Καταδίκη 56χρονου για παρενόχληση 45χρονης στον Δήμο Νέστου – Φυλάκιση χωρίς αναστολή
Μετά από ακροαματική διαδικασία διάρκειας περίπου δύο ωρών στο Αυτόφωρο Μονομελές Δικαστήριο το μεσημέρι της Τετάρτης, ένας 56χρονος ιδιωτικός υπάλληλος, κάτοικος χωριού του Δήμου Νέστου, καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 16 μηνών, χωρίς αναστολή και χωρίς δυνατότητα μετατροπής της ποινής.
Η καταδίκη του αφορά εξύβριση και απειλή, λόγω συστηματικής παρακολούθησης μιας 45χρονης συγχωριανής του, ελεύθερης επαγγελματία. Η γυναίκα, ενοχλημένη από τη συνεχή παρενόχληση, υπέβαλε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Χρυσούπολης, με αποτέλεσμα να κινηθεί η διαδικασία του αυτοφώρου.
Στο δικαστήριο περιγράφηκε ένα ιστορικό επίμονης παρενόχλησης, που ξεκίνησε το 2021. Η πρώτη μήνυση της 45χρονης εκδικάστηκε το 2023 στην Καβάλα, όπου ο 56χρονος είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή, ενώ του επιβλήθηκε και ο όρος να μην την πλησιάζει. Παρά την καταδίκη, φέρεται να συνέχισε την ίδια συμπεριφορά, οδηγώντας στη νέα μήνυση πριν από λίγες ημέρες.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος την παρακολουθούσε, στάθμευε κάτω από το σπίτι της παίζοντας δυνατά μουσική και, σε άλλες περιπτώσεις, την εξύβριζε. Στην απολογία του προσπάθησε να ζητήσει συγγνώμη και να δικαιολογήσει τις πράξεις του, όμως το δικαστήριο δεν δέχθηκε τις εξηγήσεις του.
Την υποστήριξη της κατηγορίας ανέλαβε ο δικηγόρος Μωυσής Γιοκταρίδης.
Με πληροφορίες από proininews.gr