24ωρη Γενική Απεργία σήμερα Τετάρτη 20 Νοεμβρίου | Συγκεντρώσεις θα διεξαχθούν σε πόλεις της Ελλάδας

24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καλεί τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να συμμετάσχουν μαζικά, ενωτικά και δυναμικά στην 24ωρη Γενική Απεργία που θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024, καθώς επίσης στην κεντρική Απεργιακή Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11:00 το πρωί της ίδια ημέρας, όπως και στις

Συγκεντρώσεις οι οποίες θα διεξαχθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση καλούνται να ενώσουν τη φωνή τους με τους υπαλλήλους του υπολοίπου Δημοσίου Τομέα, όπως και του Ιδιωτικού Τομέα, και να βροντοφωνάξουν «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ». Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η νεοφιλελεύθερη και βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας (Ν.Δ.) εξαθλιώνοντας τους πολίτες και οδηγώντας τους στη φτώχεια και την ανέχεια. Επιβάλλεται να ανατραπεί αυτή η πολιτική εδώ και τώρα, να υπάρξουν γενναίες αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις και να προασπιστούν τα κεκτημένα δικαιώματα που έχει βάλει στο στόχαστρο το πολιτικό και επιχειρηματικό σύστημα. Διεκδικούμε ζωή με αξιοπρέπεια. Με μισθούς που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες και όχι φιλοδωρήματα.

Το αμείωτο κύμα ακρίβειας, η αισχροκέρδεια, οι τεράστιες αυξήσεις στο ρεύμα (με το που έπεσε λίγο η θερμοκρασία εκτοξεύτηκε η τιμή της κιλοβατώρας), στο πετρέλαιο, στο φυσικό αέριο, σε όλα τα είδη λαϊκής ανάγκης, σε συνδυασμό με τα απλησίαστα πλέον ενοίκια «καταπίνουν» τους αστείους μισθούς και τις συντάξεις ψιχία εν ριπή οφθαλμού. Μέσα στις πρώτες λίγες ημέρες του μήνα οι τσέπες των πολιτών αδειάζουν. Η φτώχεια βαθαίνει, η κοινωνία εξαθλιώνεται οικονομικά και οι κοινωνικές ανισότητες διευρύνονται σε ανησυχητικά επίπεδα.

Η κυβέρνηση, σαν να μην τρέχει τίποτα, δεν παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο κατά της ακρίβειας και της απομείωσης των μισθών των εργαζομένων και συγχρόνως συνεχίζει την αντεργατική και νεοφιλελεύθερη πολιτική της με την καθιέρωση της 6ήμερης εργασίας, της ιδιωτικοποίησης κρίσιμων Δομών του Κοινωνικού κράτους και της διάλυσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.).

Εξυπηρετεί τα συμφέροντα των «ημετέρων», πριμοδοτεί το κεφάλαιο σε βάρος της εργατικής τάξης, βάζει στο στόχαστρο θεμελιώδη συνταγματικά δικαιώματα και φαλκιδεύει κατακτήσεις πολλών χρόνων.

Με τους Νόμους «Χατζηδάκη» (Ν.4808/2021) και «Γεωργιάδη» (Ν.5053/2023) η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κατάργησε την πενθήμερη εργασία, ποινικοποίησε το δικαίωμα στην απεργία και απειλεί με πρόστιμα και ποινικές διώξεις όσους εργαζόμενους ασκήσουν τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα. Από τον Σεπτέμβριο του 2021 και μετά όλες οι απεργίες κηρύχθηκαν παράνομες και καταχρηστικές. Η κατάργηση των Νόμων Χατζηδάκη-Γεωργιάδη αποτελεί προτεραιότητα για το συνδικαλιστικό κίνημα, όπως και η «Διάταξη Βορίδη» για εξάντληση κάθε ένδικου μέσου στις διεκδικήσεις των εργαζομένων.

Την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 οι εργαζόμενοι του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα πρέπει να στείλουν ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση: Δεν αντέχουμε άλλο να πληρώνουμε για να αυξάνουν τις περιουσίες τους οι έχοντες και κατέχοντες. Πρέπει να αυξηθούν οι μισθοί και οι συντάξεις εδώ και τώρα.

Πρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια από τα εισοδήματα μας.

Διεκδικούμε, μεταξύ άλλων:

 Ουσιαστικές αυξήσεις.

 Πάταξη της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας.

 Επαναφορά ΕΔΩ και ΤΩΡΑ του 13ου και 14ου μισθού.

 Μισθολογική αναγνώριση της διετίας 2016-2017.

 Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ.

 Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες για να σταματήσει η διάλυση και η ερήμωση των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Τ.Α.).

 Μονιμοποίηση των εργαζομένων που απασχολούνται με επαναλαμβανόμενες Συμβάσεις για πολλά χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (Τ.Α.) Α΄ Βαθμού.

 Αύξηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας, ένταξη νέων κατηγοριών. Καμία περικοπή του.

 Γνήσιο ενιαίο μισθολόγιο με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων.

 Κατάργηση των «Αναπτυξιακών Οργανισμών» που αποτελούν «όχημα συναλλαγής, διαφθοράς και κατασπατάλησης του Δημόσιου χρήματος.

 Κατάργηση της αντεργατικής «διάταξης Βορίδη» για τις υποχρεωτικές εφέσεις μόνο σε ότι αφορά τις εργατικές διεκδικήσεις.

 Κατάργηση των αντισυνδικαλιστικών και αντεργατικών Νόμων Χατζηδάκη (Ν.4808/2021) και Γεωργιάδη (Ν.5053/2023).

 Διασφάλιση της 5νθημερης εβδομαδιαίας εργασίας και επαναφορά του ωραρίου στις 37 ½ ώρες εβδομαδιαίως.

 Τήρηση της Νομοθεσίας για την Υγεία και Ασφάλεια στους χώρους εργασίας, αναγνώριση της Επαγγελματικής Ασθένειας και του Εργατικού Ατυχήματος στους Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού, εντατικοποίηση των ελέγχων από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.

 Καμία σύνδεση της αντιδραστικής και προσχηματικής αξιολόγησης με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

Συμμετέχουμε, ενωτικά, δυναμικά και αγωνιστικά στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία που θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Όλοι μαζί στην κεντρική Απεργιακή Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11:00 το πρωί της ίδιας ημέρας, καθώς και στις υπόλοιπες Συγκεντρώσεις και Συλλαλητήρια σε όλη την χώρα.

Απαιτούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια… Φτάνει πια!

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.




Πανελλαδική 24ωρη απεργία σήμερα για γιατρούς και νοσοκόμους

Με βασικά αιτήματα μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ανθρώπινα ωράρια, ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, δωρεάν υγεία για όλο το λαό, η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) και η Πανελλήνιας Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) πραγματοποιούν σήμερα πανελλαδική πανυγειονομική κινητοποίηση. Οι Ομοσπονδίες έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 9.30 στο υπουργείο Υγείας.

«Για να έχει μέλλον η Δημόσια Υγεία πρέπει να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες παθογένειες της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης», τονίζει η ΠΟΕΔΗΝ.

Η ΟΕΝΓΕ αναφέρει ότι οι πολίτες έχουν πληρώσεις από την τσέπη τους 5,9 δις ευρώ και τα φάρμακα αυξήθηκαν έως 480 %.

Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ στα Νοσοκομεία υπάρχουν 45.000 κενές οργανικές θέσεις.

Η ΟΕΝΓΕ από την πλευρά της περιγράφει την κατάσταση στα νοσοκομεία ως εξής: «Συνεχή “εντέλλεσθε” για μετακινήσεις για να καλύπτονται όπως όπως τα κενά, υπερεφημέρευση, απλήρωτες υπερωρίες και εφημερίες, αγροτικοί και ειδικευόμενοι σε burnout πριν καν ξεκινήσουν να εργάζονται. Tριτοκοσμικές συνθήκες μετά από κάθε γενική εφημερία σε μεγάλα νοσοκομεία του λεκανοπεδίου και αλλού».

«Δεν υπάρχει διαθέσιμη συνταγή που μπορεί να επιλύσει τα σοβαρά προβλήματα του ΕΣΥ εάν δεν αντιμετωπισθεί η γενεσιουργός αιτία που είναι το χαμηλότατο ύψος των Δημοσίων δαπανών υγείας το οποίο βρίσκεται στο 5,5% του ΑΕΠ, την ώρα που ο μέσος όρος των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 7,5% του ΑΕΠ», αναφέρει η ΠΟΕΔΗΝ.

newsbomb.gr




Σε 24ωρη επιφυλακή στην διάθεση της Π.Υ η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παραρτήματος Νομού Καβάλας

Με την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου και την ήδη εμφάνιση μικρών πυργαγιών από αμέλεια, σε επιφυλακή θα είναι έως και την λήξη της αντιπυρικής περιόδου, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παραρτήματος Νομού Καβάλας

Όπως μας δηλώνει ο Πρόεδρος κ. Γιάννης Πατρόπουλος, η ομάδα διαθέτει καταρτισμένο και εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό που μπορεί να σταθεί στο πλευρό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ενισχύοντας την δράση τους.

Ωστόσο ο ίδιος, εφιστά την προσοχή στους πολίτες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος εκδήλωσης της πυρκαγιάς.




Σε λειτουργία το 10201, η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων

Ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία το 10201, η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή για την προστασία των ανηλίκων.

Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, «η συγκεκριμένη γραμμή έρχεται να ενισχύσει επιπλέον δράσεις ήπιας αστυνόμευσης και ευαισθητοποίησης για θέματα που αφορούν στην πρόληψη και την αντιμετώπιση περιστατικών ανήλικης παραβατικότητας.

Η προστασία των ανηλίκων, η πρόληψη και η αποτροπή κάθε μορφής βίας και παραβατικότητας εναντίον τους, αποτελεί βασική προτεραιότητα για το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία

Ειδικότερα:

  • – Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί 24 ώρες, 7 ημέρες, σε ολόκληρη τη χώρα.
  • – Η αποστολή της είναι η υποδοχή καταγγελιών, η κεντρική διαχείριση των περιστατικών και η παροχή ενημέρωσης και συμβουλών.
  • – Η βασική της προσφορά είναι η άμεση και ενιαία ανταπόκριση σε όλα τα περιστατικά βίας και παραβατικότητας ανηλίκων.



Ποιοι συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη | Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

“Λουκέτο” σε όλη τη χώρα μπαίνει με την απεργία της ΓΣΕΕ που προκηρύχθηκε για την Τετάρτη 17 Απριλίου.

Η ομοσπονδία καλεί σε απεργία, με αίτημα τις αυξήσεις στους μισθούς, την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας αλλά και μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας.

«Την ώρα που η ακρίβεια έχει γίνει θηλιά στο λαιμό των εργαζομένων, με τον πληθωρισμό να έχει εξαντλήσει τα εισοδήματά τους και την αγοραστική τους δύναμη να βρίσκεται στα τάρταρα, την ώρα που η ΓΣΕΕ έχει τεκμηριωμένα καταθέσει πρόταση για αύξηση στο 60% του διάμεσου μισθού που είναι το κατώφλι της φτώχειας συν την αύξηση της παραγωγικότητας και τον εκτιμώμενο πληθωρισμό.

Όλα αυτά την ώρα που η Ελλάδα είναι πρώτη στη συμμετοχή των επιχειρηματικών κερδών στο εθνικό εισόδημα αλλά προτελευταία στους μισθούς των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, η κυβέρνηση ανακοινώνει κατώτατο μισθό αναντίστοιχο των αναγκών των εργαζομένων.

Αυξήσεις που σε καμία περίπτωση δε διασφαλίζουν συνθήκες στις οποίες ένας εργαζόμενος που αμείβεται με τον κατώτατο μισθό, δε θα βρίσκεται κάτω από το κατώφλι της φτώχειας και θα έχει ένα αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο», αναφέρει η ανακοίνωση της ΓΣΕΕ για την απεργία.

Απεργία: Συμμετοχή των μέσων σταθερής τροχιάς

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Όσον αφορά στα λεωφορεία, δεν υπάρχει μέχρι αυτή την ώρα επίσημη ανακοίνωση.

Η ΠΟΣ – ΜΣΤ ζητά άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία, επαναφορά των ελεύθερων διαπραγματεύσεων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς για την αντιμετώπιση της κρίσης και του κόστους ζωής, επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα, αναβάθμιση του τροχαίου υλικού, πλήρη αποκατάσταση των υποδομών – εγκαταστάσεων που επλήγησαν από τις θεομηνίες (π.χ. Εργοστάσιο Βόλου) και καλύτερες συνθήκες εργασίας παντού.

Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Με 50 λεωφορεία και προσωπικό ασφαλείας θα κινηθούν οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης την Τετάρτη, λόγω της 24ωρης απεργίας.

“Ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη Γενική Απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη, 17 Απριλίου.

Η κινητοποίηση θα αρχίσει από την έναρξη της πρωινής βάρδιας, τα ξημερώματα της Τετάρτης, και θα διαρκέσει μέχρι τη λήξη της νυχτερινής βάρδιας, ενώ το Συνδικάτο θα διαθέσει προσωπικό ασφαλείας για την κυκλοφορία 50 λεωφορείων.

Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1 που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό”, αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ.

“Δεμένα” τα πλοία στα λιμάνια

«Οι Έλληνες Ναυτεργάτες, λόγω της ιδιαιτερότητας του ναυτικού επαγγέλματος, είναι από τους πρώτους που έρχονται αντιμέτωποι με τις επιπτώσεις της ακρίβειας γιατί είναι οι μόνοι, που στην καλύτερη περίπτωση, εργάζονται 5 με 6 μήνες το χρόνο για να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειες τους όλο τον χρόνο», γράφει στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Και η ΕΙΝΑΠ συμμετέχει στην απεργία

Στην 24ωρη απεργία θα συμμετάσχουν και οι νοσοκομειακοί γιατροί. σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς.

«Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ προκηρύσσει 24ωρη απεργία στις 17/04/24, μέρα γενικής απεργίας των σωματείων των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα.

Διεκδικούμε:

  • Να σταματήσει η λειτουργία των απογευματινών χειρουργείων.
  • Διπλασιασμός μισθών.
  • Διπλασιασμός προσωπικού, μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
  • Διπλασιασμός της χρηματοδότησης των νοσοκομείων.
  • Δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους.
  • Καλούμε την ΑΔΕΔΥ και την ΟΕΝΓΕ να προκηρύξει 24ωρη απεργία στις 17/04/24».

Συμμετοχή των λογιστών στην απεργία

«Η μεγάλη απεργία στις 28 Φλεβάρη εξέφρασε τη γενικευμένη αγανάκτηση που υπάρχει μέσα στα σπίτια μας, αλλά και την οργή για την προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών που κάνουν όλα τα αστικά κόμματα, η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ για το έγκλημα στα Τέμπη. Έστειλε αγωνιστικό μήνυμα σε εργοδοσία και κυβέρνηση, ότι η ζωή μας αξίζει! Ότι δεν ανεχόμαστε να θυσιάζονται οι ανάγκες των εργαζόμενων, της νεολαίας, του λαού, για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων! Συνεχίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη ορμή την κλιμάκωση του αγώνα σε κάθε χώρο δουλειάς του κλάδου. Προετοιμάζουμε τις πανελλαδικές – πανεργατικές απεργίες στις 17 Απρίλη και 1 Μάη», αναφέρει η ένωση λογιστών για την απεργία.

«Το Διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΛ καλεί όλα τα σωματεία μέλη της, όλους τους εργαζόμενους του κλάδου να πάρουν στα χέρια τους την υπόθεση της επιτυχίας των πανελλαδικών πανεργατικών απεργίας στις 17 Απρίλη και 1 Μάη. Να εκδώσουν ανακοινώσεις, να οργανώσουν συσκέψεις και συνελεύσεις σε χώρους δουλείας για την επιτυχία της απεργίας, να συγκροτηθούν σωματειακές και απεργιακές επιτροπές», καταλήγει η ένωση.

Πηγή: news247.gr




Συμμετοχή των σιδηροδρομικών στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ στις 17 Απριλίου

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργίαπου εξήγγειλε η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη 17 Απριλίου ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς.

Η ΠΟΣ – ΜΣΤ ζητά άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία, επαναφορά των ελεύθερων διαπραγματεύσεων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς για την αντιμετώπιση της κρίσης και του κόστους ζωής, επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα, αναβάθμιση του τροχαίου υλικού, πλήρη αποκατάσταση των υποδομών – εγκαταστάσεων που επλήγησαν από τις θεομηνίες (π.χ. Εργοστάσιο Βόλου) και καλύτερες συνθήκες εργασίας παντού.

«Καλούμε τα Σωματεία – Μέλη μας και τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο να δώσουν δυναμικό παρόν στη συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος (Αθήνα), αλλά και στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιήσουν τα, κατά τόπους, Εργατικά Κέντρα της χώρας, αγωνιζόμενοι ενάντια στην ακρίβεια που μαστίζει όλα τα νοικοκυριά, ενάντια στην κρίση που ταλανίζει όλη την ελληνική κοινωνία», αναφέρει η Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της.

Πηγή: newsbeast.gr




24ωρη απεργία στις 17 Απριλίου για τους νοσοκομειακούς γιατρούς

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία πουέχει προκηρύξει για τις 17 Απριλίου η ΓΣΕΕ ανακοίνωσε η ΕΙΝΑΠ που συνδικαλιστικά καλύπτει τους νοσοκομειακούς γιατρούς της Αθήνας και του Πειραιά.

Ειδικότερα στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: «Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ προκηρύσσει 24ωρη απεργία στις 17/04/24, μέρα γενικής απεργίας των σωματείων των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα.

Διεκδικούμε:

  • Να σταματήσει η λειτουργία των απογευματινών χειρουργείων.
  • Διπλασιασμός μισθών.
  • Διπλασιασμός προσωπικού, μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
  • Διπλασιασμός της χρηματοδότησης των νοσοκομείων.
  • Δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους.
  • Καλούμε την ΑΔΕΔΥ και την ΟΕΝΓΕ να προκηρύξει 24ωρη απεργία στις 17/04/24».

Πηγή: newsbeast.gr




24ωρη πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 21 Μαΐου

Την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας την Τρίτη 21 Μαΐου 2024 αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥστη συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου 2024.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το διεκδικητικό πλαίσιο είναι το εξής:

  • Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν στοιχειωδώς η ακρίβεια και ο πληθωρισμός.
  • Επαναφορά των Δώρων.
  • Συλλογικές συμβάσεις για τους μισθούς.
  • Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016–2017.
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας.
  • Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ.
  • Αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.
  • Άμεση στελέχωση με μόνιμους υπαλλήλους όλων των κρίσιμων δημόσιων φορέων (υγείας, παιδείας, κοινωνικών υπηρεσιών, ασφάλισης κ.ά.) και αναβάθμιση όλων των αναγκαίων υποδομών».

Παράλληλα, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε να πραγματοποιηθούν, το επόμενο διάστημα, συσκέψεις και Γενικές Συνελεύσεις σε ολόκληρη τη χώρα, με στόχο αφενός μεν την ενημέρωση των συναδέλφων αφετέρου δε την καλύτερη οργάνωση της απεργιακής κινητοποίησης.

Επίσης, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε τα ακόλουθα:

  • Απεργιακή κινητοποίηση την ημέρα της εργατικής Πρωτομαγιάς (1η Μαΐου 2024).
  • Τη στήριξη των κινητοποιήσεων των υγειονομικών (ΠΟΕΔΗΝ–ΟΕΝΓΕ) στις 16 Μαΐου 2024.
  • Τη στήριξη των κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών που πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα με την απεργία–αποχή από την αξιολόγηση.
  • Τη στήριξη του απολυμένου συνδικαλιστή, Δ. Αντωνίου, με συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 5 Απριλίου στο Ε.Κ.Π.Α.».

Πηγή: newsbeast.gr




Δεμένα τα πλοία σήμερα -24ωρη απεργία της ΠΝΟ

Εικοσιτετράωρη απεργία από τις 00.01 τα ξημερώματα Τρίτης έως τις 23.59 μ.μ. πραγματοποιεί σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Αφορμή της απεργίας είναι τα αποτρόπαια στο πλοίο «Blue Horizon» που είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του 36χρονου επιβάτη Αντώνη Καρυώτη.

24ωρη απεργία της ΠΝΟ
Σε ανακοίνωσή της έχει αναφέρει ότι το υγιές κομμάτι του ναυτεργατικού κόσμου που διαμαρτύρεται θέτει ως πρωταρχικό σκοπό και μέλημά του την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και δεν ταυτίζεται στο ελάχιστο με όσα αποτρόπαια συνέβησαν στο λιμάνι του Πειραιά.

Η ΠΝΟ έχει αποφασίσει να στηριχθεί εμπράκτως από την Ομοσπονδία η οικογένεια του 36χρονου.