Τραγική απώλεια στη Ξάνθη: Με βαθία θλίψη η κηδεία του 16χρονου από δηλητηρίαση αερίου

Με βαθιά θλίψη και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή η κηδεία του 16χρονου από το χωριό Μαγικό της Ξάνθης, ο οποίος έχασε τη ζωή του από δηλητηρίαση λόγω διαρροής αερίου.

Στην εκκλησία του χωριού συγκεντρώθηκαν φίλοι, συγγενείς και κάτοικοι της περιοχής για να τον αποχαιρετήσουν.

Η τραγική φιγούρα της ημέρας ήταν η μητέρα του παιδιού, η οποία βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και αδυνατεί να αποδεχτεί την απώλεια του γιου της, που υπήρξε ιδιαίτερα αγαπητός και αγαπημένος στην τοπική κοινωνία.




Ξάνθη: Ασφυκτικός ο θάνατος του 16χρονου στο Μαγικό

Ασφυκτικό θάνατο για τον 16χρονο που έχασε τη ζωή του στην Ξάνθη δείχνει η ιατροδικαστική εξέταση που πραγματοποιήθηκε στη σορό του.

Όπως δήλωσε στο enanews.gr ο ιατροδικαστής Νίκος Κιφνίδης, ο οποίος εξέτασε τη σορό του 16χρονου που πέθανε στην Ξάνθη ανέφερε ότι πρόκειται για κανονική δηλητηρίαση και ο θάνατος του ήταν ασφυκτικός όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις από έλλειψη οξυγόνου.