Χειροπέδες σε 43χρονο στον Πειραιά για ασέλγεια σε ανήλικη | Πώς ο πατέρας της βοήθησε στη σύλληψή του

Ένας 43χρονος συνελήφθη στον Πειραιά, αφού κατηγορείται πως ασέλγησε σε ανήλικο κορίτσι. Μάλιστα, ο 43χρονος είχε στην κατοχή του υλικό παιδικής πορνογραφίας. Μάλιστα, η σύλληψη του 43χρονου έγινε με τη βοήθεια του πατέρα της ανήλικης.

Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η αστυνομία, ο 43χρονος συνελήφθη από το Τμήμα Ασφαλείας Κερατσινίου – Δραπετσώνας στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ενώ κατηγορείται για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, πορνογραφία ανηλίκων και προσέλκυση παιδιών για γενετήσιους λόγους.

Ειδικότερα, ο 43χρονος, ο οποίος διαμένει σε περιοχή της Πάτρας, χρησιμοποιώντας εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, κατάφερε να αποκτήσει επαφή με ανήλικη με απώτερο σκοπό την ικανοποίηση των γενετήσιων ορμών του.

Η ανήλικη, ωστόσο, ενημέρωσε σχετικά τον πατέρα της, ο οποίος, παριστάνοντας την ίδια, κανόνισε συνάντηση με τον 43χρονο σε οικία στην περιοχή του Πειραιά, όπου ακινητοποιήθηκε από ειδοποιηθέντες αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης.

Ακολούθως οδηγήθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Κερατσινίου – Δραπετσώνας, όπου συνελήφθη ενώ κατασχέθηκε σακίδιο πλάτης που περιείχε ερωτικά βοηθήματα – εξαρτήματα, καθώς και συσκευή αποθήκευσης δεδομένων (usb stick) με στιγμιότυπα από τις συνομιλίες με την ανήλικη, φωτογραφίες και βίντεο άσεμνου περιεχομένου.

Από τις επακόλουθες έρευνες, που πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών στην οικία και στο όχημά του, μεταξύ άλλων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συσκευές αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων με αντίστοιχο περιεχόμενο.

Οι κατασχεθείσες συσκευές απεστάλησαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για εξέταση, ενώ ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, παραπέμφθηκε σε Ανακριτή και παραγγέλθηκε η φυλάκισή του.




Απολογείται η 39χρονη που δολοφόνησε τον 43χρονο ξυλουργό στη Χαλκίδα | «Παρενοχλούσε τον άντρα μου, αλλά δεν περίμενα να φτάσει ως εκεί», λέει η σύζυγός του

Στις 10:00 σήμερα, Τετάρτη (24/1)αναμένεται να απολογηθεί η 39χρονη που κατηγορείται ότι επιτέθηκε και σκότωσε με πολλαπλές μαχαιριές τον 43χρονο ξυλουργό στη Χαλκίδα. Η κατηγορούμενη το Σάββατο (20/1) είχε ζητήσει και είχε πάρει προθεσμία από τον ανακριτή.

Η 39χρονη σύμφωνα με πληροφορίες παρακολουθείτο τους τελευταίους τρεις μήνες από ψυχίατρο, ενώ φέρεται να σκότωσε τον 43χρονο ξυλουργό από αντιζηλία.

«Παρενοχλούσε τον άντρα μου, αλλά δεν περίμενα να φτάσει ως εκεί»

«Είμαι συντετριμμένη, ήξερα πως αυτή η γυναίκα παρενοχλούσε στο παρελθόν τον άντρα μου. Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα φτάσει σε αυτό το σημείο», δήλωσε μέσω του δικηγόρου της η σύζυγος του 43χρονου άντρα.

Το χρονικό της τραγωδίας

Η επίθεση σημειώθηκε λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί του Σαββάτου (20/1), όταν ο 43χρονος έφυγε για να πάει στη δουλειά του, υπό το βλέμμα της συζύγου του, που τον χαιρετούσε από το μπαλκόνι. Βίντεο από τοπικό μέσο τον δείχνει να βγαίνει από την είσοδο της οικίας του.

Η σύζυγός του ήταν αυτή που κάλεσε την Άμεση Δράση, λέγοντας «μια γυναίκα μαχαιρώνει τον άντρα μου». Ενα λεπτό αργότερα η αστυνομία δέχτηκε εκ νέου κλήση από άλλη γυναίκα, η οποία ανέφερε ότι μια γυναίκα μαχαιρώνει έναν άνδρα επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, κοντά στο 4ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.

Όταν οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. έφτασαν στο σημείο, αντίκρισαν το θύμα σε εμβρυακή στάση, φέροντας μαχαίρι στην αριστερή ωμοπλάτη και με αίματα στο σώμα. Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ο ιατρός του οποίου διαπίστωσε τον θάνατο του 43χρονου άνδρα.

Λίγο πιο μακριά από το σημείο της δολοφονίας βρέθηκε άλλο μαχαίρι με κηλίδες αίματος. Η αστυνομία προχώρησε άμεσα στη σύλληψη της 39χρονης, η οποία βρισκόταν στο σημείο γεμάτη με αίματα στα ρούχα.




«Περιστατικό πριν 15 χρόνια “όπλισε” το χέρι της» | Τι λέει η πλευρά της 39χρονης, που μαχαίρωσε τον 43χρονο στη Χαλκίδα

Νέα στοιχεία βλέπουν διαρκώς το φως της δημοσιότητας μετά το άγριο έγκλημα στη Χαλκίδα, όπου μια 39χρονη μαχαίρωσε μέχρι θανάτου έναν 43χρονο. «Είναι μια γυναίκα πιεσμένη. Ο ψυχικός της κόσμος έχει καταρρεύσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι μια καλή και φιλήσυχη γυναίκα και, όπως αντιλαμβάνεστε, κάτι έγινε, για να υπάρξει τέτοια εξέλιξη», είπε στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο δικηγόρος της 39χρονης, Θέμης Κωντσιλίδης.

«Δεν ήταν εμμονική με το θύμα. Σιγά σιγά φαίνεται η αλήθεια», είπε ακόμη.

Όπως σημείωσε, «ακούστηκαν φήμες για βιασμό. Είναι σκληρή η λέξη αυτή. Υπήρχε ένα περιστατικό πριν από 15 χρόνια. Δεν ξέρω πόσοι το γνώριζαν… Πιθανώς να ήταν 2-3 άτομα, ήταν πολύ λίγα. Αυτό το περιστατικό ήταν μεταξύ θύματος και θύτη. Υπήρχαν διάφορα γεγονότα, λόγω των οποίων δεν μπορούσε να ηρεμήσει αυτή η γυναίκα. Είχε φτιάξει τη ζωή της, είχε παιδάκια, αλλά δεν ήταν καλά. Υπάρχουν πράγματα, που δεν την άφηναν να ηρεμήσει».

«Υπάρχει ένα φονικό. Σκοτώθηκε ένας άνθρωπος… Προσπαθείτε κι εσείς να ενώσετε τα κομμάτια και τις πληροφορίες. Δεν προκύπτει αυτό που ισχυρίζεται η πλευρά της οικογένειας του θύματος ότι σχεδίαζε δύο χρόνια την πράξη της», υποστήριξε ο κ. Κωντσιλίδης.

Ερωτηθείς από τον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου, ο συνήγορος της 39χρονης είπε ότι η γυναίκα «έχει καταλάβει την πράξη της. Είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από προχθές. Είναι πάρα πολύ εύθραυστη κοπέλα. Ο ψυχικός κόσμος της έχει καταρρεύσει εδώ και χρόνια».

Σχετικά με τον σύζυγο της δράστιδος, ο δικηγόρος της είπε ότι «με το θύμα ήταν από το ίδιο χωριό, έχουν μεγαλώσει μαζί. Ο σύζυγος τη στηρίζει την 39χρονη. Έχουν μια εξαιρετική σχέση».