Σωκράτης Φάμελλος: Επίσημη υποψηφιότητα για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ με 117 υπογραφές

Ο Σωκράτης Φάμελλος ανακοίνωσε επίσημα την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, συνοδευόμενη από 117 υπογραφές μελών της Κεντρικής Επιτροπής. Η δήλωση αυτή έγινε το μεσημέρι της Τετάρτης, όπως είχε προγραμματιστεί.

Στις δηλώσεις του, υπογράμμισε την ανάγκη για ενότητα στην επόμενη ημέρα του ΣΥΡΙΖΑ και χαρακτήρισε την υποψηφιότητά του ως αντίκρισμα στην τοξικότητα και τις επιθέσεις που δέχεται το κόμμα. Αναφέρθηκε επίσης στον Στέφανο Κασσελάκη και την απόφασή του να στείλει εξώδικο στην Πολιτική Γραμματεία και την Κεντρική Επιτροπή, τονίζοντας ότι αυτή η κίνηση ήταν απαράδεκτη.

Ο Φάμελλος τόνισε: «Κατέθεσα την υποψηφιότητά μου για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ και θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους 117 συντρόφους που με στήριξαν. Ελπίζω ότι η υποψηφιότητά μου θα έχει και άλλους υποστηρικτές, κυρίως από τη βάση του κόμματος».

Αναφερόμενος στο μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ, είπε ότι «πρέπει να συνεργαστούμε για να τον ξαναχτίσουμε» και κάλεσε όλους να συμμετάσχουν σε έναν γόνιμο διάλογο πριν το συνέδριο. Ανέφερε ότι το σημαντικό δεν είναι ποιος θα είναι πρόεδρος, αλλά η ίδια η ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ και ότι η υποψηφιότητά του εγγυάται μια δημοκρατική και αξιόπιστη συνέχεια του κόμματος.

Στο τέλος, προσκάλεσε όλους τους πολίτες να συμμετάσχουν στη διαδικασία, προκειμένου να δημιουργηθεί μια καλύτερη ημέρα για την Ελλάδα.

Ο κ. Φάμελλος δήλωσε ότι η αποστολή εξώδικου στην Κεντρική Επιτροπή είναι «απαράδεκτη και αδιανόητη». Θεωρεί ότι δεν είναι σωστό να στρέφεται κάποιος δικαστικά κατά του κόμματος που θέλει να ηγηθεί. Τόνισε πως τον καλύπτει πλήρως η απόφαση της Πολιτικής Γραμματείας να επιστρέψει το εξώδικο και δήλωσε ότι είναι έτοιμος να συμβάλει στην αποκατάσταση της ενότητας και της σοβαρότητας του ΣΥΡΙΖΑ.

Απαντώντας σε ερώτηση για την πρωτοβουλία του Παύλου Πολάκη να οργανώσει συνάντηση με τους υποψήφιους προεδρους, ανέφερε ότι ενημέρωσε τη γραμματέα της ΚΕ ότι είναι διατεθειμένος να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε συνάντηση, εφόσον υπάρχει συνεννόηση με τα κομματικά όργανα. Υπογράμμισε τη σημασία της δημοκρατικής λειτουργίας του κόμματος και ότι οι συζητήσεις πρέπει να γίνονται εντός της «οικογένειας» του ΣΥΡΙΖΑ.

Κλείνοντας, τόνισε ότι πρέπει να αποκατασταθεί το αρνητικό κλίμα και ότι η υποψηφιότητά του στοχεύει στην προοπτική ενός καλύτερου ΣΥΡΙΖΑ.

«Σύμφωνα με τις αποφάσεις των οργάνων του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία και τις καταστατικές μας διατάξεις, κατέθεσα πλήρη φάκελο για την υποψηφιότητά μου στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία.

Η υποψηφιότητά μου υποστηρίζεται από 117 μέλη της Κεντρικής Επιτροπής, τους οποίους ευχαριστώ θερμά. Όλες οι υπογραφές έχουν την ίδια σημασία και αξία.

Πιστεύω ότι η υποψηφιότητά μου μπορεί να κερδίσει τη στήριξη και πολλών άλλων συντρόφων, κυρίως από τη βάση του κόμματος. Η επόμενη μέρα του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να είναι ενωτική, και η υποψηφιότητά μου δείχνει ότι μπορούμε να πετύχουμε ενότητα, ειδικά τώρα που το κόμμα αντιμετωπίζει προκλήσεις.

Είναι σημαντικό να συνεργαστούμε για να αναδομήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ και να διασφαλίσουμε την ενότητα. Καλώ όλους να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική προσυνεδριακή συζήτηση που θα ενισχύσει τις οργανώσεις μας. Το βασικό θέμα δεν είναι ποιος θα είναι πρόεδρος, αλλά η ίδια η ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ. Η υποψηφιότητά μου εγγυάται ότι θα υπάρχει μέλλον για το κόμμα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να παραμείνει δημοκρατικός, δυναμικός, αξιόπιστος και σοβαρός. Καλώ όλους τους συντρόφους να συμμετάσχουν σε αυτή τη διαδικασία και να δουλέψουμε για μια καλύτερη μέρα για την Ελλάδα. Η πρότασή μου απευθύνεται σε όλους τους πολίτες της χώρας.»