Θεσσαλονίκη: 27χρονη πήδηξε από την μπαλκονόπορτα και έτρεχε ξυπόλητη για να γλιτώσει από τον σύζυγό της

Ο 43χρονος γιος γνωστής οικογένειας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 15 μηνών για την κατηγορία της απλής σωματικής βλάβης

Ξυπόλυτη και φορώντας τις πιτζάμες της κατάφερε να ξεφύγει από την μπαλκονόπορτα του σπιτιού της μια 27χρονη γυναίκα που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον σύζυγό της στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για μία ακόμη υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας που απασχολεί τις Αρχές στη Θεσσαλονίκη, με τον 43χρονο γιο γνωστής οικογένειας να καταδικάζεται σε ποινή φυλάκισης 15 μηνών για την κατηγορία της απλής σωματικής βλάβης σε βάρος της συζύγου του και μητέρας των δύο τους παιδιών.

Οι δικαστές αποφάσισαν ότι ο 43χρονος πρέπει να εκτίσει την ποινή του, καθώς έχει απασχολήσει ξανά τη δικαιοσύνη, όμως η έφεσή του αποφασίστηκε να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής, υπό τους όρους να φύγει από το σπίτι που διαμένει με την παθούσα και να μην την προσεγγίζει σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το επίδικο περιστατικό σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο όταν ο κατηγορούμενος επέστρεψε στην οικία που διαμένει με την επί οκτώ χρόνια σύζυγό του και ξεκίνησε ένας έντονος καβγάς. Αφορμή φαίνεται πως ήταν, σύμφωνα με τις καταθέσεις, ότι ο 43χρονος ξεκίνησε τις τελευταίες εβδομάδες να κάνει χρήση κοκαΐνης και πίστευε ότι η γυναίκα τον απατούσε με φιλικό του πρόσωπο.

«Είμαστε παντρεμένοι και έχουμε μαζί δύο παιδάκια. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών και για αυτόν τον λόγο είχα φύγει με τα παιδιά από το σπίτι και εμένα στα πεθερικά μου. Το Σάββατο που επέστρεψα γύρισε στο σπίτι και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Μου είπε ότι έχω ερωτική σχέση με έναν φίλο του και το αρνήθηκα, ήταν υπό την επήρεια. Μετά μου επιτέθηκε χτυπώντας με με μπουνιά στο πρόσωπο και με έσπρωξε από το χέρι», ανέφερε η γυναίκα στην κατάθεσή της.

Η 27χρονη εξήγησε ότι για να γλιτώσει χρειάστηκε να φύγει από το σπίτι από την μπαλκονόπορτα και έτρεξε για να ζητήσει βοήθεια από τα αδέλφια του κατηγορούμενου που βρίσκονταν σε κοντινό κατάστημα εκείνη τη στιγμή. «Το μόνο που θέλω είναι να τον βοηθήσω να ξεμπλέξει και μετά θα αποφασίσω για το τι θα κάνουμε ως ζευγάρι», ανέφερε η γυναίκα.

Από τη θέση του μάρτυρα κατηγορίας, ο αδελφός του 43χρονου εξήγησε ότι το Σάββατο είδε την γυναίκα να τρέχει ξυπόλυτη και με τις πιτζάμες σε κατάσταση σοκ για να ζητήσει βοήθεια. «Έφυγε από την μπαλκονόπορτα και ήρθε σε εμάς. Μας είπε ότι την χτύπησε με μπουνιά στο πρόσωπο. Είχε σκισμένα χείλη και αίμα εσωτερικά στο στόμα της. Ήταν τρομοκρατημένη», ανέφερε.

Όπως είπε ο μάρτυρας, ο αδελφός του έχει 16χρονια διαφορά με την σύζυγό του και το τελευταίο διάστημα του έχει γίνει έμμονη ιδέα ότι τον απατάει. «Ελέγχει το κινητό της συζύγου του για αυτό έχει την παράνοια ότι διατηρεί σχέση με άλλους», σημείωσε.

Στην απολογία του ο κατηγορούμενος αρνήθηκε ότι χτύπησε με γροθιά την παθούσα και ισχυρίστηκε ότι την έσπρωξε πάνω στον καβγά.

«Ένα κοριτσάκι που έτρεμε στην κατάθεσή της είναι η σύζυγός μου και την έβαλαν να τα πει όλα αυτά. Πήγα στο σπίτι και είχα πιει, η όψη μου ήταν σίγουρα αγριεμένη και φοβήθηκε όταν με είδε. Ήθελα να συζητήσουμε για να μη το διαλύσουμε, έχουμε δύο παιδιά. Θέλει να ήμαστε καλά. Άρχισε να φωνάζει, πήγε να φύγει και την έσπρωξα. Το χέρι μου βρήκε στο πρόσωπό της, δε τη χτύπησα με μπουνιά. Μια σφαλιαριτσα ήτανε. Είμαι από ευκατάστατη οικογένεια και τα αδέλφια μου θέλουν να με βγάλουν από τη μέση, για αυτό κατέθεσαν όλα αυτά», υποστήριξε.

Την καταδίκη του πρότεινε και η εισαγγελέας της έδρας προτείνοντας τη μετατροπή της κατηγορίας από ενδοοικογενειακή επικίνδυνη σωματική βλάβη σε απλή σωματική βλάβη κάτι το οποίο έγινε δεκτό από το δικαστήριο.




Λούτσα: Απειλές για τη ζωή της δέχεται η 27χρονη

Ένα αδιανόητο μήνυμα το οποίο προκαλεί τρόμο έλαβε στο κινητό του πριν λίγες ώρες ο δικηγόρος της 27χρονης μητέρας που πέρασε έναν εφιάλτη στα χέρια του εν διαστάσει συζύγου της με ξυλοδαρμούς, εκβιάσεις και μαχαιρώματα.

Η γυναίκα νόμιζε πως με την προφυλάκιση του φαρμακοποιού και πατέρα του παιδιού της, ο Γολγοθάς της θα έπαιρνε τέλος και θα μπορούσε επιτέλους εκείνη και το μικρό της αγοράκι να κυκλοφορούν ελεύθεροι χωρίς φόβο και χωρίς να κοιτούν πίσω τους, όμως ένα μήνυμα που δέχθηκε ο δικηγόρος της επέστρεψε τα συναισθήματα του φόβου.

Συγκεκριμένα το μήνυμα το οποίο έχει ως αποστολέα έναν αριθμό του εξωτερικού έφτασε στο κινητό του δικηγόρου το μεσημέρι της Κυριακής και αναφέρει: «Θα το μετανιώσεις πολύ πικρά εσύ και η πελάτισσά σου, η 27χρονη από την Αρτέμιδα, αν ο 32χρονος πρώην σύντροφός της καταδικαστεί και πάει φυλακή. Μη νομίζετε ότι τη γλυτώσατε».

Ενώ σε άλλο σημείο κάνει ξεκάθαρο πως το μαρτύριο για τη νεαρή μητέρα δεν έχει τελειώσει: «Να πεις στην 27χρονη μη νομίζει ότι τελείωσε το μαρτύριο, θα υπάρξει και συνέχεια. Καλά θα κάνει να φοβάται».

Ο αποστολέας δεν διστάζει να απειλήσει ακόμα και τη ζωή του παιδιού της: «Θα βάλω άτομα να την παρακολουθούν. Έτσι και πάθει κάτι ο 32χρονος, θα τη σκοτώσουμε αυτήν και το παιδί της. Κανονίστε την πορεία σας. Ξέρουμε και πού μένει».

Το μήνυμα τελειώνει με βρισιές κατά του δικηγόρου. Η νεαρή μητέρα τις τελευταίες ώρες σκέφτεται ακόμη και να φύγει για λίγο καιρό από τη χώρα και να μετακομίσει σε συγγενείς της στο εξωτερικό.

Να θυμίσουμε ότι ο 32χρονος προφυλακίστηκε μετά την 3ωρη ανάκρισή του το μεσημέρι της Τρίτης. Ο ίδιος προσπάθησε να καταρρίψει κάθε ισχυρισμό του θύματος υποστηρίζοντας ακόμα και ότι μόνη της προκάλεσε τα τραύματα της, χωρίς ωστόσο να πείσει τη Δικαιοσύνη. Δεν αποκλείεται να προχωρήσει ακόμη και σε έφεση της απόφασης.

newsbomb.gr