Διακοπή υδροδότησης την Τετάρτη (01/11) στην συνοικία του Αγίου Λουκά στην Καβάλα
Λόγω εργασιών της ΔΕΥΑ Καβάλας, θα γίνει διακοπή υδροδότησης στην περιοχή του Αγίου Λουκά, την Τετάρτη (01/11), από τις 08:30 έως τις 10:30 το πρωί.
Η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΚ αναφέρει τα εξής: “Ανακοινώνεται ότι λόγω εργασιών της Υπηρεσίας Ύδρευσης θα διακοπεί η παροχή νερού αύριο Τετάρτη 01-11-2023 από ώρα 08:30 έως 10:30, στη συνοικία του Αγίου Λουκά. Η υδροδότηση θα αποκατασταθεί σταδιακά μετά το πέρας των εργασιών.”