«Δεν της έκανα εγώ τα εγκαύματα» – Τι απαντά η μητέρα της 4χρονης μετά τη σύλληψή της

Ένα 4χρονο κοριτσάκι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία με εκτεταμένα εγκαύματα και οι αστυνομικοί συνέλαβαν τη μητέρα της.

Το κοριτσάκι για τέσσερις ημέρες παρέμεινε αβοήθητο, ώσπου η μητέρα του το απόγευμα της Κυριακής ειδοποίησε το ΕΚΑΒ και έτσι έγινε η διακομιδή του στο νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία».
Οι αστυνομικοί στη συνέχεια προχώρησαν στη σύλληψη της μητέρας της 4χρονης, η οποία ισχυρίστηκε ότι δεν ευθύνεται για την κατάσταση του παιδιού. Η μητέρα της 4χρονης φέρεται να υποστήριξε ότι την είχε αφήσει σε φιλικό της πρόσωπο και έδωσε τα στοιχεία της γυναίκας, την οποία αναζητούν οι αστυνομικοί.
Ο ιατροδικαστής πιστοποίησε ότι η 4χρονη έχει εγκαύματα που προκλήθηκαν αρκετές ημέρες πριν. Το κοριτσάκι, το οποίο είναι από τη Συρία, διακομίσθηκε στο νοσοκομείο το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γιατροί που το εξέτασαν διαπίστωσαν πως είχε εκτεταμένα εγκαύματα στο πρόσωπο, τον λαιμό, τον θώρακα, την κοιλιά, αλλά και σε διάφορα σημεία στα χέρια και τα πόδια. Παράλληλα, έφερε και πολλαπλές εκχυμώσεις στο σώμα της.

Επιπλέον, από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αστυνομικοί, προέκυψε ότι το παιδί ήταν σε αυτήν την κρίσιμη κατάσταση, αβοήθητο στο σπίτι του, για τουλάχιστον τέσσερις ημέρες.
Πηγή:newsbomb.gr



Αλεξανδρούπολη: Σοβαρός τραυματισμός 4χρονης από καγκελόπορτα ενοικιαζόμενου σπιτιού μέσω Airbnb

Σοβαρός τραυματισμός ενός 4χρονου κοριτσιού από την Τουρκία, πάνω στο οποίο έπεσε καγκελόπορτα σπιτιού που νοίκιασαν μέσω της πλατφόρμας Airbnb οι γονείς του για ολιγοήμερες διακοπές στην Αλεξανδρούπολη, σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr, το κοριτσάκι εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης, με κρανιοεγκεφαλικές αλλά και κακώσεις στον πνεύμονα. Διακομίσθηκε εκεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που κάλεσαν σοκαρισμένοι και έντρομοι οι γονείς του, όταν επιστρέφοντας από το μπάνιο στο σπίτι που νοίκιασαν μέσω του Airbnb, έπεσε πάνω του η καγκελόπορτα και το χτύπησε στο κεφάλι και το στήθος όπως οι ίδιοι είπαν. Η κατάσταση του αυτή την στιγμή δεν είναι σοβαρή και γι’ αυτό οι γονείς ζήτησαν να υπογράψουν ώστε να πάρει εξιτήριο και να επιστρέψουν στην χώρα τους και να συνεχιστεί η νοσηλεία του σε νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης. Κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και σήμερα ή το αργότερο αύριο.

Το περιστατικό πάντως αυτό φέρνει στην επικαιρότητα το θέμα της «έκρηξης» ενοικιάσεων με την μορφή Airbnb και στην Αλεξανδρούπολη και κατά πόσο γίνεται έλεγχος στα ακίνητα που ο καθένας αποφασίζει να νοικιάζει με τον συγκεκριμένο τρόπο. Γιατί δεν είναι μόνο το οικονομικό σκέλος που προσπαθεί να ελέγξει το Κράτος, αλλά και σε ποια κατάσταση είναι τα συγκεκριμένα ακίνητα.

φωτογραφία αρχείου