Τροχαίο στη Βουλή | Ένοχος αστυνομικός για τον θάνατο του 23χρονου Ιάσονα – Ξέσπασε η μητέρα

Ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κρίθηκε ο αστυνομικός για την υπόθεση θανάτου του 23χρονου Ιάσονα, που έχασε τη ζωή του έξω από τη Βουλή, όταν ο κατηγορούμενος με το υπηρεσιακό όχημα του κοινοβουλίου προσέκρουσε πάνω του παραβιάζοντας τον ΚΟΚ. Το δικαστήριο επέβαλε την ποινή τριετούς φυλάκισης με αναστολή.

Στο άκουσμα της έκφρασης «λύεται η συνεδρίασις» από την πρόεδρο της έδρας, η μητέρα του παιδιού ξέσπασε. «Αυτό ήταν; Ούτε το δίπλωμα δεν χάνει. Πώς να σταματήσουν να γίνονται τροχαία στην Ελλάδα», φώναξε και χειροκρότησε ειρωνικά.

Κανένα ελαφρυντικό από τον εισαγγελέα

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εισαγγελέας αρνήθηκε στον αστυνομικό το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου καθώς όχι μόνο δεν συμμορφώθηκε με τον ΚΟΚ αλλά τηρούσε την ίδια πρακτική συστηματικά και σε προγενέστερο χρόνο της αξιόποινης πράξης και επομένως το συμβάν δεν μπορεί να αποτελέσει «παραφωνία» στην έως τότε συμπεριφορά του.

Τι υποστήριξε ο αστυνομικός στην απολογία του 

Στην απολογία του ο αστυνομικός εξέφρασε την λύπη του «που έφυγε ένας νέος άνθρωπος χωρίς λόγο. Μακάρι να είχα έρθει σε επικοινωνία με την οικογένειά του νωρίτερα».

Ο κατηγορούμενος είπε πως το 2018 που ο ίδιος υπηρετεί, «μπαίνουμε στη Βουλή από αυτό το σημείο και ποτέ κανείς δεν μας είπε τίποτα».

Για την 12η Μαρτίου 2021, ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, ο αστυνομικός συνέχισε λέγοντας:

«Εκείνη την ημέρα, η είσοδος για τη Βουλή από την Αμαλίας, ήταν κλειστή λόγω συγκέντρωσης. Μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε από Κριεζώτου και να μπούμε στη Βουλή από Ακαδημίας. Ήμουν πεπεισμένος ότι η διαδρομή που έκανα δεν απαγορευόταν. Ακόμη και σήμερα, μετά το τροχαίο, η οδηγία της αστυνομίας είναι, αν υπάρχει επίσημος να μπαίνει έτσι...».

Αναφερόμενος στις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε πως ενώ ανέμεναν με τον συνοδηγό του στην Β. Σοφίας απέναντι από την Βουλή για να στρίψουν αριστερά «μας έδωσε προτεραιότητα ένας ταξιτζής. Βγάλαμε φλας και μπήκαμε προοδευτικά. Προσέκρουσε πάνω μας κάτι και η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Βγήκαμε έξω και είδαμε μια μηχανή διαλυμένη. Πήγαμε  κατευθείαν στον άνθρωπο, πήραμε το 166, δεν εγκαταλείψαμε, δεν φύγαμε. Ρωτήσαμε αν μπορούσαμε να δώσουμε αίμα και μας είπαν όχι».

Στο τέλος της απολογίας του, ο αστυνομικός είπε: «Κρίμα! Έφυγε ένας νέος άνθρωπος. Μακάρι να είχα τη δύναμη να επικοινωνήσω νωρίτερα με την οικογένεια. Είμαι και εγώ πατέρας και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον γιο μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι».

Ξέσπασε ο πατέρας στο δικαστήριο – «Εγκληματική οδηγική συμπεριφορά»

«Πρόκειται για προκλητικά εγκληματική οδηγική συμπεριφορά του κατηγορούμενου που οδήγησε στο θάνατο του γιου μου και της οικογένειας μου» κατέθεσε ο πατέρας του Ιάσονα Λαλαούνη στο δικαστήριο.

Όπως τόνισε: «Οδηγούσε τρία χρόνια μηχανή και ήταν πολύ προσεκτικός γιατί έτσι τον έμαθα που οδηγώ 40 χρόνια. Ήμασταν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Χαριτολογώντας μου είχε πει σταματά να δουλεύεις εγώ είμαι εδώ και την άλλη μέρα…».

Ο πατέρας του 23χρονος θύματος κατηγόρησε τον οδηγό του βουλευτικού οχήματος για αδιαφορία σημειώνοντας ότι «δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου, δεν ήρθε δίπλα στο γιο μου, δεν επικοινώνησε μαζί μας».

«Τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο»

Στην αδιαφορία του κατηγορουμένου επικεντρώθηκε και η κατάθεση της αδελφής του θύματος που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σκότωσε τον αδελφό μου, δηλώνει ότι του παρείχε πρώτες βοήθειες, ενώ τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο. Έχει καταστρέψει μια οικογένεια, ο Ιάσωνας έχασε τα όνειρα του. Ο Ιάσωνας την Τετάρτη θα γινόταν 26 χρόνων. Δεν ήταν δίπλα στον αδελφό μου ούτε την τελευταία του στιγμή».

 

Πηγή: ethnos.gr




Συνελήφθη ο δεύτερος κατηγορούμενος για την επίθεση εναντίον του 23χρονου φοιτητή στη Θεσσαλονίκη

Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται το δεύτερο άτομο που κατηγορείται μαζί με τον 25χρονο τράπερ για την επίθεση εναντίον του 23χρονου φοιτητή, τον προηγούμενο μήνα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σε βάρος του είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης για το αδίκημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας, από κοινού.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι προσήλθε το πρωί αυτοβούλως στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης και ακολούθησε η σύλληψή του, σε εκτέλεση του εντάλματος. Αυτή την ώρα κρατείται στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου και τις επόμενες ώρες αναμένεται να οδηγηθεί στην 7η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, που χειρίζεται την υπόθεση.

Ο 25χρονος συγκατηγορούμενός του έχει ήδη κριθεί προφυλακιστέος, μετά την απολογία του στην ανακρίτρια.

Την ίδια ώρα, ο 23χρονος φοιτητής εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ. Σύμφωνα με το περιβάλλον του, η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει βελτίωση, με τους γιατρούς να είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι.

Πηγή: Newsbeast.gr




Προφυλακιστέος ο 25χρονος τράπερ για τον ξυλοδαρμό του 23χρονου φοιτητή που παραμένει στο νοσοκομείο

Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε μετά την απολογία του στην ανακρίτρια ο 25χρονος μουσικός που κατηγορείται, μαζί με ένα ακόμη άτομο, για την επίθεση εναντίον 23χρονου φοιτητή, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. O φοιτητής νοσηλεύεται για 11η μέρα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, ενώ εισαγγελέας και ανακρίτρια, ομόφωνα «έδειξαν» στον 25χρονο, γνωστό τράπερ, το δρόμο για τις φυλακές.

Ο ίδιος απολογούμενος, προηγουμένως, στην 7η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης αρνήθηκε την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας (από κοινού) που του αποδίδεται, παρουσιάζοντας τη δική του οπτική για το περιστατικό. Κατά πληροφορίες, ανέφερε ότι προηγήθηκε ένα σχόλιο από την παρέα του 23χρονου, το οποίο εξέλαβε ως «ειρωνικό», ενώ αποδέχθηκε ότι χτύπησε τον παθόντα στο πρόσωπο.

Φέρεται δε να κατονόμασε το άτομο που τον συνόδευε και – κατά τη δικογραφία – χτύπησε στον θώρακα τον 23χρονο. Ο ίδιος στην απολογία του υποστήριξε ότι μετά την πτώση του φοιτητή με το κεφάλι στο έδαφος, του πρόσφεραν πρώτες βοήθειες. «Εγώ σήκωσα ψηλά τα πόδια του και ο γνωστός μου πήγε να του φέρει νερό», είπε, κατά πληροφορίες, τονίζοντας: «δεν είχα πρόθεση να του προκαλέσω κακό», «δεν ήταν το δικό μου χτύπημα αυτό που προκάλεσε το αποτέλεσμα».

Ο 25χρονος είχε συλληφθεί το περασμένο Σάββατο στην περιοχή των Λαδάδικων, στη Θεσσαλονίκη, σε εκτέλεση εντάλματος που είχε εκδοθεί εις βάρος του από την ανακρίτρια. Σύμφωνα με τη δικογραφία, το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της 26ης Ιανουαρίου, στη συμβολή των οδών Συγγρού με Εγνατία, έξω από μπαρ, όπου το νεαρό θύμα βρισκόταν με την παρέα του. Κατά την ίδια δικογραφία, ο φοιτητής δέχθηκε απρόκλητη επίθεση με αφορμή μία απλή ερώτηση που απηύθυνε προς τον 25χρονο, με συνέπεια να πέσει στο έδαφος και να χτυπήσει στο κεφάλι.

Μετά την επίθεση, ο παθών μετέβη στο σπίτι του, όπου έπεσε να κοιμηθεί, κάτι το οποίο πιθανολογείται ότι συντέλεσε και στην επιδείνωση της υγείας του. Πληροφορίες αναφέρουν πως όταν ξύπνησε δεν είχε καλή επαφή με το περιβάλλον και τα λόγια του ήταν ακατάληπτα. Στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν ότι φέρει αιμάτωμα στο κεφάλι, ενώ τον υπέβαλλαν σε πολύωρο χειρουργείο. Μέχρι σήμερα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.

πηγή: newsbeast.gr