Ξάνθη: Ασφυκτικός ο θάνατος του 16χρονου στο Μαγικό
Ασφυκτικό θάνατο για τον 16χρονο που έχασε τη ζωή του στην Ξάνθη δείχνει η ιατροδικαστική εξέταση που πραγματοποιήθηκε στη σορό του.
Όπως δήλωσε στο enanews.gr ο ιατροδικαστής Νίκος Κιφνίδης, ο οποίος εξέτασε τη σορό του 16χρονου που πέθανε στην Ξάνθη ανέφερε ότι πρόκειται για κανονική δηλητηρίαση και ο θάνατος του ήταν ασφυκτικός όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις από έλλειψη οξυγόνου.