Μαρτυρίες για το τροχαίο με νεκρό 22χρονο στη Βάρη

«Αυτό το σημείο είναι τρομερά επικίνδυνο για όποιον δεν μένει εδώ και δεν ξέρει ότι ο δρόμος τελειώνει, μονόδρομος είναι», είπε κάτοικος της περιοχής της Βάρης, για το σημείο στο οποίο σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής το τροχαίο δυστύχημα με έναν 22χρονο να χάνει τη ζωή του και έναν συνομήλικό του να τραυματίζεται βαρύτατα.

«Κάτι του συμβαίνει, είτε συζητάει είτε μιλάει στο κινητό, δεν προσέχει ότι ο δρόμος τελειώνει και είναι απότομη η στροφή και ενδέχομένως να γίνει το κακό, όπως και έγινε», συμπλήρωσε.

Η οδός Αγίας Λαύρας, στην οποία κινούνταν το αυτοκίνητο με τους δύο νεαρούς, «τελειώνει και στρίβει απότομα αριστερά», ενώ στο τέλος της βρίσκεται ο τοίχος πάνω στον οποίο έπεσε το αυτοκίνητο.

Σημειώνεται, ότι το όχημα γκρέμισε μια πέτρινη μάντρα, γεγονός που αποδεικνύει την ιλιγγιώδη ταχύτητα με την οποία έτρεχε το αυτοκίνητο. Μπροστά ήταν και δύο κάδοι απορριμάτων που εξαφανίστηκαν, ενώ το αυτοκίνητο στο μπροστινό του μέρος καταστράφηκε ολοσχερώς. Επίσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι επιβάτες δεν φορούσαν ζώνη.

Όπως δήλωσε στον ANT1, άλλη αυτόπτης μάρτυρας-κάτοικος που βρέθηκε στο σημείο: «Άκουσα ένα μπαμ, θεώρησα στην αρχή ότι ο χτύπος ήταν από την απέναντι μεριά, σαν αντίκτυπο. Είδα έναν κύριο να τρέχει και να λέει “κάλεσε ένα ασθενοφόρο και το 100”».

www.newsbeast.gr