Super League: Πρωταθλητής μέσω play-off τη σεζόν 2017-2018

Αλλάζουν τα δεδομένα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Το ΔΣ της Super League ψήφισε την αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος, η οποία επιφέρει αλλαγές, τόσο στην ανάδειξη του πρωταθλητή, όσο και στις ομάδες που υποβιβάζονται.

Συγκεκριμένα, η σεζόν 2017-2018 θα ξεκινήσει με 16 ομάδες με τις έξι πρώτες στο τέλος της κανονικής διάρκειας να μεταφέρουν τη βαθμολογία τους και να μπαίνουν στη διαδικασία των play-off για την ανάδειξη του πρωταθλητή.  Όσο αφορά τον υποβιβασμό, η 15η και 16η ομάδα θα υποβιβάζονται απευθείας, με την 13η και 14η να δίνουν αγώνες μπαράζ με τη 2η και 3η ομάδα της Football League για την άνοδο και την παραμονή αντίστοιχα. Ο πρωταθλητής της Football League θα ανεβαίνει απευθείας στη Super League, με το πρωτάθλημα της σεζόν 2018-2019 να διεξάγεται με 14 ομάδες.