Νέα Φιλαδέλφεια: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση για τον θάνατο του 29χρονου Μιχάλη

Σε ακατάσχετη αιμορραγία που αποδίδεται σε ένα και μοναδικό τραύμα στο χέρι, αποδίδεται ο θάνατος του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, που έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια το βράδυ της Δευτέρας (7.8.2023), όπως προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση

Το ένα και μοναδικό μοιραίο χτύπημα πιθανόν να προκλήθηκε από μαχαίρι τύπου καραμπίτ, όπλο που είχε σκοτώσει τον Άλκη Καμπανό. Όπως εκτιμάται ο 29χρονος Μιχάλης ξεψύχησε μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά από ακατάσχετη αιμορραγία, έχοντας δεχτεί το μοιραίο χτύπημα έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο ιατροδικαστής δρ. Νίκος Καλογρηάς ανίχνευσε και χτυπήματα στα χέρια από την προσπάθεια του Μιχάλη Κατσουρή να προστατευθεί από τη μανία των χούλιγκαν.

Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ο 29χρονος περπάτησε μέχρι το περίπτερο που βρίσκεται έξω από την εκκλησία της Αγίας Τριάδας. Εκεί ήταν που σταμάτησε, καθώς οι δυνάμεις του είχαν ήδη αρχίσει να τον εγκαταλείπουν.

Περαστικοί από το εν λόγω σημείο άρχισαν να καλούν το ΕΚΑΒ για να μεταβεί ασθενοφόρο, ενόσω ο νεαρός αιμορραγούσε ακατάσχετα.

Εν τέλει διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όπου οι γιατροί προσπάθησαν επί πάνω από μία ώρα να τον επαναφέρουν στη ζωή. Δυστυχώς, όμως, ήταν πολύ αργά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπόλοιπο σώμα του άτυχου νεαρού δεν εντοπίστηκαν τραύματα και όπως όλα δείχνουν, η μαχαιριά στο μπράτσο απέβη μοιραία για τον 29χρονο.

Το τραύμα στο μπράτσο ήταν βαθύ και κατά τις εκτιμήσεις του ιατροδικαστή έτρωσε όλα τα αγγεία του νεαρού. Εκτιμάται λοιπόν πως το τραύμα προκλήθηκε από μαχαίρι τύπου καραμπίτ, ενώ ο νεαρός προσπαθούσε να αμυνθεί.




Γιώργος Ορφανός για δολοφονία 29χρονου: «Η ΕΛΑΣ μπορούσε να διαχειριστεί διαφορετικά την υπόθεση»

Τον αποτροπιασμό του για τη δολοφονική επίθεση ομάδας χούλιγκαν σε βάρος 29χρονου, εξέφρασε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρώην υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Ορφανός σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis 95,5.

Ο κ. Ορφανός επέρριψε ευθύνες στην ΕΛΑΣ για το τραγικό συμβάν, κάνοντας λόγο για «κακιά στιγμή».

«Εκτιμώ ότι μπορούσε να αντιμετωπίσει και δεν αντιμετωπίστηκε (σ.σ. το περιστατικό) και αυτό φαίνεται από την απομάκρυνση των επικεφαλής των επιμέρους υπηρεσιών», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Ορφανός.

Επιπλέον, χαρακτήρισε «διαφορετικό» το χθεσινό περιστατικό οπαδικής βίας, καθώς όπως σημείωσε «προέρχεται από πολίτες ξένης χώρας οι οποίοι ουσιαστικά έκαναν μια αποβίβαση στη χώρα μας. Η αντιμετώπιση πρέπει να ήταν διαφορετική  δεδομένου και της προειδοποίησης που έκανε η ΟΥΕΦΑ για τους συγκεκριμένους οπαδούς να απαγορεύσει τη μετακίνηση τους».

Σε ερώτηση σχετικά με τα αποτελέσματα του ιδιώνυμου που θέσπισε πριν από 17 χρόνια για τα εγκλήματα οπαδικής βίας, ως υφυπουργός Αθλητισμού, ο κ. Ορφανός τόνισε ότι μέσα σε ένα χρόνο, τριπλασιάστηκε ο αριθμός των επισκεπτών στα γήπεδα.

«Εκείνη την εποχή που εφαρμόστηκε ο νόμος είχαμε 680.000 εισιτήρια όλη τη χρονιά. Όταν τέλειωσε η εφαρμογή του, κακή στιγμή αλλά τέλειωσε, είχαμε 2 εκ. τριπλάσιος κόσμος στα γήπεδα. Υπήρχαν οικογενειακές κερκίδες. Με σταματούσαν γυναίκες στη παραλία χαρούμενες γιατί  πήγαιναν στο γήπεδο γιατί είχαμε κάνει άλλη ατμόσφαιρα. Ποιο είναι το ζητούμενο; Το θέαμα, η παρουσία του κόσμου και να περάσουμε καλά. Αυτά φέραμε με την εφαρμογή του νόμου», υπογράμμισε και τάχτηκε υπέρ της αυστηροποίησης του νομοθετικού πλαισίου.

«Θα δουλέψεις με τα νέα δεδομένα και θα κάνεις ένα σχέδιο. Το σχέδιο σημαίνει ότι αυτούς δεν τους θέλω στο γήπεδο. Και δεν τους θέλω στο γήπεδο σημαίνει ότι μελετώ τη δράση τους, βλέπω ποια είναι εκείνα τα έκνομα στοιχεία που είναι ανάμεσα τους και οι αρνητικές τους πράξεις και παρεμβαίνω. Τους διαλύω. Έχω πει παρά πολλές φορές κάτι που ενδεχομένως να το πλήρωσα κιόλας. Οι ομάδες δεν έχουν ανάγκη αυτόν τον κόσμο. Αν φύγουν 10 τέτοιοι θα δώσουν το παράδειγμα», σημείωσε ο κ.Ορφανός.

 




Συλλυπητήρια ανακοίνωση από τον ΑΟ Καβάλα για τον θάνατο του 29χρονου Μιχάλη

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΑΟ Καβάλα :

Το ποδόσφαιρο, είναι εκείνο το παιχνίδι που παίζαμε πιτσιρικάδες στις αλάνες , που το μόνο που μάτωνε τότε ήταν τα γόνατά μας και η μόνη ζημιά ήταν κανένα σπασμένο τζάμι γείτονα από κανένα …φάλτσο χτύπημα.   Ήταν οι ομάδες που οι παίκτες ήταν αντίπαλοι μόνο για 90 λεπτά, και μετά αποχωρούσαν όλοι αγκαλιασμένοι.   Εκείνο το ποδόσφαιρο, που μας έκανε ν’ αγαπήσουμε τον αθλητισμό, να σεβόμαστε τον αντίπαλο και που σίγουρα, δε μας έκανε ποτέ να φοβηθούμε, πόσο μάλλον να θρηνήσουμε.   Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του Μιχάλη.   Ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει και μακάρι να είναι το τελευταίο θύμα.