συνεχίζοντας να προβάλλουμε το μήνυμα της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος.




Μια ποδηλατική γιορτή στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη το 6ο Brevet Φιλίππων

Το 6ο Brevet Φιλίππων μία ποδηλατική εμπειρία στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η διοργάνωση, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, στις 8:30 το πρωί, ξεκίνησε από τον Αρχαιολογικό Χώρο των Φιλίππων. Οι ποδηλάτες διήνυσαν 210 χλμ, διασχίζοντας τους Δήμους Καβάλας, Δράμας, Αμφίπολης και Παγγαίου, με τερματισμό στην κεντρική πλατεία των Κρηνίδων. Εκεί τους περίμενε ένα πλούσιο πρόγραμμα με τοπικές γεύσεις, μουσικές εκδηλώσεις, χορό και δραστηριότητες για όλες τις ηλικίες.

Η φετινή διοργάνωση, με κεντρικό θέμα το “Κλίμα και Κλιματική Αλλαγή”, στόχευσε στην ευαισθητοποίηση του κοινού για τα περιβαλλοντικά ζητήματα και την ανάγκη ανάληψης δράσης για την προστασία του πλανήτη.




Η ΚΕΕΕ και το Επιμελητήριο Καβάλας στις Βρυξέλλες για το 6ο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Επιχειρήσεων

Στο 6ο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Επιχειρήσεων των Ευρωεπιμελητηρίων στις Βρυξέλλες, συμμετείχαν Επιμελητήρια της χώρας υπό την οργάνωση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, με επικεφαλής τον πρόεδρο της ΚΕΕΕ, κ. Ιωάννη Μασούτη. 

Το Επιμελητήριο Καβάλας με τον Πρόεδρο Μάρκο Δέμπα και τον Υπεύθυνο ΓΕΜΗ Ιωάννη Κούτρα, συμμετείχε σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική επιχειρηματική συνάντηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου συμμετείχαν 670 σύνεδροι από όλες τις χώρες μέλη καθώς και από αυτές που βρίσκονται σε σύνδεση με την Ε.E.

 Τα θέματα που αναπτύχθηκαν, κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων, αφορούσαν τις δυνατότητες της ενιαίας αγοράς αναφορικά με το ανθρώπινο κεφάλαιο, την ενεργειακή κρίση και τις βιώσιμες λύσεις καθώς και τη θωράκιση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής οικονομίας, τα χρηματοδοτικά εργαλεία, την πλήρη και ενιαία άρση των εμποδίων στην μετακίνηση εμπορευμάτων. Πλήθος ευρωπαίων επιχειρηματιών, εκπροσωπώντας μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, σχεδόν από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας, συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και κατέθεσαν τις απόψεις και τις ιδέες τους για τα ζητήματα τα οποία απασχολούν την επιχειρηματική κοινότητα.

Σε αυτή τη δύσκολη γεωπολιτική συνθήκη, η αισιοδοξία όλων επιβεβαιώθηκε καθώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται και απαντούν στις προκλήσεις ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικές. «Μετά από τρία ή τέσσερα χρόνια απίστευτα δύσκολων συνθηκών, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να επιτρέψουν στους επιχειρηματίες της Ευρώπης να προχωρήσουν από την επιβίωση, στην επιτυχία», δήλωσε ο πρόεδρος της Eurochambres, Vladimir Dlouhy.

Ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, κ. Ιωάννης Μασούτης, ανέφερε: «Οι Ελληνικές ΜμΕ και πολλές ΜμΕ κρατών μελών, προκειμένου να γίνουν εξωστρεφείς ή να ενδυναμώσουν την εξωστρέφειά τους χρειάζονται, μεταξύ άλλων, πρόσβαση σε στρατηγική πληροφόρηση, κατάρτιση και δικτύωση μέσα από B2B και B2G συναντήσεις στο εξωτερικό, μείωση γραφειοκρατικών διαδικασιών και εκσυγχρονισμό των εργαλείων προώθησης και χρηματοδότησης εξαγωγών, και υποστήριξη για την επίλυση καθημερινών διαδικαστικών προβλημάτων, όπως π.χ. η έκδοση visa.

Η τεράστια εκπροσώπηση επιχειρήσεων και οι τοποθετήσεις για μια σειρά από κρίσιμα ζητήματα όπως η βιωσιμότητα και η ενεργειακή κρίση, καθώς και οι ελλείψεις και η ανάγκη αναβάθμισης του εργατικού δυναμικού, ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμες για όλους.  Επιστρέφουμε στις πατρίδες μας σοφότεροι. Κρατάμε αυτή τη φράση “Από την επιβίωση, στην επιτυχία για όλους του Ευρωπαίους επιχειρηματίες” και προχωράμε μπροστά».

Ο Πρόεδρος

Μάρκος Δέμπας

Δελτίο τύπου