Επίσκεψη της ΠΝΟΗΣ στο 12ο Νηπιαγωγείο Δράμας
Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, η Πρόεδρος του Συλλόγου ΠΝΟΗ κα. Γεωργία Χατζηβαρύτη, η Γεν. Γραμματέας κα. Νίκη Ανέστη και η εθελόντρια κα. Μαρία Σουλίδου επισκέφθηκαν το 12ο Νηπιαγωγείο της πόλης μας, έπειτα από πρόσκληση της Προϊσταμένης κα. Ιωάννας Τσαπανίδου.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του Ι.Ε.Π. με τίτλο: «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ», με στόχο την καλλιέργεια κοινωνικής ευαισθησίας στα παιδιά σχετικά με το φαινόμενο της φτώχειας.
Μαζί με τα 34 νήπια και προνήπια, μιλήσαμε για το έργο του Συλλόγου μας, απαντήσαμε σε ερωτήσεις των παιδιών και προβλήθηκε το βίντεο «Μικροί Ήρωες … Μεγάλοι Εθελοντές», όπου αγαπημένοι ήρωες παραμυθιών και κινουμένων σχεδίων παρουσιάζονται ως εθελοντές.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, διάλεξαν τον αγαπημένο τους «ήρωα-εθελοντή» και στη συνέχεια ζωγράφισαν ό,τι τους εντυπωσίασε περισσότερο γύρω από τον εθελοντισμό. Οι ζωγραφιές θα μας επιστραφούν στην επόμενη συνάντηση, την ερχόμενη Τετάρτη.
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά ενημερώνονται, συζητούν με τους γονείς τους και σκοπεύουν να συγκεντρώσουν είδη προσωπικής υγιεινής και τρόφιμα για υγιεινό παιδικό πρωινό, ενισχύοντας τις οικογένειες που στηρίζει η ΠΝΟΗ.