Καταδίκη 56χρονου για παρενόχληση 45χρονης στον Δήμο Νέστου – Φυλάκιση χωρίς αναστολή

Μετά από ακροαματική διαδικασία διάρκειας περίπου δύο ωρών στο Αυτόφωρο Μονομελές Δικαστήριο το μεσημέρι της Τετάρτης, ένας 56χρονος ιδιωτικός υπάλληλος, κάτοικος χωριού του Δήμου Νέστου, καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 16 μηνών, χωρίς αναστολή και χωρίς δυνατότητα μετατροπής της ποινής.

Η καταδίκη του αφορά εξύβριση και απειλή, λόγω συστηματικής παρακολούθησης μιας 45χρονης συγχωριανής του, ελεύθερης επαγγελματία. Η γυναίκα, ενοχλημένη από τη συνεχή παρενόχληση, υπέβαλε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Χρυσούπολης, με αποτέλεσμα να κινηθεί η διαδικασία του αυτοφώρου.

Στο δικαστήριο περιγράφηκε ένα ιστορικό επίμονης παρενόχλησης, που ξεκίνησε το 2021. Η πρώτη μήνυση της 45χρονης εκδικάστηκε το 2023 στην Καβάλα, όπου ο 56χρονος είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή, ενώ του επιβλήθηκε και ο όρος να μην την πλησιάζει. Παρά την καταδίκη, φέρεται να συνέχισε την ίδια συμπεριφορά, οδηγώντας στη νέα μήνυση πριν από λίγες ημέρες.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος την παρακολουθούσε, στάθμευε κάτω από το σπίτι της παίζοντας δυνατά μουσική και, σε άλλες περιπτώσεις, την εξύβριζε. Στην απολογία του προσπάθησε να ζητήσει συγγνώμη και να δικαιολογήσει τις πράξεις του, όμως το δικαστήριο δεν δέχθηκε τις εξηγήσεις του.

Την υποστήριξη της κατηγορίας ανέλαβε ο δικηγόρος Μωυσής Γιοκταρίδης.

Με πληροφορίες από proininews.gr




Εύβοια | Θρίλερ με τον θάνατο 45χρονης – Βρέθηκε 2 χλμ μακριά από το αυτοκίνητό της

Τον μυστήριο θάνατο μίας γυναίκας ερευνούν οι Αρχές στην Εύβοια, η οποία εντοπίστηκε νεκρή 2 χιλιόμετρα μακριά από το αυτοκίνητό της, σε μία υπόθεση μυστήριο.

Το αυτοκίνητο της γυναίκας βρέθηκε εκτός οδοστρώματος 1 χιλιόμετρο έξω από την Καστέλλα Ψαχνων, ενώ η ίδια εντοπίστηκε μέσα στα αίματα 2 χλμ μακριά από αυτό. Το ΙΧ δε ήταν χτυπημένο όπως εάν είχε προηγηθεί σφοδρή σύγκρουση.

Σύμφωνα με το tvstar.gr οι αστυνομικοί, στην προσπάθειά τους να βρουν το άτομο ή τα άτομα που επέβαιναν στο όχημα, ακολούθησαν μία γραμμή αιματος, που τους οδήγησε στο πτώμα της 45χρονης.

Τα ερωτηματικά που προκύπτουν για τον θάνατό της οδήγησαν σε ανάληψη της υπόθεσης από την Ασφάλεια Χαλκίδας, ενώ η γυναίκα αφήνει πίσω της δύο δίδυμα αγοράκια, 10 ετών, τα οποία μάλιστα δεν έχουν γνωρίσει ποτέ τον πατέρα τους, καθώς πέθανε από παθολογικά αιτια όταν η 45χρονη ήταν περίπου 6 μηνών έγκυος.

Τότε είχαν κληθεί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού για να την στηρίξουν ψυχολογικά.

Σήμερα, 10 χρόνια μετά, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί από το Χαμόγελο του Παιδιού είναι δίπλα στα δύο αγοράκια. Αναμένονται οι αποφάσεις των εισαγγελικών αρχών για το μέλλον των παιδιών.

Πηγή: newsbomb.gr