Κομοτηνή: Οδηγός τουριστικού λεωφορείου έκανε όπισθεν για 200 μέτρα στην Εγνατία Οδό

Το συμβάν κατέγραψε σε βίντεο αυτόπτης μάρτυρας

Απίστευτο συμβάν κατέγραψε σε βίντεο ο αγρότης Σταύρος Κοσουτζής. Όπως μπορείτε να δείτε, οδηγός τουριστικού λεωφορείου κάνει όπισθεν πάνω στην Εγνατία Οδό!

Ο οδηγός του λεωφορείου κινούταν επί του διεθνούς αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας της Εγνατίας Οδού  στο ύψος της Κομοτηνής. Σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα, το τουριστικό λεωφορείο ήταν από την Τουρκία και ο οδηγός ενδεχομένως να «έχασε» την έξοδο της Κομοτηνής.

xronos.gr




Νέο επίδομα 200 ευρώ: Ποιοι το δικαιούνται

Το επίδομα αεροθεραπείας ύψους 200 ευρώ παρέχεται από τον ΕΟΠΥΥ σε ασφαλισμένους που πάσχουν από συγκεκριμένες πνευμονικές παθήσεις ή χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και των απαραίτητων δικαιολογητικών για το έτος 2024 λήγει στις 28 Φεβρουαρίου 2025.
Ασφαλισμένοι με πιστοποιημένη αναπηρία 67% ή περισσότερο λόγω:
  • Φυματίωσης
  • Καρκίνου των πνευμόνων
  • Πνευμονοκονίασης
  • Κυστικής ίνωσης
  • Χρόνιας νεφρικής ανεπάρκειας τελικού σταδίου (αιμοκάθαρση, περιτοναϊκή κάθαρση ή μεταμόσχευση νεφρού)
  • Μεταμόσχευσης πνευμόνων, καρδιάς ή ήπατος

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

Υπεύθυνη δήλωση που να αναφέρει ότι:

  • Ο δικαιούχος δεν έχει λάβει ούτε θα λάβει το επίδομα από άλλον φορέα.
  • Δεν έχει νοσηλευτεί σε νοσοκομείο, δημόσιο ή ιδιωτικό, για περισσότερες από 46 ημέρες κατά το διάστημα 1/6 έως 31/8.
  • Ιατρική γνωμάτευση από ειδικό ιατρό νοσοκομείου που να βεβαιώνει τη συνέχιση της θεραπείας κατά το προαναφερθέν χρονικό διάστημα.
  • Απόφαση της Επιτροπής ΚΕΠΑ ή άλλης αρμόδιας επιτροπής που να πιστοποιεί αναπηρία 67% ή περισσότερο για τις σχετικές παθήσεις.

 

Πηγή:newsbomb.gr




Κομισιόν: Η ΕΕ θέλει να κινητοποιήσει 200 δισ. ευρώ σε επενδύσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Πρόεδρος της Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε σήμερα από τη Σύνοδο Κορυφής για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Παρίσι ότι η ΕΕ θέλει να κινητοποιήσει 200 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ευρωπαϊκού ταμείου 20 δισεκατομμυρίων ευρώ για «gigafactories AI».

Κατά την ομιλία της στη Σύνοδο για την Τεχνητή Νοημοσύνη, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν χαιρέτισε την Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία “AI Champions”, η οποία υπόσχεται 150 δισεκατομμύρια ευρώ από τους παρόχους, τους επενδυτές και τη βιομηχανία, καθώς και τη νέα πρωτοβουλία «Invest AI» που υπόσχεται 50 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή συνολικά 200 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη. «Θα εστιάσουμε σε βιομηχανικές και κρίσιμες εφαρμογές. Θα είναι η μεγαλύτερη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στον κόσμο για την ανάπτυξη αξιόπιστης τεχνητής νοημοσύνης», είπε η Πρόεδρος της Επιτροπής.

«Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα βελτιώσει την υγειονομική μας περίθαλψη, θα τονώσει την έρευνα και την καινοτομία μας και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά μας», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, επισημαίνοντας ότι, μαζί με τα κράτη μέλη και τους εταίρους μας, θα κινητοποιήσουμε πρωτοφανή κεφάλαια μέσω του InvestAI για ευρωπαϊκά gigafactories τεχνητής νοημοσύνης. Σημείωσε, επίσης, ότι αυτή η μοναδική σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, παρόμοια με το CERN, για την τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει σε όλους τους επιστήμονες και τις εταιρείες να αναπτύξουν τα πιο προηγμένα πολύ μεγάλα μοντέλα που απαιτούνται «για να καταστεί η Ευρώπη ήπειρος τεχνητής νοημοσύνης.» Η Πρόεδρος της Επιτροπής τόνισε ότι «η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι ένα δώρο στην ανθρωπότητα, αλλά παράλληλα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα οφέλη είναι ευρέως διαδεδομένα και προσβάσιμα σε όλους».

Ειδικότερα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Επιτροπής, το ταμείο InvestAI της ΕΕ θα χρηματοδοτήσει τέσσερα μελλοντικά gigafactories τεχνητής νοημοσύνης σε ολόκληρη την ΕΕ. Τα νέα gigafactories AI θα ειδικεύονται στην κατάρτιση των πιο σύνθετων, πολύ μεγάλων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης. Τέτοια μοντέλα επόμενης γενιάς απαιτούν εκτεταμένη υπολογιστική υποδομή για ανακαλύψεις σε συγκεκριμένους τομείς, όπως η ιατρική ή η επιστήμη. Τα gigafactories θα έχουν περίπου 100.000 τσιπ τεχνητής νοημοσύνης τελευταίας γενιάς, περίπου τέσσερις φορές περισσότερα από τα εργοστάσια τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται αυτή τη στιγμή.

Τα gigafactories που χρηματοδοτούνται μέσω του InvestAI θα είναι η μεγαλύτερη σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα στον κόσμο για την ανάπτυξη αξιόπιστης τεχνητής νοημοσύνης. Θα εξυπηρετήσουν το ευρωπαϊκό μοντέλο της συνεργατικής, ανοικτής καινοτομίας, με έμφαση σε πολύπλοκες βιομηχανικές εφαρμογές και εφαρμογές κρίσιμης σημασίας για την αποστολή. Ο στόχος είναι κάθε εταιρεία, όχι μόνο οι μεγαλύτεροι παίκτες, να μπορεί να έχει πρόσβαση σε υπολογιστική ισχύ μεγάλης κλίμακας για να χτίσει το μέλλον.

Το InvestAI θα περιλαμβάνει ένα πολυεπίπεδο ταμείο, με διαφορετικά προφίλ κινδύνου και απόδοσης. Ο προϋπολογισμός της ΕΕ θα περιόριζε τις επενδύσεις άλλων εταίρων. Η αρχική χρηματοδότηση της Επιτροπής για το InvestAI θα προέλθει από υφιστάμενα χρηματοδοτικά προγράμματα της ΕΕ που έχουν ψηφιακή συνιστώσα, όπως το πρόγραμμα « Ψηφιακή Ευρώπη» και το πρόγραμμα «Ορίζων Ευρώπη» και το InvestEU.

Τα κράτη μέλη μπορούν επίσης να συνεισφέρουν με τον προγραμματισμό των κονδυλίων τους για τη συνοχή. Η χρηματοδότηση των gigafactories τεχνητής νοημοσύνης με συνδυασμό επιχορηγήσεων και ιδίων κεφαλαίων θα χρησιμεύσει ως μία από τις πιλοτικές περιπτώσεις για στρατηγικές τεχνολογίες που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της «Πυξίδας Ανταγωνιστικότητας» (Competitiveness Compass).

Η Επιτροπή έχει ήδη ανακοινώσει τα πρώτα επτά εργοστάσια τεχνητής νοημοσύνης τον Δεκέμβριο και σύντομα θα ανακοινώσει τα επόμενα πέντε. Η υφιστάμενη στήριξη για τα εργοστάσια ΤΝ ύψους 10 δισ. ευρώ, που συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ και τα κράτη μέλη, αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση στην ΤΝ στον κόσμο και θα απελευθερώσει πάνω από δέκα φορές περισσότερες ιδιωτικές επενδύσεις. Παρέχει ήδη μαζική πρόσβαση για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις και τη βιομηχανία σε υπερυπολογιστές.
Πηγή:protothema.gr



ΟΗΕ: Μόνο 10 από τις 200 χώρες κατέθεσαν τον νέο οδικό χάρτη τους για το κλίμα

Μόνο 10 από τις περίπου 200 χώρες που έχουν υπογράψει τη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα του 2015 σεβάστηκαν την σημερινή διορία (Δευτέρα 10/2) που είχε ορίσει ο ΟΗΕ για να υποβάλουν τα επικαιροποιημένα σχέδιά τους για τη μείωση των εκπομπών των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου ως το 2035.

Μεταξύ αυτών που έχουν καθυστερήσει συγκαταλέγονται οι περισσότερες μεγάλες οικονομίες παγκοσμίως, οι οποίες πιέζονται να παρουσιάσουν υποδειγματικές στρατηγικές μετά την απόσυρση των ΗΠΑ.

Οι 10 χώρες υπέβαλαν την επικαιροποιημένη στρατηγική τους για εμπρόθεσμα.

Αν και η Βρετανία, η Ελβετία ή η Βραζιλία, η οποία θα φιλοξενήσει την επόμενη COP30 τον Νοέμβριο, κατέθεσαν το επικαιροποιημένο τους σχέδιο, άλλα συμβαλλόμενα μέρη, όχι ήσσονος σημασίας, όπως για παράδειγμα η Κίνα, η Ινδία και η ΕΕ, δεν έχουν ακόμη ανταποκριθεί στο κάλεσμα. Ωστόσο αναμένεται ότι θα το κάνουν εντός του έτους.

Όσον αφορά το σχέδιο που κατέθεσαν οι ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση του πρώην προέδρου τους Τζο Μπάιντεν, αυτό αναμένεται ότι δεν θα έχει καμία ουσία, δεδομένης της επανεκλογής στην αμερικανική προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος ανακοίνωσε την εκ νέου αποχώρηση της χώρας του από την συμφωνία του Παρισιού.

Αυτή προβλέπει ότι τα συμβαλλόμενα μέρη αναθεωρούν τακτικά τις δεσμεύσεις τους με στόχο την απαλλαγή τους από τον άνθρακα, που ονομάζονται «καθορισμένες συνεισφορές σε εθνικό επίπεδο» (CDN στην ορολογία του ΟΗΕ). Τα κείμενα αυτά αναφέρουν με λεπτομέρεια για παράδειγμα τον τρόπο με τον οποίο μια χώρα σχεδιάζει να αναπτύξει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ή να εγκαταλείψει τη χρήση άνθρακα.

ΟΗΕ: Ο κόσμος δεν βρίσκεται σε καλό δρόμο

Οι στρατηγικές αυτές υποτίθεται ότι αντικατοπτρίζουν τον ρόλο που σκοπεύει να αναλάβει κάθε χώρα για να περιοριστεί η άνοδος της θερμοκρασίας στον πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου και για να συνεχιστούν οι προσπάθειες ώστε να περιοριστεί η αύξηση της θερμοκρασίας στον 1,5 βαθμό Κελσίου σε σύγκριση με τα επίπεδα της προβιομηχανικής εποχής.

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, ο κόσμος δεν βρίσκεται σε καλό δρόμο: οι προηγούμενοι εθνικοί οδικοί χάρτες οδηγούν τον κόσμο σε μια καταστροφική υπερθέρμανση του πλανήτη, με άνοδο της θερμοκρασίας 2,6 ως 2,8 βαθμών Κελσίου, επίπεδο που συνεπάγεται καύσωνες, ξηρασίες και ακραίες βροχοπτώσεις, την εξαφάνιση ειδών και μια μη αναστρέψιμη άνοδο της στάθμης των υδάτων των θαλασσών.
Δεν υπάρχουν κυρώσεις για την καθυστέρηση της υποβολής των CDN, τα οποία παρουσιάζονται εκουσίως και δεν είναι νομικά δεσμευτικά.

Σχετικά με τις καθυστερήσεις υποβολής τους, ο επικεφαλής του ΟΗΕ Κλίμα Σάιμον Στιλ έκρινε «λογικό να παίρνει λίγο περισσότερο χρόνο ώστε να διασφαλιστεί ότι τα σχέδια αυτά είναι πρώτης ποιότητας».

Σύμφωνα με αξιωματούχο του ΟΗΕ, πάνω από 170 χώρες ανακοίνωσαν ότι υπολογίζουν να υποβάλουν το σχέδιό τους φέτος, στην μεγάλη πλειονότητά τους πριν από τη διεξαγωγή της COP30.

Προς το παρόν ελάχιστα σχέδια στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, σύμφωνα με τον Climate Action Tracker, ο οποίος επέκρινε τις πιο πρόσφατες επικαιροποιήσεις των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, των ΗΠΑ της Νέας Ζηλανδίας και της Ελβετίας. Μόνον η Βρετανία τα πάει καλά, σύμφωνα με τον όμιλο αυτόν ερευνών.

Πηγή:cnn.gr




Γαλλία: Πρόστιμο 200 ευρώ σε άντρα επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση σε σταθμό τρένου

Ένας άνδρας στη Γαλλία τιμωρήθηκε με πρόστιμο 200 ευρώ επειδή μιλούσε με ανοιχτή ακρόαση στο τηλέφωνο του ενώ βρισκόταν σε σταθμό τρένου.

Ο άνδρας, ο οποίος έχει ονομαστεί «David», δήλωσε σε δημοσιογράφο του συνεργαζόμενου με το CNN τηλεοπτικού σταθμού BFMTV ότι το περιστατικό συνέβη ενώ περίμενε το τρένο στο σταθμό της Νάντης στα δυτικά της χώρας.
Είπε στο πρακτορείο ότι μιλούσε με την αδελφή του με το τηλέφωνό του σε ανοιχτή ακρόαση, όταν παρενέβη ένας υπάλληλος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Γαλλίας, SNCF.
«Ένα άτομο της ασφάλειας της SNCF μου είπε ότι αν δεν κλείσω την ανοιχτή ακρόαση, θα μου επιβληθεί πρόστιμο 150 ευρώ», δήλωσε στο BFMTV.

Ο άνδρας είπε ότι αρχικά νόμιζε ότι επρόκειτο για ένα αστείο.

«Νομίζω ότι το άτομο παρεξηγήθηκε γιατί μετά έβγαλε το σημειωματάριό του και μου επέβαλε πρόστιμο», πρόσθεσε.

Τελικά, το πρόστιμο αποδείχθηκε ακόμη υψηλότερο – 200 ευρώ – επειδή δεν το πλήρωσε επί τόπου.

Πηγή:newsbomb.gr




Ενίσχυση έως 200 χιλ. ευρώ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις – Η δράση και οι επιλέξιμες δαπάνες

Επενδυτικά σχέδια που στοχεύουν στην αξιοποίηση και ανάπτυξη συγχρόνων τεχνολογιών, στην αναβάθμιση των παραγόμενων προϊόντων ή/ και παρεχόμενων υπηρεσιών και εν γένει δραστηριοτήτων τους με σκοπό τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, ενθαρρύνει η δράση «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», η οποία και έχει προδημοσιευτεί.

Προϋπολογισμός και διάρκεια έργων

Η συνολική δημόσια δαπάνη της δράσης ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ. Ο ελάχιστος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικού σχεδίου ορίζεται στις 80 χιλ. ευρώ.

Στην περίπτωση που το επενδυτικό σχέδιο θα έχει προϋπολογισμό μεγαλύτερο του ανώτατου ορίου που ορίζεται παραπάνω, το υπερβάλλον ποσό θα θεωρείται ιδιωτική συμμετοχή 100% για την υλοποίηση του σχεδίου. Στην περίπτωση αυτή, παρόλο που οι υπερβάλλουσες δαπάνες δεν επιχορηγούνται, αντικείμενο αξιολόγησης και παρακολούθησης-ελέγχου αποτελεί το σύνολο του επενδυτικού σχεδίου συμπεριλαμβανομένου και του υπερβάλλοντος κόστους.

Ο συνολικός επιχορηγούμενος προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου δεν δύναται να υπερβαίνει τον υψηλότερο κύκλο εργασιών που επετεύχθη σε μία από τις τρεις (ή λιγότερες εφόσον η επιχείρηση δεν διαθέτει για τρεις) διαχειριστικές περιόδους του έτους που προηγείται της υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης με ανώτατο όριο ενίσχυσης το ποσό των 200 χιλ ευρώ.

Η μέγιστη διάρκεια ολοκλήρωσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του επενδυτικού σχεδίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τους είκοσι τέσσερεις (24) μήνες, από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης ένταξης.

Τι χρηματοδοτείται

  • Δαπάνες προσωπικού
  • Δαπάνες εξοπλισμού
  • Δαπάνες για παροχή υπηρεσιών
  • Δαπάνες λογισμικού
  • Δαπάνες προβολής, προώθησης & δικτύωσης
  • Έμμεσες δαπάνες

Πηγή:newsbeast.gr




Voucher 200 ευρώ προς όλους

Το αργότερο την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να υπογραφεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία θα προβλέπει voucher 200 ευρώ προς όλους για αναβάθμιση του ίντερνετ.

«Ελπίζω η σχετική ΚΥΑ να υπογραφεί το αργότερο την άλλη εβδομάδα, ώστε αφενός η ίνα από το πεζοδρόμιο να φτάσει στους ορόφους και αφετέρου να πριμοδοτήσουμε τη χρήση, τη συνδρομή των συνδέσεων οπτικών ινών» ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σε συνέντευξή του.

«Με το Gigabit Voucher θα έχουμε τις ίδιες και καλύτερες τιμές σε σχέση με τις σημερινές, ακόμα και αν από μια σύνδεση 50 Mbps πάμε στα 300 Mbps. Και λέω την ίδια ή καλύτερη καθώς ο Πρωθυπουργός έχει ήδη ανακοινώσει και υλοποιείται την κατάργηση του τέλους σταθερής τηλεφωνίας, που ήταν 5% επί της τιμής του πακέτου» πρόσθεσε ο ίδιος.

Η χορήγηση επιταγής (voucher) 200 ευρώ είναι προς όλους, χωρίς κριτήρια, για γρήγορο internet μέσω αναβάθμισης απλής σύνδεσης σε ευρυζωνική με ταχύτητες πάνω από 250 Mbps, και για το σκοπό αυτό θα τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα των αιτήσεων μέσω του gov.gr.

Οι ωφελούμενοι θα μπορούν να λάβουν την επιδότηση μόνο μία φορά, ωστόσο θα είναι δυνατή η μεταφορά της επιδοτούμενης σύνδεσης σε άλλη διεύθυνση, εφόσον εξακολουθούν να πληρούνται οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις της υπηρεσίας.

ΠΗΓΗ: workenter.gr




Η Ξανθιώτισσα Στέλλα Ορφανίδη στον τελικό των 200 μέτρων της Παγκόσμιας Γυμνασιάδας στο Μπαχρέιν

Μετά από μια εξαιρετική εμφάνιση στην Παγκόσμια Γυμνασιάδα που διεξάγεται στο Μπαχρέιν, η Ξανθιώτισσα αθλήτρια Στέλλα Ορφανίδη εξασφάλισε την πρόκριση στον τελικό των 200 μέτρων. Η νεαρή αθλήτρια, με χρόνο 25.66 δευτερόλεπτα, διεκδίκησε δυναμικά τη θέση της στον τελικό, δείχνοντας εξαιρετική φυσική κατάσταση και ανταγωνιστικότητα.

Η Ορφανίδη είχε ήδη δείξει τις δυνατότητές της στον προκριματικό γύρο, όπου κατέλαβε την 4η θέση στην προκριματική της σειρά, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή της στα ημιτελικά. Ο χρόνος της ήταν αρκετός ώστε να την οδηγήσει στην τελική φάση, όπου πλέον θα διεκδικήσει ένα μετάλλιο, εκπροσωπώντας την Ελλάδα με περηφάνια.

Παράλληλα με τα ατομικά της επιτεύγματα, η Στέλλα Ορφανίδη έλαβε μέρος και στην ελληνική ομάδα σκυταλοδρομίας 4×100 μέτρων. Αγωνίστηκε ως πρώτη αθλήτρια στην τετράδα, δίνοντας τη σκυτάλη στις συναθλήτριές της Παπαδεράκη, Φουντουλάκη και Μουτσάκη. Η ελληνική ομάδα κατέλαβε την 6η θέση, ολοκληρώνοντας την προσπάθεια με συνολικό χρόνο 48.78 δευτερόλεπτα, μια αξιόλογη επίδοση που αναδεικνύει τη δουλειά και την προσπάθεια των κοριτσιών σε διεθνές επίπεδο.

Η πρόκριση της Ορφανίδη στον τελικό των 200 μέτρων αποτελεί επιτυχία για την ίδια αλλά και για τον ελληνικό αθλητισμό, αναδεικνύοντας το ταλέντο της νέας γενιάς και την αποτελεσματική δουλειά που γίνεται στην προετοιμασία των αθλητών. Όλα τα βλέμματα τώρα είναι στραμμένα στον τελικό, όπου η Στέλλα Ορφανίδη θα διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, χαρίζοντας συγκινήσεις στους Έλληνες φιλάθλους.




Χαράτσι 200 ευρώ στην έκδοση αδειών στα ρυμουλκούμενα – τρέιλερ

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενεργοποιεί νέα νομοθετική ρύθμιση για την έκδοση στοιχείων κυκλοφορίας (άδειας και πινακίδων) για ρυμουλκούμενα και τρέιλερ, περιλαμβανομένων και αυτών ειδικού σκοπού που δεν μεταφέρουν εμπορεύματα.

Η ρύθμιση αφορά ιδιοκτήτες που είχαν ήδη θέσει τα οχήματά τους σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.), αλλά δεν προχώρησαν στην έκδοση στοιχείων κυκλοφορίας εντός της προθεσμίας που όριζε η υπουργική απόφαση υπ’ αρ. 2805/2021 (μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου 2023).

Με την τροπολογία αυτή, δίνεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να εκδώσουν τα απαραίτητα στοιχεία κυκλοφορίας καταβάλλοντας παράβολο ύψους 200 ευρώ, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών από τη δημοσίευση της τροπολογίας σε ΦΕΚ. Επιπλέον, έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024, τα ρυμουλκούμενα που ήδη διαθέτουν Ε.Σ.Ρ. μπορούν να τίθενται νόμιμα σε κυκλοφορία.

Η ρύθμιση αυτή είναι σύμφωνη με τη στρατηγική για την οδική ασφάλεια και τις ευρωπαϊκές κανονιστικές διατάξεις, και αφορά αποκλειστικά όσα ρυμουλκούμενα διαθέτουν Ε.Σ.Ρ. που εκδόθηκε πριν την 29η Δεκεμβρίου 2023.




Επιταγή ακρίβειας | Πότε και ποιοι θα λάβουν τα 200 ευρω

Ηλίστα των δικαιούχων είναι αρκετά ευρεία για φέτος, καθώς περιλαμβάνει αρκετές κατηγορίες πολιτών που έχουν επηρεαστεί από την αύξηση του κόστους ζωής.

Πριν από τα Χριστούγεννα, περίπου 1.900.000 πολίτες αναμένεται να λάβουν την επιταγή ακρίβειας του 2024. Η πληρωμή θα γίνει άμεσα στους λογαριασμούς των δικαιούχων, χωρίς να απαιτείται νέα αίτηση, γεγονός που απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία.

Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση θα κυμαίνεται από 100 έως 200 ευρώ και θα προέλθει από την έκτακτη φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων ύψους 243 εκατ. ευρώ.

Γιατί δεν θα λάβουν δώρο Χριστουγέννων 930.000 συνταξιούχοι

Χωρίς αύξηση συντάξεων θα μείνουν το νέο έτος και όσοι έχουν προσωπική διαφορά, καθώς και όσοι έχουν μειτκή κύρια σύνταξη άνω των 1.400 ευρώ και επιβαρύνονται με την Εισφορά Αλληλεγγύης (ΕΑΣ).

Οι κατηγορίες

Οι δύο άλλες κατηγορίες, συνταξιούχων που δεν θα λάβουν αύξηση για το 2025 είναι οι εξής:
  • Εισφορά αλληλεγγύης: Όσοι συνταξιούχοι έχουν κράτηση Εισφοράς Αλληλεγγύης – ΕΑΣ (αφορά όσους έχουν μεικτή κύρια σύνταξη άνω των 1.400 ευρώ) δεν θα λάβουν ούτε το 2025 την αύξηση του 2,5% που θα δώσει η κυβέρνηση στους άλλους συνταξιούχους.
  • Προσωπική διαφορά: Το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2024 θα καταβληθεί στους δικαιούχους συνταξιούχους το επίδομα προσωπικής διαφοράς ύψους από 100 έως 200 ευρώ. Μεγάλοι χαμένοι είναι οι παλαιοί συνταξιούχοι πριν από το 2024, οι οποίοι θα λάβουν μόνο το επίδομα προσωπικής διαφοράς, καθώς δεν θα πάρουν ούτε την αύξηση του 2,5% για το νέο έτος, όπως οι άλλοι συνταξιούχοι.

Οι δικαιούχοι και τα κριτήρια

Οι πέντε κατηγορίες δικαιούχων, που θα λάβουν το βοήθημα λίγο πριν τα Χριστούγεννα είναι οι εξής:

  1. Οι 700.000 συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά θα λάβουν έκτακτη οικονομική ενίσχυση 100 – 200 ευρώ ως εξής:
  • Για όσους λαμβάνουν άθροισμα κύριων συντάξεων έως 700 ευρώ, θα δοθεί ενίσχυση 200 ευρώ.
  • Για όσους λαμβάνουν άθροισμα κύριων συντάξεων από 700,1 έως 1.100 ευρώ, θα δοθεί ενίσχυση 150 ευρώ.

Το συνολικό κονδύλι για την επιταγή ακριβείας 2024 ανέρχεται σε περίπου 243 εκατ. ευρώ. Αυτό το μέτρο δείχνει τη δέσμευση της κυβέρνησης να αξιοποιήσει τα έσοδα από έκτακτες φορολογίες για να υποστηρίξει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Με την αύξηση του κόστους ζωής και τον πληθωρισμό να επιβαρύνουν τα οικονομικά των νοικοκυριών, η επιταγή ακρίβειας έρχεται να καλύψει τις άμεσες ανάγκες των ευπαθών ομάδων. Ειδικά για τους συνταξιούχους που επηρεάζονται από την προσωπική διαφορά, η ενίσχυση αυτή προσφέρει ένα αναγκαίο ανάχωμα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

Για όσους λαμβάνουν άθροισμα κύριων συντάξεων από 1.100,1 έως 1.600 ευρώ, θα δοθεί ενίσχυση 100 ευρώ.
  1. Οι 767.000 δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ θα λάβουν επιπλέον μία δόση επιδόματος παιδιού.
  2. Οι 220.000 δικαιούχοι του επιδόματος ΑΜΕΑ του ΟΠΕΚΑ και οι δικαιούχοι του εξω-ιδρυματικού επιδόματος και λοιπών επιδομάτων αναπηρίας του e-ΕΦΚΑ θα λάβουν ενίσχυση ύψους 200 ευρώ.
  3. Οι 35.000 ανασφάλιστοι υπερήλικες δικαιούχοι του αντίστοιχου επιδόματος του ΟΠΕΚΑ θα λάβουν ενίσχυση 200 ευρώ.
  4. Οι 205.000 δικαιούχοι του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος θα λάβουν επιπλέον 50% του μηνιαίου επιδόματος κατά τον μήνα Δεκέμβριο.

www.newsbomb.gr




Πρόγραμμα «Gigabit Voucher» που δίνει 200 ευρώ για γρήγορο Internet σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ξεκινάει η επιδότηση για ευρυζωνικές συνδέσεις μέσω της νέας πλατφόρμας του Gigabit Voucher, που μοιράζει εκπτωτικά κουπόνια 200 ευρώ.

Το Πρόγραμμα «Κουπόνι Συνδεσιμότητας Gigabit» θα προσφέρει συγκεκριμένα ένα κουπόνι επιδότησης για όσους επιθυμούν να εγκαταστήσουν ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας, άνω των 300 Mbps, είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο τους. Η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη μέσω του Gov.gr, επιτρέποντας την υποβολή αιτήσεων από καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Ο προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται σε 80 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η επιδότηση για τα νοικοκυριάθα φτάνει τα 200 ευρώ για περίοδο δύο ετών. Καλύπτει τόσο το αρχικό κόστος εγκατάστασης όσο και το μηνιαίο πάγιο, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους πολίτες να. αποκτήσουν πρόσβαση σε ταχύτερες συνδέσεις Internet.

Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση, το Πρόγραμμα «Κουπόνι Συνδεσιμότητας Gigabit» εντάχθηκε στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση:

 Θα επιχορηγεί την απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης υπερυψηλής ταχύτητας από νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρέχοντας επιταγές (Vouchers) για την κάλυψη κόστους απόκτησης της σχετικής υπηρεσίας και ιδιαίτερα του κόστους που αντιστοιχεί στην αρχική σύνδεση (ενδεικτικά: κόστος εγκατάστασης της οριζόντιας οπτικής καλωδίωσης για τη διασύνδεση της οριζόντιας ιδιοκτησίας με την υφιστάμενη κάθετη καλωδίωση, κόστος τερματικού εξοπλισμού, κόστος ενεργοποίησης).

Ωφελούμενοι του Προγράμματος είναι όλοι οι πολίτες (φυσικά πρόσωπα) και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις(περιλαμβανομένων και των επιτηδευματιών) που δεν διαθέτουν ήδη ευρυζωνική σύνδεση με ταχύτητα download μεγαλύτερη των 100 Mbps και διαμένουν ή έχουν την έδρα/υποκατάστημά τους σε κτήρια που βρίσκονται στις Περιοχές Παρέμβασης.

Εξαιρούνται από το Πρόγραμμα πολίτες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν λάβει επιδότηση στο πλαίσιο της δράσης Super-Fast Broadband, καθώς και νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται σε εξαιρούμενους τομείς.

Οι επιχορηγούμενες υπηρεσίες πρέπει να πληρούν σωρευτικά τις ακόλουθες ελάχιστες απαιτήσεις:

Να διαθέτουν είτε ταχύτητα download 250 Mbps είτε συμμετρική ταχύτητα 100 Mbps (για επιχειρήσεις).

Να περιλαμβάνουν τον απαραίτητο για τη λειτουργία του τερματικό εξοπλισμό του τελικού χρήστη (modem/router).

 Να παρέχονται με έκπτωση τουλάχιστον ίση με το ποσό του Voucher, σε σχέση με τα αντίστοιχα προγράμματα (με ίδια χαρακτηριστικά ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένων και των υποπροϊόντων) που προσφέρονται στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας. Η έκπτωση μπορεί να διατεθεί με οποιονδήποτε τρόπο εντός της περιόδου της σύμβασης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του παρόχου.

 Εάν παρέχονται από καθετοποιημένο πάροχο με μερίδιο αγοράς στη λιανική αγορά ευρυζωνικών συνδέσεων μεγαλύτερο από 20%, τότε ο πάροχος πρέπει να παρέχει τουλάχιστον μία υπηρεσία χονδρικής που να αντιστοιχεί σε κάθε διαθέσιμη ταχύτητα (ή συνδυασμό ταχυτήτων download/upload) των προϊόντων λιανικής που προσφέρει στη δράση, και η οποία θα επιτρέπει σε άλλους παρόχους να παρέχουν αντίστοιχη υπηρεσία λιανικής.

Επιπλέον, στην περίπτωση που κάποιος πάροχος, που παρέχει αποκλειστικά υπηρεσίες χονδρικής (wholesale-only), προσφέρει υπηρεσίες σε πάροχο λιανικής στο πλαίσιο της δράσης, ο πάροχος χονδρικής οφείλει να μην εφαρμόζει πρακτικές διακριτικής μεταχείρισης.

Σε κάθε περίπτωση, η παροχή της υπηρεσίας χονδρικής (είτε προσφέρεται από καθετοποιημένο πάροχο με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο του 20%, είτε από πάροχο αποκλειστικά χονδρικής) πρέπει να γίνεται υπό όρους διαφάνειας και μη διακριτικής μεταχείρισης, και σε τιμή όχι υψηλότερη από την αντίστοιχη ρυθμιζόμενη τιμή, όπως αυτή καθορίζεται από την ΕΕΤΤ στο πλαίσιο της ρύθμισης της χονδρικής αγοράς τοπικής πρόσβασης. Καθετοποιημένοι πάροχοι με ποσοστό μικρότερο από 20% μπορούν να προσφέρουν σε εθελοντική βάση υπηρεσίες χονδρικής.
Η συνολική οικονομική αξία του Voucher ορίζεται στο ποσό των 200€ ανά ωφελούμενο νοικοκυριό ή μικρομεσαία επιχείρηση.

protothema.gr




Ολυμπιακοί Αγώνες, κολύμβηση: Ο θαυμάσιος Απόστολος Χρήστου πήρε το ασημένιο μετάλλιο στα 200 μέτρα ύπτιο ανδρών

Ο Απόστολος Χρήστου τερμάτισε 2ος στον τελικός 200μ ύπτιο ανδρών και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, το δεύτερο της Ελλάδας στους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ο Απόστολος Χρήστου ήθελε να κατακτήσει το μετάλλιο που έχασε στα 100μ ύπτιο ανδρών και τερμάτισε στη δεύτερη θέση στον τελικός 200μ ύπτιο ανδρών, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο 1:54:82 με πανελλήνιο ρεκόρ

Αυτό ήταν το δεύτερο μετάλλιο της Ελλάδας στους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες και συνολικά το 123ο. Ο αθλητής του Παναγιώτη Βελέντζα ξεκίνησε εξαιρετικά τον τελικό, κάνοντας τρομερά περάσματα στο πρώτο 100αρι (26.39 στο 50αρι και 54.90 στο 100αρι). Συνέχισε στο 150αρι με 1:24.36 και τα έδωσε όλα στο τελικό 50αρι για να ανέβει τελικά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με 1:54.82.

Χρυσός Ολυμπιονίκης ο Χούμπερτ Κος (Ουγγαρία) με 1:54.26 και τρίτος ο Ελβετός Ρόμαν Μιτιούκοφ με 1:54.85. Θυμίζουμε ότι στον τελικό των 100μ. ύπτιο τερμάτισε στην τέταρτη θέση, χάνοντας το μετάλλιο για δύο εκατοστά του δευτερολέπτου.

Το SPORT24 στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024

Όλα τα νέα και ειδήσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι είναι εδώ! Δες αναλυτικά το Πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων και παρακολούθησε live την εξέλιξη των αθλημάτων και την κατάταξη των μεταλλίων στο Olympic Games Matchcenter.

sport24.gr




Ζέττα Μακρή στο ENA Channel : “Πάνω από 200 οι καταγγελίες για μπούλινγκ στο stop-bullying.gov.gr”

Σε δηλώσεις της στο ENA Channel, η Υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή ανέφερε ότι έχουν καταγραφεί περισσότερες από 200 καταγγελίες για περιστατικά σχολικού εκφοβισμού σε σχολεία της χώρας μετά από την έναρξη της πλατφόρμας stop-bullying.gov.gr. Οι καταγγελίες αυτές φωτίζουν ένα ανησυχητικό φαινόμενο που πλήττει μαθητές και μαθήτριες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Η κ. Μακρή τόνισε ότι η αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο λαμβάνει μέτρα για την πρόληψη και την καταπολέμησή του. Μεταξύ αυτών των μέτρων είναι η εφαρμογή προγραμμάτων ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και η ενίσχυση των μηχανισμών αναφοράς και διαχείρισης τέτοιων περιστατικών.




Νέα στοιχεία για τη μαφιόζικη εκτέλεση του Χρήστου Γιαλιά στη Μάνδρα | Τον «γάζωσαν» και τον έκαψαν 200 μέτρα από το σπίτι του

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αφορούν τη μαφιόζικη εκτέλεση του Χρήστου Γιαλιά στη Μάνδρα. Ο επιχειρηματίας βρέθηκε απανθρακωμένος στο αυτοκίνητό του, ενώ νωρίτερα είχε δεχθεί καταιγισμό πυρών από όπλο τύπου καλάσνικοφ.

Βίντεο ντοκουμέντο, στο οποίο φαίνεται το αυτοκίνητο του Χρήστου Γιαλιά τη στιγμή που καίγεται, κάνει τον γύρο του διαδικτύου, ενώ το άγριο έγκλημα έγινε μόλις 200 μέτρα μακριά από το σπίτι του θύματος. Προστίθεται, δε, ότι οι εγκληματίες «γάζωσαν» το όχημα με τουλάχιστον 15 σφαίρες.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (8/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο επιχειρηματίας φέρεται να επέστρεφε στην οικία του την ώρα που έπεσε στην ενέδρα θανάτου.

Στο σημείο εξακολουθούν να βρίσκονται δυνάμεις της αστυνομίας, ερευνώντας εξονυχιστικά την περιοχή, ενώ έχουν ήδη βρεθεί αντικείμενα που συνδέονται με την αιματηρή επίθεση.

Το όπλο της δολοφονίας

Στο σημείο της επίθεσης εντοπίστηκε ένα καλάσνικοφ, το οποίο εκτιμάται πως πιθανότατα χρησιμοποιήθηκε, για να δολοφονηθεί ο άνδρας. Το καλάσνικοφ εντοπίστηκε μέσα στο αυτοκίνητο του θύματος και εκτιμάται ότι οι εκτελεστές το πέταξαν μέσα, για να καεί και αυτό μαζί με το όχημα.

Παράλληλα, σε πολύ κοντινή απόσταση από τον τόπο του εγκλήματος εντόπισαν ακόμη ένα καμένο όχημα, που εκτιμάται ότι το χρησιμοποίησαν οι δράστες και ότι το έκαψαν οι ίδιοι, για να σβήσουν τα ίχνη τους. Τέλος, οι αστυνομικοί έχουν ήδη εντοπίσει και συλλέξει τουλάχιστον 15 κάλυκες δίπλα από το αυτοκίνητο του επιχειρηματία, ενώ σημειώνεται ότι οι δράστες ήταν τουλάχιστον δύο και επέβαιναν σε μοτοσικλέτα.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα του θανόντος ήταν πλούσια, ενώ είχε ασχοληθεί ενεργά και με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Το αυτοκίνητο του θύματος

Τι λένε μάρτυρες

Το άγριο έγκλημα, μαφιόζικου τύπου, έγινε στην οδό Αγίας Αικατερίνης. Κάτοικοι της περιοχής ήταν αυτοί που κάλεσαν την Άμεση Δράση, στις 18:45 το απόγευμα, όταν άκουσαν τις ριπές των πυροβόλων όπλων. Όταν βγήκαν στον δρόμο, είδαν το αυτοκίνητο του θύματος τυλιγμένο στις φλόγες. Επί τόπου μετέβησαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας.

Το 2018 είχε δολοφονηθεί η σύζυγος του θύματος, στην ίδια περιοχή. Μαζί είχαν κάνει δύο γιους. Τότε, επίσης γινόταν λόγος για μαφιόζικη εκτέλεση. Στην ΕΛ.ΑΣ ήδη εξετάζουν το ενδεχόμενο σύνδεσης των δυο εγκλημάτων.

 πηγή: Newsbeast.gr




Συγκλονίζει θύμα του YouTuber Hayate | Πλήρωναν μέχρι 200 ευρώ για να μας χτυπήσουν | Πότιζε 15χρονα αλκοόλ

Σοκάρουν οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως σχετικά με τη δράση του πασίγνωστου YouTuber και TikToker Hayate, ο οποίος συνελήφθη χθες το μεσημέρι από την Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. Δύο από τα θύματα του YouTuber, ο οποίος κατηγορείται ότι κακοποιούσε άτομα με αναπηρία και το μετέδιδε live στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μίλησε με τον ρεπόρτερ του ΑΝΤ1, Λάζο Μαντικό, σε απευθείας σύνδεση στην καθημερινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και τον Γιώργο Παπαδάκη.

«Μας είχε εκμεταλλευτεί και με το παραπάνω. Εμένα προσωπικά με χτυπούσε άσχημα με μπουνιές, φτύσιμο και χτυπήματα στο σώμα. Έβλεπαν πολλοί συνδρομητές online, έκαναν… “δωρεές με παραγγελία” (π.χ. “καταβάλλω 10 ευρώ και ζητώ να τον δω να χαστουκίζεται, να τραγουδά, να χορεύει” κ.ο.κ.) και πρέπει να διωχθούν και αυτοί. Το χειρότερο είναι ότι πότιζε αλκοόλ κορίτσια 15 έως 17 ετών και μετά τις πήγαινε σηκωτές σε άλλο δωμάτιο», σημείωσε ο ένας από τους δύο άνδρες.

«Έχει χτυπήσει πολλά άτομα. Πλήρωναν οι haters από 10 ευρώ μέχρι 200 ευρώ για να μας χτυπήσουν», πρόσθεσε στον ANT1 ο Red Dragon.

«Ήμουν παλιότερα σε reality show ταλέντων και εκμεταλλεύτηκε αυτή την επιθυμία μου. Μου έλεγε θα σε κάνω νούμερο ένα, θα σε κάνω διάσημο. Έδινε και κάποια ποσά, αλλά πάρα πολύ μικρά. Από όλα αυτά τα χρήματα που κέρδιζε, εκείνος κρατούσε τα πάντα κι εμάς μας έδινε ελάχιστα», μοιράστηκε με την εκπομπή ο άλλος νεαρός που δήλωσε θύμα του YouTuber.

Σημειώνεται πως ο 35χρονος είναι ο εμπνευστής των βίντεο, που αντέγραψε 42χρονος από το Κερατσίνι, ο οποίος και συνελήφθη τον περασμένο Νοέμβριο.

Στην ανακοίνωσή της για την υπόθεση, η αστυνομία αναφέρει τα εξής: «Από την Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, συνελήφθη, μεσημβρινές ώρες σήμερα, 6 Φεβρουαρίου 2024, σε περιοχή της Αττικής, 35χρονος για εμπορία ανθρώπων και σωματική βλάβη αδύναμων ατόμων, με την επιβαρυντική περίσταση του άρθρου περί εγκλημάτων με ρατσιστικά χαρακτηριστικά λόγω αναπηρίας.

Ειδικότερα, ο κατηγορούμενος, τουλάχιστον από τον Ιανουάριο του 2023, διατηρούσε προφίλ σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο, στο οποίο μετέδιδε σε ζωντανή σύνδεση κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος ατόμων με νοητική υστέρηση, με σκοπό το παράνομο οικονομικό του όφελος.

Συγκεκριμένα, οι πράξεις αυτές συνιστούσαν συνεχείς εξυβρίσεις, σωματικές βλάβες και σεξουαλικές πράξεις, τις οποίες ζητούσαν θεατές που παρακολουθούσαν σε ζωντανή ροή, πληρώνοντας το ανάλογο χρηματικό ποσό.

Ο ανωτέρω συνελήφθη στην οικία του από αστυνομικούς του Τμήματος Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, προέβη σε νέα ζωντανή μετάδοση τέτοιων πράξεων, εις βάρος δύο αδύναμων ατόμων, τα οποία και μεταφέρθηκαν σε δομή φιλοξενίας.

Στις νομότυπες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 7 σκληροί δίσκοι και 4 κινητά τηλέφωνα, ενώ ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή».

πηγή: newsbeast.gr

εικόνα: protothema.gr




Κορωνοϊός: Το 55% όσων νόσησαν ελαφρά υποφέρουν από long covid – Ξεπερνούν τα 200 τα συμπτώματα

To 55% των ανθρώπων που νόσησαν ελαφρά από κορωνοϊό και δεν χρειάστηκαν νοσηλεία, έχουν συμπτώματα long covid, τόνισε η παθολόγος – λοιμωξιολόγος, αναπληρώτρια καθηγήτρια ΕΚΠΑ στην Γ’ Πανεπιστημιακή Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου «Η Σωτηρία» και επιστημονικά υπεύθυνη του Post Covid Ιατρείου, Γαρυφαλλιά Πουλάκου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα διεθνούς πολυκεντρικής μελέτης με τη συμμετοχή του νοσοκομείου «Σωτηρία» για το σύνδρομο long covid μετά τη λοίμωξη από κορωνοϊό.

«Είμαστε το πρώτο κέντρο στην Ελλάδα που ξεκίνησε την πρώτη παρεμβατική θεραπεία με αντιφλεγμονώδες φάρμακο σε ασθενείς με long covid, οι οποίοι επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια», είπε στο Πρακτορείο Fm η Γαρυφαλλιά Πουλάκου.

«Το ιατρείο μας συμμετέχει στη διεθνή πολυκεντρική μελέτη που γίνεται υπό την ομπρέλα του Ελληνικού Ινστιτούτου Μελέτης της Σήψης με κύριο ερευνητή τον Ευάγγελο Γιαμαρέλλο Μπουρμπούλη. Πρόκειται για μελέτη που είναι κατατεθειμένη στην ΕΕ και στον ΕΟΦ και έχει αδειοδοτηθεί». Όπως εξηγεί η καθηγήτρια οι ασθενείς που μετέχουν στη μελέτη ελέγχονται για ευρήματα στον πνεύμονα και για παρουσία φλεγμονής. «Όταν τηρούν αυτά τα κριτήρια μπαίνουν στη μελέτη, η οποία έχει ξεκινήσει από την ομάδα μας εδώ και περίπου δύο μήνες και αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από ένα έτος. Έχουν ενταχθεί πάνω από 20 ασθενείς και προοδευτικά θα ενταχθούν και άλλοι από άλλα κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία εγκεκριμένη θεραπεία για το long covid, καθώς όλες οι θεραπείες είναι υποστηρικτικές, τονίζει η κυρία Πουλάκου, εκφράζοντας παράλληλα την πεποίθηση και την ελπίδα ότι η μεγάλη αυτή διεθνής μελέτη θα έχει επιτυχή αποτελέσματα.

Το Post Covid Ιατρείο του Σωτηρία, θεωρείται κέντρο αναφοράς, καθώς ήταν το πρώτο που άνοιξε στην πανδημία και λειτουργεί από το Μάιο του 2020, με συνεχή ροή ασθενών έκτοτε. Η πλειονότητα αυτών, όπως λέει η κυρία Πουλάκου δεν είναι άνθρωποι που έχουν περάσει από νοσηλεία, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά υποφέρουν από μακροχρόνια συμπτώματα, ενώ νόσησαν ελαφρά στο σπίτι τους. «Έχουμε ξεπεράσει τους 3000 ασθενείς από την αρχή της πανδημίας και σταθερά παρακολουθούμε γύρω στους 200 σε κυλιόμενη βάση, γιατί κάποιοι από αυτούς έχουν θεραπευθεί ή κάποιοι έρχονται για έναν τυπικό επανέλεγχο». Τα post covid ιατρεία εκτιμά η καθηγήτρια ότι θα παραμείνουν, καθώς για κάποιους ασθενείς περνάνε μήνες ή χρόνια για να απαλλαγούν από τη συμπτωματολογία. Ποια είναι όμως τα συμπτώματα του τελευταίας παραλλαγής Όμικρον; Και τι διαφορές υπάρχουν σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές; «Φαίνεται ότι κάνει λίγο λιγότερο long covid, από τις προηγούμενες, όμως δεν είναι αμελητέα τα ποσοστά.

Σύμφωνα με μελέτες που έχουν δημοσιευτεί πρόσφατα από την Κίνα 6 με 12 μήνες μετά τη νόσηση 55% των ανθρώπων που νόσησαν ελαφρά και δεν χρειάστηκαν νοσηλεία, έχουν συμπτώματα long covid. Τα συμπτώματα είναι κυρίως κόπωση, διαταραχές μνήμης και διάθεσης, διαταραχές στη σκέψη, πόνος στο στήθος και βήχας. Στις προηγούμενες παραλλαγές ήταν πιο συχνά τα αναπνευστικά συμπτώματα. Βεβαίως τα συμπτώματα είναι πάρα πολλά που συνιστούν αυτό που σήμερα λέμε long covid και ξεπερνούν πλέον τα 200».




Νέες ανατιμήσεις μέχρι τέλος Φεβρουαρίου σε πάνω από 200 βασικά προϊόντα στο ράφι

Tο επόμενο διάστημα έρχονται νέες ανατιμήσεις για να εκτινάξουν το περισσότερο τον οικογενειακό προϋπολογισμό, καθώς 200 προϊόντα παίρνουν την… ανιούσα ως το τέλος Φεβρουαρίου.

Τον Φεβρουάριο ακολουθούν ανατιμήσεις σε άλλους 100 κωδικούς προϊόντων, κατά μέσο όρο 7% (σε άλλους κωδικούς)




Ο πιο “πολυταξιδεμένος” Έλληνας που ταξίδεψε σε πάνω από 200 χώρες είναι από τη Νέα Καρβάλη Καβάλας!

Ο Γιάννης Προδρομίδης είναι από τη Νέα Καρβάλη Καβάλας και είναι ίσως ο πιο… πολυταξιδεμένος Έλληνας!

Είναι τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών στο επάγγελμα και στα 48 του χρόνια κατάφερε  να ταξιδέψει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

Από  το 2009 έως το 2019 και ταξίδεψε και στις 202 χώρες της Γης.

Όμως η πιο όμορφη χώρα, για τον Γιάννη παραμένει η Ελλάδα όπως τόνισε και ο ίδιος σε συνέντευξη του στον Αναλυτή με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη




Κ. Πετράκη: 200 οι κενές θέσεις στο Νοσοκομείο Καβάλας – λείπει το 50% του προσωπικού που θα έπρεπε να έχει

Όπως είπε μιλώντας στον KavalaNews 102,8 και στην Κάτια Γιαννουκάκου, η πρόεδρος του Σωματείου, Κατερίνα Πετράκη είναι πολύ σημαντικό να παραβρεθούν όλοι οι φορείς που έχουν κληθεί στην σύσκεψη.

Βασικό πρόβλημα είναι οι μεγάλες ελλείψεις σε νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό αλλά και γιατρούς

Πάνω από 200 είναι τα κενά σε προσωπικό στο Νοσοκομείο είπε η κ. Πετράκη ενώ μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και με τις κτηριακές υποδομές.«θέλουμε να ανοίξουμε μια επιπλέον έξοδο κινδύνου σε περίπτωση φωτιάς και δεν μπορούμε. Αυτό το πρόβλημα πρέπει να λυθεί από την πολεοδομία»

είπε η κ. Πετράκη.




Εξυπηρέτηση με ένα «κλικ»: 200 Δήμοι έχουν ενταχθεί στο gov.gr – Τι αλλάζει για τους πολίτες

Με την ένταξη των Δήμων Σοφάδων και Νότιας Κέρκυρας, 200 Δήμοι πλέον έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες τους, μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον των Θυρίδων του gov.gr.

Τα πλεονεκτήματα του συστήματος της επικοινωνίας μέσα από ψηφιακές Θυρίδες είναι η επιτάχυνση και η απλοποίηση. Οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη του αιτήματός τους από την αίτηση μέχρι τη διεκπεραίωσή του. Ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα οφέλη και για τη Δημόσια Διοίκηση, καθώς καταπολεμάται η γραφειοκρατία και μειώνεται σημαντικά η διακίνηση εγγράφων σε έντυπη μορφή.

Τι αλλάζει για τους πολίτες:

● Οι πολίτες μπορούν, πλέον, να αιτούνται ψηφιακά μέσα από το gov.gr, υπηρεσίες που μέχρι σήμερα απαιτούσαν τη φυσική τους παρουσία, όπως η Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας ή η Άδεια Πολιτικού Γάμου.

● Η αίτηση πραγματοποιείται με απλό τρόπο: ο πολίτης συνδέεται με τους κωδικούς Taxisnet και υποβάλλει την αίτηση ηλεκτρονικά στον Δήμο που επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το πιστοποιητικό/βεβαίωση αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη θυρίδα του πολίτη, ο οποίος ταυτόχρονα ειδοποιείται με SMS και email ώστε να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει το έγγραφο μέσω του my.gov.gr. Το αντίγραφο ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας (Κωδικός QR, Κωδικός ασφαλείας, Προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα) και μπορεί να προσκομιστεί για κάθε νόμιμη χρήση.

● Υπηρεσίες που μέχρι σήμερα ο πολίτης μπορούσε να τις αιτηθεί ηλεκτρονικά από τα ΚΕΠ, όπως για παράδειγμα ληξιαρχικές πράξεις πριν το 2013, πλέον εξυπηρετούνται απευθείας από τους Δήμους με αποτέλεσμα τη δραστική μείωση του χρόνου αναμονής για τον πολίτη και την ανάγκη μετάβασης τους σε ΚΕΠ, μειώνοντας ταυτόχρονα τον φόρτο εργασίας του ανθρωπίνου δυναμικού που τα στελεχώνει.

● Τέλος, υπηρεσίες που παρέχονται από τα ΚΕΠ με φυσική παρουσία οι οποίες απαιτούσαν δύο επισκέψεις (μία για την αίτηση και μία για την παραλαβή του πιστοποιητικού), πλέον εξυπηρετούνται σε μια επίσκεψη δεδομένου ότι το πιστοποιητικό αποστέλλεται ψηφιακά από τον Δήμο στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη (my.gov.gr).

Τι αλλάζει για την δημόσια διοίκηση:

Για τα στελέχη των Δήμων, οι Θυρίδες του gov.gr προσφέρουν 4 βασικές λειτουργίες που εξοικονομούν χρόνο και προσφέρουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα

● Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με απάντηση στη Θυρίδα του πολίτη.

● Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών ή ηλεκτρονικών υπογραφών και σφραγίδων του Δήμου. Τα πιστοποιητικά αυτά έχουν τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του gov.gr, είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή και είναι υποχρεωτικά αποδεκτά από τη Δημόσια Διοίκηση και από τους ιδιωτικούς φορείς.

● Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων, ετσι ώστε να μην ζητείται η προσκόμιση τους από τους πολίτες.

● Υποδοχή αιτήσεων μέσω των ΚΕΠ της χώρας με απάντηση στη Θυρίδα του πολίτη.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου δήλωσε: «Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας αξιοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των πολιτών, ενώ ταυτόχρονα εργάζονται προς την κατεύθυνση της μείωσης της γραφειοκρατίας και της ταχύτερης εξυπηρέτησης».

Μέχρι σήμερα, οι Δήμοι έχουν εξυπηρετήσει 226.939 υποθέσεις των δημοτών τους, μέσω των Θυρίδων του gov.gr. Συγκεκριμένα:

● 174.362 υποθέσεις, κατόπιν αίτησης του πολίτη από το gov.gr προς τον Δήμο.

● 15.966 υποθέσεις με χρήση των Θυρίδων για online έκδοση πιστοποιητικού κατά την αυτοπρόσωπη παρουσία του πολίτη σε υπηρεσία του Δήμου

● 36.611 υποθέσεις, κατόπιν αίτησης του πολίτη σε ΚΕΠ προς τον Δήμο, με χρήση των θυρίδων gov.gr

Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τους Δήμους που έχουν ενταχθεί στο gov.gr στον παρακάτω σύνδεσμο: https://aitiseis-dhmoi.services.gov.gr/dhmoi/.

Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες οι οποίες και θα εντάσσονται στις Θυρίδες.

Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η διαχείριση των υπηρεσιών γίνεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), με την υποστήριξη του Υπουργείου Εσωτερικών και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.




Μάκης Παπαδόπουλος: Μπαίνουμε με… 200 στο ξεκίνημα του προεκλογικού αγώνα!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο Τόπος της Ζωής Μας καλοσωρίζει τους νέους υποψήφιους συμβούλους:

“Παρουσιάζουμε σήμερα τους υποψηφίους συμβούλους μας:
Βασιλειάδης Βασίλειος
Ιδιωτικός υπάλληλος


Γεννήθηκα το 1964 στην Καβάλα. Φοίτησα στο Οικονομικό Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Καβάλας. Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Στουτγκάρδης. Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας από το 1995 στις εισαγωγές αυτοκινήτων και ανταλλακτικών – ειδών αυτοκινήτου. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Μικρασιατών Καβάλας και έχω διατελέσει Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Λημνιάς για την περίοδο 1998-2007. Έχω δύο γιους, τον Νίκο, Πολιτικό Μηχανικό, και τον Μιχάλη, που σπουδάζει Πολιτικές Επιστήμες. Είμαι πρόεδρος στην ΚοινΣΕπ «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».

 
Γιτίσογλου Πρόδρομος (Μάκης)

Ελεύθερος επαγγελματίας – Έμπορος ξυλείας

Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1984, είμαι γιος του Βασίλη και της Μαρίας Γιτίσογλου. Φοίτησα στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας και στο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο ως προγραμματιστής πληροφορικής Η/Υ. Ζω μόνιμα στης Κρηνίδες Καβάλας και είμαι παντρεμένος με τη Βάσω Παπαχρήστου, με δύο παιδιά. Εργάστηκα στην οικογενειακή μας ταβέρνα στο Βουνοχώρι, στο Ψητοπωλείο ΣΟΥΣΟΥΡΟ, σε κέντρα ψυχαγωγίας ως μουσικός, και στην Τεχνική υπηρεσία ως υπάλληλος. Είμαι ιδιοκτήτης από το 2014 της εταιρείας ξυλείας – καυσόξυλων “Ο Μάκης” στης Κρηνίδες Καβάλας. Διετέλεσα μέλος του φιλοζωικού σωματείου “ΑΙΣΩΠΟΣ Καβάλας” και είμαι ενεργό μέλος του Δ.Σ. του Γ.Σ. “Κεραυνός” Κρηνίδων και μέλος της Εκκλησιαστικής Επιτροπής Αγίου Δημητρίου στο Βουνοχώρι Καβάλας.

 
Δημητριάδου Κυριακή (Κική)

Ιδιωτική υπάλληλος

Γεννήθηκα στην Καβάλα. Αποφοίτησα από το ΤΕΕ Καβάλας με ειδικότητα στη “Διατροφή – Διαιτολογία” και συνέχισα τις σπουδές μου στο ΙΕΚ Καβάλας στην ειδικότητα “Αρτοποιία – Ζαχαροπλαστική”. Έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα των αδέσποτων ζώων.

Διαματαρούλα Ελένη

Ιδιωτική υπάλληλος

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Έχω ασχοληθεί με την κομμωτική και είμαι ιδιωτικός υπάλληλος. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο παιδιά.

 
Ιγνατιάδης Παναγιώτης

Ελεύθερος επαγγελματίας – Δημοτικός Σύμβουλος Φιλίππων

Γεννήθηκα το 1968 και είμαι μόνιμος κάτοικος Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Αποφοίτησα το 1986 από το Γενικό Λύκειο Κρηνίδων. Στη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας υπηρέτησα ως Έφεδρος Αξιωματικός Μηχανικού. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρούσα επί 20 χρόνια καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ενώ στη συνέχεια απέκτησα βεβαίωση επάρκειας από τον ΕΟΠΠΕΠ και άδεια εργασίας προσωπικού ασφαλείας ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ασφαλείας και εργάστηκα σε εταιρεία security. Από το 2020 είμαι κάτοχος πιστοποίησης ασφαλιστικού συμβούλου. Στον πρώην Δήμο Φιλίππων, την περίοδο 2007-2008 διατέλεσα Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και την περίοδο 2009-2010 ήμουν Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Φιλίππων. Για 20 χρόνια ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με το βόλεϋ. Είμαι παντρεμένος κι έχω τρία παιδιά. Το 2019 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Φιλίππων και είμαι μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑ Καβάλας”.




Περισσότεροι από 200 παράτυποι μετανάστες εντοπίστηκαν στη γέφυρα Μαρασίων

Περίπου 200 άτομα τα οποία μπήκαν λαθραία στην Ελλάδα εντοπίστηκαν πάνω στη γέφυρα των Μαρασίων.

Αμεσα σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η ιστοσελίδα thrakinea.gr στο σημείο έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις, με την κυκλοφορία των οχημάτων να διεξάγεται εκ περιτροπής στα ρεύματα κυκλοφορίας καθώς από τα άτομα έχει καταληφθεί το ένα ρεύμα κυκλοφορίας
Στο σημείο βρίσκεται εκπρόσωπος της ύπατης αρμοστείας του ΟΗΕ και μεταφραστής. Τα άτομα αναμένεται να επιβιβαστούν σε λεωφορείο και να μεταφερθούν στο Φυλάκιο.

Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάποιο αντίστοιχο περιστατικό, αλλά είχε χρόνια να σημειωθεί.




Μάκης Παπαδόπουλος: Μπαίνει με… 200 στο ξεκίνημα του προεκλογικού αγώνα!

Στους 200 υποψηφίους συμβούλους για το Δημοτικό Συμβούλιο και τις Κοινότητες του Δήμου Καβάλας βρίσκεται η παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ του υποψήφιου Δημάρχου Μάκη Παπαδόπουλου.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης 3 Αυγούστου 2023 στον περίβολο του πρώην Δημαρχείου Φιλίππων στις Κρηνίδες, ο υποψήφιος Δήμαρχος Μάκης Παπαδόπουλος παρουσίασε 50 υποψηφίους και υποψήφιες συμβούλους συνολικά από τις Κοινότητες του Δήμου Καβάλας και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η παράταξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή στους 200 υποψήφιους συμβούλους περίπου.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος επισήμανε τα εξής:

«Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε απόψε στην παρουσίαση των υποψηφίων συμβούλων που θα στελεχώσουν την ομάδα μας σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Καβάλας, από τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων και φυσικά την περιοχή της Νέας Καρβάλης και του Χαλκερού.

Είμαστε εδώ. Δέκα χρόνια είμαστε εδώ.

Εδώ πρωτοξεκινήσαμε, εδώ γεννήθηκε η παράταξή μας, εδώ πρώτα αναφέραμε το όνομά μας.

Εδώ είναι η αφετηρία της δεκάχρονης πορείας μας, μέσα στην περιοχή των Φιλίππων.

Έχουμε διανύσει μία μεγάλη και σημαντική πορεία τα δέκα αυτά χρόνια. Μία πορεία που μας έμαθε πολλά, αλλά κυρίως ένα πολύ σημαντικό πράγμα: ότι ο πλούτος και οι δυνατότητες της περιοχής των Φιλίππων, της Ν. Καρβάλης και του ορεινού όγκου έχουν μείνει αναξιοποίητοι για δεκαετίες.

Καμία διοίκηση του Δήμου δεν αντιλήφθηκε και δεν αναγνώρισε τη σπουδαιότητα και τη σημασία που έχουν οι Κοινότητές μας.

Καμία διοίκηση του Δήμου Καβάλας δεν αντιλήφθηκε και δεν αναγνώρισε ότι οι περιοχές αυτές έχουν ιδιαίτερη οικονομική και πολιτιστική σπουδαιότητα, όπως:

  • ο αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων – Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ
  • το Βαπτιστήριο της Λυδίας
  • η προσφυγική ιστορία της Ν. Καρβάλης
  • το Βουνοχώρι και η Παλιά Καβάλα με την οικονομική τους αξία και σπουδαιότητα.

Όλα αυτά θα μπορούσαν να δώσουν προστιθέμενη αξία και προοπτική στη συνολική πορεία του Δήμου μας.

ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ.

ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ “ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Θέλουμε να ομορφύνουμε τα χωριά μας, να τα λαμπρύνουμε, να τα αναδείξουμε. ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Έτσι, θα αναφερθώ σε μερικές από τις προτεραιότητές μας, που θα δώσουν στα χωριά μας τη θέση που τους αξίζει.

– Δημιουργούμε τοπικά σχέδια ανάπτυξης για κάθε κοινότητα:

Σχέδια με κεντρικούς άξονες τον αγροτικό τομέα και τον τουρισμό, για να αξιοποιήσουμε και να αναδείξουμε τους μοναδικούς πόρους και τις ιδιαίτερες δυνατότητες, που υπάρχουν σε κάθε χωριό.

– Δημιουργούμε πολεοδομικά σχέδια για κάθε κοινότητα:

Εντάσσουμε στο Σχέδιο Πόλης τα τμήματα των οικισμών που είναι σε εκκρεμότητα και λύνουμε τα δύσκολα πολεοδομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Σκοπός μας, η αποτελεσματική και βιώσιμη αξιοποίηση του αγροτικού χώρου.

– Κάνουμε παρεμβάσεις για την αναθεώρηση των αρχαιολογικών ζωνών και τη βελτίωση πολεοδομικών όρων:

Είναι πρωτοφανές οι κάτοικοι των Κρηνίδων και της Λυδίας να ταλαιπωρούνται από το κράτος ακόμη και για μια απλή συντήρηση των σπιτιών τους!

– Αναβαθμίζουμε (επιτέλους!) το δίκτυο ύδρευσης σε όλες τις Κοινότητες :

Εκσυγχρονίζουμε τις υποδομές και τον εξοπλισμό σε όλα τα δίκτυα νερού των Κοινοτήτων και φυσικά ξεκινάμε (ΤΩΡΑ!!) και ολοκληρώνουμε τις εργασίες για την υδροδότηση της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων από τις πηγές Κεφαλαρίου.

– Βελτιώνουμε επειγόντως τις υποδομές στα σχολικά κτίρια όλων των Κοινοτήτων και δημιουργούμε καινούρια όπου απαιτείται:

Κατασκευάζουμε (επιτέλους!) το νέο κτίριο του Γυμνασίου και Λυκείου Κρηνίδων, για να στεγάσουμε τις ανάγκες των μαθητών της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων!

Μελετούμε τη δημιουργία ειδικού σχολείου στην περιοχή του Αμυγδαλεώνα.

– Ενισχύουμε τον αγροτικό τομέα:

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ανάπτυξη της περιοχής των Φιλίππων πρέπει να βασίζεται και στην γεωργία, αλλά και στην κτηνοτροφία.

Δίνουμε έμφαση στις υποδομές και στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των υποδομών άρδευσης των καλλιεργειών, ειδικά στα Τενάγη των Φιλίππων, αλλά και στον εύφορο, ορεινό όγκο του Δήμου μας.

Βελτιώνουμε τους αγροτικούς δρόμους και εκσυγχρονίζουμε την άρδευση των χωραφιών.

Ενεργοποιούμε την Επιτροπή Πρωτογενούς Τομέα του Δήμου.

Στηρίζουμε τη δημιουργία αγροτικών μεταποιητικών επιχειρήσεων

με τη σύσταση Αγροτικού Γραφείου, που θα είναι στελεχωμένο με γεωπόνους και ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι θα συμβουλεύουν τους αγρότες και θα εκπονούν και μελέτες.

Θέλουμε να βοηθήσουμε τους παραγωγούς να βελτιώσουν την παραγωγή τους, κάνοντας προγραμματικές συμβάσεις με τα σχετικά Γεωπονικά Πανεπιστήμια, μαζί με το Διεθνές Πανεπιστήμιο στην Καβάλα και το Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης του Δημοκρίτειου Θράκης στην Ορεστιάδα.

Και όλοι μαζί να εξετάσουν εναλλακτικές μορφές γεωργίας, να δοκιμάσουν νέες καλλιέργειες και να εναρμονιστούν με την νέα ΚΑΠ (δηλαδή την Κοινή Αγροτική Πολιτική) 2023-2027.

Και ασφαλώς, θα βοηθήσουμε τους παραγωγούς και κτηνοτρόφους του ορεινού όγκου.

Ο Δήμος Καβάλας θα αναλάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διερεύνηση και τη δημιουργία Ομάδων Παραγωγών, όπως επιτάσσει πλέον η Ευρωπαϊκή Ένωση, και θα εκμεταλλευτούμε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως ορθά κάνουν οι παραγωγοί από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Είναι ανάγκη να καταλάβουμε ότι πλέον η γεωργία και η κτηνοτροφία αλλάζουν. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει την πράσινη ανάπτυξη και ο Δήμος μας θα πρέπει να είναι αρωγός των γεωργών και κτηνοτρόφων, ώστε να μη “χάσουν το τρένο”.

Οι αγρότες μας αισθάνονται “αποκομμένοι” από τον Δήμο Καβάλας, γι’ αυτό θα δημιουργήσουμε μια υποδομή που θα ασχολείται με την αγροτική ανάπτυξη.

– Μετατρέπουμε το Πηλοθεραπευτήριο και το Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ σε προορισμό με πανελλήνια και διεθνή εμβέλεια:

Εδώ βρίσκεται η μεγάλη ευκαιρία του Δήμου μας για ουσιαστική ανάπτυξη. Με τη δημιουργία μίας ολόκληρης, νέας οικονομικής δραστηριότητας γύρω από το Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ.  Με νέες επιχειρήσεις, νέα έσοδα για τον Δήμο  και νέες θέσεις εργασίας για τους δημότες.

Αναβαθμίζουμε το Πηλοθεραπευτήριο σε ξεχωριστή, αυτόνομη επιχείρηση του Δήμου, “σπάμε” τα στενά πλαίσια που λειτουργεί σήμερα και δίνουμε στα Λασπόλουτρα τη δυνατότητα να μεγαλώσουν και να αναπτυχθούν. Να γίνουν γνωστά σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο!!

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ;

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ:

ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!

Είμαστε λοιπόν εδώ, για να παρουσιάσουμε συνολικά 50 υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους από τις Δημοτικές Κοινότητες.

Και θέλω να σας πω πόσο περήφανος αισθάνομαι για τους 200 περίπου υποψηφίους στο σύνολο που έχουμε φτάσει μέχρι τώρα.

Έχουμε καταφέρει να καλύψουμε κάθε κοινωνική και επαγγελματική ομάδα της τοπικής μας κοινωνίας.

Είμαστε παντού.

ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ

ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ,

ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΥ

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΑΞΙΔΙ,

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΨΗΛΑ!

ΕΙΣΤΕ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ!

ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!

Όλες και όλοι μαζί, θέλουμε στους δημότες να μεταδώσουμε το μήνυμα:

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ!!

ΜΕ ΓΝΩΣΗ, ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ.

Έχουμε πλέον μία μεγάλη ομάδα.

Έχουμε μία ομάδα έτοιμη να διοικήσει τον Δήμο,

από την επόμενη ημέρα που θα αναλάβουμε τη διοίκηση.

ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!

ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ!

ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Εξάλλου, ΠΡΩΤΟΙ παρουσιάσαμε τον Μάρτιο στην Καβάλα τους πρώτους 85 υποψηφίους,

ΠΡΩΤΟΙ παρουσιάσαμε ένα πλήρες πρόγραμμα,

και ΠΡΩΤΟΙ θα κόψουμε το νήμα στις δημοτικές εκλογές!»